SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Wederom Turkije, met al mijn zussen deze keer. We zouden eerst volgend jaar mei gaan, maar gezien de gezondheid van een zus leek het ons beter om nu al te gaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja schande, foei, in je hoek en niet meer doen hoor.![]()
Waar ga je deze keer heen?
Ik heb hem maar even achter een spoiler gezetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de pik pic in de OP!
Ohhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem maar even achter een spoiler gezet
Leuk topic!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:46 schreef FANN het volgende:
[..]
O ja...... die ken ik ook wel![]()
Lien heeft een leuk topic geopend TTK / "Kent u die uitdrukking?"
iemand had daar een link gepost, ik denk dat je die uitdrukkingen ook
wel zal herkennen..
https://onzetaal.nl/as-is-verbrande-turf
Dat klinkt niet al te vrolijk....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wederom Turkije, met al mijn zussen deze keer. We zouden eerst volgend jaar mei gaan, maar gezien de gezondheid van een zus leek het ons beter om nu al te gaan.
Ander klopt de afbeelding in de spoiler niet...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goffer en geen mod in de buurt natuurlijk
Ik weet er ook nog wel een paarquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, kwam omdat ik iets in een ander topic had gepost en toen kwam Lien met dat idee
Ah... die post had ik even gemist... vandaar dat je niet lekker in je vel zit...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wederom Turkije, met al mijn zussen deze keer. We zouden eerst volgend jaar mei gaan, maar gezien de gezondheid van een zus leek het ons beter om nu al te gaan.
Normaal houden wij wel van afwisseling, maar in dit hotel ben ik eerder dit jaar geweest en de service, het eten en kamers waren van hele goede kwaliteit, dat wilden we weer!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat klinkt niet al te vrolijk....
Niet de behoefte om ergens anders heen te gaan? Ik ga zelf ook bij voorkeur naar plekken waar het me bevalt, maar ik dacht dat vrouwen vaak wat meer van de afwisseling waren.
En dat is nog maar één dingquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... die post had ik even gemist... vandaar dat je niet lekker in je vel zit...
Niet?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ander klopt de afbeelding in de spoiler niet...
Zonder W in de TT klopt de afbeelding niet, nee...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!
Je bent echt een opstandige 40+-vandaag
Ah... wat is nog meer aan de hand dan? Of is dat niet iets voor hier?quote:
Maar die W ga ik er nog wel tussen fiksen en dan klopt het plaatje wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder W in de TT klopt de afbeelding niet, nee...
Heb ik het nu gedaan?
Gaat je man ook weleens zonder jou op vakantie? Met broers/vrienden oid?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:57 schreef Deisyy het volgende:
Maar voor de afwisseling ga ik in november met mijn man op vakantie
Wee:quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die W ga ik er nog wel tussen fiksen en dan klopt het plaatje wel.
Gelukkig, had ik bijna de 65 jaar al niet eens meer gehaald...quote:Jij hebt het nooit gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |