Ik moet dan denken aan Rain Manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga hier niet in details treden, maar neem maar van mij aan dat het niet leuk is (zeer mild uitgedrukt).
Je houd niet van vis, hou dan ook op met vissen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan Rain Manals het zoiets is lijkt het me ook héél moeilijk....
Sushi's zonder Vis?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je sushi lekker vind, er zijn ook sushi's zonder vis namelijk.
Ik ben alleen opstandig als er maar wat gebruld wordt.
Als je, zoals nu, dingen even wat nuanceert is er niks aan de hand...
Nou, dat is geen vissen hoor, je bent nu wel akelig bezig, we hebben het er toch gewoon over...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je houd niet van vis, hou dan ook op met vissen...
sorry, ik ga je nu even uitlachenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan Rain Manals het zoiets is lijkt het me ook héél moeilijk....
Nee, mijn zoon is geen Rainmanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Sushi's zonder Vis?Kijk dat wist ik dan weer niet...
Oké ik er voortaan op letten dat ik alles ga nuanceren, maar ik beloof niks
quote:Inari
Inari (稲荷) is een minder kenmerkende soort sushi waarbij de rauwe vis volledig afwezig is. In plaats daarvan is het enkel de sushirijst die in een klein zakje van gefrituurde tofu (genaamd Aburaage) gestopt wordt. Vaak bevat de aburaage veel olie na het frituren. Daarom wordt deze nog kort gekookt om het vetpercentage te verlagen. Vervolgens wordt het even gekookt in soyasaus en dashi saus. Na de afkoelen wordt de rijst pas toegevoegd.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:10 schreef sacha het volgende:
[..]
sorry, ik ga je nu even uitlachen![]()
niet kwaad bedoeld overigens
Ik snap precies wat je bedoelt, broer van mijn schoonzoon is nu 26, autist, heeft ook schizofrene buien en er is geen land met te bezeilen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga hier niet in details treden, maar neem maar van mij aan dat het niet leuk is (zeer mild uitgedrukt).
Er zijn genoeg sushi's met niet-rauwe vis, tonijnsalade, zalmsalade, krabstick, omelet en zo kan ik nog wel even door gaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Sushi's zonder Vis?Kijk dat wist ik dan weer niet...
Oké ik er voortaan op letten dat ik alles ga nuanceren, maar ik beloof niks
Oké, mijn idee is dus gewoon helemaal verkeerd, maar we houden er over opquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, mijn zoon is geen RainmanEn ik wil er verder ook niet over uitweiden, dat het veel verder gaat dan een lastige 18-jarige moeten jullie maar van me aannemen en zo niet, jammer.
Verder vraag ik me, net als Sacha af hoelang we deze situatie nog volhouden, zoals ik vanmiddag al zei: de rek is eruit.
Dees geeft al 3 keer een pseudo-ontwijkend antwoord (terecht!) en jij gaat er maar op door.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, dat is geen vissen hoor, je bent nu wel akelig bezig, we hebben het er toch gewoon over...
Oké, dan had ik dat niet doorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dees geeft al 3 keer een pseudo-ontwijkend antwoord (terecht!) en jij gaat er maar op door.
'Nough said...
De broer van mijn schoonzoon woont begeleid op zichzelf, moest gaan participeren op werkplaats.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, mijn idee is dus gewoon helemaal verkeerd, maar we houden er over op![]()
Ik snap ik elk geval wel dat het moeilijk is!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dees geeft al 3 keer een pseudo-ontwijkend antwoord (terecht!) en jij gaat er maar op door.
'Nough said...
Het is niet zo dat ik niet over mijn autistische zoon wil praten, maar ik wil niet in details te treden, dat zou te ingewikkeld worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, dan had ik dat niet doorexcuses
Dan snap je mequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt, broer van mijn schoonzoon is nu 26, autist, heeft ook schizofrene buien en er is geen land met te bezeilen.
Dat had ie eerder moeten doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef Treehut362 het volgende:
Diederik Samsom twittert niet meer
Mooi, dan kan hij zich gaan bezig houden met de teringzooi die o.a. hij er van gemaakt heeft...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef Treehut362 het volgende:
Diederik Samsom twittert niet meer
Bent u wel eens in een wak gereden?quote:
Herstel, ze hebben de teringzooi voortgezet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan kan hij zich gaan bezig houden met de teringzooi die o.a. hij er van gemaakt heeft...
Nee, ik ben niet opstandig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |