Goede haring ruikt niet...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Met of zonder uitjes moet ik daar écht niet aan denken, die lucht alleen al
Lekker bij Leni op schootquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan kilo's van dat spul eten, zou willen dat ik een zeehond in Pieterburen was...
Nog nooit gegegeten ... Niet mijn cupcakequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Met of zonder uitjes moet ik daar écht niet aan denken, die lucht alleen al
Een viskraam is geen haringkar...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou die viskramen stinken meestal een eind in de wind
Zoek de tegenstrijdigheid in deze 6 woorden...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit gegegeten ... Niet mijn cupcake
Het gaat nu via mijn werkgever, aangezien ik in dienst was op het moment dat het gebeurde. Er wordt wel gekeken naar mijn eigen letsel zover ik weet..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelijk naar de letselschade advocaat.
Ah....... ik dacht dat ik weer de enige zou zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog nooit gegegeten ... Niet mijn cupcake
Bij Chufi moet je tussen de woorden doorlezen... jij snapt het gewoon nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek de tegenstrijdigheid in deze 6 woorden...
Als ik dat doe dan staat er helemaal niets...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij Chufi moet je tussen de woorden doorlezen... jij snapt het gewoon niet
Tja, ik kon niet zeggen, tussen de regels, want het was maar 1 regel ....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik dat doe dan staat er helemaal niets...
Ik eet geen rauwe vis, daar zitten wormen in.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah....... ik dacht dat ik weer de enige zou zijnmaar dat is gelukkig niet zo...
Ik voel me soms bijna eenzaam hier met al die afwijkingen
Ah, nog eentje! Dat vind ik dus ook een smerig idee, ik zou ook nooit Sushi etenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik eet geen rauwe vis, dat zitten wormen in.
Moet je die vissen eerst van het haakje halen alvorens ze te consumeren...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik eet geen rauwe vis, daar zitten wormen in.
Jij bent helemaal bekrompen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, nog eentje! Dat vind ik dus ook een smerig idee, ik zou ook nooit Sushi eten![]()
gewoon dooie vis en dan rauw... brrrrrrrrr
Hebben ze die worm al binnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je die vissen eerst van het haakje halen alvorens ze te consumeren...
Leg jij ook op alle slakken zout?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hebben ze die worm al binnen.
Een eitje eet je meestal niet rauw hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent helemaal bekrompen.
Nee, dan lekker een eitje...
Bier werkt beter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leg jij ook op alle slakken zout?
Dat is best een lastige, maar het eerste wat in me op komt is dat behalve het feit dat mijn 18-jarige autist nog steeds in de ontkenningsfase zit het een groot probleem is dat hij slecht of eigenlijk geen prioriteiten kan stellen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Serieuze vraag dit hoor... niet grappig bedoeld... maar wat is het grootste probleem waar
je tegenaan loopt?
Niet beledigend bedoeld, integendeel: Heb jij zelf ook een vorm van autisme?quote:
Ik hou d'r ook van, heerlijk eerst door de uitjes halen en dan zo aan zijn staart in je mond laten glijdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan kilo's van dat spul eten, zou willen dat ik een zeehond in Pieterburen was...
Wij snappen het tenminste, maar mijn vraag aan Dees was serieus... misschien heb jij het antwoord?quote:
neenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet beledigend bedoeld, integendeel: Heb jij zelf ook een vorm van autisme?
Als je niet wilt antwoorden, negeer deze vraag dan maar...
Ah.... oké... dus hij maakt er af en toe een puinzooi van? Bedoel je dat?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best een lastige, maar het eerste wat in me op komt is dat behalve het feit dat mijn 18-jarige autist nog steeds in de ontkenningsfase zit het een groot probleem is dat hij slecht of eigenlijk geen prioriteiten kan stellen.
Het gaat er niet om dat je het niet lust, je wil er niet eens aan beginnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Een eitje eet je meestal niet rauw hoor![]()
Ben ik bekrompen omdat ik geen rauwe vis lust?![]()
Dat is dan weer bekrompen van jou om zo te denken....
Dat is bij gehakt, niet bij visquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik eet geen rauwe vis, daar zitten wormen in.
waar ik tegengaan loop bedoel je?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij snappen het tenminste, maar mijn vraag aan Dees was serieus... misschien heb jij het antwoord?
Staat alweer een paar post terug hoor, ging ineens zo snel hier
Van zijn levenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah.... oké... dus hij maakt er af en toe een puinzooi van? Bedoel je dat?
wat niet wil zeggen dat ik volgens de norm normaal benquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik vroeg het me hardop af...
Dat klopt niet helemaal hoor, ik heb wel eens een stukje haring geproefd, maar alleenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je het niet lust, je wil er niet eens aan beginnen.
Je kan dus niet oordelen...
Hele volkstammen eten rauwe vis, Japanners groeien er mee op en ik ben ze dankbaar voor hun rijke eetcultuur. Is toch weer eens iets anders dan een tofu burger met spruitjes...
Daarom vroeg ik het me denk ik ook hardop af...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:54 schreef sacha het volgende:
[..]
wat niet wil zeggen dat ik volgens de norm normaal ben
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het me denk ik ook hardop af...
Ik hou niet van mais, maar ik ga niet roepen dat het stinkt en kokhalzend goor is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal hoor, ik heb wel eens een stukje haring geproefd, maar alleen
omdat ik me verplicht voelde, omdat er ook zo iemand liep te zeurenmaar tezamen met die
stank was genoeg om mij te laten kokhalzen.
Kan je zelf niet zoveel aan doen hoorals iedereen goed nadenkt heeft iedereen wel ''iets''
dat hij/zij écht niet naar binnen krijgt.
En het is bekrompn van jou om weer te denken dat ik Tofu eet trouwenswant dat eet
ik NOOIT
Heb je een voorbeeld? Want wat Piet zegt is wel waar, toen ik 18 jaar was had ik ook nietquote:
Oké, nou ja, laat ik het er dan op houden, dat ik niet van haring hou, Sushi heb ik nooitquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Met die tofu generaliseerde ik even, net als jij dat deed over 'rauwe' vis...
het grootste probleem an sich bestaat niet...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik eigenlijk, het grootste probleem...
Oké.... Dat is ook een manier om het uit te leggen, moeilijk mee om te gaan dus..quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
het grootste probleem an sich bestaat niet...
het is een kwestie van accepteren, veranderen kan namelijk niet![]()
hoelang ik dit nog ga volhouden, dat is nu mijn grootste probleem
Ik ga hier niet in details treden, maar neem maar van mij aan dat het niet leuk is (zeer mild uitgedrukt).quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deed ik ook op mijn 18e dat is normaal.
Ik weet zeker dat je sushi lekker vind, er zijn ook sushi's zonder vis namelijk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, nou ja, laat ik het er dan op houden, dat ik niet van haring hou, Sushi heb ik nooit
geprobeerd. daar heb je wel gelijk in, maar het idee staat me érg tegen.
Zullen we het daarop houden? Of wil je écht even lekker opstandig doen?![]()
Ga dan nog maar effe door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik moet dan denken aan Rain Manquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga hier niet in details treden, maar neem maar van mij aan dat het niet leuk is (zeer mild uitgedrukt).
Je houd niet van vis, hou dan ook op met vissen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan Rain Manals het zoiets is lijkt het me ook héél moeilijk....
Sushi's zonder Vis?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je sushi lekker vind, er zijn ook sushi's zonder vis namelijk.
Ik ben alleen opstandig als er maar wat gebruld wordt.
Als je, zoals nu, dingen even wat nuanceert is er niks aan de hand...
Nou, dat is geen vissen hoor, je bent nu wel akelig bezig, we hebben het er toch gewoon over...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je houd niet van vis, hou dan ook op met vissen...
sorry, ik ga je nu even uitlachenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet dan denken aan Rain Manals het zoiets is lijkt het me ook héél moeilijk....
Nee, mijn zoon is geen Rainmanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Sushi's zonder Vis?Kijk dat wist ik dan weer niet...
Oké ik er voortaan op letten dat ik alles ga nuanceren, maar ik beloof niks
quote:Inari
Inari (稲荷) is een minder kenmerkende soort sushi waarbij de rauwe vis volledig afwezig is. In plaats daarvan is het enkel de sushirijst die in een klein zakje van gefrituurde tofu (genaamd Aburaage) gestopt wordt. Vaak bevat de aburaage veel olie na het frituren. Daarom wordt deze nog kort gekookt om het vetpercentage te verlagen. Vervolgens wordt het even gekookt in soyasaus en dashi saus. Na de afkoelen wordt de rijst pas toegevoegd.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:10 schreef sacha het volgende:
[..]
sorry, ik ga je nu even uitlachen![]()
niet kwaad bedoeld overigens
Ik snap precies wat je bedoelt, broer van mijn schoonzoon is nu 26, autist, heeft ook schizofrene buien en er is geen land met te bezeilen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga hier niet in details treden, maar neem maar van mij aan dat het niet leuk is (zeer mild uitgedrukt).
Er zijn genoeg sushi's met niet-rauwe vis, tonijnsalade, zalmsalade, krabstick, omelet en zo kan ik nog wel even door gaan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Sushi's zonder Vis?Kijk dat wist ik dan weer niet...
Oké ik er voortaan op letten dat ik alles ga nuanceren, maar ik beloof niks
Oké, mijn idee is dus gewoon helemaal verkeerd, maar we houden er over opquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, mijn zoon is geen RainmanEn ik wil er verder ook niet over uitweiden, dat het veel verder gaat dan een lastige 18-jarige moeten jullie maar van me aannemen en zo niet, jammer.
Verder vraag ik me, net als Sacha af hoelang we deze situatie nog volhouden, zoals ik vanmiddag al zei: de rek is eruit.
Dees geeft al 3 keer een pseudo-ontwijkend antwoord (terecht!) en jij gaat er maar op door.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, dat is geen vissen hoor, je bent nu wel akelig bezig, we hebben het er toch gewoon over...
Oké, dan had ik dat niet doorquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dees geeft al 3 keer een pseudo-ontwijkend antwoord (terecht!) en jij gaat er maar op door.
'Nough said...
De broer van mijn schoonzoon woont begeleid op zichzelf, moest gaan participeren op werkplaats.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, mijn idee is dus gewoon helemaal verkeerd, maar we houden er over op![]()
Ik snap ik elk geval wel dat het moeilijk is!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dees geeft al 3 keer een pseudo-ontwijkend antwoord (terecht!) en jij gaat er maar op door.
'Nough said...
Het is niet zo dat ik niet over mijn autistische zoon wil praten, maar ik wil niet in details te treden, dat zou te ingewikkeld worden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, dan had ik dat niet doorexcuses
Dan snap je mequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt, broer van mijn schoonzoon is nu 26, autist, heeft ook schizofrene buien en er is geen land met te bezeilen.
Dat had ie eerder moeten doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef Treehut362 het volgende:
Diederik Samsom twittert niet meer
Mooi, dan kan hij zich gaan bezig houden met de teringzooi die o.a. hij er van gemaakt heeft...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 schreef Treehut362 het volgende:
Diederik Samsom twittert niet meer
Bent u wel eens in een wak gereden?quote:
Herstel, ze hebben de teringzooi voortgezet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan kan hij zich gaan bezig houden met de teringzooi die o.a. hij er van gemaakt heeft...
Nee, ik ben niet opstandig...
Nee op kunstijs kom je die weinig tegenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Bent u wel eens in een wak gereden?
Voortschrijdende onmacht...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Herstel, ze hebben de teringzooi voortgezet.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee op kunstijs kom je die weinig tegen
Graag gedaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:26 schreef Kingstown het volgende:
Godsamme....ik heb 5 pagina's bijgelezen en kan me niet herinneren dat ik hier ooit zo hard heb moeten lachen.
Thnx All.
We zitten pas op pagina 4...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:26 schreef Kingstown het volgende:
Godsamme....ik heb 5 pagina's bijgelezen en kan me niet herinneren dat ik hier ooit zo hard heb moeten lachen.
Thnx All.
Is daar ook een 1ste plaats bij?quote:
De meestequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Is daar ook een 1ste plaats bij?
Op welke tijd komt het wak? Zit nu al 2 minuten naar rondjes schaatsen te kijken.quote:
O, dus de laatste 3 pagina's waren niet leuk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik op pagina 8.
25 postings p.p.
Goed zeg! Zelf was ik altijd een van de laatste.quote:
quote:
Ik ben er niet aan begonnen ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op welke tijd komt het wak? Zit nu al 2 minuten naar rondjes schaatsen te kijken.
Je weet wel dat dat niet dezelfde als 'De jacht naar Rode Sonja' is?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef Treehut362 het volgende:
Ik zit naar "The Hunt for Red October" te kijken.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, dus de laatste 3 pagina's waren niet leuk?
Ik wilde het antwoord niet wetenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik begrijp die eerste post wel...
Maar slechts 5 van de 8 pagina's...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Als ik lach, dan vind ik iets meestal wél leuk....
De eersten zullen de laatsten zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Goed zeg! Zelf was ik altijd een van de laatste.
Nee. Ik kan soms een klein hartje hebben...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde het antwoord niet wetenJij wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |