Lullig bezig?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh,weet ik Dees, MM is gewoon een beetje lullig bezig, dus la maar gaan...
Ik kon niet meteen reageren want mijn zus belde, soms komt dat héél ongelegen![]()
Maar ja, was goed bedoeld
Trusten!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
’s Avonds laat je mij alleen
Ik heb dan niemand om me heen
‘k Rook m’n laatste sigaret
Dan ga ik alleen naar bed
Maar ik vond het niet erg dat Fann er naar vroeg, vragen staat vrij en het is aan mij om wel of geen antwoord te gevenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lullig bezig?
Ik probeerde je iets duidelijk te maken, iets wat je zelf niet door had en waarvoor je je excuus aanbood ( wat ook weer niet had gehoeven, denk ik...). Heeft weinig met 'lullig' te maken...
Je kunt toch ook over iets anders gaan lullen, doe je normaal ook.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Jamaar zo leek het net of ik ineen een ''Fannetje'' deed en dat deed ik niet
Vrouwen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik vond het niet erg dat Fann er naar vroeg, vragen staat vrij en het is aan mij om wel of geen antwoord te geven
Ja, precies, beter even iets luchtigers, ben ik ook wel weer aan toequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt toch ook over iets anders gaan lullen, doe je normaal ook.
Die bestaan niet meer.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kwartje wilde maar niet vallen
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, precies, beter even iets luchtigers, ben ik ook wel weer aan toe
Lucht je hart, gooi het er uit...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vind hem soms strontvervelendmaar dat is ook smaakverschil net als haring
Heb ik zojuist gedaan en nu is het weer overquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lucht je hart, gooi het er uit...
Dat is nog steeds heel gebruikelijk op FOK!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh neeeeeeeee, dat is ook weer zo stom dat hadden we wel eens in de RLS
Mooi, waar gaan we het nu over hebben?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik zojuist gedaan en nu is het weer over
Nog steeds hoor Fann, Utopianen lopen van hot naar her ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh neeeeeeeee, dat is ook weer zo stom dat hadden we wel eens in de RLS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |