Ja nu staat het vast..quote:
Ben je sub?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry ik kon het niet laten
Je mag me straffen
Alstuquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
Bedankt voor die ene ziel die me in de OP erbij heeft gezet.
quote:
Pakquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
Bruiloft is wel weer een reden om een pak aan te doen
Elke dag is een reden om een pak aan te doen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
Bruiloft is wel weer een reden om een pak aan te doen
Mee eensquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Elke dag is een reden om een pak aan te doen!
Dat is sociaal t.o.v. het vrouwelijke deel van de populatie.
Met of zonder stropdas?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Elke dag is een reden om een pak aan te doen!
Dat is sociaal t.o.v. het vrouwelijke deel van de populatie.
Kan prima, als je maar een helm draagt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens
Alleen op de bouw is het niet handig.
Maar als het aan mij lag zou ik elke dag een pak dragen
Slijten ze een beetje te hard.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met of zonder stropdas?
[..]
Kan prima, als je maar een helm draagt.
Hangt van de man af.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met of zonder stropdas?
[..]
Nee. Zonde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met of zonder stropdas?
[..]
True. Ik heb er nog twee toen ik nog adviseur ergens was, maar sindsdien heb ik ze nooit meer aangehad. Misschien eens doen bij een datequote:
Ik heb er 4.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Ik heb er nog twee toen ik nog adviseur ergens was, maar sindsdien heb ik ze nooit meer aangehad. Misschien eens doen bij een date
Kijk, zoiets zou ik dus enorm waarderen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Ik heb er nog twee toen ik nog adviseur ergens was, maar sindsdien heb ik ze nooit meer aangehad. Misschien eens doen bij een date
Niet too much als je op een standaard date gaat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, zoiets zou ik dus enorm waarderen.
Ik heb wel eens een pak aangehad op een afspraakjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste van wie ik dat hoor of merk. Normaal zorg ik dat ik er gewoon netjes uitzie, mooie broek + overhemd, en afhankelijk van het weer een colbertje mee bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien... Maar ik ben zelf eigenlijk ook altijd vrij netjes gekleed, dus misschien dat ik dat daarom kan waarderen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet too much als je op een standaard date gaat?
Dat is ook prima, hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste van wie ik dat hoor of merk. Normaal zorg ik dat ik er gewoon netjes uitzie, mooie broek + overhemd, en afhankelijk van het weer een colbertje mee bijvoorbeeld.
Ik zal het onthouden. Als wij gaan daten zal ik een pak aan doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien... Maar ik ben zelf eigenlijk ook altijd vrij netje gekleed, dus misschien dat ik dat daarom kan waarderen.
Dat kan ik dan ook wel waarderen, dat ze in ieder geval moeite heeft gedaan om er leuk uit te zien. Maakt het geheel ook een stuk leuker. En een complimentje over hoe ze eruit ziet is nooit verkeerd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien... Maar ik ben zelf eigenlijk ook altijd vrij netje gekleed, dus misschien dat ik dat daarom kan waarderen.
Pekkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
Ben ik de enige die iets tegen pekken heeft?
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook prima, hoor. Het is ook wel afhankelijk van het programma. Maar een pak is gewoon...
.
Ik had mn post al aangepast... Was een typoquote:
Tiepvaut mag best!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had mn post al aangepast... Was een typo
Mijn stijl is casual chic, meer neigend naar chic, vaakquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan ik dan ook wel waarderen, dat ze in ieder geval moeite heeft gedaan om er leuk uit te zien. Maakt het geheel ook een stuk leuker. En een complimentje over hoe ze eruit ziet is nooit verkeerd.
Ach iedereen moet lekker dragen wat hij/zij wil toch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn stijl is casual chic, meer neigend naar chic, vaak. Of dat gewaardeerd wordt is per persoon verschillend.
Je hebt tieten. Dat is het enige waar men op let.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn stijl is casual chic, meer neigend naar chic, vaak. Of dat gewaardeerd wordt is per persoon verschillend.
Laat ik het zo zeggen: als ik kan zien dat ze er moeite voor heeft gedaan om er goed uit te zien, vind ik het ook allang best. Ze hoeft ook niet helemaal opgetut tevoorschijn te komen. Chic lijkt me wel eens tof om een keer mee te maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet waarquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt tieten. Dat is het enige waar men op let.
Ze moeten niet hangen mijn beste.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat in in de eerste plaats. Het is dat beetje moeite doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach iedereen moet lekker dragen wat hij/zij wil toch.
Bij opgetut denk ik aan dikke lagen make-up en een Dolly kapselquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: als ik kan zien dat ze er moeite voor heeft gedaan om er goed uit te zien, vind ik het ook allang best. Ze hoeft ook niet helemaal opgetut tevoorschijn te komen. Chic lijkt me wel eens tof om een keer mee te maken.
Zou treurig zijn als dit echt het geval zou zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je wil toch ook wat inhoudquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er verzorgd uitzien zou ik dan zeggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat in in de eerste plaats. Het is dat beetje moeite doen
Uiteraard, maar niet boos worden omdat ik om sommige kledingkeuzes moet gniffelen of emogiffen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach iedereen moet lekker dragen wat hij/zij wil toch.
Dat nou ook weer nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij opgetut denk ik aan dikke lagen make-up en een Dolly kapsel.
Het is in heel veel gevallen wel de waarheid.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou treurig zijn als dit echt het geval zou zijn.
Als je een man zijn ogen veel ziet zakken naar je voorgevel, dan weet je het.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou in dat geval behoud ik liever mijn naïviteit en geloof ik zelf maar gewoon dat dat niet de waarheid is.
Het is ook niet altijd zoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou in dat geval behoud ik liever mijn naïviteit en geloof ik zelf maar gewoon dat dat niet de waarheid is.
Ja ook iedereen heeft zijn eigen mening, lopen er genoeg rond waar je vreemd van opkijkt inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uiteraard, maar niet boos worden omdat ik om sommige kledingkeuzes moet gniffelen of emogiffen.
Nou ja dus wel. Ook al heb je het zelf niet door je kijkt er altijd naar. Iets met instinct.quote:
Jij, maar jij hebt titan tits.quote:
True, daarom altijd wat verder weg gaan zitten van het tafeltjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja dus wel. Ook al heb je het zelf niet door je kijkt er altijd naar. Iets met instinct.
Hetzelfde geldt voor vrouwen trouwens.
True. Maar ik geloof gewoon niet dat er niet gekeken wordt, al dan niet bewust. Dat is, zoals aeque zegt, gewoon instinct.quote:
Dat klopt, ik kan me er soms ook niet van weerhouden. En alle mannen die zeggen van niet, die liegen gewoon.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar ik geloof gewoon niet dat er niet gekeken wordt, al dan niet bewust. Dat is, zoals aeque zegt, gewoon instinct.
Al ben ik er dan wel weer van overtuigd dat door de huidige maatschappij waarbij inkijk de normaalste zaak van de wereld is, er wel meer bewust gekeken wordt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar ik geloof gewoon niet dat er niet gekeken wordt, al dan niet bewust. Dat is, zoals aeque zegt, gewoon instinct.
jou in pak ... i would like to seequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens
Alleen op de bouw is het niet handig.
Maar als het aan mij lag zou ik elke dag een pak dragen
Ik kan me er niet druk om maken, eigenlijk. Daarnaast, if you have it, flaunt it. Ik zou beledigd zijn als er niet gekeken wordtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klopt, ik kan me er soms ook niet van weerhouden. En alle mannen die zeggen van niet, die liegen gewoon.
Dat kan hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jou in pak ... i would like to see
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Al ben ik er dan wel weer van overtuigd dat door de huidige maatschappij waarbij inkijk de normaalste zaak van de wereld is, er wel meer bewust gekeken wordt.
Kijk, jij bent tenminste eerlijk. Er zijn er genoeg die gelijk beledigd zijn. Dan moet je er ook niet mee te koop lopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken, eigenlijk. Daarnaast, if you have it, flaunt it. Ik zou beledigd zijn als er niet gekeken wordt.
En ik maar denken dat je m'n schoenen zo mooi vondquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb toch niet de hele tijd naar beneden gekeken?
Dat ook. En ik ben veel te lang dus ik gebruik dat excuusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Al ben ik er dan wel weer van overtuigd dat door de huidige maatschappij waarbij inkijk de normaalste zaak van de wereld is, er wel meer bewust gekeken wordt.
Je bent er ook trots op en je maakt er geen punt van. Er zijn ook genoeg vrouwen die zich beledigd voelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken, eigenlijk. Daarnaast, if you have it, flaunt it. Ik zou beledigd zijn als er niet gekeken wordt.
Ik zie niet in waarom ik daarom zou zeuren. Het wordt wat anders wanneer het een marathon staren wordt. Maar dat is nooit het geval.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk, jij bent tenminste eerlijk. Er zijn er genoeg die gelijk beledigd zijn. Dan moet je er ook niet mee te koop lopen.
Great minds think alike!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk, jij bent tenminste eerlijk. Er zijn er genoeg die gelijk beledigd zijn. Dan moet je er ook niet mee te koop lopen.
Ik vond het totaalplaatje er leuk uit zien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je m'n schoenen zo mooi vond.
En dat snap ik niet. Als je niet wilt dat mannen je tieten zien, bedek ze. Klaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook. En ik ben veel te lang dus ik gebruik dat excuus
[..]
Je bent er ook trots op en je maakt er geen punt van. Er zijn ook genoeg vrouwen die zich beledigd voelen.
Nee, tenzij je verwacht dat je date in spijkerbroek en rockshirt aan komt huppelenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet too much als je op een standaard date gaat?
Dat had ik wel bij een leraar van mij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik daarom zou zeuren. Het wordt wat anders wanneer het een marathon staren wordt. Maar dat is nooit het geval.
Precies dat. En als vrouw zijnde weet je toch wel dat er gekeken wordt, bewust of onbewust.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat snap ik niet. Als je niet wilt dat mannen je tieten zien, bedek ze. Klaar.
Hangt gewoon van de date af, naar een festival klinkt dat juist weer beter.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, tenzij je verwacht dat je date in spijkerbroek en rockshirt aan komt huppelen
Staren is sowieso wat anders inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik daarom zou zeuren. Het wordt wat anders wanneer het een marathon staren wordt. Maar dat is nooit het geval.
gekleed of ongekleed... maakt ook niet uitquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies dat. En als vrouw zijnde weet je toch wel dat er gekeken wordt, bewust of onbewust.
Hmm moet ik toch eens mijn date kleding gaan aanpassen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, tenzij je verwacht dat je date in spijkerbroek en rockshirt aan komt huppelen
Dat zegt wel veel over de vrouwen daar jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Staren is sowieso wat anders inderdaad.
Al was ik laatst ergens waar sommige dames in kleding liepen waarbij je bijna zou vragen hoeveel een uurtje zou kosten. Genoeg mannen die maar bleven staren.
T-shirt aantrekken met zo'n tekst van: kijk omhoog eikel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik wel bij een leraar van mij.Die kon niet in je ogen kijken.
Ja oke... maar als een heer verwacht dat ze bij een drankje doen hakken aan heeft en zo... dan mag de heer ook wel in pak... ik vraag toch geen 3d...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt gewoon van de date af, naar een festival klinkt dat juist weer beter.
Dat is gewoon viesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik wel bij een leraar van mij.Die kon niet in je ogen kijken.
Het zou ook hypocriet zijn te verwachten van mannen dat ze niet kijken. Wij kijken net zo goed naar hun 'assets'.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies dat. En als vrouw zijnde weet je toch wel dat er gekeken wordt, bewust of onbewust.
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die doen t erom... en die mogen over het staren dan ook niet miepenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Staren is sowieso wat anders inderdaad.
Al was ik laatst ergens waar sommige dames in kleding liepen waarbij je bijna zou vragen hoeveel een uurtje zou kosten. Genoeg mannen die maar bleven staren.
Want je wilt dat je dame in rockshirt en spijkerbroek aan komt huppelen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Hmm moet ik toch eens mijn date kleding gaan aanpassen...
Mijn bierbuik?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon vies.
[..]
Het zou ook hypocriet zijn te verwachten van mannen dat ze niet kijken. Wij kijken net zo goed naar hun 'assets'.
Ik had wel een shirt met: "Who needs big tits ..." en dan op de achterkant: " ... when you have an ass like this?"quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zegt wel veel over de vrouwen daar ja
[..]
T-shirt aantrekken met zo'n tekst van: kijk omhoog eikel.
Daarom, komt van twee kanten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon vies.
[..]
Het zou ook hypocriet zijn te verwachten van mannen dat ze niet kijken. Wij kijken net zo goed naar hun 'assets'.
Hij stonk ook naar zure vis.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon vies.
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had wel een shirt met: "Who needs big tits ..." en dan op de achterkant: " ... when you have an ass like this?"
bijgewoon een drankje doen... krijg ik overigens sneller de neiging om gympen, broek en shirt aan te trekken.... maar dat komt door het hoog als ik je niet mag kan ik wegrennen gehaltequote:
Die zijn allemaal ooit eens 'bedacht'. In essentie boeit het geen ene reet wat je doet eigenlijk, zolang je maar verzorgd eruit ziet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat een gedoe ook eigenlijk allemaal, etiquette regels, verwachtingen... pfff...
oe nice onequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had wel een shirt met: "Who needs big tits ..." en dan op de achterkant: " ... when you have an ass like this?"
ja ... mee eens, maar het onderscheidt ons wel van het dierenrijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat een gedoe ook eigenlijk allemaal, etiquette regels, verwachtingen... pfff...
Heel eerlijk? Het zou mij echt vrij weinig uit maken, als zij zich daarin prettig voelt moet ze dat doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Want je wilt dat je dame in rockshirt en spijkerbroek aan komt huppelen?
T maakt wel een hoop duidelijker.... nu doen we maar watquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:02 schreef Samzz het volgende:
Etiquette is goed. Doen we veel te weinig mee tegenwoordig.
We zijn nog steeds dierenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ... mee eens, maar het onderscheidt ons wel van het dierenrijk
Hou op, schei uit. Zwijnen zijn nog correcter in de omgang dan de gemiddelde man.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ... mee eens, maar het onderscheidt ons wel van het dierenrijk
Is maar net wat jij de gemiddelde man vindtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Zwijnen zijn nog correcter in de omgang dan de gemiddelde man.
Triest maar waar eigenlijk. En ik hoor dat ik veel te beleefd benquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Zwijnen zijn nog correcter in de omgang dan de gemiddelde man.
Mee eensquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:02 schreef Samzz het volgende:
Etiquette is goed. Doen we veel te weinig mee tegenwoordig.
Ik heb geen bierbuik gezien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jouw tekst was:
Nee hoor Royco, dat viel reuze mee.
Houd dat zo, da's een complimentquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Triest maar waar eigenlijk. En ik hoor dat ik veel te beleefd ben
Geen last van.... eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook echt cute.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:03 schreef Samzz het volgende:
Ik trek rustig bijvoorbeeld m'n 50's polkadot aan naar een date. Geen enkel probleem mee.
Zoals gezegd: die zijn ooit 'bedacht'. Iedereen denkt dat zijn of haar manier de beste is. Als je daar dan succes mee hebt, is het toch prima? Wat voor de een werkt hoeft voor de ander niet te werken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind het vaak te tegenstrijdig. Je moet doen wat je zelf leuk vind en waar je jezelf lekker bij voelt, maar ondertussen moet het allemaal wel binnen de gepaste voorgeschreven regeltjes vallen.
Ach misschien is dat het probleem ook wel, dat mensen zich iets te vast houden aan de regeltjes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind het vaak te tegenstrijdig. Je moet doen wat je zelf leuk vind en waar je jezelf lekker bij voelt, maar ondertussen moet het allemaal wel binnen de gepaste voorgeschreven regeltjes vallen.
Gauw gevuld dan, juist handiger dan in cc metenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb hele kleine handjes. Niet representatief
Dat is je stijl samzz ... het zou raar zijn als je niet je eigen stijl draagt tijdens een datequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:03 schreef Samzz het volgende:
Ik trek rustig bijvoorbeeld m'n 50's polkadot aan naar een date. Geen enkel probleem mee.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zei ik vanavond nog tegen pa
Ik ook niet, eigenlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook echt cute.Ik zou me geen man kunnen bedenken die dat erg vindt.
jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Het staat haar cutequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is je stijl samzz ... het zou raar zijn als je niet je eigen stijl draagt tijdens een date
of vind je het too much?
Ik niet. Anderen zouden het beschrijven als té.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is je stijl samzz ... het zou raar zijn als je niet je eigen stijl draagt tijdens een date
of vind je het too much?
Ik voelde me altijd het fijnst in mijn ''gothic'' stijl.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach misschien is dat het probleem ook wel, dat mensen zich iets te vast houden aan de regeltjes.
Dat ligt er aan he... als een crush dat tegen je zegt en daarna keihard weg rentquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd dat zo, da's een compliment.
Onoeeeeeeeeeeeeeeeesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb hele kleine handjes. Niet representatief
Nee. Wij mensen functioneren niet zonder regels. Helaas, maar waar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
Kunnen we niet met zijn allen zeggen: screw de regels? En het dan ook daadwerkelijk doen?
ja dat is waar. Ben eigenlijk ook een billenman. Als de borsten er maar leuk uitzien. Grootte is niet van belangquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gauw gevuld dan, juist handiger dan in cc meten
Op zich wel, hoewel de rest natuurlijk ook invloed heeft. Zoals je haarstijl, sieraden en make-up.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, eigenlijk. Maar het is wel heel netjes.
Nou ook weer niet alle regels hoor. Sommige moeten zeker blijven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
Kunnen we niet met zijn allen zeggen: screw de regels? En het dan ook daadwerkelijk doen?
Oh, dat zeker. Ik draag mijn haar meestal los, weinig make-up en sieraden, wel altijd hakken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich wel, hoewel de rest natuurlijk ook invloed heeft. Zoals je haarstijl, sieraden en make-up.
Ik voel me altijd wel lekker in pak.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voelde me altijd het fijnst in mijn ''gothic'' stijl.Maar op een gegeven moment zei m'n vader dat ik me normaal moest kleden, anders werd ik niet serieus genomen. Maar ik mis het nog steeds.
En dat is best angstig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Wij mensen functioneren niet zonder regels. Helaas, maar waar.
Op dategebied bedoel ik dan, waar we het nu over hebben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ook weer niet alle regels hoor. Sommige moeten zeker blijven.
Ja, maar pa zat in het verre wk gedeelte van het huis en dat praat behoorlijk lastigquote:
Ja precies, genoeg mensen die zich wel aan die 'regeltjes' houden. Zo heb ik voor mijn werk dagelijks met een overhemd gelopen, tot ik zoiets had van what de fuck. Ik heb 0 contact met klanten/leveranciers en zit de hele dag achter mijn pc. Dan doe ik wel lekker aan wat ik zelf lekker vind zitten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voelde me altijd het fijnst in mijn ''gothic'' stijl.Maar op een gegeven moment zei m'n vader dat ik me normaal moest kleden, anders werd ik niet serieus genomen. Maar ik mis het nog steeds.
'serieus genomen'quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat maakt het al wat meer casual.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. Ik draag mijn haar meestal los, weinig make-up en sieraden, wel altijd hakken.
Overdreven, helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel me altijd wel lekker in pak.
Maar ik dacht altijd dat jullie dat te overdreven zouden vinden.
Nee ik ook niet bedenk ik me net. Was een ander jurkje in het 'wat draag je nu' topicquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb Samzz nooit in haar polkadot gezien, maar wel de foto
Dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat maakt het al wat meer casual.En voor een date mag je best een beetje netjes, tenzij je samen gaat paintballen of zo. Dan zou ik wel wat anders aantrekken.
Maar over het algemeen is het wel fijn als iemand z'n best voor je heeft gedaan. Maakt een goede indruk.
Het is wel een gedoe voor jou, lijkt me.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hun ding dan en dus gewoon doen. Kerels die het te vinden... are not your kind of guyquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Anderen zouden het beschrijven als té.
Hij was te laat, de arme manquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, maar pa zat in het verre wk gedeelte van het huis en dat praat behoorlijk lastigen toen ie bij ons ging zitten waren de dames allang op het volgende onderwerp terecht gekomen
Nee, da's de polkadot. 50's Audrey swingdress polkadot.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee ik ook niet bedenk ik me net. Was een ander jurkje in het 'wat draag je nu' topic
Gothic is prima voor bepaalde gelegenheden. Zakelijk gezien past het niet, maar wat let je om je zo te kleden tijdens een avond stappen... of kom je nu ook alleen maar in de "standaard"kroeg?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt als een busquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hun ding dan en dus gewoon doen. Kerels die het te vinden... are not your kind of guy
oh wel? Nou die stond hartstikke leuk. Zag je gezicht niet, maar die denk ik er wel bij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, da's de polkadot. 50's Audrey swingdress polkadot.
Nee...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
Staat die al gepland, of dat nog niet?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:10 schreef Royco1 het volgende:
Screw it, volgende date gewoon in pak.
Goed zo, go get em tiger!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:10 schreef Royco1 het volgende:
Ja, inderdaad. Ik snap wel dat je op je werk niet meer met kettingen en schedels kunt verschijnen, maar je kan er wel kleine elementen van in verwerken. Zoals in je sieraden. Maar op school zag ik genoeg andere mensen die nog steeds alternatief gekleed waren. Heb ergens wel spijt dat ik me heb aangepast toen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja precies, genoeg mensen die zich wel aan die 'regeltjes' houden. Zo heb ik voor mijn werk dagelijks met een overhemd gelopen, tot ik zoiets had van what de fuck. Ik heb 0 contact met klanten/leveranciers en zit de hele dag achter mijn pc. Dan doe ik wel lekker aan wat ik zelf lekker vind zitten.
Nou trek ik ook geen korte broek en slippers aan, maar het is wel lekker casual.
Die heb ik afgeplakt want ik keek stomquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
oh wel? Nou die stond hartstikke leuk. Zag je gezicht niet, maar die denk ik er wel bij.
Ben je nog altijd groter dan ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja sorry. 1.70 in lengte ook nog eenstough life
Ik denk niet dat m'n eigen vader het zo bedoelde.quote:
SUIT UP!!!!!! Do the maltamanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit stappen eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gothic is prima voor bepaalde gelegenheden. Zakelijk gezien past het niet, maar wat let je om je zo te kleden tijdens een avond stappen... of kom je nu ook alleen maar in de "standaard"kroeg?
Slaap lekker Samzz.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:12 schreef Samzz het volgende:
Oei, ik ga slapen. Morgen weer werken.
Fijne avond.
Ah ja school, daar liep ik ook nog in mijn overzeas broeken, skate schoenen en piercings rond.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik snap wel dat je op je werk niet meer met kettingen en schedels kunt verschijnen, maar je kan er wel kleine elementen van in verwerken. Zoals in je sieraden. Maar op school zag ik genoeg andere mensen die nog steeds alternatief gekleed waren. Heb ergens wel spijt dat ik me heb aangepast toen.
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Staat die al gepland, of dat nog niet?
Anders kunnen we gelijk de evaluatie plannen, dan ben jij het 'test voorwerp'. haha
Ik volg dat niet...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee ik ook niet bedenk ik me net. Was een ander jurkje in het 'wat draag je nu' topic
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:12 schreef Samzz het volgende:
Fijne avond.
Ik dacht er een leuke uitstraling bijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik afgeplakt want ik keek stom. En dank je
.
Nee, denk ik ook niet...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat m'n eigen vader het zo bedoelde.
Dat is altijd goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik dacht er een leuke uitstraling bij
Die wijde broeken zaten zo fijn. Ik had zelf veel Stuka.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah ja school, daar liep ik ook nog in mijn overzeas broeken, skate schoenen en piercings rond.
Niks arm aan.... Hij roept altijd wijze dingen vanuit zijn stoel en meestal luisteren we... maar nu ff nietquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:10 schreef Royco1 het volgende:
Hahaha! Houd hem lekker voor de gekquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niks arm aan.... Hij roept altijd wijze dingen vanuit zijn stoel en meestal luisteren we... maar nu ff niet
Ach ja ik ben zelf ook wel wat veranderd ten opzichte van toen en blijkbaar mijn kleding ook. Al zitten een ietwat baggy spijkerbroek, t-shirt en vest toch altijd nog het lekkerst.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Die wijde broeken zaten zo fijn. Ik had zelf veel Stuka.Heb er nog steeds een paar. Kan ze niet weg doen. Alleen zijn de meeste te klein geworden.
Was het niet een soort masker voor je?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Trusten Samzzzzzzquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:12 schreef Samzz het volgende:
Fijne avond.
seriously?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit stappen eigenlijk.
Ja soms welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha! Houd hem lekker voor de gek
Mag soms ookquote:
Nee. Juist niet. Ik heb nu meer het gevoel dat ik een masker draag dan toen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was het niet een soort masker voor je?
Ik vind het meestal niet leuk.quote:
Ik ga ook nooit tot zelden uit. Ja poolen of iets dergelijks, maar nooit echt stappen. Geef er niet veel om.quote:
Is dat zo'n gekke vraag dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:19 schreef aeque het volgende:
Krijg ik net een whatsapp van mijn stiefmoeder of ik met hun mee op vakantie wil...
Ja, ma... heel graag .... gaan we fijn met de rijntoer mee?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:19 schreef aeque het volgende:
Krijg ik net een whatsapp van mijn stiefmoeder of ik met hun mee op vakantie wil...
Nou ehm ja, ik zie mezelf als 26 jarige niet meer gezellig met mijn ouders op vakantie gaan.quote:
Ja, poolen is wel tof. Of zoals die meet laatst, dat is gezellig. Maar niet ergens met knalharde muziek en waar de helft van de mensen dronken is en de vloer plakt van de drank. Nee, bedankt. Ik vind het leuk om te dansen, maar ik ben er al snel weer klaar mee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit tot zelden uit. Ja poolen of iets dergelijks, maar nooit echt stappen. Geef er niet veel om.
Ach, het is misschien slechts bedoelt als gebaar. Dat ze aan je denken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ehm ja, ik zie mezelf als 26 jarige niet meer gezellig met mijn ouders op vakantie gaan.
Zeker niet op zo'n saaie ik-lig-de-hele-dag-bij-het-zwembad vakantie
Dan fix je als 26jarige ff je eigen vakantiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ehm ja, ik zie mezelf als 26 jarige niet meer gezellig met mijn ouders op vakantie gaan.
Zeker niet op zo'n saaie ik-lig-de-hele-dag-bij-het-zwembad vakantie
Zo denk ik er ook over. Liever iets actiefs dan doen alsof je zin hebt en je jezelf vermaakt. En al helemaal als je elkaar niet eens kan verstaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, poolen is wel tof. Of zoals die meet laatst, dat is gezellig. Maar niet ergens met knalharde muziek en waar de helft van de mensen dronken is en de vloer plakt van de drank. Nee, bedankt. Ik vind het leuk om te dansen, maar ik ben er al snel weer klaar mee.
O ja dat waardeer ik ook wel, dat weten ze. Maar dan zou ik liever hebben dat ze iets voor me doen wat ik al heel lang graag wil maar zelf maar amper het geld voor opzij kan leggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, het is misschien slechts bedoelt als gebaar. Dat ze aan je denken.
Ik ben die jongen die een beetje sneu tegen de muur aanstaat met een biertje in zijn hand terwijl zijn vrienden alle vrouwen hosselen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, poolen is wel tof. Of zoals die meet laatst, dat is gezellig. Maar niet ergens met knalharde muziek en waar de helft van de mensen dronken is en de vloer plakt van de drank. Nee, bedankt. Ik vind het leuk om te dansen, maar ik ben er al snel weer klaar mee.
En dat is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
O ja dat waardeer ik ook wel, dat weten ze. Maar dan zou ik liever hebben dat ze iets voor me doen wat ik al heel lang graag wil maar zelf maar amper het geld voor opzij kan leggen.
Dat geloof ik niet ....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben die jongen die een beetje sneu tegen de muur aanstaat met een biertje in zijn hand terwijl zijn vrienden alle vrouwen hosselen.
Misschien eigen belang en willen ze graag nog wat extra tijd met je doorbrengen. Een verlate vorm van het emty-nest-syndroom misschien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
O ja dat waardeer ik ook wel, dat weten ze. Maar dan zou ik liever hebben dat ze iets voor me doen wat ik al heel lang graag wil maar zelf maar amper het geld voor opzij kan leggen.
Vervang bier met frisdrank en ik kom wel even bij je buurtenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben die jongen die een beetje sneu tegen de muur aanstaat met een biertje in zijn hand terwijl zijn vrienden alle vrouwen hosselen.
Waarom hossel jij zelf niemand dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan dat soort dingen jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Liever iets actiefs dan doen alsof je zin hebt en je jezelf vermaakt. En al helemaal als je elkaar niet eens kan verstaan.
Dat kan je ook gewoon met je glas frisdrank doen... hoeft hij toch geen frisdrank voor te gaan drinkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vervang bier met frisdrank en ik kom wel even bij je buurten
Dit!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon met je glas frisdrank doen... hoeft hij toch geen frisdrank voor te gaan drinken
actiefs iets doen zijn wel prachtige gespreksopeners...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan dat soort dingen ja
Makkelijk gezegd jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom hossel jij zelf niemand dan?
Ik bedoel daarmee dat ik hetzelfde zou doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon met je glas frisdrank doen... hoeft hij toch geen frisdrank voor te gaan drinken
Exact.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan dat soort dingen ja
Ik ben de meid die uit frustratie alle mannen in de ballen trapt en tranen met tuiten huilt op een stoeltje midden in de zaal waar iedereen foto's van neemt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan het beide gelukkig waarderen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat hun vakanties zo zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan fix je als 26jarige ff je eigen vakantie
BTW wie zegt dat je de hele dag aan het zwembad dient te liggen? en waarom niet? Ben in 2013 nog mee geweest naar Oostenrijk for good old times sake
Motorrijbewijsquote:
Dat weet ik wel zeker aangezien ik ze hooguit 1x in de maand zie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien eigen belang en willen ze graag nog wat extra tijd met je doorbrengen. Een verlate vorm van het emty-nest-syndroom misschien.
Ja, precies. Zo vervelend. Ik vind praten ook eigenlijk veel gezelliger dan onverstaanbare dingen naar elkaar schreeuwen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Liever iets actiefs dan doen alsof je zin hebt en je jezelf vermaakt. En al helemaal als je elkaar niet eens kan verstaan.
Ik geloof hier niets van.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh, was jij dat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben de meid die uit frustratie alle mannen in de ballen trapt en tranen met tuiten huilt op een stoeltje midden in de zaal waar iedereen foto's van neemt.
Ja daar ga ik ff over nadenken... want "dat is mijn mening" accepteer je vast nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat?online social skills tellen niet in het echte leven
![]()
Mijn droomvrouw. En dan raap ik alle moed bij elkaar om je te troosten. Laat even alle schroom van me afvallen om een poging te wagen waarop je al snikkend tegen me zegt: "Rot op vent, ik val op vrouwen".quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben de meid die uit frustratie alle mannen in de ballen trapt en tranen met tuiten huilt op een stoeltje midden in de zaal waar iedereen foto's van neemt.
Maar daarvoor ga je ook niet naar een discotheek oid, daar ga je onder andere heen voor de muziek. Althans zo zie ik het.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Zo vervelend. Ik vind praten ook eigenlijk veel gezelliger dan onverstaanbare dingen naar elkaar schreeuwen.
Ik soms ook. In het juiste gezelschap. Een groep vrienden waarbinnen de dynamiek precies goed is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan het beide gelukkig waarderen.
Mjaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij hoeft toch ook niet succesvol te zijn, maar een poging doen kan toch geen kwaad?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee dat ik hetzelfde zou doen
[..]
Exact.
Precies. Vroeger heb ik wel eens een paar kroegfeesten meegemaakt. Mijn God, je hoorde de muziek wel maar iemand die naast je stond gewoon nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Zo vervelend. Ik vind praten ook eigenlijk veel gezelliger dan onverstaanbare dingen naar elkaar schreeuwen.
Daarom gaat daar mijn voorkeur ook niet naar uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar daarvoor ga je ook niet naar een discotheek oid, daar ga je onder andere heen voor de muziek. Althans zo zie ik het.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn droomvrouw. En dan raap ik alle moed bij elkaar om je te troosten. Laat even alle schroom van me afvallen om een poging te wagen waarop je al snikkend tegen me zegt: "Rot op vent, ik val op vrouwen".
Precies, zo gaan die dingen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn droomvrouw. En dan raap ik alle moed bij elkaar om je te troosten. Laat even alle schroom van me afvallen om een poging te wagen waarop je al snikkend tegen me zegt: "Rot op vent, ik val op vrouwen".
*Proest*quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar ga je wel naar de kroeg om aan de zijkant te staan (zodat anderen je in elk geval kunnen benaderen), of ga je gewoon überhaupt niet?quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meestal begint het bij mij met een avondje in een kroeg of dergelijke waar we gezellig praten en uiteindelijk sta ik met 1 vaste vriend ergens in een vage club uit mijn plaat te gaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik soms ook. In het juiste gezelschap. Een groep vrienden waarbinnen de dynamiek precies goed is.
Kroeg an sich is wel leuk trouwens. Dan kan je elkaar nog wel een beetje verstaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom gaat daar mijn voorkeur ook niet naar uit.
Ik ga niet zielig zitten doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja daar ga ik ff over nadenken... want "dat is mijn mening" accepteer je vast niet
En dan komt er een bekend liedje en gaat iedereen geforceerd dansen. Tenenkrommend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou niet van kroegen. Ik pool altijd met een maat van me. Trainen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar ga je wel naar de kroeg om aan de zijkant te staan (zodat anderen je in elk geval kunnen benaderen), of ga je gewoon überhaupt niet?
Ohwww, niks aan de hand dus eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga niet zielig zitten doenmaar ben geen versierder. Ik flirt wel
Dat ken ik ja. Een vriend van mij heeft de magische gave om altijd en overal aan de praat te raken met dames. Zelfs als hij bezet is en hij het niet eens op die manier bedoelt. Ik ben jaloers...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sletjes van me. Heb ik nog iets gemist?
dat kanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sommigen kunnen dat gewoon. Al kan het ook aan zijn houding en lichaamstaal liggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Een vriend van mij heeft de magische gave om altijd en overal aan de praat te raken met dames. Zelfs als hij bezet is en hij het niet eens op die manier bedoelt. Ik ben jaloers...
Ja, dat bedoel ik. Ik bedoel dus dat een discotheek m'n voorkeur niet heeft. Helaas zie ik vaak mixen tussen kroeg en disco. Best wel kut.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kroeg an sich is wel leuk trouwens. Dan kan je elkaar nog wel een beetje verstaan
zulks een rel heer kaneel....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sletjes van me. Heb ik nog iets gemist?
"dansen"quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan komt er een bekend liedje en gaat iedereen geforceerd dansen. Tenenkrommend.
Kwestie van doen......quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Een vriend van mij heeft de magische gave om altijd en overal aan de praat te raken met dames. Zelfs als hij bezet is en hij het niet eens op die manier bedoelt. Ik ben jaloers...
Dat soort tentenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik bedoel dus dat een discotheek m'n voorkeur niet heeft. Helaas zie ik vaak mixen tussen kroeg en disco. Best wel kut.
Daarom: Irish Pub!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik bedoel dus dat een discotheek m'n voorkeur niet heeft. Helaas zie ik vaak mixen tussen kroeg en disco. Best wel kut.
Dat dus jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn beste vriend ook. Chickmagnet. Volle baard, echt vol. Onder de tats. Vrouwen praten met hem, hij hoeft in principe niets te doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef aeque het volgende:
[..]
ik vind vooral die djmix nix..... maar goed ik wil graag kunnen dansen.... want praten doe ik daar toch nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
En doorhebben.quote:
gespreksstof.... beginnen ze niet vaak over die tats dan wel baard?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn beste vriend ook. Chickmagnet. Volle baard, echt vol. Onder de tats. Vrouwen praten met hem, hij hoeft in principe niets te doen.
en lekker bierquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zijn idd wel de beste plekken waar je nog een beetje kan praten ja.
Nee, sorry.quote:
Ah, relletje gemist.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zulks een rel heer kaneel....
Heb je Guardians of the Galaxy al gezien?
Die zitten er ook veel tussen jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
gespreksstof.... beginnen ze niet vaak over die tats dan wel baard?
Nee, of een slaapplaats hosselen hehequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jup
Mja dan moet je niet de bob zijn, want dan is de lol er al gauw vanaf
"Oeh, lekker ruig en dominant.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn beste vriend ook. Chickmagnet. Volle baard, echt vol. Onder de tats. Vrouwen praten met hem, hij hoeft in principe niets te doen.
Ja, maar was dat hele hosselen niet juist het probleem?!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, of een slaapplaats hosselen hehe
BOBbus, taxi, fiets, net zo lang door gaan tot het normale OV weer rijdt. Ik red me altijd welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, of een slaapplaats hosselen hehe
Ja... Daarom via fok! hosselen. Ik leer van yatsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar was dat hele hosselen niet juist het probleem?!
Zwolle. Met de taxi. Of ik haal je opquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef -Engel- het volgende:
over slaapplaatsen gesproken.... wie weet er een betaalbaar hotel in Rotterdam waar je snachts vanaf de Ahoy nog kan komen?
Met de baard over je puniquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Oeh, lekker ruig en dominant."
En die is nu op date. Je had mee moeten gaan en van een afstand moeten observeren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja... Daarom via fok! hosselen. Ik leer van yats
Hm de Myratwinn wellicht?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef -Engel- het volgende:
over slaapplaatsen gesproken.... wie weet er een betaalbaar hotel in Rotterdam waar je snachts vanaf de Ahoy nog kan komen?
Is het al bekend waar yats zijn flats in tracht te deponeren vanavond?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan ook gewoon de kroeg op loopafstand nemen....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Rotterdam - Zwollequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zwolle. Met de taxi. Of ik haal je op
Yatsieflatsie, gatsiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het al bekend waar yats zijn flats in tracht te deponeren vanavond?
Ow, hm dan weet ik het nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben dan niet alleen... als we naar de ahoy gaan ben ik in ieder geval met 2
Ben via Fok! ontmaagd. Duh.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan ook gewoon de kroeg op loopafstand nemen....
En via Fok! hosselen? Is dat succesvol?
Misschien via airbnb iets goedkoops te vinden?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben dan niet alleen... als we naar de ahoy gaan ben ik in ieder geval met 2
Kom ik wel in Amersfoort Engeltjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rotterdam - ZwolleAls ik daar heen moet, kan ik dan beter thuis gaan slapen... ik woon regio Amersfoort
Voetbal in Ahoy?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan een feest....
ik ben niet zo van t voetballuh
Oe nog niet gekekenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien via airbnb iets goedkoops te vinden?
Die moet ik echt zienquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zulks een rel heer kaneel....
Heb je Guardians of the Galaxy al gezien?
Lekker een eeltlaag creëren.quote:
Godver Fas, er zwelt iets op bij mijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker een eeltlaag creëren.
Ego?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Godver Fas, er zwelt iets op bij mij
Ontstoken tandvlees?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Amersfoortquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kom ik wel in Amersfoort Engeltje
Maar is die vriend van je ook gespierd of stevig gebouwd/groot?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |