Zoals gezegd: die zijn ooit 'bedacht'. Iedereen denkt dat zijn of haar manier de beste is. Als je daar dan succes mee hebt, is het toch prima? Wat voor de een werkt hoeft voor de ander niet te werken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind het vaak te tegenstrijdig. Je moet doen wat je zelf leuk vind en waar je jezelf lekker bij voelt, maar ondertussen moet het allemaal wel binnen de gepaste voorgeschreven regeltjes vallen.
Ach misschien is dat het probleem ook wel, dat mensen zich iets te vast houden aan de regeltjes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind het vaak te tegenstrijdig. Je moet doen wat je zelf leuk vind en waar je jezelf lekker bij voelt, maar ondertussen moet het allemaal wel binnen de gepaste voorgeschreven regeltjes vallen.
Gauw gevuld dan, juist handiger dan in cc metenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb hele kleine handjes. Niet representatief
Dat is je stijl samzz ... het zou raar zijn als je niet je eigen stijl draagt tijdens een datequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:03 schreef Samzz het volgende:
Ik trek rustig bijvoorbeeld m'n 50's polkadot aan naar een date. Geen enkel probleem mee.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zei ik vanavond nog tegen pa
Ik ook niet, eigenlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook echt cute.Ik zou me geen man kunnen bedenken die dat erg vindt.
jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Het staat haar cutequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is je stijl samzz ... het zou raar zijn als je niet je eigen stijl draagt tijdens een date
of vind je het too much?
Ik niet. Anderen zouden het beschrijven als té.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is je stijl samzz ... het zou raar zijn als je niet je eigen stijl draagt tijdens een date
of vind je het too much?
Ik voelde me altijd het fijnst in mijn ''gothic'' stijl.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach misschien is dat het probleem ook wel, dat mensen zich iets te vast houden aan de regeltjes.
Dat ligt er aan he... als een crush dat tegen je zegt en daarna keihard weg rentquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd dat zo, da's een compliment.
Onoeeeeeeeeeeeeeeeesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb hele kleine handjes. Niet representatief
Nee. Wij mensen functioneren niet zonder regels. Helaas, maar waar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
Kunnen we niet met zijn allen zeggen: screw de regels? En het dan ook daadwerkelijk doen?
ja dat is waar. Ben eigenlijk ook een billenman. Als de borsten er maar leuk uitzien. Grootte is niet van belangquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gauw gevuld dan, juist handiger dan in cc meten
Op zich wel, hoewel de rest natuurlijk ook invloed heeft. Zoals je haarstijl, sieraden en make-up.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, eigenlijk. Maar het is wel heel netjes.
Nou ook weer niet alle regels hoor. Sommige moeten zeker blijven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
Kunnen we niet met zijn allen zeggen: screw de regels? En het dan ook daadwerkelijk doen?
Oh, dat zeker. Ik draag mijn haar meestal los, weinig make-up en sieraden, wel altijd hakken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Op zich wel, hoewel de rest natuurlijk ook invloed heeft. Zoals je haarstijl, sieraden en make-up.
Ik voel me altijd wel lekker in pak.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voelde me altijd het fijnst in mijn ''gothic'' stijl.Maar op een gegeven moment zei m'n vader dat ik me normaal moest kleden, anders werd ik niet serieus genomen. Maar ik mis het nog steeds.
En dat is best angstig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Wij mensen functioneren niet zonder regels. Helaas, maar waar.
Op dategebied bedoel ik dan, waar we het nu over hebben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou ook weer niet alle regels hoor. Sommige moeten zeker blijven.
Ja, maar pa zat in het verre wk gedeelte van het huis en dat praat behoorlijk lastigquote:
Ja precies, genoeg mensen die zich wel aan die 'regeltjes' houden. Zo heb ik voor mijn werk dagelijks met een overhemd gelopen, tot ik zoiets had van what de fuck. Ik heb 0 contact met klanten/leveranciers en zit de hele dag achter mijn pc. Dan doe ik wel lekker aan wat ik zelf lekker vind zitten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voelde me altijd het fijnst in mijn ''gothic'' stijl.Maar op een gegeven moment zei m'n vader dat ik me normaal moest kleden, anders werd ik niet serieus genomen. Maar ik mis het nog steeds.
'serieus genomen'quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat maakt het al wat meer casual.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zeker. Ik draag mijn haar meestal los, weinig make-up en sieraden, wel altijd hakken.
Overdreven, helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel me altijd wel lekker in pak.
Maar ik dacht altijd dat jullie dat te overdreven zouden vinden.
Nee ik ook niet bedenk ik me net. Was een ander jurkje in het 'wat draag je nu' topicquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb Samzz nooit in haar polkadot gezien, maar wel de foto
Dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat maakt het al wat meer casual.En voor een date mag je best een beetje netjes, tenzij je samen gaat paintballen of zo. Dan zou ik wel wat anders aantrekken.
Maar over het algemeen is het wel fijn als iemand z'n best voor je heeft gedaan. Maakt een goede indruk.
Het is wel een gedoe voor jou, lijkt me.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel me altijd wel lekker in pak.
Maar ik dacht altijd dat jullie dat te overdreven zouden vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |