Heel eerlijk? Het zou mij echt vrij weinig uit maken, als zij zich daarin prettig voelt moet ze dat doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Want je wilt dat je dame in rockshirt en spijkerbroek aan komt huppelen?
T maakt wel een hoop duidelijker.... nu doen we maar watquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:02 schreef Samzz het volgende:
Etiquette is goed. Doen we veel te weinig mee tegenwoordig.
We zijn nog steeds dierenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ... mee eens, maar het onderscheidt ons wel van het dierenrijk
Hou op, schei uit. Zwijnen zijn nog correcter in de omgang dan de gemiddelde man.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ... mee eens, maar het onderscheidt ons wel van het dierenrijk
Is maar net wat jij de gemiddelde man vindtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Zwijnen zijn nog correcter in de omgang dan de gemiddelde man.
Triest maar waar eigenlijk. En ik hoor dat ik veel te beleefd benquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Zwijnen zijn nog correcter in de omgang dan de gemiddelde man.
Mee eensquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:02 schreef Samzz het volgende:
Etiquette is goed. Doen we veel te weinig mee tegenwoordig.
Ik heb geen bierbuik gezien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jouw tekst was:
Nee hoor Royco, dat viel reuze mee.
Houd dat zo, da's een complimentquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Triest maar waar eigenlijk. En ik hoor dat ik veel te beleefd ben
Geen last van.... eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook echt cute.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:03 schreef Samzz het volgende:
Ik trek rustig bijvoorbeeld m'n 50's polkadot aan naar een date. Geen enkel probleem mee.
Zoals gezegd: die zijn ooit 'bedacht'. Iedereen denkt dat zijn of haar manier de beste is. Als je daar dan succes mee hebt, is het toch prima? Wat voor de een werkt hoeft voor de ander niet te werken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind het vaak te tegenstrijdig. Je moet doen wat je zelf leuk vind en waar je jezelf lekker bij voelt, maar ondertussen moet het allemaal wel binnen de gepaste voorgeschreven regeltjes vallen.
Ach misschien is dat het probleem ook wel, dat mensen zich iets te vast houden aan de regeltjes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind het vaak te tegenstrijdig. Je moet doen wat je zelf leuk vind en waar je jezelf lekker bij voelt, maar ondertussen moet het allemaal wel binnen de gepaste voorgeschreven regeltjes vallen.
Gauw gevuld dan, juist handiger dan in cc metenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb hele kleine handjes. Niet representatief
Dat is je stijl samzz ... het zou raar zijn als je niet je eigen stijl draagt tijdens een datequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:03 schreef Samzz het volgende:
Ik trek rustig bijvoorbeeld m'n 50's polkadot aan naar een date. Geen enkel probleem mee.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zei ik vanavond nog tegen pa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |