Dat klopt, ik kan me er soms ook niet van weerhouden. En alle mannen die zeggen van niet, die liegen gewoon.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar ik geloof gewoon niet dat er niet gekeken wordt, al dan niet bewust. Dat is, zoals aeque zegt, gewoon instinct.
Al ben ik er dan wel weer van overtuigd dat door de huidige maatschappij waarbij inkijk de normaalste zaak van de wereld is, er wel meer bewust gekeken wordt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar ik geloof gewoon niet dat er niet gekeken wordt, al dan niet bewust. Dat is, zoals aeque zegt, gewoon instinct.
jou in pak ... i would like to seequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens
Alleen op de bouw is het niet handig.
Maar als het aan mij lag zou ik elke dag een pak dragen
Ik kan me er niet druk om maken, eigenlijk. Daarnaast, if you have it, flaunt it. Ik zou beledigd zijn als er niet gekeken wordtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klopt, ik kan me er soms ook niet van weerhouden. En alle mannen die zeggen van niet, die liegen gewoon.
Dat kan hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jou in pak ... i would like to see
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Al ben ik er dan wel weer van overtuigd dat door de huidige maatschappij waarbij inkijk de normaalste zaak van de wereld is, er wel meer bewust gekeken wordt.
Kijk, jij bent tenminste eerlijk. Er zijn er genoeg die gelijk beledigd zijn. Dan moet je er ook niet mee te koop lopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken, eigenlijk. Daarnaast, if you have it, flaunt it. Ik zou beledigd zijn als er niet gekeken wordt.
En ik maar denken dat je m'n schoenen zo mooi vondquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb toch niet de hele tijd naar beneden gekeken?
Dat ook. En ik ben veel te lang dus ik gebruik dat excuusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Al ben ik er dan wel weer van overtuigd dat door de huidige maatschappij waarbij inkijk de normaalste zaak van de wereld is, er wel meer bewust gekeken wordt.
Je bent er ook trots op en je maakt er geen punt van. Er zijn ook genoeg vrouwen die zich beledigd voelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken, eigenlijk. Daarnaast, if you have it, flaunt it. Ik zou beledigd zijn als er niet gekeken wordt.
Ik zie niet in waarom ik daarom zou zeuren. Het wordt wat anders wanneer het een marathon staren wordt. Maar dat is nooit het geval.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk, jij bent tenminste eerlijk. Er zijn er genoeg die gelijk beledigd zijn. Dan moet je er ook niet mee te koop lopen.
Great minds think alike!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk, jij bent tenminste eerlijk. Er zijn er genoeg die gelijk beledigd zijn. Dan moet je er ook niet mee te koop lopen.
Ik vond het totaalplaatje er leuk uit zien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je m'n schoenen zo mooi vond.
En dat snap ik niet. Als je niet wilt dat mannen je tieten zien, bedek ze. Klaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook. En ik ben veel te lang dus ik gebruik dat excuus
[..]
Je bent er ook trots op en je maakt er geen punt van. Er zijn ook genoeg vrouwen die zich beledigd voelen.
Nee, tenzij je verwacht dat je date in spijkerbroek en rockshirt aan komt huppelenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet too much als je op een standaard date gaat?
Dat had ik wel bij een leraar van mij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik daarom zou zeuren. Het wordt wat anders wanneer het een marathon staren wordt. Maar dat is nooit het geval.
Precies dat. En als vrouw zijnde weet je toch wel dat er gekeken wordt, bewust of onbewust.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat snap ik niet. Als je niet wilt dat mannen je tieten zien, bedek ze. Klaar.
Hangt gewoon van de date af, naar een festival klinkt dat juist weer beter.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, tenzij je verwacht dat je date in spijkerbroek en rockshirt aan komt huppelen
Staren is sowieso wat anders inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik daarom zou zeuren. Het wordt wat anders wanneer het een marathon staren wordt. Maar dat is nooit het geval.
gekleed of ongekleed... maakt ook niet uitquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies dat. En als vrouw zijnde weet je toch wel dat er gekeken wordt, bewust of onbewust.
Hmm moet ik toch eens mijn date kleding gaan aanpassen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, tenzij je verwacht dat je date in spijkerbroek en rockshirt aan komt huppelen
Dat zegt wel veel over de vrouwen daar jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Staren is sowieso wat anders inderdaad.
Al was ik laatst ergens waar sommige dames in kleding liepen waarbij je bijna zou vragen hoeveel een uurtje zou kosten. Genoeg mannen die maar bleven staren.
T-shirt aantrekken met zo'n tekst van: kijk omhoog eikel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik wel bij een leraar van mij.Die kon niet in je ogen kijken.
Ja oke... maar als een heer verwacht dat ze bij een drankje doen hakken aan heeft en zo... dan mag de heer ook wel in pak... ik vraag toch geen 3d...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt gewoon van de date af, naar een festival klinkt dat juist weer beter.
Dat is gewoon viesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik wel bij een leraar van mij.Die kon niet in je ogen kijken.
Het zou ook hypocriet zijn te verwachten van mannen dat ze niet kijken. Wij kijken net zo goed naar hun 'assets'.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies dat. En als vrouw zijnde weet je toch wel dat er gekeken wordt, bewust of onbewust.
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die doen t erom... en die mogen over het staren dan ook niet miepenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Staren is sowieso wat anders inderdaad.
Al was ik laatst ergens waar sommige dames in kleding liepen waarbij je bijna zou vragen hoeveel een uurtje zou kosten. Genoeg mannen die maar bleven staren.
Want je wilt dat je dame in rockshirt en spijkerbroek aan komt huppelen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Hmm moet ik toch eens mijn date kleding gaan aanpassen...
Mijn bierbuik?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon vies.
[..]
Het zou ook hypocriet zijn te verwachten van mannen dat ze niet kijken. Wij kijken net zo goed naar hun 'assets'.
Ik had wel een shirt met: "Who needs big tits ..." en dan op de achterkant: " ... when you have an ass like this?"quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zegt wel veel over de vrouwen daar ja
[..]
T-shirt aantrekken met zo'n tekst van: kijk omhoog eikel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |