Ik ben die jongen die een beetje sneu tegen de muur aanstaat met een biertje in zijn hand terwijl zijn vrienden alle vrouwen hosselen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, poolen is wel tof. Of zoals die meet laatst, dat is gezellig. Maar niet ergens met knalharde muziek en waar de helft van de mensen dronken is en de vloer plakt van de drank. Nee, bedankt. Ik vind het leuk om te dansen, maar ik ben er al snel weer klaar mee.
En dat is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
O ja dat waardeer ik ook wel, dat weten ze. Maar dan zou ik liever hebben dat ze iets voor me doen wat ik al heel lang graag wil maar zelf maar amper het geld voor opzij kan leggen.
Dat geloof ik niet ....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben die jongen die een beetje sneu tegen de muur aanstaat met een biertje in zijn hand terwijl zijn vrienden alle vrouwen hosselen.
Misschien eigen belang en willen ze graag nog wat extra tijd met je doorbrengen. Een verlate vorm van het emty-nest-syndroom misschien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
O ja dat waardeer ik ook wel, dat weten ze. Maar dan zou ik liever hebben dat ze iets voor me doen wat ik al heel lang graag wil maar zelf maar amper het geld voor opzij kan leggen.
Vervang bier met frisdrank en ik kom wel even bij je buurtenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben die jongen die een beetje sneu tegen de muur aanstaat met een biertje in zijn hand terwijl zijn vrienden alle vrouwen hosselen.
Waarom hossel jij zelf niemand dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan dat soort dingen jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Liever iets actiefs dan doen alsof je zin hebt en je jezelf vermaakt. En al helemaal als je elkaar niet eens kan verstaan.
Dat kan je ook gewoon met je glas frisdrank doen... hoeft hij toch geen frisdrank voor te gaan drinkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vervang bier met frisdrank en ik kom wel even bij je buurten
Dit!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon met je glas frisdrank doen... hoeft hij toch geen frisdrank voor te gaan drinken
actiefs iets doen zijn wel prachtige gespreksopeners...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan dat soort dingen ja
Makkelijk gezegd jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom hossel jij zelf niemand dan?
Ik bedoel daarmee dat ik hetzelfde zou doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon met je glas frisdrank doen... hoeft hij toch geen frisdrank voor te gaan drinken
Exact.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan dat soort dingen ja
Ik ben de meid die uit frustratie alle mannen in de ballen trapt en tranen met tuiten huilt op een stoeltje midden in de zaal waar iedereen foto's van neemt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan het beide gelukkig waarderen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, poolen is wel tof. Of zoals die meet laatst, dat is gezellig. Maar niet ergens met knalharde muziek en waar de helft van de mensen dronken is en de vloer plakt van de drank. Nee, bedankt. Ik vind het leuk om te dansen, maar ik ben er al snel weer klaar mee.
Omdat ik weet dat hun vakanties zo zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan fix je als 26jarige ff je eigen vakantie
BTW wie zegt dat je de hele dag aan het zwembad dient te liggen? en waarom niet? Ben in 2013 nog mee geweest naar Oostenrijk for good old times sake
Motorrijbewijsquote:
Dat weet ik wel zeker aangezien ik ze hooguit 1x in de maand zie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien eigen belang en willen ze graag nog wat extra tijd met je doorbrengen. Een verlate vorm van het emty-nest-syndroom misschien.
Ja, precies. Zo vervelend. Ik vind praten ook eigenlijk veel gezelliger dan onverstaanbare dingen naar elkaar schreeuwen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Liever iets actiefs dan doen alsof je zin hebt en je jezelf vermaakt. En al helemaal als je elkaar niet eens kan verstaan.
Ik geloof hier niets van.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh, was jij dat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben de meid die uit frustratie alle mannen in de ballen trapt en tranen met tuiten huilt op een stoeltje midden in de zaal waar iedereen foto's van neemt.
Ja daar ga ik ff over nadenken... want "dat is mijn mening" accepteer je vast nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat?online social skills tellen niet in het echte leven
![]()
Mijn droomvrouw. En dan raap ik alle moed bij elkaar om je te troosten. Laat even alle schroom van me afvallen om een poging te wagen waarop je al snikkend tegen me zegt: "Rot op vent, ik val op vrouwen".quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben de meid die uit frustratie alle mannen in de ballen trapt en tranen met tuiten huilt op een stoeltje midden in de zaal waar iedereen foto's van neemt.
Maar daarvoor ga je ook niet naar een discotheek oid, daar ga je onder andere heen voor de muziek. Althans zo zie ik het.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Zo vervelend. Ik vind praten ook eigenlijk veel gezelliger dan onverstaanbare dingen naar elkaar schreeuwen.
Ik soms ook. In het juiste gezelschap. Een groep vrienden waarbinnen de dynamiek precies goed is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan het beide gelukkig waarderen.
Mjaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij hoeft toch ook niet succesvol te zijn, maar een poging doen kan toch geen kwaad?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee dat ik hetzelfde zou doen
[..]
Exact.
Precies. Vroeger heb ik wel eens een paar kroegfeesten meegemaakt. Mijn God, je hoorde de muziek wel maar iemand die naast je stond gewoon nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Zo vervelend. Ik vind praten ook eigenlijk veel gezelliger dan onverstaanbare dingen naar elkaar schreeuwen.
Daarom gaat daar mijn voorkeur ook niet naar uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar daarvoor ga je ook niet naar een discotheek oid, daar ga je onder andere heen voor de muziek. Althans zo zie ik het.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn droomvrouw. En dan raap ik alle moed bij elkaar om je te troosten. Laat even alle schroom van me afvallen om een poging te wagen waarop je al snikkend tegen me zegt: "Rot op vent, ik val op vrouwen".
Precies, zo gaan die dingen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn droomvrouw. En dan raap ik alle moed bij elkaar om je te troosten. Laat even alle schroom van me afvallen om een poging te wagen waarop je al snikkend tegen me zegt: "Rot op vent, ik val op vrouwen".
*Proest*quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar ga je wel naar de kroeg om aan de zijkant te staan (zodat anderen je in elk geval kunnen benaderen), of ga je gewoon überhaupt niet?quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Meestal begint het bij mij met een avondje in een kroeg of dergelijke waar we gezellig praten en uiteindelijk sta ik met 1 vaste vriend ergens in een vage club uit mijn plaat te gaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik soms ook. In het juiste gezelschap. Een groep vrienden waarbinnen de dynamiek precies goed is.
Kroeg an sich is wel leuk trouwens. Dan kan je elkaar nog wel een beetje verstaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom gaat daar mijn voorkeur ook niet naar uit.
Ik ga niet zielig zitten doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja daar ga ik ff over nadenken... want "dat is mijn mening" accepteer je vast niet
En dan komt er een bekend liedje en gaat iedereen geforceerd dansen. Tenenkrommend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou niet van kroegen. Ik pool altijd met een maat van me. Trainen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar ga je wel naar de kroeg om aan de zijkant te staan (zodat anderen je in elk geval kunnen benaderen), of ga je gewoon überhaupt niet?
Ohwww, niks aan de hand dus eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga niet zielig zitten doenmaar ben geen versierder. Ik flirt wel
Dat ken ik ja. Een vriend van mij heeft de magische gave om altijd en overal aan de praat te raken met dames. Zelfs als hij bezet is en hij het niet eens op die manier bedoelt. Ik ben jaloers...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sletjes van me. Heb ik nog iets gemist?
dat kanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sommigen kunnen dat gewoon. Al kan het ook aan zijn houding en lichaamstaal liggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Een vriend van mij heeft de magische gave om altijd en overal aan de praat te raken met dames. Zelfs als hij bezet is en hij het niet eens op die manier bedoelt. Ik ben jaloers...
Ja, dat bedoel ik. Ik bedoel dus dat een discotheek m'n voorkeur niet heeft. Helaas zie ik vaak mixen tussen kroeg en disco. Best wel kut.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kroeg an sich is wel leuk trouwens. Dan kan je elkaar nog wel een beetje verstaan
zulks een rel heer kaneel....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sletjes van me. Heb ik nog iets gemist?
"dansen"quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan komt er een bekend liedje en gaat iedereen geforceerd dansen. Tenenkrommend.
Kwestie van doen......quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Een vriend van mij heeft de magische gave om altijd en overal aan de praat te raken met dames. Zelfs als hij bezet is en hij het niet eens op die manier bedoelt. Ik ben jaloers...
Dat soort tentenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik bedoel dus dat een discotheek m'n voorkeur niet heeft. Helaas zie ik vaak mixen tussen kroeg en disco. Best wel kut.
Daarom: Irish Pub!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik bedoel dus dat een discotheek m'n voorkeur niet heeft. Helaas zie ik vaak mixen tussen kroeg en disco. Best wel kut.
Dat dus jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn beste vriend ook. Chickmagnet. Volle baard, echt vol. Onder de tats. Vrouwen praten met hem, hij hoeft in principe niets te doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef aeque het volgende:
[..]
ik vind vooral die djmix nix..... maar goed ik wil graag kunnen dansen.... want praten doe ik daar toch nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
En doorhebben.quote:
gespreksstof.... beginnen ze niet vaak over die tats dan wel baard?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn beste vriend ook. Chickmagnet. Volle baard, echt vol. Onder de tats. Vrouwen praten met hem, hij hoeft in principe niets te doen.
en lekker bierquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zijn idd wel de beste plekken waar je nog een beetje kan praten ja.
Nee, sorry.quote:
Ah, relletje gemist.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zulks een rel heer kaneel....
Heb je Guardians of the Galaxy al gezien?
Die zitten er ook veel tussen jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
gespreksstof.... beginnen ze niet vaak over die tats dan wel baard?
Nee, of een slaapplaats hosselen hehequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jup
Mja dan moet je niet de bob zijn, want dan is de lol er al gauw vanaf
"Oeh, lekker ruig en dominant.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn beste vriend ook. Chickmagnet. Volle baard, echt vol. Onder de tats. Vrouwen praten met hem, hij hoeft in principe niets te doen.
Ja, maar was dat hele hosselen niet juist het probleem?!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, of een slaapplaats hosselen hehe
BOBbus, taxi, fiets, net zo lang door gaan tot het normale OV weer rijdt. Ik red me altijd welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, of een slaapplaats hosselen hehe
Ja... Daarom via fok! hosselen. Ik leer van yatsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar was dat hele hosselen niet juist het probleem?!
Zwolle. Met de taxi. Of ik haal je opquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef -Engel- het volgende:
over slaapplaatsen gesproken.... wie weet er een betaalbaar hotel in Rotterdam waar je snachts vanaf de Ahoy nog kan komen?
Met de baard over je puniquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Oeh, lekker ruig en dominant."
En die is nu op date. Je had mee moeten gaan en van een afstand moeten observeren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja... Daarom via fok! hosselen. Ik leer van yats
Hm de Myratwinn wellicht?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef -Engel- het volgende:
over slaapplaatsen gesproken.... wie weet er een betaalbaar hotel in Rotterdam waar je snachts vanaf de Ahoy nog kan komen?
Is het al bekend waar yats zijn flats in tracht te deponeren vanavond?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan ook gewoon de kroeg op loopafstand nemen....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Rotterdam - Zwollequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zwolle. Met de taxi. Of ik haal je op
Yatsieflatsie, gatsiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het al bekend waar yats zijn flats in tracht te deponeren vanavond?
Ow, hm dan weet ik het nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben dan niet alleen... als we naar de ahoy gaan ben ik in ieder geval met 2
Ben via Fok! ontmaagd. Duh.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan ook gewoon de kroeg op loopafstand nemen....
En via Fok! hosselen? Is dat succesvol?
Misschien via airbnb iets goedkoops te vinden?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben dan niet alleen... als we naar de ahoy gaan ben ik in ieder geval met 2
Kom ik wel in Amersfoort Engeltjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rotterdam - ZwolleAls ik daar heen moet, kan ik dan beter thuis gaan slapen... ik woon regio Amersfoort
Voetbal in Ahoy?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan een feest....
ik ben niet zo van t voetballuh
Oe nog niet gekekenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien via airbnb iets goedkoops te vinden?
Die moet ik echt zienquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zulks een rel heer kaneel....
Heb je Guardians of the Galaxy al gezien?
Lekker een eeltlaag creëren.quote:
Godver Fas, er zwelt iets op bij mijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker een eeltlaag creëren.
Ego?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Godver Fas, er zwelt iets op bij mij
Ontstoken tandvlees?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Amersfoortquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kom ik wel in Amersfoort Engeltje
Maar is die vriend van je ook gespierd of stevig gebouwd/groot?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |