Dat ken ik ja. Een vriend van mij heeft de magische gave om altijd en overal aan de praat te raken met dames. Zelfs als hij bezet is en hij het niet eens op die manier bedoelt. Ik ben jaloers...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga niet zielig zitten doenmaar ben geen versierder. Ik flirt wel
Mij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sletjes van me. Heb ik nog iets gemist?
dat kanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga niet zielig zitten doenmaar ben geen versierder. Ik flirt wel
Sommigen kunnen dat gewoon. Al kan het ook aan zijn houding en lichaamstaal liggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Een vriend van mij heeft de magische gave om altijd en overal aan de praat te raken met dames. Zelfs als hij bezet is en hij het niet eens op die manier bedoelt. Ik ben jaloers...
Ja, dat bedoel ik. Ik bedoel dus dat een discotheek m'n voorkeur niet heeft. Helaas zie ik vaak mixen tussen kroeg en disco. Best wel kut.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kroeg an sich is wel leuk trouwens. Dan kan je elkaar nog wel een beetje verstaan
zulks een rel heer kaneel....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sletjes van me. Heb ik nog iets gemist?
"dansen"quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan komt er een bekend liedje en gaat iedereen geforceerd dansen. Tenenkrommend.
Kwestie van doen......quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Een vriend van mij heeft de magische gave om altijd en overal aan de praat te raken met dames. Zelfs als hij bezet is en hij het niet eens op die manier bedoelt. Ik ben jaloers...
Dat soort tentenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik bedoel dus dat een discotheek m'n voorkeur niet heeft. Helaas zie ik vaak mixen tussen kroeg en disco. Best wel kut.
Daarom: Irish Pub!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik bedoel dus dat een discotheek m'n voorkeur niet heeft. Helaas zie ik vaak mixen tussen kroeg en disco. Best wel kut.
Dat dus jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn beste vriend ook. Chickmagnet. Volle baard, echt vol. Onder de tats. Vrouwen praten met hem, hij hoeft in principe niets te doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef aeque het volgende:
[..]
ik vind vooral die djmix nix..... maar goed ik wil graag kunnen dansen.... want praten doe ik daar toch nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
En doorhebben.quote:
gespreksstof.... beginnen ze niet vaak over die tats dan wel baard?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn beste vriend ook. Chickmagnet. Volle baard, echt vol. Onder de tats. Vrouwen praten met hem, hij hoeft in principe niets te doen.
en lekker bierquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zijn idd wel de beste plekken waar je nog een beetje kan praten ja.
Nee, sorry.quote:
Ah, relletje gemist.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zulks een rel heer kaneel....
Heb je Guardians of the Galaxy al gezien?
Die zitten er ook veel tussen jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
gespreksstof.... beginnen ze niet vaak over die tats dan wel baard?
Nee, of een slaapplaats hosselen hehequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jup
Mja dan moet je niet de bob zijn, want dan is de lol er al gauw vanaf
"Oeh, lekker ruig en dominant.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn beste vriend ook. Chickmagnet. Volle baard, echt vol. Onder de tats. Vrouwen praten met hem, hij hoeft in principe niets te doen.
Ja, maar was dat hele hosselen niet juist het probleem?!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, of een slaapplaats hosselen hehe
BOBbus, taxi, fiets, net zo lang door gaan tot het normale OV weer rijdt. Ik red me altijd welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, of een slaapplaats hosselen hehe
Ja... Daarom via fok! hosselen. Ik leer van yatsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar was dat hele hosselen niet juist het probleem?!
Zwolle. Met de taxi. Of ik haal je opquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef -Engel- het volgende:
over slaapplaatsen gesproken.... wie weet er een betaalbaar hotel in Rotterdam waar je snachts vanaf de Ahoy nog kan komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |