Precies. Vroeger heb ik wel eens een paar kroegfeesten meegemaakt. Mijn God, je hoorde de muziek wel maar iemand die naast je stond gewoon nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Zo vervelend. Ik vind praten ook eigenlijk veel gezelliger dan onverstaanbare dingen naar elkaar schreeuwen.
Daarom gaat daar mijn voorkeur ook niet naar uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar daarvoor ga je ook niet naar een discotheek oid, daar ga je onder andere heen voor de muziek. Althans zo zie ik het.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn droomvrouw. En dan raap ik alle moed bij elkaar om je te troosten. Laat even alle schroom van me afvallen om een poging te wagen waarop je al snikkend tegen me zegt: "Rot op vent, ik val op vrouwen".
Precies, zo gaan die dingen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn droomvrouw. En dan raap ik alle moed bij elkaar om je te troosten. Laat even alle schroom van me afvallen om een poging te wagen waarop je al snikkend tegen me zegt: "Rot op vent, ik val op vrouwen".
*Proest*quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar ga je wel naar de kroeg om aan de zijkant te staan (zodat anderen je in elk geval kunnen benaderen), of ga je gewoon überhaupt niet?quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben de meid die uit frustratie alle mannen in de ballen trapt en tranen met tuiten huilt op een stoeltje midden in de zaal waar iedereen foto's van neemt.
Meestal begint het bij mij met een avondje in een kroeg of dergelijke waar we gezellig praten en uiteindelijk sta ik met 1 vaste vriend ergens in een vage club uit mijn plaat te gaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik soms ook. In het juiste gezelschap. Een groep vrienden waarbinnen de dynamiek precies goed is.
Kroeg an sich is wel leuk trouwens. Dan kan je elkaar nog wel een beetje verstaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom gaat daar mijn voorkeur ook niet naar uit.
Ik ga niet zielig zitten doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja daar ga ik ff over nadenken... want "dat is mijn mening" accepteer je vast niet
En dan komt er een bekend liedje en gaat iedereen geforceerd dansen. Tenenkrommend.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Zo vervelend. Ik vind praten ook eigenlijk veel gezelliger dan onverstaanbare dingen naar elkaar schreeuwen.
Ik hou niet van kroegen. Ik pool altijd met een maat van me. Trainen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar ga je wel naar de kroeg om aan de zijkant te staan (zodat anderen je in elk geval kunnen benaderen), of ga je gewoon überhaupt niet?
Ohwww, niks aan de hand dus eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ga niet zielig zitten doenmaar ben geen versierder. Ik flirt wel
Dat ken ik ja. Een vriend van mij heeft de magische gave om altijd en overal aan de praat te raken met dames. Zelfs als hij bezet is en hij het niet eens op die manier bedoelt. Ik ben jaloers...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sletjes van me. Heb ik nog iets gemist?
dat kanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sommigen kunnen dat gewoon. Al kan het ook aan zijn houding en lichaamstaal liggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Een vriend van mij heeft de magische gave om altijd en overal aan de praat te raken met dames. Zelfs als hij bezet is en hij het niet eens op die manier bedoelt. Ik ben jaloers...
Ja, dat bedoel ik. Ik bedoel dus dat een discotheek m'n voorkeur niet heeft. Helaas zie ik vaak mixen tussen kroeg en disco. Best wel kut.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kroeg an sich is wel leuk trouwens. Dan kan je elkaar nog wel een beetje verstaan
zulks een rel heer kaneel....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sletjes van me. Heb ik nog iets gemist?
"dansen"quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
En dan komt er een bekend liedje en gaat iedereen geforceerd dansen. Tenenkrommend.
Kwestie van doen......quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ken ik ja. Een vriend van mij heeft de magische gave om altijd en overal aan de praat te raken met dames. Zelfs als hij bezet is en hij het niet eens op die manier bedoelt. Ik ben jaloers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |