Ik ben die jongen die een beetje sneu tegen de muur aanstaat met een biertje in zijn hand terwijl zijn vrienden alle vrouwen hosselen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, poolen is wel tof. Of zoals die meet laatst, dat is gezellig. Maar niet ergens met knalharde muziek en waar de helft van de mensen dronken is en de vloer plakt van de drank. Nee, bedankt. Ik vind het leuk om te dansen, maar ik ben er al snel weer klaar mee.
En dat is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
O ja dat waardeer ik ook wel, dat weten ze. Maar dan zou ik liever hebben dat ze iets voor me doen wat ik al heel lang graag wil maar zelf maar amper het geld voor opzij kan leggen.
Dat geloof ik niet ....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben die jongen die een beetje sneu tegen de muur aanstaat met een biertje in zijn hand terwijl zijn vrienden alle vrouwen hosselen.
Misschien eigen belang en willen ze graag nog wat extra tijd met je doorbrengen. Een verlate vorm van het emty-nest-syndroom misschien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
O ja dat waardeer ik ook wel, dat weten ze. Maar dan zou ik liever hebben dat ze iets voor me doen wat ik al heel lang graag wil maar zelf maar amper het geld voor opzij kan leggen.
Vervang bier met frisdrank en ik kom wel even bij je buurtenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben die jongen die een beetje sneu tegen de muur aanstaat met een biertje in zijn hand terwijl zijn vrienden alle vrouwen hosselen.
Waarom hossel jij zelf niemand dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan dat soort dingen jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Liever iets actiefs dan doen alsof je zin hebt en je jezelf vermaakt. En al helemaal als je elkaar niet eens kan verstaan.
Dat kan je ook gewoon met je glas frisdrank doen... hoeft hij toch geen frisdrank voor te gaan drinkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vervang bier met frisdrank en ik kom wel even bij je buurten
Dit!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon met je glas frisdrank doen... hoeft hij toch geen frisdrank voor te gaan drinken
actiefs iets doen zijn wel prachtige gespreksopeners...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan dat soort dingen ja
Makkelijk gezegd jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom hossel jij zelf niemand dan?
Ik bedoel daarmee dat ik hetzelfde zou doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon met je glas frisdrank doen... hoeft hij toch geen frisdrank voor te gaan drinken
Exact.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan dat soort dingen ja
Ik ben de meid die uit frustratie alle mannen in de ballen trapt en tranen met tuiten huilt op een stoeltje midden in de zaal waar iedereen foto's van neemt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan het beide gelukkig waarderen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, poolen is wel tof. Of zoals die meet laatst, dat is gezellig. Maar niet ergens met knalharde muziek en waar de helft van de mensen dronken is en de vloer plakt van de drank. Nee, bedankt. Ik vind het leuk om te dansen, maar ik ben er al snel weer klaar mee.
Omdat ik weet dat hun vakanties zo zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan fix je als 26jarige ff je eigen vakantie
BTW wie zegt dat je de hele dag aan het zwembad dient te liggen? en waarom niet? Ben in 2013 nog mee geweest naar Oostenrijk for good old times sake
Motorrijbewijsquote:
Dat weet ik wel zeker aangezien ik ze hooguit 1x in de maand zie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien eigen belang en willen ze graag nog wat extra tijd met je doorbrengen. Een verlate vorm van het emty-nest-syndroom misschien.
Ja, precies. Zo vervelend. Ik vind praten ook eigenlijk veel gezelliger dan onverstaanbare dingen naar elkaar schreeuwen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Liever iets actiefs dan doen alsof je zin hebt en je jezelf vermaakt. En al helemaal als je elkaar niet eens kan verstaan.
Ik geloof hier niets van.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh, was jij dat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben de meid die uit frustratie alle mannen in de ballen trapt en tranen met tuiten huilt op een stoeltje midden in de zaal waar iedereen foto's van neemt.
Ja daar ga ik ff over nadenken... want "dat is mijn mening" accepteer je vast nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat?online social skills tellen niet in het echte leven
![]()
Mijn droomvrouw. En dan raap ik alle moed bij elkaar om je te troosten. Laat even alle schroom van me afvallen om een poging te wagen waarop je al snikkend tegen me zegt: "Rot op vent, ik val op vrouwen".quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben de meid die uit frustratie alle mannen in de ballen trapt en tranen met tuiten huilt op een stoeltje midden in de zaal waar iedereen foto's van neemt.
Maar daarvoor ga je ook niet naar een discotheek oid, daar ga je onder andere heen voor de muziek. Althans zo zie ik het.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, precies. Zo vervelend. Ik vind praten ook eigenlijk veel gezelliger dan onverstaanbare dingen naar elkaar schreeuwen.
Ik soms ook. In het juiste gezelschap. Een groep vrienden waarbinnen de dynamiek precies goed is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan het beide gelukkig waarderen.
Mjaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij hoeft toch ook niet succesvol te zijn, maar een poging doen kan toch geen kwaad?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik bedoel daarmee dat ik hetzelfde zou doen
[..]
Exact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |