Ach ja ik ben zelf ook wel wat veranderd ten opzichte van toen en blijkbaar mijn kleding ook. Al zitten een ietwat baggy spijkerbroek, t-shirt en vest toch altijd nog het lekkerst.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Die wijde broeken zaten zo fijn. Ik had zelf veel Stuka.Heb er nog steeds een paar. Kan ze niet weg doen. Alleen zijn de meeste te klein geworden.
Was het niet een soort masker voor je?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voelde me altijd het fijnst in mijn ''gothic'' stijl.Maar op een gegeven moment zei m'n vader dat ik me normaal moest kleden, anders werd ik niet serieus genomen. Maar ik mis het nog steeds.
Trusten Samzzzzzzquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:12 schreef Samzz het volgende:
Oei, ik ga slapen. Morgen weer werken.
Fijne avond.
seriously?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit stappen eigenlijk.
Ja soms welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha! Houd hem lekker voor de gek
Mag soms ookquote:
Nee. Juist niet. Ik heb nu meer het gevoel dat ik een masker draag dan toen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was het niet een soort masker voor je?
Ik vind het meestal niet leuk.quote:
Ik ga ook nooit tot zelden uit. Ja poolen of iets dergelijks, maar nooit echt stappen. Geef er niet veel om.quote:
Is dat zo'n gekke vraag dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:19 schreef aeque het volgende:
Krijg ik net een whatsapp van mijn stiefmoeder of ik met hun mee op vakantie wil...
Ja, ma... heel graag .... gaan we fijn met de rijntoer mee?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:19 schreef aeque het volgende:
Krijg ik net een whatsapp van mijn stiefmoeder of ik met hun mee op vakantie wil...
Nou ehm ja, ik zie mezelf als 26 jarige niet meer gezellig met mijn ouders op vakantie gaan.quote:
Ja, poolen is wel tof. Of zoals die meet laatst, dat is gezellig. Maar niet ergens met knalharde muziek en waar de helft van de mensen dronken is en de vloer plakt van de drank. Nee, bedankt. Ik vind het leuk om te dansen, maar ik ben er al snel weer klaar mee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit tot zelden uit. Ja poolen of iets dergelijks, maar nooit echt stappen. Geef er niet veel om.
Ach, het is misschien slechts bedoelt als gebaar. Dat ze aan je denken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ehm ja, ik zie mezelf als 26 jarige niet meer gezellig met mijn ouders op vakantie gaan.
Zeker niet op zo'n saaie ik-lig-de-hele-dag-bij-het-zwembad vakantie
Dan fix je als 26jarige ff je eigen vakantiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ehm ja, ik zie mezelf als 26 jarige niet meer gezellig met mijn ouders op vakantie gaan.
Zeker niet op zo'n saaie ik-lig-de-hele-dag-bij-het-zwembad vakantie
Zo denk ik er ook over. Liever iets actiefs dan doen alsof je zin hebt en je jezelf vermaakt. En al helemaal als je elkaar niet eens kan verstaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, poolen is wel tof. Of zoals die meet laatst, dat is gezellig. Maar niet ergens met knalharde muziek en waar de helft van de mensen dronken is en de vloer plakt van de drank. Nee, bedankt. Ik vind het leuk om te dansen, maar ik ben er al snel weer klaar mee.
O ja dat waardeer ik ook wel, dat weten ze. Maar dan zou ik liever hebben dat ze iets voor me doen wat ik al heel lang graag wil maar zelf maar amper het geld voor opzij kan leggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, het is misschien slechts bedoelt als gebaar. Dat ze aan je denken.
Ik ben die jongen die een beetje sneu tegen de muur aanstaat met een biertje in zijn hand terwijl zijn vrienden alle vrouwen hosselen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, poolen is wel tof. Of zoals die meet laatst, dat is gezellig. Maar niet ergens met knalharde muziek en waar de helft van de mensen dronken is en de vloer plakt van de drank. Nee, bedankt. Ik vind het leuk om te dansen, maar ik ben er al snel weer klaar mee.
En dat is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
O ja dat waardeer ik ook wel, dat weten ze. Maar dan zou ik liever hebben dat ze iets voor me doen wat ik al heel lang graag wil maar zelf maar amper het geld voor opzij kan leggen.
Dat geloof ik niet ....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben die jongen die een beetje sneu tegen de muur aanstaat met een biertje in zijn hand terwijl zijn vrienden alle vrouwen hosselen.
Misschien eigen belang en willen ze graag nog wat extra tijd met je doorbrengen. Een verlate vorm van het emty-nest-syndroom misschien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:22 schreef aeque het volgende:
[..]
O ja dat waardeer ik ook wel, dat weten ze. Maar dan zou ik liever hebben dat ze iets voor me doen wat ik al heel lang graag wil maar zelf maar amper het geld voor opzij kan leggen.
Vervang bier met frisdrank en ik kom wel even bij je buurtenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben die jongen die een beetje sneu tegen de muur aanstaat met een biertje in zijn hand terwijl zijn vrienden alle vrouwen hosselen.
Waarom hossel jij zelf niemand dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan dat soort dingen jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over. Liever iets actiefs dan doen alsof je zin hebt en je jezelf vermaakt. En al helemaal als je elkaar niet eens kan verstaan.
Dat kan je ook gewoon met je glas frisdrank doen... hoeft hij toch geen frisdrank voor te gaan drinkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vervang bier met frisdrank en ik kom wel even bij je buurten
Dit!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan je ook gewoon met je glas frisdrank doen... hoeft hij toch geen frisdrank voor te gaan drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |