Hun ding dan en dus gewoon doen. Kerels die het te vinden... are not your kind of guyquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Anderen zouden het beschrijven als té.
Hij was te laat, de arme manquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, maar pa zat in het verre wk gedeelte van het huis en dat praat behoorlijk lastigen toen ie bij ons ging zitten waren de dames allang op het volgende onderwerp terecht gekomen
Nee, da's de polkadot. 50's Audrey swingdress polkadot.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee ik ook niet bedenk ik me net. Was een ander jurkje in het 'wat draag je nu' topic
Gothic is prima voor bepaalde gelegenheden. Zakelijk gezien past het niet, maar wat let je om je zo te kleden tijdens een avond stappen... of kom je nu ook alleen maar in de "standaard"kroeg?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik voelde me altijd het fijnst in mijn ''gothic'' stijl.Maar op een gegeven moment zei m'n vader dat ik me normaal moest kleden, anders werd ik niet serieus genomen. Maar ik mis het nog steeds.
Klopt als een busquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hun ding dan en dus gewoon doen. Kerels die het te vinden... are not your kind of guy
oh wel? Nou die stond hartstikke leuk. Zag je gezicht niet, maar die denk ik er wel bij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, da's de polkadot. 50's Audrey swingdress polkadot.
Nee...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
Kunnen we niet met zijn allen zeggen: screw de regels? En het dan ook daadwerkelijk doen?
Staat die al gepland, of dat nog niet?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:10 schreef Royco1 het volgende:
Screw it, volgende date gewoon in pak.
Goed zo, go get em tiger!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:10 schreef Royco1 het volgende:
Ja, inderdaad. Ik snap wel dat je op je werk niet meer met kettingen en schedels kunt verschijnen, maar je kan er wel kleine elementen van in verwerken. Zoals in je sieraden. Maar op school zag ik genoeg andere mensen die nog steeds alternatief gekleed waren. Heb ergens wel spijt dat ik me heb aangepast toen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja precies, genoeg mensen die zich wel aan die 'regeltjes' houden. Zo heb ik voor mijn werk dagelijks met een overhemd gelopen, tot ik zoiets had van what de fuck. Ik heb 0 contact met klanten/leveranciers en zit de hele dag achter mijn pc. Dan doe ik wel lekker aan wat ik zelf lekker vind zitten.
Nou trek ik ook geen korte broek en slippers aan, maar het is wel lekker casual.
Die heb ik afgeplakt want ik keek stomquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
oh wel? Nou die stond hartstikke leuk. Zag je gezicht niet, maar die denk ik er wel bij.
Ben je nog altijd groter dan ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja sorry. 1.70 in lengte ook nog eenstough life
Ik denk niet dat m'n eigen vader het zo bedoelde.quote:
SUIT UP!!!!!! Do the maltamanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel me altijd wel lekker in pak.
Maar ik dacht altijd dat jullie dat te overdreven zouden vinden.
Ik ga sowieso nooit stappen eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gothic is prima voor bepaalde gelegenheden. Zakelijk gezien past het niet, maar wat let je om je zo te kleden tijdens een avond stappen... of kom je nu ook alleen maar in de "standaard"kroeg?
Slaap lekker Samzz.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:12 schreef Samzz het volgende:
Oei, ik ga slapen. Morgen weer werken.
Fijne avond.
Ah ja school, daar liep ik ook nog in mijn overzeas broeken, skate schoenen en piercings rond.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik snap wel dat je op je werk niet meer met kettingen en schedels kunt verschijnen, maar je kan er wel kleine elementen van in verwerken. Zoals in je sieraden. Maar op school zag ik genoeg andere mensen die nog steeds alternatief gekleed waren. Heb ergens wel spijt dat ik me heb aangepast toen.
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Staat die al gepland, of dat nog niet?
Anders kunnen we gelijk de evaluatie plannen, dan ben jij het 'test voorwerp'. haha
Ik volg dat niet...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee ik ook niet bedenk ik me net. Was een ander jurkje in het 'wat draag je nu' topic
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:12 schreef Samzz het volgende:
Oei, ik ga slapen. Morgen weer werken.
Fijne avond.
Ik dacht er een leuke uitstraling bijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik afgeplakt want ik keek stom. En dank je
.
Nee, denk ik ook niet...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat m'n eigen vader het zo bedoelde.
Dat is altijd goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik dacht er een leuke uitstraling bij
Die wijde broeken zaten zo fijn. Ik had zelf veel Stuka.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah ja school, daar liep ik ook nog in mijn overzeas broeken, skate schoenen en piercings rond.
Niks arm aan.... Hij roept altijd wijze dingen vanuit zijn stoel en meestal luisteren we... maar nu ff nietquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:10 schreef Royco1 het volgende:
Hahaha! Houd hem lekker voor de gekquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niks arm aan.... Hij roept altijd wijze dingen vanuit zijn stoel en meestal luisteren we... maar nu ff niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |