Met de baard over je puniquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Oeh, lekker ruig en dominant."
En die is nu op date. Je had mee moeten gaan en van een afstand moeten observeren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja... Daarom via fok! hosselen. Ik leer van yats
Hm de Myratwinn wellicht?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef -Engel- het volgende:
over slaapplaatsen gesproken.... wie weet er een betaalbaar hotel in Rotterdam waar je snachts vanaf de Ahoy nog kan komen?
Is het al bekend waar yats zijn flats in tracht te deponeren vanavond?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kan ook gewoon de kroeg op loopafstand nemen....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Rotterdam - Zwollequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zwolle. Met de taxi. Of ik haal je op
Yatsieflatsie, gatsiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het al bekend waar yats zijn flats in tracht te deponeren vanavond?
Ow, hm dan weet ik het nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben dan niet alleen... als we naar de ahoy gaan ben ik in ieder geval met 2
Ben via Fok! ontmaagd. Duh.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan ook gewoon de kroeg op loopafstand nemen....
En via Fok! hosselen? Is dat succesvol?
Misschien via airbnb iets goedkoops te vinden?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben dan niet alleen... als we naar de ahoy gaan ben ik in ieder geval met 2
Kom ik wel in Amersfoort Engeltjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Rotterdam - ZwolleAls ik daar heen moet, kan ik dan beter thuis gaan slapen... ik woon regio Amersfoort
Voetbal in Ahoy?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan een feest....
ik ben niet zo van t voetballuh
Oe nog niet gekekenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Misschien via airbnb iets goedkoops te vinden?
Die moet ik echt zienquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zulks een rel heer kaneel....
Heb je Guardians of the Galaxy al gezien?
Lekker een eeltlaag creëren.quote:
Godver Fas, er zwelt iets op bij mijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lekker een eeltlaag creëren.
Ego?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Godver Fas, er zwelt iets op bij mij
Ontstoken tandvlees?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Amersfoortquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:41 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kom ik wel in Amersfoort Engeltje
Maar is die vriend van je ook gespierd of stevig gebouwd/groot?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |