Ja nu staat het vast..quote:
Ben je sub?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorry ik kon het niet laten
Je mag me straffen
Alstuquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
Bedankt voor die ene ziel die me in de OP erbij heeft gezet.
quote:
Pakquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
Bruiloft is wel weer een reden om een pak aan te doen
Elke dag is een reden om een pak aan te doen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:24 schreef Royco1 het volgende:
Bruiloft is wel weer een reden om een pak aan te doen
Mee eensquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Elke dag is een reden om een pak aan te doen!
Dat is sociaal t.o.v. het vrouwelijke deel van de populatie.
Met of zonder stropdas?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Elke dag is een reden om een pak aan te doen!
Dat is sociaal t.o.v. het vrouwelijke deel van de populatie.
Kan prima, als je maar een helm draagt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens
Alleen op de bouw is het niet handig.
Maar als het aan mij lag zou ik elke dag een pak dragen
Slijten ze een beetje te hard.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met of zonder stropdas?
[..]
Kan prima, als je maar een helm draagt.
Hangt van de man af.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met of zonder stropdas?
[..]
Nee. Zonde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met of zonder stropdas?
[..]
True. Ik heb er nog twee toen ik nog adviseur ergens was, maar sindsdien heb ik ze nooit meer aangehad. Misschien eens doen bij een datequote:
Ik heb er 4.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Ik heb er nog twee toen ik nog adviseur ergens was, maar sindsdien heb ik ze nooit meer aangehad. Misschien eens doen bij een date
Kijk, zoiets zou ik dus enorm waarderen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True. Ik heb er nog twee toen ik nog adviseur ergens was, maar sindsdien heb ik ze nooit meer aangehad. Misschien eens doen bij een date
Niet too much als je op een standaard date gaat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, zoiets zou ik dus enorm waarderen.
Ik heb wel eens een pak aangehad op een afspraakjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste van wie ik dat hoor of merk. Normaal zorg ik dat ik er gewoon netjes uitzie, mooie broek + overhemd, en afhankelijk van het weer een colbertje mee bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien... Maar ik ben zelf eigenlijk ook altijd vrij netjes gekleed, dus misschien dat ik dat daarom kan waarderen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet too much als je op een standaard date gaat?
Dat is ook prima, hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste van wie ik dat hoor of merk. Normaal zorg ik dat ik er gewoon netjes uitzie, mooie broek + overhemd, en afhankelijk van het weer een colbertje mee bijvoorbeeld.
Ik zal het onthouden. Als wij gaan daten zal ik een pak aan doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien... Maar ik ben zelf eigenlijk ook altijd vrij netje gekleed, dus misschien dat ik dat daarom kan waarderen.
Dat kan ik dan ook wel waarderen, dat ze in ieder geval moeite heeft gedaan om er leuk uit te zien. Maakt het geheel ook een stuk leuker. En een complimentje over hoe ze eruit ziet is nooit verkeerd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien... Maar ik ben zelf eigenlijk ook altijd vrij netje gekleed, dus misschien dat ik dat daarom kan waarderen.
Pekkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
Ben ik de enige die iets tegen pekken heeft?
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook prima, hoor. Het is ook wel afhankelijk van het programma. Maar een pak is gewoon...
.
Ik had mn post al aangepast... Was een typoquote:
Tiepvaut mag best!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had mn post al aangepast... Was een typo
Mijn stijl is casual chic, meer neigend naar chic, vaakquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat kan ik dan ook wel waarderen, dat ze in ieder geval moeite heeft gedaan om er leuk uit te zien. Maakt het geheel ook een stuk leuker. En een complimentje over hoe ze eruit ziet is nooit verkeerd.
Ach iedereen moet lekker dragen wat hij/zij wil toch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn stijl is casual chic, meer neigend naar chic, vaak. Of dat gewaardeerd wordt is per persoon verschillend.
Je hebt tieten. Dat is het enige waar men op let.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn stijl is casual chic, meer neigend naar chic, vaak. Of dat gewaardeerd wordt is per persoon verschillend.
Laat ik het zo zeggen: als ik kan zien dat ze er moeite voor heeft gedaan om er goed uit te zien, vind ik het ook allang best. Ze hoeft ook niet helemaal opgetut tevoorschijn te komen. Chic lijkt me wel eens tof om een keer mee te maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet waarquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je hebt tieten. Dat is het enige waar men op let.
Ze moeten niet hangen mijn beste.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat in in de eerste plaats. Het is dat beetje moeite doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach iedereen moet lekker dragen wat hij/zij wil toch.
Bij opgetut denk ik aan dikke lagen make-up en een Dolly kapselquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: als ik kan zien dat ze er moeite voor heeft gedaan om er goed uit te zien, vind ik het ook allang best. Ze hoeft ook niet helemaal opgetut tevoorschijn te komen. Chic lijkt me wel eens tof om een keer mee te maken.
Zou treurig zijn als dit echt het geval zou zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je wil toch ook wat inhoudquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Er verzorgd uitzien zou ik dan zeggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat in in de eerste plaats. Het is dat beetje moeite doen
Uiteraard, maar niet boos worden omdat ik om sommige kledingkeuzes moet gniffelen of emogiffen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach iedereen moet lekker dragen wat hij/zij wil toch.
Dat nou ook weer nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij opgetut denk ik aan dikke lagen make-up en een Dolly kapsel.
Het is in heel veel gevallen wel de waarheid.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zou treurig zijn als dit echt het geval zou zijn.
Als je een man zijn ogen veel ziet zakken naar je voorgevel, dan weet je het.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou in dat geval behoud ik liever mijn naïviteit en geloof ik zelf maar gewoon dat dat niet de waarheid is.
Het is ook niet altijd zoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou in dat geval behoud ik liever mijn naïviteit en geloof ik zelf maar gewoon dat dat niet de waarheid is.
Ja ook iedereen heeft zijn eigen mening, lopen er genoeg rond waar je vreemd van opkijkt inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uiteraard, maar niet boos worden omdat ik om sommige kledingkeuzes moet gniffelen of emogiffen.
Nou ja dus wel. Ook al heb je het zelf niet door je kijkt er altijd naar. Iets met instinct.quote:
Jij, maar jij hebt titan tits.quote:
True, daarom altijd wat verder weg gaan zitten van het tafeltjequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja dus wel. Ook al heb je het zelf niet door je kijkt er altijd naar. Iets met instinct.
Hetzelfde geldt voor vrouwen trouwens.
True. Maar ik geloof gewoon niet dat er niet gekeken wordt, al dan niet bewust. Dat is, zoals aeque zegt, gewoon instinct.quote:
Dat klopt, ik kan me er soms ook niet van weerhouden. En alle mannen die zeggen van niet, die liegen gewoon.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar ik geloof gewoon niet dat er niet gekeken wordt, al dan niet bewust. Dat is, zoals aeque zegt, gewoon instinct.
Al ben ik er dan wel weer van overtuigd dat door de huidige maatschappij waarbij inkijk de normaalste zaak van de wereld is, er wel meer bewust gekeken wordt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar ik geloof gewoon niet dat er niet gekeken wordt, al dan niet bewust. Dat is, zoals aeque zegt, gewoon instinct.
jou in pak ... i would like to seequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens
Alleen op de bouw is het niet handig.
Maar als het aan mij lag zou ik elke dag een pak dragen
Ik kan me er niet druk om maken, eigenlijk. Daarnaast, if you have it, flaunt it. Ik zou beledigd zijn als er niet gekeken wordtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klopt, ik kan me er soms ook niet van weerhouden. En alle mannen die zeggen van niet, die liegen gewoon.
Dat kan hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jou in pak ... i would like to see
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Al ben ik er dan wel weer van overtuigd dat door de huidige maatschappij waarbij inkijk de normaalste zaak van de wereld is, er wel meer bewust gekeken wordt.
Kijk, jij bent tenminste eerlijk. Er zijn er genoeg die gelijk beledigd zijn. Dan moet je er ook niet mee te koop lopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken, eigenlijk. Daarnaast, if you have it, flaunt it. Ik zou beledigd zijn als er niet gekeken wordt.
En ik maar denken dat je m'n schoenen zo mooi vondquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb toch niet de hele tijd naar beneden gekeken?
Dat ook. En ik ben veel te lang dus ik gebruik dat excuusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Al ben ik er dan wel weer van overtuigd dat door de huidige maatschappij waarbij inkijk de normaalste zaak van de wereld is, er wel meer bewust gekeken wordt.
Je bent er ook trots op en je maakt er geen punt van. Er zijn ook genoeg vrouwen die zich beledigd voelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken, eigenlijk. Daarnaast, if you have it, flaunt it. Ik zou beledigd zijn als er niet gekeken wordt.
Ik zie niet in waarom ik daarom zou zeuren. Het wordt wat anders wanneer het een marathon staren wordt. Maar dat is nooit het geval.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk, jij bent tenminste eerlijk. Er zijn er genoeg die gelijk beledigd zijn. Dan moet je er ook niet mee te koop lopen.
Great minds think alike!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Kijk, jij bent tenminste eerlijk. Er zijn er genoeg die gelijk beledigd zijn. Dan moet je er ook niet mee te koop lopen.
Ik vond het totaalplaatje er leuk uit zien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je m'n schoenen zo mooi vond.
En dat snap ik niet. Als je niet wilt dat mannen je tieten zien, bedek ze. Klaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat ook. En ik ben veel te lang dus ik gebruik dat excuus
[..]
Je bent er ook trots op en je maakt er geen punt van. Er zijn ook genoeg vrouwen die zich beledigd voelen.
Nee, tenzij je verwacht dat je date in spijkerbroek en rockshirt aan komt huppelenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet too much als je op een standaard date gaat?
Dat had ik wel bij een leraar van mij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik daarom zou zeuren. Het wordt wat anders wanneer het een marathon staren wordt. Maar dat is nooit het geval.
Precies dat. En als vrouw zijnde weet je toch wel dat er gekeken wordt, bewust of onbewust.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat snap ik niet. Als je niet wilt dat mannen je tieten zien, bedek ze. Klaar.
Hangt gewoon van de date af, naar een festival klinkt dat juist weer beter.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, tenzij je verwacht dat je date in spijkerbroek en rockshirt aan komt huppelen
Staren is sowieso wat anders inderdaad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ik daarom zou zeuren. Het wordt wat anders wanneer het een marathon staren wordt. Maar dat is nooit het geval.
gekleed of ongekleed... maakt ook niet uitquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies dat. En als vrouw zijnde weet je toch wel dat er gekeken wordt, bewust of onbewust.
Hmm moet ik toch eens mijn date kleding gaan aanpassen...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, tenzij je verwacht dat je date in spijkerbroek en rockshirt aan komt huppelen
Dat zegt wel veel over de vrouwen daar jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Staren is sowieso wat anders inderdaad.
Al was ik laatst ergens waar sommige dames in kleding liepen waarbij je bijna zou vragen hoeveel een uurtje zou kosten. Genoeg mannen die maar bleven staren.
T-shirt aantrekken met zo'n tekst van: kijk omhoog eikel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik wel bij een leraar van mij.Die kon niet in je ogen kijken.
Ja oke... maar als een heer verwacht dat ze bij een drankje doen hakken aan heeft en zo... dan mag de heer ook wel in pak... ik vraag toch geen 3d...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hangt gewoon van de date af, naar een festival klinkt dat juist weer beter.
Dat is gewoon viesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat had ik wel bij een leraar van mij.Die kon niet in je ogen kijken.
Het zou ook hypocriet zijn te verwachten van mannen dat ze niet kijken. Wij kijken net zo goed naar hun 'assets'.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies dat. En als vrouw zijnde weet je toch wel dat er gekeken wordt, bewust of onbewust.
Ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
die doen t erom... en die mogen over het staren dan ook niet miepenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Staren is sowieso wat anders inderdaad.
Al was ik laatst ergens waar sommige dames in kleding liepen waarbij je bijna zou vragen hoeveel een uurtje zou kosten. Genoeg mannen die maar bleven staren.
Want je wilt dat je dame in rockshirt en spijkerbroek aan komt huppelen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Hmm moet ik toch eens mijn date kleding gaan aanpassen...
Mijn bierbuik?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon vies.
[..]
Het zou ook hypocriet zijn te verwachten van mannen dat ze niet kijken. Wij kijken net zo goed naar hun 'assets'.
Ik had wel een shirt met: "Who needs big tits ..." en dan op de achterkant: " ... when you have an ass like this?"quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zegt wel veel over de vrouwen daar ja
[..]
T-shirt aantrekken met zo'n tekst van: kijk omhoog eikel.
Daarom, komt van twee kanten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon vies.
[..]
Het zou ook hypocriet zijn te verwachten van mannen dat ze niet kijken. Wij kijken net zo goed naar hun 'assets'.
Hij stonk ook naar zure vis.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon vies.
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had wel een shirt met: "Who needs big tits ..." en dan op de achterkant: " ... when you have an ass like this?"
bijgewoon een drankje doen... krijg ik overigens sneller de neiging om gympen, broek en shirt aan te trekken.... maar dat komt door het hoog als ik je niet mag kan ik wegrennen gehaltequote:
Die zijn allemaal ooit eens 'bedacht'. In essentie boeit het geen ene reet wat je doet eigenlijk, zolang je maar verzorgd eruit ziet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat een gedoe ook eigenlijk allemaal, etiquette regels, verwachtingen... pfff...
oe nice onequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had wel een shirt met: "Who needs big tits ..." en dan op de achterkant: " ... when you have an ass like this?"
ja ... mee eens, maar het onderscheidt ons wel van het dierenrijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:00 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat een gedoe ook eigenlijk allemaal, etiquette regels, verwachtingen... pfff...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |