quote:Op zondag 17 augustus 2014 02:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ook Yiwei heeft haar UI aangenomen. [ afbeelding ]
Moet jij geen UI installeren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:08 schreef hmmmmmmm het volgende:
Moet jij niet op een ander forum gaan zeuren?
Bedankt ik begin er straks mee! goed gedaan man!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet jij geen UI installeren?
[ afbeelding ]
Goedzo!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:25 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Bedankt ik begin er straks mee! goed gedaan man!
Klaar is kees.quote:
Dank u nu heb ik eindelijk een lekkere UI.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Moet jij geen UI installeren?
[ afbeelding ]
UI politie jullie stinken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:29 schreef Fylax het volgende:
De UI-Politie heeft weer een verdachte opgepakt en een UI gegeven. Deze heeft hij meteen er op gezet!
hmmmmmmm
[ afbeelding ]
Einde bericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees de spoiler maar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat? Neem die woorden terug jongeman!
Goed bezig!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:28 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Klaar is kees.
[..]
Dank u nu heb ik eindelijk een lekkere UI.
Wat is er met jouw UI gebeurd, vriendelijke vriend?quote:
Die is eventjes voor vandaag anders.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is er met jouw UI gebeurd, vriendelijke vriend?
Vooruit, dan is het goed!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die is eventjes voor vandaag anders.
Heb vanavond mijn radioshow Fylax Friday
Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vooruit, dan is het goed!![]()
Wel een beetje lastig leesbaar. Staat er radio49.nl?
Leuk, succes!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja
Vanaf 21:00
radio49.nl
Is alleen heel onleesbaar ja als je het verkleind
Even een reminder....quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aankomend weekend moet ik er ook aan geloven
Stelletje UI'en flikkers
Een Haags Kwartiertje is eigenlijk 1/6e deel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even een reminder....![]()
[ afbeelding ]
OKquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Een Haags Kwartiertje is eigenlijk 1/6e deel.
Kleine impressie:
Ok Ok, hij staat er opquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even een reminder....![]()
[ afbeelding ]
Kan ik ook m'n hele naam veranderen toevallig?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:50 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, je kan wel een kloon maken, heb ik ook gedaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Kan ik ook m'n hele naam veranderen toevallig?
En toen bedacht je deze naam? Of heb je juist een kloon met een naam die makkelijker is?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:07 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Nee, je kan wel een kloon maken, heb ik ook gedaan.
Toen bedacht ik deze naamquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En toen bedacht je deze naam? Of heb je juist een kloon met een naam die makkelijker is?
En je orginele account is...?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:17 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Toen bedacht ik deze naam
Lijkt me lastig, elke keer weer die naam intypen bij het inloggen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:17 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Toen bedacht ik deze naam
Auto-login is daarvoor uitgevondenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, elke keer weer die naam intypen bij het inloggen.
gebruiker01 UI-loosquote:
Ditquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Auto-login is daarvoor uitgevonden
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:22 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
gebruiker01 UI-loosIk was eigenlijk niet van plan om actief te gaan posten.
Al mijn kloontjes hebben UI's. Soms is de UI al gemaakt voordat het account werd aangemaakt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:24 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs mijn amper gebruikt kloontje heeft een UI..
Jij bent echt gek op UItjesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Al mijn kloontjes hebben UI's. Soms is de UI al gemaakt voordat het account werd aangemaakt.
geregistreerd op: donderdag 3 november 2011 @ 18:52quote:Naam: profiel.jpg
Grootte: 3690 bytes.
Ontvangen op: 24/01/2013 20:37
Even kijken of ik m'n wachtwoord nog weet.quote:
Je hebt je zonde ingezien, deze publiekelijk opgebiecht en rechtgezet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:19 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Deze UI-agent was UI-loos. Mag ik mijn baan houden?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt je zonde ingezien, deze publiekelijk opgebiecht en rechtgezet.
Dus ja, je mag blijven.
Ben nog niet heel erg onder de indrukquote:
Ik verveelde me, dus ik heb je UI maar een beetje opgefrist:quote:
Ik heb er wat mee gestoeid, maar ben er nog niet uit. Moet het speels of strak worden? Nog een specifiek plaatje dat erin moet?quote:Op donderdag 18 september 2014 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Flans ook eens wat voor mij in elkaar dan
Nee, ik laat alles over aan de experts.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb er wat mee gestoeid, maar ben er nog niet uit. Moet het speels of strak worden? Nog een specifiek plaatje dat erin moet?
Als je met een betere komt die niet zo grunge is wil ik hem wel nemen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Maar de UI-politie is de beroerdste niet:
[ afbeelding ]
Je moet je niet laten intimideren door die ui nazi's.quote:
Dat is heel verstandig. Je UI was namelijk allang gemaakt: ONZ / [De UI-politie! #2] Geef ze aan, die users zonder UIquote:
Nieuwe poging, op basis van het thema "crash test".quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:59 schreef Collide het volgende:
[..]
Als je met een betere komt die niet zo grunge is wil ik hem wel nemen.
Zolang mensen het niet als intimideren ervaren, is er niks aan de hand. Bovendien onderschat je hoe gewiekst de UI-politie is.quote:Op zondag 21 september 2014 00:58 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je moet je niet laten intimideren door die ui nazi's.
Poging gedaan.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:14 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik had voor de mijne een meer humoristische interpretatie verwacht. Meer een combinatie tussen een telefoon en een vork (letterlijk).
Je hebt nog steeds geen UIquote:
De forensisch experts van de UI-politie hebben een aantal uiteenlopende varianten gemaakt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, ik laat alles over aan de experts.
Help me danquote:Op zondag 21 september 2014 14:21 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen UI
Kijk eens op de vorige paginaquote:
Die vind ik niet leukquote:Op zondag 21 september 2014 16:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, hier dus. Is pas de derde keer hoor
[ afbeelding ]
Misschien hier even hulp vragen: Topicreeks: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wachtquote:Op zondag 21 september 2014 18:30 schreef Grietje-tit het volgende:
Ik wilde een gif, maar die zijn te groot!
4a is wel leuk. Mijn dank is grootquote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De forensisch experts van de UI-politie hebben een aantal uiteenlopende varianten gemaakt.
Optie 1: [ afbeelding ] Optie 2: [ afbeelding ] Optie 3: [ afbeelding ]
Tot slot is men aan de haal gegaan met uw huidige UI. Hiervan ook twee varianten:
Optie 4a: [ afbeelding ] Optie 4b: [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:05 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
"Rapporteer deze post aan een moderator"
Tijd voor wat nieuws.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:05 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Die had ik, maar die is ooit eens door Fok! zelf weggehaald![]()
Druk avondje zo. Bij koelkastdier denk ik aan zo'n fout magneetje dat je op de koelkast plakt. Zoiets:quote:
Hitler?!quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn, zo'n tip, maar wat moet je ermee? FouteMensenStaff?
Ik kan moeilijk een UI van Hitler neerzetten of zo.
[..]
Tijd voor wat nieuws.
Zoiets? [ afbeelding ]
Wat kunnen we hiermee?quote:
Wat betekent die username van je dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:25 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Hitler?!![]()
![]()
Ik blijf nog wel even UI loos.. Ik heb mijn verlies nog niet geheel verwerkt
Nee dat niet, maar fout kun je op meerdere manieren interpreteren.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat betekent die username van je dan?Bij "foute mensen" moet ik aan foute mensen denken. Heel raar misschien.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:36 schreef redelephant12345 het volgende:
gvd man
mensen die zich hieraan ergeren
Welkom in het topic van de UI-politie, waar we mensen zonder User Icon alsnog een UI aanmeten.quote:
zou 't niet iets kunnen met een rode olifant en de getallen 1 t/m 5 ofswuequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welkom in het topic van de UI-politie, waar we mensen zonder User Icon alsnog een UI aanmeten.
Bovenstaand twee voorstellen.
Die vijf vierkantjes staan voor de getallen 1, 2, 3, 4, 5.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:13 schreef redelephant12345 het volgende:
[..]
zou 't niet iets kunnen met een rode olifant en de getallen 1 t/m 5 ofswue
Maar jij bedoelt meer zoiets?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:13 schreef redelephant12345 het volgende:
[..]
zou 't niet iets kunnen met een rode olifant en de getallen 1 t/m 5 ofswue
Ik dank u zeer, mijn beste.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar jij bedoelt meer zoiets?
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:42 schreef redelephant12345 het volgende:
[..]
Ik dank u zeer, mijn beste.
de eerste zowiesoquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Optie 1: [ afbeelding ] Optie 2: [ afbeelding ]
het is de 2e geworden...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 02:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Optie 1: [ afbeelding ] Optie 2: [ afbeelding ]
Graag gedaan, veel plezier ermeequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 09:48 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
het is de 2e geworden...
dank u zeer
Een foute Brabantse Jeu de Boule-club lijkt me een prima inspiratie:quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef bolker het volgende:
Verzin is een leuke voor mij, als ik hiermee te lang rondloop staat Danny zometeen bij me op de stoep
Ja, die is weer effectief uit de winterslaap ontwaakt.quote:
Opgeslagen, zet h'm dr wel een keer opquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een foute Brabantse Jeu de Boule-club lijkt me een prima inspiratie:
[ afbeelding ]
[..]
Ja, die is weer effectief uit de winterslaap ontwaakt.
En dan gewoon weer sneaky je UI weghalen. We hebben jou wel door, mannetje...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:42 schreef redelephant12345 het volgende:
[..]
Ik dank u zeer, mijn beste.
FOK!-knokploegquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dan gewoon weer sneaky je UI weghalen. We hebben jou wel door, mannetje...
Uiteraard kan dat.quote:Op woensdag 5 november 2014 00:18 schreef PartyHard het volgende:
Ehm, ik wil me graag aanmelden voor de UI-politie, Gifjes-afdeling
Kan dat?
quote:
quote:
Ik wil bij de UI politiequote:Op donderdag 6 november 2014 12:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uiteraard kan dat.![]()
Maar het gaat dan wel om het maken van nieuwe UI's voor users zonder UI.
Het kan ook zijn dat jouw hand- en spandiensten in dit topic beter op z'n plaats zijn: Topicreeks: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:57 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Ik wil bij de UI politiePrima hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wtf heeft dit te betekenen?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
Een speciaal arrestatieteam van de UI-politie heeft vandaag een groot aantal UI-lozen opgespoord.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Levenlooooooosquote:Op donderdag 6 november 2014 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We maken hier een user icon (UI) voor mensen zonder UI.
Ik had een vrije middag. Dan krijg je dit.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Levenlooooooos
Maar je hebt je zin![]()
Vind ik ook, thx!quote:Op donderdag 6 november 2014 19:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had een vrije middag. Dan krijg je dit.![]()
Maar hij staat mooi hoor
Past er mooi bij, lijkt me zo.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:10 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Vind ik ook, thx!
En dat ondertekening ''happybeingme:D'', staat dat lelijk? of kan het?
okiiquote:Op donderdag 6 november 2014 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Past er mooi bij, lijkt me zo.
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:04 schreef Elfletterig het volgende:
quote:
Op donderdag 6 november 2014 08:39 schreef groenewolk het volgende:
(lokquote)
Dank u!quote:
quote:Op maandag 17 november 2014 04:46 schreef ikbeneenfokkerhahaokdoei het volgende:
Hallo kan iemand een leuke ui verzinnen op betrekking van mijn username
graag dank u doei
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2014 17:16 schreef SuperFood het volgende:
gewoon allemaal bannen die ui lozen
quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Maar goed dat ik niet in Nederland woon danquote:Op woensdag 26 november 2014 09:55 schreef robdriessen het volgende:
Ik wil aangifte doen van een Modje zonder UI. Dat dat kan in Nederland! De enige reden die ik me kan bedenken is dat je als BNW mod liever zo anoniem en onherkenbaar mogelijk blijft. Maar dan nog zou een alu hoedje een mooi UI kunnen opleveren.
Fogel, je staat onder arrest.
Whut??? En mod zonder UI???quote:Op woensdag 26 november 2014 10:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet in Nederland woon dan
Ja. Het is een grote schande. Het moest niet mogen!quote:
quote:Op zondag 30 november 2014 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Het is een grote schande. Het moest niet mogen!![]()
Maar ik weet zo geen UI voor deze user....
Nietquote:
Jawelquote:
Telt nietquote:Op zondag 30 november 2014 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
JawelIets met twee verschillende kleuren ogen.
Stommequote:
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 10:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet in Nederland woon dan
quote:Op zondag 30 november 2014 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Thx HaJee maar nee.quote:Op zondag 30 november 2014 21:40 schreef HaJee het volgende:
Had niets te doen dus ik bemoei me hier maar eens meeLeuk topic
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Doe anders maar gewoon eddy met die muts en sneeuwquote:
quote:
Perfect!quote:Op zondag 30 november 2014 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dank maar geen dank. De UI die ik heb is perfectquote:Op zondag 30 november 2014 21:40 schreef HaJee het volgende:
Had niets te doen dus ik bemoei me hier maar eens meeLeuk topic
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
quote:Op zondag 30 november 2014 21:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Doe anders maar gewoon eddy met die muts en sneeuw
geen gif gewoon pic![]()
Baas![]()
Had ik al stomme gezegd?quote:Op zondag 30 november 2014 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt HaJee, weer een obstinate user aan een UI geholpen!
Wat een leuke nieuwe UI heb je. Ik vind het wel jammer dat mijn zonnebril nu weg is, maar deze met die sneeuwvlokjes is erg leuk.quote:Op zondag 30 november 2014 22:45 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Die Ui politie. is zo slecht nog niet, nu alleen nog van de kinders blijven.
Die bril komt nog wel terug. (na de kerst) Alleen even die ui fascisten op hun gemak stellen.quote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wat een leuke nieuwe UI heb je. Ik vind het wel jammer dat mijn zonnebril nu weg is, maar deze met die sneeuwvlokjes is erg leuk.
Baasquote:
Je zou hier eens kunnen buurten: Topicreeks: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wachtquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waar kan ik UI-tjes op de juiste size krijgen ? Wil namelijk eer verse UI doen.
Wist je dat mensen met een ABO een lachende UI hebben ipv dat zure gedoe van jou?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:17 schreef Wolflegion het volgende:
een UI hebben
autisten in de war brengen
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wist je dat mensen met een ABO een lachende UI hebben ipv dat zure gedoe van jou?
Zie mijn UI.quote:
Probeer je mij nou een ABO aan te smeren? Ik klik elke dag minstens 8 reclames aan voor Danny hoorquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wist je dat mensen met een ABO een lachende UI hebben ipv dat zure gedoe van jou?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Een UI mag? Je moet een UI. Wie denkt die Stijn422 eigenlijk wel niet dat -ie is?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Fantastisch Henk, als ik weer een UI mag ga ik het in overweging nemen.
Een bet is een bet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een UI mag? Je moet een UI. Wie denkt die Stijn422 eigenlijk wel niet dat -ie is?
Opgelost!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
De UI-politie heeft rondom de jaarwisseling weer de nodige aanhoudingen verricht. Vooral in NWS en omgeving is sprake van de nodige UI-ongeregeldheden.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Goeie UI wel! Had hem zelf kunnen kiezen.quote:
Sweeeeeet!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
De UI-politie heeft rondom de jaarwisseling weer de nodige aanhoudingen verricht. Vooral in NWS en omgeving is sprake van de nodige UI-ongeregeldheden.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Het is een (bewerkt) logo van een club die echt I-care heetquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:13 schreef I-care het volgende:
[..]
Goeie UI wel! Had hem zelf kunnen kiezen.
Staat goed!quote:
Dat kun je ergens instellen. Ik zie wel UI's.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dit topic nog nooit gezien, wel geniaal
Zelf FOK! ik alleen op mobiel, dus zie nooit usericons
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat kun je ergens instellen. Ik zie wel UI's.
Waarom zou je dat willen?quote:
Jammer dat je niet de UI hebt aangenomen die HaJee voor je had gemaakt. Deze grijze smiley zie je bij heel veel users.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 03:16 schreef Elfletterig het volgende:
Tijdens het nachtelijke uitgaansleven op FOK! heeft de UI-politie opnieuw een aantal UI-lozen aangehouden.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Oh jawel! Je bent niet alleen op het forum!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:29 schreef VarkensHart het volgende:
Ik zit alleen mobiel, heb dus geen UI nodig.
Er zijn genoeg minimalistische UIs te bedenken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:17 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik behoef geen UI, wegens minimalistische instelling. Gelieve geen UI aan te maken S.V.P.
Niet minimalistisch genoeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er zijn genoeg minimalistische UIs te bedenken.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 15:17 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik behoef geen UI, wegens minimalistische instelling. Gelieve geen UI aan te maken S.V.P.
quote:Op maandag 16 maart 2015 17:14 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oude UI roosjeroosje1988
[ afbeelding ]
Nieuwe UI
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hee wtf wie ben jij, zomaar me gaan lokquotenquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
UI-facelift!![]()
[ afbeelding ]
De nieuwe UI:
[ afbeelding ]
Die UI nazies pestenquote:
Jij hebt juist moeite gedaan op je UI om het op een speciale manier uniek te maken. Hoe pest je mensen hier precies?quote:
Stommequote:Op woensdag 18 maart 2015 20:08 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij hebt juist moeite gedaan op je UI om het op een speciale manier uniek te maken. Hoe pest je mensen hier precies?
Dit is ons leven. Wij zien allesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
De UI-politie. Uw huidige UI is te korrelig bevonden.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:03 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hee wtf wie ben jij, zomaar me gaan lokquoten![]()
![]()
Oké, ik geef over!!!quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De UI-politie. Uw huidige UI is te korrelig bevonden.
Ik denk dat je dat beter hier kunt vragen: Topicreeks: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wachtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hoi!
Iemand de mijn emoticon iets lenteachtigs wil geven? Al loopt er een lam doorheen, als die sneeuw maar weg is
[ afbeelding ]
Haha nicequote:Op zaterdag 28 maart 2015 04:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
UI-facelift![]()
[ afbeelding ]
Links huidig, rechts nieuw![]()
En de losse UI:
[ afbeelding ]
Prima toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:53 schreef pinman het volgende:
Nou wil ik eens weten wat de UI-politie van mijn UI vindt.
Goed gespot, maar de user is sinds die dag nog niet weer online geweest.quote:
Ik vind het een toffe UI. Lekker pro-gay.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:32 schreef BadderHaring het volgende:
Ik wil graag feedback op mijn ui, kan dat ook hier?
Fuck. Dat was totaal niet het image waar ik voor ging.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:56 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ik vind het een toffe UI. Lekker pro-gay.
Nee? Wat dan wel?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Fuck. Dat was totaal niet het image waar ik voor ging.
Is dit meer wat je zoekt?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Fuck. Dat was totaal niet het image waar ik voor ging.
quote:
Goede UI, alleen een beetje uit verhouding en een beetje flets.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:53 schreef pinman het volgende:
Nou wil ik eens weten wat de UI-politie van mijn UI vindt.
Aan je username valt niks te doen. Aan je UI natuurlijk wel.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:28 schreef AlexanderC het volgende:
Hoi, mijn UI is een beetje gedateerd. Zelfde geldt voor mijn username. Valt er daar wat aan te doen?
Ik stel wat klassiekers voor:quote:Op woensdag 3 juni 2015 07:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aan je username valt niks te doen. Aan je UI natuurlijk wel.
Een voorstel: [ afbeelding ]
Kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 3 juni 2015 09:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik stel wat klassiekers voor: [ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Natuurlijk. Wat dacht jij dan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:36 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Bestaat die gestapo ui polisie nog steeds
Ik dacht van nietquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:34 schreef Elfletterig het volgende:
Bruinwerker heeft zijn UI inmiddels aangenomen.![]()
Ondertussen heeft de UI-politie weer een klopjacht gehouden. Opnieuw zijn enkele UI-lozen gearresteerd.
[..]
[..]
[ afbeelding ] of [ afbeelding ] of [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
No, but thanks.quote:Op woensdag 10 juni 2015 10:34 schreef Elfletterig het volgende:
Bruinwerker heeft zijn UI inmiddels aangenomen.![]()
Ondertussen heeft de UI-politie weer een klopjacht gehouden. Opnieuw zijn enkele UI-lozen gearresteerd.
[..]
[..]
[ afbeelding ] of [ afbeelding ] of [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ondankbare hond. Ban moet je krijgen.quote:
Je hebt in elk geval een UI aangenomen, mooiquote:Op woensdag 10 juni 2015 17:20 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Ik heb mijn prachtige usericon maar aangepast...
Dan heb ik geen tijd meer voor andere zaken, zoals FP-berichten typen, in NWS-SC rondhangen en posten met kloons. Derhalve geen goed idee.quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:20 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben van mening dat Elfletterig mod moet worden en iedereen die niet naar de UI-politie luistert mag bannen.
Dan moet je een deputy aanwijzen om die klus op te pakken...quote:Op woensdag 10 juni 2015 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval een UI aangenomen, mooi
[..]
Dan heb ik geen tijd meer voor andere zaken, zoals FP-berichten typen, in NWS-SC rondhangen en posten met kloons. Derhalve geen goed idee.
Jij?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan moet je een deputy aanwijzen om die klus op te pakken...
Als een unterstormbahnfurherquote:
Zoiets?quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Opperkleurder is obstinaat. Die wil geen UI. Voor ledlamp moeten we iets kunnen bedenken.
Edit: ik zag ineens dat 60*60 pixels gewenst is, ik dacht even 100*100quote:
Lieve minarosa,quote:
Wat voor type stoel past bij jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:
Hehe dit topic kende ik niet volgens mij maar stel maar wat voor dan zien we wel of ik nog in beroep ga.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:34 schreef Buurpoes het volgende:
Heeft er iemand anders inspiratie om deze user aan een UI te helpen?
[..]
Wat voor UI past bij je?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:40 schreef Slaro het volgende:
[..]
Hehe dit topic kende ik niet volgens mij maar stel maar wat voor dan zien we wel of ik nog in beroep ga.
Als je slaro omdraait wordt het in potentie een stuk interessanter allemaal.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat voor UI past bij je?
Ik krijg allemaal kinderwagens als ik op 'slaro' google...
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je slaro omdraait wordt het in potentie een stuk interessanter allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
Ondertussen 4 niet-zo-snelle edits.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet helemaal waar ik op doelde, maar ook prima.
Edit: die ninja-edit lijkt er meer op.
Slaro is een afkorting van Slarotimov dat ik nog wel wil uitleggen maar denk ik niet nodig isquote:Op vrijdag 10 juli 2015 12:56 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat voor UI past bij je?
Ik krijg allemaal kinderwagens als ik op 'slaro' google...
Dat levert op google images een heel bonte verzameling plaatjes op.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:28 schreef Slaro het volgende:
[..]
Slaro is een afkorting van Slarotimov dat ik nog wel wil uitleggen maar denk ik niet nodig is![]()
.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat levert op google images een heel bonte verzameling plaatjes op.
Waar gaat je voorkeur naar uit?
Dank jequote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Deze dan? Je eigen Isketsh-werk!
[ afbeelding ]
of met je naam erin:
[ afbeelding ]
En hier in het juiste formaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]