quote:Op zondag 30 november 2014 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Het is een grote schande. Het moest niet mogen!![]()
Maar ik weet zo geen UI voor deze user....
Nietquote:
Jawelquote:
Telt nietquote:Op zondag 30 november 2014 19:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
JawelIets met twee verschillende kleuren ogen.
Stommequote:
quote:
quote:Op woensdag 26 november 2014 10:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet in Nederland woon dan
quote:Op zondag 30 november 2014 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Thx HaJee maar nee.quote:Op zondag 30 november 2014 21:40 schreef HaJee het volgende:
Had niets te doen dus ik bemoei me hier maar eens meeLeuk topic
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Doe anders maar gewoon eddy met die muts en sneeuwquote:
quote:
Perfect!quote:Op zondag 30 november 2014 18:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dank maar geen dank. De UI die ik heb is perfectquote:Op zondag 30 november 2014 21:40 schreef HaJee het volgende:
Had niets te doen dus ik bemoei me hier maar eens meeLeuk topic
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 november 2014 21:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Doe anders maar gewoon eddy met die muts en sneeuw
geen gif gewoon pic![]()
Baas![]()
Had ik al stomme gezegd?quote:Op zondag 30 november 2014 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt HaJee, weer een obstinate user aan een UI geholpen!
Wat een leuke nieuwe UI heb je. Ik vind het wel jammer dat mijn zonnebril nu weg is, maar deze met die sneeuwvlokjes is erg leuk.quote:Op zondag 30 november 2014 22:45 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Die Ui politie. is zo slecht nog niet, nu alleen nog van de kinders blijven.
Die bril komt nog wel terug. (na de kerst) Alleen even die ui fascisten op hun gemak stellen.quote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wat een leuke nieuwe UI heb je. Ik vind het wel jammer dat mijn zonnebril nu weg is, maar deze met die sneeuwvlokjes is erg leuk.
Baasquote:
Je zou hier eens kunnen buurten: Topicreeks: Icons, smiles en headers klaar terwijl u wachtquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waar kan ik UI-tjes op de juiste size krijgen ? Wil namelijk eer verse UI doen.
Wist je dat mensen met een ABO een lachende UI hebben ipv dat zure gedoe van jou?quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:17 schreef Wolflegion het volgende:
een UI hebben
autisten in de war brengen
Pics or it didn't happen!quote:Op dinsdag 2 december 2014 22:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wist je dat mensen met een ABO een lachende UI hebben ipv dat zure gedoe van jou?
Zie mijn UI.quote:
Probeer je mij nou een ABO aan te smeren? Ik klik elke dag minstens 8 reclames aan voor Danny hoorquote:Op dinsdag 2 december 2014 22:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wist je dat mensen met een ABO een lachende UI hebben ipv dat zure gedoe van jou?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Een UI mag? Je moet een UI. Wie denkt die Stijn422 eigenlijk wel niet dat -ie is?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:36 schreef Mani89 het volgende:
Fantastisch Henk, als ik weer een UI mag ga ik het in overweging nemen.
Een bet is een bet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een UI mag? Je moet een UI. Wie denkt die Stijn422 eigenlijk wel niet dat -ie is?
Opgelost!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
De UI-politie heeft rondom de jaarwisseling weer de nodige aanhoudingen verricht. Vooral in NWS en omgeving is sprake van de nodige UI-ongeregeldheden.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Goeie UI wel! Had hem zelf kunnen kiezen.quote:
Sweeeeeet!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
De UI-politie heeft rondom de jaarwisseling weer de nodige aanhoudingen verricht. Vooral in NWS en omgeving is sprake van de nodige UI-ongeregeldheden.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Het is een (bewerkt) logo van een club die echt I-care heetquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:13 schreef I-care het volgende:
[..]
Goeie UI wel! Had hem zelf kunnen kiezen.
Staat goed!quote:
Dat kun je ergens instellen. Ik zie wel UI's.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dit topic nog nooit gezien, wel geniaal
Zelf FOK! ik alleen op mobiel, dus zie nooit usericons
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat kun je ergens instellen. Ik zie wel UI's.
Waarom zou je dat willen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |