SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor hoeren heb je dan? En wat voor patat?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:36 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Lachen mag, maar kom je ook langs?
Ik heb alles, echt alles. Oost duitse, west duitse, poolse, spaanse (aanrader: gru-we-lijk nat!!), roemeense, amerikaanse, Eskimo's, holbewoners, groot, klein, dik, dun, grote tieten, kleine tieten, verzin het maar en ik heb ze... zelfs die chick met 3 tieten uit The Terminator.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat voor hoeren heb je dan? En wat voor patat?
Kom met een alternatief dan met je grote mond.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:05 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
ga weg man met je smerige friet
Maar je weet toch dat elke FOK!ker een swans heeft van + 30cmquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:05 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ik heb alles, echt alles. Oost duitse, west duitse, poolse, spaanse (aanrader: gru-we-lijk nat!!), roemeense, amerikaanse, Eskimo's, holbewoners, groot, klein, dik, dun, grote tieten, kleine tieten, verzin het maar en ik heb ze... zelfs die chick met 3 tieten uit The Terminator.
ow, wel 1 belangrijke huisregel; Mannen met een fiere stamper langer dan 27cm mogen alleen maar anaal om de dames te beschermen van interne stokslagen.
huis gebakken patatten natuurlijk van verse friet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:07 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Kom met een alternatief dan met je grote mond.
wil jij mijn dames kapot maken ofzo? anaal is toch prima?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat elke FOK!ker een swans heeft van + 30cm
Hebben ze dan wel schone gaatjes?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:07 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
wil jij mijn dames kapot maken ofzo? anaal is toch prima?
Oké je mag wel als aardappelschiller beginnen in mijn snackbar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:07 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
huis gebakken patatten natuurlijk van verse friet.
natuurlijk, alle dames worden voor aflevering gekeurd, vloeistoffen afgevuld en ze wordt van binnen en van buiten netjes gereinigd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hebben ze dan wel schone gaatjes?
Nicequote:Op donderdag 5 februari 2015 22:12 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
natuurlijk, alle dames worden voor aflevering gekeurd, vloeistoffen afgevuld en ze wordt van binnen en van buiten netjes gereinigd.
Mijn dames zijn trouwens allemaal 18+ en worden geleverd met NAP. (je wil natuurlijk wel dat het kilometrage klopt), geen valkenburgse praktijken in mijn huis
Zekers standaard 6 maanden, en daarnaast 12 maanden op de draaiende onderdelenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nice
Krijgen ze ook Bovag garantie?
Die kunnen wij naar wens snijden. Tijdens het bestellen geeft u de afmetingen van uw frietten door.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:19 schreef Fer het volgende:
Serveer je ook oma's smulfrieten? Van die reclame, lekkere dikke frieten oma!
Moet je dan ook verplicht een oma erbij nemen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:21 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Die kunnen wij naar wens snijden. Tijdens het bestellen geeft u de afmetingen van uw frietten door.
customer service staat bij ons HOOG in het vaandel
Hork ouwe smikkelbeer, als een dergelijk etablissement bestond was jij vaste cliëntquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:38 schreef LompeHork het volgende:
Ik zou daar nooit komen, ik hou niet zo van friet, ik ben meer een patatman.
Mooi initiatief, dat wel, hulde!
Tuurlijk niet, ik ben een gebonden man. (m'n vrouw ook trouwens, die komt doorgaans niet verder dan twee passen uit de keuken)quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hork ouwe smikkelbeer, als een dergelijk etablissement bestond was jij vaste cliënt
Ah je hebt haar goed afgericht dusquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik ben een gebonden man. (m'n vrouw ook trouwens, die komt doorgaans niet verder dan twee passen uit de keuken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |