Hij heeft een knap jaar inderdaad. De net wat kleinere rondjes maar dan wel mooi palmares bij elkaar krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boeckmans is dit jaar eerder aan het lolleren. Slaat helemaal nergens op hoeveel hij dit jaar al heeft gewonnen.
Ik hoop het wel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:24 schreef raptorix het volgende:
Zullen er nog historische gebouwen in beeld komen denken jullie?
Natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:24 schreef ForzaMilan het volgende:
Hele middag nog niks gehoord over Sagan? Rijdt die gewoon voorin?
Ja overigens hoorde ik dat de franse regie vaak het geluid aanpast om het mooier over te laten komen, bijvoorbeeld als er kleine kerkjes in beeld zijn laten ze klokkengelui horen, of in een bos geluiden van vogels.quote:
Ze hadden gvd mike teunissen mee moeten nemenquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
TLJ dat geen sprinter meeneemt die top 5/10 kan sprinten
Team is samengesteld om Kelderman een goed klassement te laten rijden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Buiten Hofland, die al Giro heeft gedaan, hebben ze daar ook niemand voor..quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede exposure, zeker als je een paar keer top 5 haaltquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:26 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Ze hadden gvd mike teunissen mee moeten nemen
Wie zou dat dan moeten zijn volgens jou?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Slechte tactiekquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Team is samengesteld om Kelderman een goed klassement te laten rijden.
Oud klasgenoot van mijquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goede exposure, zeker als je een paar keer top 5 haalt
Geen idee, maar voldoende budget om het te regelenquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Wie zou dat dan moeten zijn volgens jou?
Is dit serieus?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:27 schreef lucienne2 het volgende:
Bij de eerste etappe rijden ze allemaal 60km per uur en nu gaan ze in een slakkengangetje. Zijn ze echt allemaal te dom om te begrijpen dat als zij wel voluit rijden ze de tour winnen? Sukkels
Ga is gauw weg.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:27 schreef lucienne2 het volgende:
Bij de eerste etappe rijden ze allemaal 60km per uur en nu gaan ze in een slakkengangetje. Zijn ze echt allemaal te dom om te begrijpen dat als zij wel voluit rijden ze de tour winnen? Sukkels
quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:27 schreef lucienne2 het volgende:
Lekker Kelderman voor de bolletjestrui, of knecht, en Gesink voor het klassement.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Team is samengesteld om Kelderman een goed klassement te laten rijden.
Ja, want het is de tour. Dan krijg je dit soort dingen.quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:27 schreef lucienne2 het volgende:
Haha, komt deze urban legend weer naar boven.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen idee, maar voldoende budget om het te regelen
TRquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:27 schreef lucienne2 het volgende:
Waarheidquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:27 schreef lucienne2 het volgende:
Sprinters die in TDF een sprint kunnen winnen zijn erg duur en gewilt, omdat je met een relatief "klein" team toch dagsuccessen kunt behalen, goed voorbeeld was vorig jaar met Kittel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geen idee, maar voldoende budget om het te regelen
ok bedanktquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:29 schreef lucienne2 het volgende:
buitenspel is als een speler van de aanvallende partij de bal krijgt terwijl er nog maar 1 tegenstander tussen hem en het doel is (op het moment van spelen)
Als daar punten voor zijn in mijn poule word ik woest. WOEST!quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:31 schreef Slobeend het volgende:
Word wel moe van die klassementstreinen.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:31 schreef Slobeend het volgende:
Word wel moe van die klassementstreinen.
Zo dachten ze bij MTN slim te zijn door zo vier Sprinters te hebben. Jammer allen dat ze alle vier niks laten winnen dit jaar.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Sprinters die in TDF een sprint kunnen winnen zijn erg duur en gewilt, omdat je met een relatief "klein" team toch dagsuccessen kunt behalen, goed voorbeeld was vorig jaar met Kittel.
Minder dan 2, en de man moet voor de bal staan, en op de helft van de tegenstanderquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:29 schreef lucienne2 het volgende:
buitenspel is als een speler van de aanvallende partij de bal krijgt terwijl er nog maar 1 tegenstander tussen hem en het doel is (op het moment van spelen)
Ik denk dat Lotto-Jumbo behoort tot de ploegen met het minste budget.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Haha, komt deze urban legend weer naar boven.
TLJ heeft een vrij matig budget in vergelijking met andere World Tour ploegen, zijn eigenlijk gewoon uitgeknepen en Lotto en Jumbo zitten voor een dubbeltje op de eerste rij.
en de man kan ook een vrouw zijn. en je kunt je niet ontrekken als verdediger van de regel door achter de achterlijn of zijlijn te gaan staanquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:32 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Minder dan 2, en de man moet voor de bal staan, en op de helft van de tegenstander
Doen ze ook na 3 km.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:32 schreef DeeBee het volgende:
Die klassementsmannen die nu voorop rijden, dat geeft echt aan hoe achterlijk de Tour is geworden...
Er is niks aan de hand, laat die sprinters het lekker uitzoeken.
Maar dit geld niet voor:quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:29 schreef lucienne2 het volgende:
okquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:34 schreef ForzaMilan het volgende:
Degenkolb trein faalt. Layen voor leven.
bij een corner kan je niet buitenspel staan, aangezien de bal wordt genomen vanaf de achterlijnquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar dit geld niet voor:
-Ingooi
-Achterbal
-Scheidsrechterbal
Maar wel voor een:
-Vrije bal
-Corner
Cavquote:
Nee. Er loopt een circeltje, dus het is niet helemaal vanaf de achterlijn, paar jaar terug waren ze daar erg streng op met korte corners.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:34 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
bij een corner kan je niet buitenspel staan, aangezien de bal wordt genomen vanaf de achterlijn
Greipelquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:39 schreef Rickertman96 het volgende:
CAVENDISSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Jij zal wel stomverbaasd zijn, aangezien je de hele dag hebt geroepen dat Cav hier ging winnenquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar tering wat een sprint nog van Sagan!!
Die ging best hard iddquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar tering wat een sprint nog van Sagan!!
Hij werd ingesloten door Degenkolbquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:41 schreef SportmanNR1 het volgende:
Wtf Sagan. Drie keer zo snel als de rest
begint alleen te laat
Ja, met stomheid geslagen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij zal wel stomverbaasd zijn, aangezien je de hele dag hebt geroepen dat Cav hier ging winnen
doping is opquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:41 schreef DeeBee het volgende:
Hahaha, Cavendish is echt zo ontzettend matig geworden. Die won dit vroeger met 14 lengtes...
Bek houden, Skedquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:41 schreef Sked het volgende:
GEEF GODVERDOMME DIE SLOWAAK EEN GOED TREINTJE
quote:1. GERGREIPEL André 75 LOTTO-SOUDAL 04h 39' 00''
2. SVKSAGAN Peter 47 TINKOFF-SAXO 04h 39' 00'' + 00' 00''
3. GBRCAVENDISH Mark 112 ETIXX-QUICK STEP 04h 39' 00'' + 00' 00''
4. NORKRISTOFF Alexander 96 TEAM KATUSHA 04h 39' 00'' + 00' 00''
5. NORBOASSON HAGEN Edvald 211 MTN-QHUBEKA 04h 39' 00'' + 00' 00''
6. GERDEGENKOLB John 81 TEAM GIANT-ALPECIN 04h 39' 00'' + 00' 00''
7. FRADEMARE Arnaud 24 FDJ 04h 39' 00'' + 00' 00''
8. FRACOQUARD Bryan 122 TEAM EUROPCAR 04h 39' 00'' + 00' 00''
9. ITACIMOLAI Davide 153 LAMPRE - MERIDA 04h 39' 00'' + 00' 00''
10. BELVAN AVERMAET Greg 68 BMC RACING TEAM 04h 39' 00'' + 00' 00''
11. FRASOUPE GEOFFREY 178 COFIDIS, SOLUTIONS CREDITS 04h 39' 00'' + 00' 00''
12. AUSDEMPSTER Zakkari 195 BORA-ARGON 18 04h 39' 00'' + 00' 00''
13. RSAJANSE VAN RENSBURG Reinardt 215 MTN-QHUBEKA 04h 39' 00'' + 00' 00''
14. COLPANTANO GOMEZ Jarlinson 188 IAM CYCLING 04h 39' 00'' + 00' 00''
15. BELVANMARCKE Sep 139 TEAM LOTTO NL - JUMBO 04h 39' 00'' + 00' 00''
16. BELBAKELANTS Jan 13 AG2R LA MONDIALE 04h 39' 00'' + 00' 00''
17. ESTKANGERT Tanel 6 ASTANA PRO TEAM 04h 39' 00'' + 00' 00''
18. AUTBRÄNDLE Matthias 182 IAM CYCLING 04h 39' 00'' + 00' 00''
Ik had in de poule eerst Greipel op 1 gezet, dacht oh die heeft toch al een etappe gewonnen laat ik Degenkolb maar op 1 zettenquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:40 schreef Fretwork het volgende:
Oke, welke droplul heeft mij overtuigd om Cavendish te spelen ipv Greipel?
beste ooitquote:
Als Sagan hier niet wint...quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:45 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste kilometer morgen, dat gaat echt geen normale sprint worden
Sagan, EBH en Kristoff FTW.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:45 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou Sagan toch wel moeten kunnen winnen...quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:45 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Petacchi in 2003 was nog imposanter. Die won zelfs vanuit 30e positie, slalommend tussen de rest door.quote:
Gilbert zal wel balen dat ie niet mee doet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:45 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Die sprint in Parijsquote:
25quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:47 schreef fathank het volgende:
Sagan
Die is toch ook pas 23 of 24?
straks weer wheelies bergop
heb je linkquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Petacchi in 2003 was nog imposanter. Die won zelfs vanuit 30e positie, slalommend tussen de rest door.
Zwaar man, morgen meer kans.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:49 schreef heywoodu het volgende:
Sagan zeg, finish 5 meter verder en ik had 480 euro gewonnen
Ik tien.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:49 schreef heywoodu het volgende:
Helaas wint de beste man in koers niet altijd, anders had Sagan al twintig Touretappes en acht klassiekers gepaktquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:49 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:51 schreef Columbiafan het volgende:
Sagan is toch echt een geweldige renner![]()
![]()
Maar als hij dan de favoriet is is het de moeite niet meer waard om in te zettenquote:
Hoe kan je in hemelsnaam Kruijswijk voor Kelderman aanzien?quote:
Zal wel niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als hij dan de favoriet is is het de moeite niet meer waard om in te zetten
Kelderman was ook even in beeld.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe kan je in hemelsnaam Kruijswijk voor Kelderman aanzien?
Dat zie ik wel meer mensen doen, maar als er twee renners totaal verschillend zijn dan zijn zij dat wel.
Het was toch echt Kelderman.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hoe kan je in hemelsnaam Kruijswijk voor Kelderman aanzien?
Dat zie ik wel meer mensen doen, maar als er twee renners totaal verschillend zijn dan zijn zij dat wel.
Elf keer tweede en vijf keer derde nu in drie Tours en een beetjequote:Op woensdag 8 juli 2015 17:53 schreef Columbiafan het volgende:
Hoeveelste tweede plaats is dit al voor Sagan in zijn tourgeschiedenis?
twitter:ammattipyoraily twitterde op woensdag 08-07-2015 om 17:42:33Peter Sagan, TOP5 places in #TDF stages2012 | 1,1,5,1,2,2,3,22013 | 2,2,3,2,1,4,3,2,42014 | 2,4,2,4,4,5,2,2,32015 | 2,3,2#TDF2015 reageer retweet
Je zou zeggen dat hij steeds dichterbij een overwinning komt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Elf keer tweede en vijf keer derde nu in drie Tours en een beetje
Morgen rijdt hij de concurrentie op 50 lengtes en pakt hij het geelquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat hij steeds dichterbij een overwinning komt.
Dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Morgen rijdt hij de concurrentie op 50 lengtes en pakt hij het geel
Inderdaad, duidelijk dat hij in tegenstelling tot een paar jaar terug niet meer iedereen op kan rollen vanuit geslagen positie of weg kan komen met veel te vroeg op kop komen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:41 schreef DeeBee het volgende:
Hahaha, Cavendish is echt zo ontzettend matig geworden. Die won dit vroeger met 14 lengtes...
Met overmacht? Nee.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:07 schreef maerk het volgende:
[ afbeelding ]
Greipel met overmacht de beste sprinter deze tour, toch wel een beetje een verrassing.
Oh jawel hoor.quote:
"Met overmacht" zou ik pas zeggen als hij veruit de snelste was.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:07 schreef maerk het volgende:
[ afbeelding ]
Greipel met overmacht de beste sprinter deze tour, toch wel een beetje een verrassing.
Ik vind het vrij duidelijk, ook in de tussensprints.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Met overmacht" zou ik pas zeggen als hij veruit de snelste was.
Hij wint een keer met twee banden verschil tegen een Cavendish die veel te vroeg moet gaan en Sagan die vanuit het wiel twee banddiktes tekort komt. Vandaag wint hij nipt van Sagan die uit het wiel van Greipel werd gebeukt door Degenkolb die topsnelheid mistquote:
Je kan je toch niet baseren op tussensprintsquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:10 schreef maerk het volgende:
[..]
Ik vind het vrij duidelijk, ook in de tussensprints.
Greipel is met afstand de beste sprinter deze Tour.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij wint een keer met twee banden verschil tegen een Cavendish die veel te vroeg moet gaan en Sagan die vanuit het wiel twee banddiktes tekort komt. Vandaag wint hij nipt van Sagan die uit het wiel van Greipel werd gebeukt door Degenkolb die topsnelheid mist
Dat Sagan zeker 5 km/h harder ging zegt voor mij dat Greipel niet met overmacht de beste sprinter is. De beste, ok, maar niet met overmachtquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:10 schreef maerk het volgende:
[..]
Ik vind het vrij duidelijk, ook in de tussensprints.
Goed argument.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Greipel is met afstand de beste sprinter deze Tour.
Mijn argument heeft al 2 keer met 4 fietslengtes gewonnen.quote:
Je begint je een beetje te gedragen als een doorsnee TDF kijkerquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn argument heeft al 2 keer met 4 fietslengtes gewonnen.
Ja zo kan je nog wel 20 redenen bedenken, jezelf goed positioneren is gewoon een belangrijk onderdeel van het sprinten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij wint een keer met twee banden verschil tegen een Cavendish die veel te vroeg moet gaan en Sagan die vanuit het wiel twee banddiktes tekort komt. Vandaag wint hij nipt van Sagan die uit het wiel van Greipel werd gebeukt door Degenkolb die topsnelheid mist
Maar hoe kan je zeggen dat iemand met overmacht de beste sprinter is als het twee keer vrij close aan de finish is geweest?quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:15 schreef maerk het volgende:
[..]
Ja zo kan je nog wel 20 redenen bedenken, jezelf goed positioneren is gewoon een belangrijk onderdeel van het sprinten.
En nee ik baseer me niet op tussensprints ik zeg ook in de tussensprints is hij de sterkste. Dus overall domineert hij dus.
Ligt ook aan de tegenstand hoor, in zijn 'beste' jaren moest hij opboksen tegen mensen als Farrar, Goss, Hushovd, Hagen, een Peta op zijn retour en Freire. Geen enkele van die sprinters heeft de snelheid van Greipel, laat staan Kittel.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, duidelijk dat hij in tegenstelling tot een paar jaar terug niet meer iedereen op kan rollen vanuit geslagen positie of weg kan komen met veel te vroeg op kop komen.
Maar Etixx komt ook voor de zoveelste keer veel te vroeg met hun trein. Blijf gewoon zitten tot de klassementsploegen bij de 3 kilometer van kop af gaan in plaats van een halve trein op te offeren naast een of meerdere treintjes van klassementsploegen.
Vandaag helemaal stom ja, want er waren geen vluchters meer dus die hoefden ze niet terug te halen. En Der Panzerwagen moet in de laatste 2/3 kilometer op kop, niet op 8 van de streep.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, duidelijk dat hij in tegenstelling tot een paar jaar terug niet meer iedereen op kan rollen vanuit geslagen positie of weg kan komen met veel te vroeg op kop komen.
Maar Etixx komt ook voor de zoveelste keer veel te vroeg met hun trein. Blijf gewoon zitten tot de klassementsploegen bij de 3 kilometer van kop af gaan in plaats van een halve trein op te offeren naast een of meerdere treintjes van klassementsploegen.
Sagan zal morgen wel weer tweede worden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga wel lachen als Sagan morgen weer verliest, wat onvermijdelijk is, uiteindelijk.
Ach ja noem het zoals je wilt: domineren, overmacht, de beste zijn etc..quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar hoe kan je zeggen dat iemand met overmacht de beste sprinter is als het twee keer vrij close aan de finish is geweest?
Dan ben je gewoon de beste, maar niet met overmacht.
Aankomst morgen moet Sagan wel veel meer liggenquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga wel lachen als Sagan morgen weer verliest, wat onvermijdelijk is, uiteindelijk.
quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Greipel is met afstand de beste sprinter deze Tour.
Waarom snap je dat niet?quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:35 schreef bianconeri het volgende:
Hmm, weer een sprint waarbij de beste sprinter niet wint.
Chaotische finale ook.
Heb ook weer op Degenkolb gelet, snap nog niet zo waarom die opgehemeld wordt altijd.
Omdat die al best wat sprintjes gewonnen heeft in zijn carrièrequote:Op woensdag 8 juli 2015 18:35 schreef bianconeri het volgende:
Hmm, weer een sprint waarbij de beste sprinter niet wint.
Chaotische finale ook.
Heb ook weer op Degenkolb gelet, snap nog niet zo waarom die opgehemeld wordt altijd.
twitter:wielerman twitterde op woensdag 08-07-2015 om 18:21:51Ontredderde @DeGendtThomas gesproken. Ribben en schouder worden nader onderzocht. #tdf15 reageer retweet
quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Haha, komt deze urban legend weer naar boven.
TLJ heeft een vrij matig budget in vergelijking met andere World Tour ploegen, zijn eigenlijk gewoon uitgeknepen en Lotto en Jumbo zitten voor een dubbeltje op de eerste rij.
Budgetten volgens een bijlage over het wielerseizoen 2015 van La Dernière Heure:quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik denk dat Lotto-Jumbo behoort tot de ploegen met het minste budget.
Iemand trouwens nog een recent lijstje met budgetten van de ploegen?
Klopt ook wel, maar Greipel klopte hij een tijd terug 4 van de 5 keer toch wel vrij gemakkelijk. Sagan reed hij toen regelmatig op 5 lengtes ipv meermaals geklopt te worden door hem.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:17 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ligt ook aan de tegenstand hoor, in zijn 'beste' jaren moest hij opboksen tegen mensen als Farrar, Goss, Hushovd, Hagen, een Peta op zijn retour en Freire. Geen enkele van die sprinters heeft de snelheid van Greipel, laat staan Kittel.
Die staan altijd volledig stil als hun werk erop zit ja. Kwiat verloor in Zwitserland nog 1.36, terwijl hij op 400 meter van de finish werd bijgehaald..quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:39 schreef HPLC het volgende:
Wel apart dat zo'n Albert Timmer dan toch nog 2 minuten later over de streep komt, zal wel goed leeg zijn geweest
Bedankt voor het overzicht, tijdje geleden naar gezocht maar niet gevonden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Budgetten volgens een bijlage over het wielerseizoen 2015 van La Dernière Heure:
BMC: 18.000.000
Sky: 18.000.000
Tinkoff-Saxo: 16.000.000
Astana: 15.000.000
Etixx-Quick Step: 15.000.000
Katusha: 15.000.000
LottoNL-Jumbo: 15.000.000
Trek Factory Racing: 15.000.000
Ag2r: 13.000.000
FDJ: 12.000.000
Orica-Greenedge: 12.000.000
Lotto-Soudal: 11.000.000
Cannondale-Garmin: 10.000.000
Giant-Alpecin: 9.000.000
Lampre: 9.000.000
Movistar: 8.000.000
Verschillende plogen die niet kloppen lijkt me. Die 15 miljoen van LottoNL lijkt me eerder het totale budget, inclusief schaatsen, die zitten rond de 10 miljoen volgens mij.
Degenkolb heeft veel capaciteiten, maar een puntenklassement winnen in een grote ronde waar Sagan ook voor die trui gaat, dat zie ik nooit lukken. Sagan is gewoon een stuk beter (sneller, constanter, veelzijdiger, slimmer, handiger,...). Nou ja, zeg nooit nooit, maar Sagan gaat dat echt 9 van de 10 keer simpel halen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 18:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat die al best wat sprintjes gewonnen heeft in zijn carrière
Maar dit is niet echt zijn specialiteit, massasprint op een vlakke weg met gewring..
Zo sneu voor hem. Medelijden mee.quote:Op woensdag 8 juli 2015 19:09 schreef maerk het volgende:
[ afbeelding ]
Bling de krijger!
Hoelang heeft dit nog zin?
Als ik mij niet vergis is dat budget van sky oud. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het nu ongeveer 22 miljoen pond is oftewel 30 miljoen euroquote:Op woensdag 8 juli 2015 18:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Budgetten volgens een bijlage over het wielerseizoen 2015 van La Dernière Heure:
BMC: 18.000.000
Sky: 18.000.000
Tinkoff-Saxo: 16.000.000
Astana: 15.000.000
Etixx-Quick Step: 15.000.000
Katusha: 15.000.000
LottoNL-Jumbo: 15.000.000
Trek Factory Racing: 15.000.000
Ag2r: 13.000.000
FDJ: 12.000.000
Orica-Greenedge: 12.000.000
Lotto-Soudal: 11.000.000
Cannondale-Garmin: 10.000.000
Giant-Alpecin: 9.000.000
Lampre: 9.000.000
Movistar: 8.000.000
Verschillende plogen die niet kloppen lijkt me. Die 15 miljoen van LottoNL lijkt me eerder het totale budget, inclusief schaatsen, die zitten rond de 10 miljoen volgens mij.
twitter:ORICA_GreenEDGE twitterde op woensdag 08-07-2015 om 19:30:35#TDF2015: Suffering 2 crashes today, scans have revealed Michael Albasini fractured his upper left arm. Sadly, he will not start tomorrow. reageer retweet
Dat wordt een leuk ploegentijdritje voor ze.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:18 schreef MarijeH het volgende:
twitter:ORICA_GreenEDGE twitterde op woensdag 08-07-2015 om 19:30:35#TDF2015: Suffering 2 crashes today, scans have revealed Michael Albasini fractured his upper left arm. Sadly, he will not start tomorrow. reageer retweet
Vraag me af of Matthews de ploegentijdrit ook gaat halenquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:30 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dat wordt een leuk ploegentijdritje voor ze.
Die kan sowieso niet meer dan figurant zijn, daar heb je dus niets aan.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:34 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Vraag me af of Matthews de ploegentijdrit ook gaat halen
Door dit soort onboard beelden krijg je nog veel meer respect voor de renners.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
https://amp.twimg.com/v/08c8910c-7111-4802-b23f-eb25c179cadb
Een fietscamera van een Team Lotto Jumbo mannetje tijdens de valpartij.
Nu nog een verbinding met de regiekamer. En als ze dan toch bezig zijn ook gelijk data van de wattages die getrapt worden etc.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo gaaf is datquote:Op woensdag 8 juli 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Djostwitter:josvanemden twitterde op donderdag 09-07-2015 om 08:08:11Journalistiek van lik mijn vestje http://t.co/tsT9xcNFKa reageer retweet
Eensquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Door dit soort onboard beelden krijg je nog veel meer respect voor de renners.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |