abonnement Unibet Coolblue
pi_144723351
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Precies. Want mensen die Zwarte Piet racistisch vinden zijn tegen onze maatschappij. Het Calimero-complex van Quinsy is kennelijk erg besmettelijk.
Erg snugger ook om het zo te willen politiseren. Krijgt Quincy zijn zin nog ook :')
pi_144723463
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:56 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

En mag jij posts schrijven die slaan als een lul op een drumstel, maar het hoeft niet.
Ik zit te overwegen om subsidie aan te vragen voor mijn bedragen op FOK! Als je ziet hoe laag de lat kennelijk ligt, moet dat geen enkel probleem zijn. Heb je dat YouTube-clipje van Quinsy nu al bekeken?

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:57 schreef 99.999 het volgende:
Dat vragen stellen mag natuurlijk. Het is meer dat het bijzonder is dat jij het stellen van deze vragen zo toejuicht.
Elke subsidie-euro die niet wordt besteed aan mafketels als Quinsy, kan worden besteed aan andere kunst- en cultuurprojecten. Dat laatste juich ik toe.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
Dit heeft geen zak met Zwarte Piet te maken.
Het heeft er alles mee te maken. Hij beschouwt z'n Zwarte Piet-hetze namelijk ook als een soort project, een performance. Zie de clip van Knevel & Van den Brink, eerder dit topic gepost, waarin hij dat zelf zo zegt.

quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:58 schreef 99.999 het volgende:
Jij juicht in dit topic ook weer het politiseren van het optreden van Quincy toe. Dan maak je het dus alleen maar groter en heb je dus een averechts effect...
Nee, dat heb ik niet toegejuicht. Ik stel slechts vast dat je onder een vergrootglas komt te liggen als je je manifesteert op de manier waarop hij dat deed.
pi_144723486
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 14:59 schreef 99.999 het volgende:

[..]

natuurlijk wel, voor de PVV-brigade moeten mensen die tegen Zwarte Piet zijn uit de maatschappij geplaatst worden.
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Precies. Want mensen die Zwarte Piet racistisch vinden zijn tegen onze maatschappij. Het Calimero-complex van Quinsy is kennelijk erg besmettelijk.
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:03 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Erg snugger ook om het zo te willen politiseren. Krijgt Quincy zijn zin nog ook :')
Kunnen jullie soort zelfvoldaan geneuzel niet ergens anders voortzetten? Misschien in een theater of zo. Krijg je wellicht nog subsidie ook.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2014 15:08:37 ]
pi_144723528
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:08 schreef Elfletterig het volgende:
Kunnen jullie soort zelfvoldaan geneuzel niet ergens anders voortzetten?
Natuurlijk trek jij meteen de spreekwoordelijke schoen aan.
pi_144723579
Dus door de overheid gesteunde theaters mogen Quincy niet boeken vanwege zijn hetze tegen Zwarte Piet.

Begrijp ik dat nou goed, Elfletterig?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_144723621
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]


Nee, dat heb ik niet toegejuicht. Ik stel slechts vast dat je onder een vergrootglas komt te liggen als je je manifesteert op de manier waarop hij dat deed.
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het doorgaans een naar mannetje, die Martin Bosma. Maar deze keer heeft hij 100 procent gelijk.
Ok, je bent het dus toch niet eens met wat Bosma doet? Immers die politiseert het.
pi_144723646
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]


[..]


[..]

Kunnen jullie soort zelfvoldaan geneuzel niet ergens anders voortzetten? Misschien in een theater of zo. Krijg je wellicht nog subsidie ook.
Wellicht was het ook dit keer beter geweest wanneer je even had nagedacht voor je hier zo stellig dingen ging roepen. Je zet jezelf weer fanatiek voor schut :D
pi_144723673
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
Dus door de overheid gesteunde theaters mogen Quincy niet boeken vanwege zijn hetze tegen Zwarte Piet.

Begrijp ik dat nou goed, Elfletterig?
Hij heeft zich geloof ik zojuist beschikbaar gesteld als onbezoldigd voorzitter van de kultuurkamer.
pi_144723678
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]


[..]

Ok, je bent het dus toch niet eens met wat Bosma doet? Immers die politiseert het.
Hij juicht het niet toe, hij is het alleen hartgrondig met Bosma eens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_144723694
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik zit te overwegen om subsidie aan te vragen voor mijn bedragen op FOK! Als je ziet hoe laag de lat kennelijk ligt, moet dat geen enkel probleem zijn. Heb je dat YouTube-clipje van Quinsy nu al bekeken?
Nee, je hebt namelijk nog steeds niet uitgelegd wat voor verschil dat zou maken.

quote:
Elke subsidie-euro die niet wordt besteed aan mafketels als Quinsy, kan worden besteed aan andere kunst- en cultuurprojecten. Dat laatste juich ik toe.
Kunst- en cultuurprojecten die worden gemaakt door mensen die het wel eens zijn met de PVV? Is dat een goed criterium denk je? Ik vrees huilende zigeunerjongetjes, performance-art met het volpissen van brievenbussen en wat kitsch waarmee de schoonheid van de arier wordt geeerd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_144723731
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:11 schreef KoosVogels het volgende:
Dus door de overheid gesteunde theaters mogen Quincy niet boeken vanwege zijn hetze tegen Zwarte Piet.

Begrijp ik dat nou goed, Elfletterig?
Nee, dat begrijp je niet goed.
pi_144723766
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, je hebt namelijk nog steeds niet uitgelegd wat voor verschil dat zou maken.

[..]

Kunst- en cultuurprojecten die worden gemaakt door mensen die het wel eens zijn met de PVV? Is dat een goed criterium denk je? Ik vrees huilende zigeunerjongetjes, performance-art met het volpissen van brievenbussen en wat kitsch waarmee de schoonheid van de arier wordt geeerd.
Mjah, pissen door een brievenbus heeft net zoveel culturele waarde als touwtje springen op een podium terwijl die anderhalve man en een paardenkop aan publiek dat er zit papieren vliegtuigjes naar je gooit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_144723773
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, dat begrijp je niet goed.
De vragen van de PVV slaan dus nergens op aangezien jij ook van mening bent dat het theaters vrij staat om Quincy te boeken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_144723780
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hij juicht het niet toe, hij is het alleen hartgrondig met Bosma eens.
Lekker kronkelend in bochten wringend.
pi_144723798
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, je hebt namelijk nog steeds niet uitgelegd wat voor verschil dat zou maken.
Zolang je niet op z'n minst een deel van dat filmpje hebt gekeken, is het zinloos om dit gesprek voort te zetten. De kwaliteit van de voorstelling is belabberd. Dat is trouwens ook op basis waarvan Bosma de vragen stelt; signalen over de slechte voorstelling. Dat Bosma vervolgens de Zwarte Piet-hetze erbij betrekt en een sneer uitdeelt, kun je kinderachtig noemen, of geniale PR, net wat je wilt. Maar dat is niet de kernvraag.
pi_144723831
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De vragen van de PVV slaan dus nergens op aangezien jij ook van mening bent dat het theaters vrij staat om Quincy te boeken?
Echt, ik heb dit allang beantwoord. Lees het topic maar terug en stop met domme vragen stellen.
pi_144723877
Ik heb het trouwens even opgezocht: het Stedelijk krijgt jaarlijks 11,6 miljoen euro subsidie van de Gemeente Amsterdam: http://www.elsevier.nl/Cu(...)eum-ELSEVIER350514W/
pi_144723878
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:20 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zolang je niet op z'n minst een deel van dat filmpje hebt gekeken, is het zinloos om dit gesprek voort te zetten. De kwaliteit van de voorstelling is belabberd. Dat is trouwens ook op basis waarvan Bosma de vragen stelt; signalen over de slechte voorstelling. Dat Bosma vervolgens de Zwarte Piet-hetze erbij betrekt en een sneer uitdeelt, kun je kinderachtig noemen, of geniale PR, net wat je wilt. Maar dat is niet de kernvraag.
De kwaliteit is irrelevant. Als het bagger was dan zal het Stedelijk Museum hem mogelijk geen tweede keer boeken.

Prima. Klaar. Einde discussie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_144723905
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mjah, pissen door een brievenbus heeft net zoveel culturele waarde als touwtje springen op een podium terwijl die anderhalve man en een paardenkop aan publiek dat er zit papieren vliegtuigjes naar je gooit.
Maar zou die dan uit een museum gebannen moeten worden omdat het een PVV-er is?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_144723920
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Echt, ik heb dit allang beantwoord. Lees het topic maar terug en stop met domme vragen stellen.
Nee, je bent zo aan het draaien dat Wouter Bos er misselijk van zou worden.

Geef nou gewoon antwoord op mijn vraag. Dat lijkt mij een kleine moeite. Anders doe je nooit zo moeilijk over het tikken van wat extra tekst.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_144723943
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:20 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zolang je niet op z'n minst een deel van dat filmpje hebt gekeken, is het zinloos om dit gesprek voort te zetten. De kwaliteit van de voorstelling is belabberd. Dat is trouwens ook op basis waarvan Bosma de vragen stelt; signalen over de slechte voorstelling. Dat Bosma vervolgens de Zwarte Piet-hetze erbij betrekt en een sneer uitdeelt, kun je kinderachtig noemen, of geniale PR, net wat je wilt. Maar dat is niet de kernvraag.
niet de kernvraag maar je gaf wel aan het er 100% mee eens te zijn...
pi_144723966
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het trouwens even opgezocht: het Stedelijk krijgt jaarlijks 11,6 miljoen euro subsidie van de Gemeente Amsterdam: http://www.elsevier.nl/Cu(...)eum-ELSEVIER350514W/
Van de gemeente inderdaad, goedzo kerel. Dus wat heeft de minister van Cultuur daar precies mee te maken?
pi_144724004
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb het trouwens even opgezocht: het Stedelijk krijgt jaarlijks 11,6 miljoen euro subsidie van de Gemeente Amsterdam: http://www.elsevier.nl/Cu(...)eum-ELSEVIER350514W/
Dat verdient de gemeente/staatskas natuurlijk nooooooooit terug aan de toeristen en hun consumptie
pi_144724035
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, je bent zo aan het draaien dat Wouter Bos er misselijk van zou worden.

Geef nou gewoon antwoord op mijn vraag. Dat lijkt mij een kleine moeite. Anders doe je nooit zo moeilijk over het tikken van wat extra tekst.
Sorry, maar je zoekt het maar fijn terug. Ik ben je knechtje niet. Je stelt een vraag die ik al heb beantwoord.
pi_144724054
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:20 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zolang je niet op z'n minst een deel van dat filmpje hebt gekeken, is het zinloos om dit gesprek voort te zetten.
Ik zie niet in hoe dat mijn standpunt zou kunnen veranderen dat dat ter beoordeling van het betreffende museum staat, en het algemen beleid terzake indirect ter beoordeling van de gemeenteraad. Ook zie ik niet hoe dat mijn mening over kunstenaars die op een podium een voorstelling doen maar geen kleinkunstenaars zijn zou kunnen veranderen. En zelfs niet mijn mening over staatskunst.

quote:
De kwaliteit van de voorstelling is belabberd. Dat is trouwens ook op basis waarvan Bosma de vragen stelt; signalen over de slechte voorstelling. Dat Bosma vervolgens de Zwarte Piet-hetze erbij betrekt en een sneer uitdeelt, kun je kinderachtig noemen, of geniale PR, net wat je wilt. Maar dat is niet de kernvraag.
Dan hadden ze in Amsterdam een of andere nietsnut moeten vinden die bereid was zijn zakken uit de staatsruif te vullen door zich voor de PVV verkiesbaar te stellen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_144724118
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Sorry, maar je zoekt het maar fijn terug. Ik ben je knechtje niet. Je stelt een vraag die ik al heb beantwoord.
Is het echt zo moeilijk om nogmaals antwoord te geven op de vraag? Bovendien zit het antwoord waarschijnlijk verstopt in zo'n ellenlange omslachtige post van je.

Is toch een kleine moeite?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_144724258
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Maar zou die dan uit een museum gebannen moeten worden omdat het een PVV-er is?
Nah dat nou ook weer niet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_144724287
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nah dat nou ook weer niet.
Dus politieke voorkeur is geen reden om iemand uit te sluiten van de een of andere vorm van publiek geld?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 20 september 2014 @ 15:40:37 #279
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_144724317
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:07 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik zit te overwegen om subsidie aan te vragen voor mijn bedragen op FOK! Als je ziet hoe laag de lat kennelijk ligt, moet dat geen enkel probleem zijn. Heb je dat YouTube-clipje van Quinsy nu al bekeken?

Subsidie wordt enkel gegeven aan individuen die de Nederlandse cultuur om zeep proberen te helpen en onze identiteit op de achtergrond te moffelen. Zo luidt het dictaat van de EU.
Daarom krijgt Quinsy wel subsidie en jij nooit.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_144724320
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:39 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dus politieke voorkeur is geen reden om iemand uit te sluiten van de een of andere vorm van publiek geld?
Wat mij betreft niet, elke gek kan hier subsidie krijgen, dus waarom dat niet?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_144724456
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat mij betreft niet, elke gek kan hier subsidie krijgen, dus waarom dat niet?
Ook lijkt me niet de bedoeling dat een wegenbouwer wordt uitgesloten van rijksopdrachten wegens politieke voorkeur.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_144724512
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 15:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Subsidie wordt enkel gegeven aan individuen die de Nederlandse cultuur om zeep proberen te helpen en onze identiteit op de achtergrond te moffelen. Zo luidt het dictaat van de EU.
Daarom krijgt Quinsy wel subsidie en jij nooit.
Quincy krijgt geen subsidie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_144724758
Als ik die Quincy was zou ik enorm moeten lachen om al die stuiptrekkingen van de PVV zodra hij iets doet.
  zaterdag 20 september 2014 @ 16:07:19 #284
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_144725057
Maar buiten dat is Quincy wel een enorme verongelijkte aandachtshoer. Als je geen hekel aan negers had zou je het wel krijgen.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_144727916
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 09:35 schreef Hyperdude het volgende:
Zeuren over 1 subsidieneger, terwijl minstens de helft van je kazenachterban na de kleuterschool nooit meer gewerkt heeft. :')
Jij werkte al op de kleuterschool?
pi_144728596
Haha zwarte piet steelt geld :')
Moet niet gekker worden
pi_144729429
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:07 schreef -Kadesh- het volgende:
Maar buiten dat is Quincy wel een enorme verongelijkte aandachtshoer. Als je geen hekel aan negers had zou je het wel krijgen.
Precies.

Daarom is het misschien juist wel goed dat de PVV hiermee komt, want het effect dat je je als normaal mens niet met Wilders wil associëren kan dan helpen om het door Quincy veroorzaakte racisme weer wat af te zwakken.
pi_144729625
Subsidies intrekken of aan de kaak stellen omdat mensen een andere mening hebben is sowieso fout. We moeten toegeven dat de PVV hierin gewoonweg fout is geweest.

Een algemeen beleid tegen de uitgifte van kunstsubsidies is dan wel weer goed. Maar dat is ongeacht de mening van een 'kunstenaar'.
pi_144731006
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:49 schreef Vasilevski het volgende:
Bosma schrijft kamervragen op basis van Geenstijl-artikel. What else is new?

Quinsy is gewoon een makkelijk voorbeeld van geldverspilling die vast wel meer gebeurt. Lekkere symboolpolitiek: iedereen vindt hem een zeurpiet, dus als zijn gesubsidieerde 'performance' geen hond trekt, dan is hij een makkelijk mikpunt. Wat willen ze eraan doen? De PVV heeft recent een kabinet gesteund dat op kunst en cultuur bezuinigd heeft, maar dit hebben ze blijkbaar gemist.

Het zou geen slecht idee zijn om gewoon geen subsidie te verstrekken aan onzinnige 'kunst' die niets voorstelt en niets toevoegt, maar wie bepaalt dat?
Een groep succesvolle kunstenaars. D'uh.
Net als dat een groep succesvolle onderzoekers bepaalt naar wie een onderzoeksbeurs gaat, een groep succesvolle voetballers/voetbaltrainers bepaalt wie de kans krijgt om op een hoger niveau te spelen etc.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_144731044
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:48 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dit lijkt me het enige juiste antwoord.
Koos gaat er alleen wel volstrekt aan voorbij dat het wel aan de politiek is om zich te bemoeien met aan wat wel en niet belastinggeld wordt uitgegeven, dus ook wanneer kunst wel en niet hiervoor in aanmerking komt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_144731153
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:41 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je hoeft geen hogere wiskunde gestudeerd te hebben om te zien dat deze man maar matig getalenteerd is. En echt, een zit ook een steekje aan los.
Hij heeft inderdaad duidelijk geen enkel talent voor kunst. Of dat hij gek is weet ik niet maar hij heeft in ieder geval wat extreme opvattingen en karaktertrekken.

quote:
Of kijk terug hoe hij dik een maand geleden bij Knevel & Van den Brink aan tafel zat:
http://www.eo.nl/tv/kneve(...)detail/quinsy-gario/

Let trouwens op hoe hij ook hier de Zwarte Piet-hetze neerzet als een soort "kunstproject".
Ik heb het gezien. Ik moest er vooral mee lachen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 20 september 2014 @ 19:59:02 #292
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_144731218
Dit met kunst vergelijken...,
Die mensen zijn zeker nog nooit in bijv het Louvre of Rijksmuseum geweest......
pi_144731252
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dan hebben grotere partijen dus een voordeel qua fondsen.
Niet noodzakelijk, je kan de vaste bijdrage laten afhangen van een aantal factoren. Kwestie van keuzes maken.

quote:
Morgen gaat Wilders misschien naar de kapper om zijn mooie witte lokjes bij te houden voor dat premiersdebat van morgen.
Dat zou nooit onder de partijfinanciering mogen vallen. Wat mij betreft ook geen geld voor reclamespotjes en überhaupt geen zendtijd voor reclamespotjes (niet nodig sinds vrijwel iedereen toegang heeft tot het internet). Enkel geld voor het organiseren van congressen, reiskosten etc.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_144731311
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 16:07 schreef -Kadesh- het volgende:
Maar buiten dat is Quincy wel een enorme verongelijkte aandachtshoer. Als je geen hekel aan negers had zou je het wel krijgen.
Meer van dit soort opmerkingen graag. Dan is Zwarte Piet ook sneller verdwenen.
pi_144731357
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:01 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Meer van dit soort opmerkingen graag. Dan is Zwarte Piet ook sneller verdwenen.
Wishful thinking. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_144731389
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wishful thinking. :)
Dat zal slechts een kwestie van tijd zijn. Ik gok dat binnen een jaar of 5 Piet niet langer zwart is. Zelfs Bram van der Vlugt staat er niet negatief tegenover. Verder kan het me eerlijk gezegd m'n reet roesten, maar hoe langer ik de meest debiele opmerkingen lees op o.a. Facebook en FOK! hoe sneller ik hoop dat Gario z'n zin krijgt.
pi_144731460
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zal slechts een kwestie van tijd zijn. Ik gok dat binnen een jaar of 5 Piet niet langer zwart is. Zelfs Bram van der Vlugt staat er niet negatief tegenover. Verder kan het me eerlijk gezegd m'n reet roesten, maar hoe langer ik de meest debiele opmerkingen lees op o.a. Facebook en FOK! hoe sneller ik hoop dat Gario z'n zin krijgt.
Zoals ik al vaker heb gezegd is die politisering de doodsteek van Zwarte Piet vrees ik. Gekaapt worden door de PVV is voor geen enkele traditie lekker...
pi_144731509
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:06 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Zoals ik al vaker heb gezegd is die politisering de doodsteek van Zwarte Piet vrees ik. Gekaapt worden door de PVV is voor geen enkele traditie lekker...
Mja, dat niet eens, dat is immers iets wat nog geen week geleden gebeurd is. Wel denk ik dat het domme racistische geblaat van tokkies er veel aan heeft bijgedragen.
pi_144731594
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat zal slechts een kwestie van tijd zijn. Ik gok dat binnen een jaar of 5 Piet niet langer zwart is. Zelfs Bram van der Vlugt staat er niet negatief tegenover.
Hoe zegt dat iets over hoe de samenleving hierin staat? Het lijkt me niet dat zijn mening meer representatief is omdat hij toevallig Sinterklaas heeft gespeeld, het was gewoon een baan die hem als acteur werd aangeboden. Ik zie het niet gebeuren dat een traditie die zo oud is wordt gewijzigd enkel omdat een klein deel van een zeer kleine minderheid van een bevolking het niet goed begrijpt. Je kan moeilijk ineens een Paarse Piet invoeren, het zou nogal verwarrend zijn voor de kinderen. Het is gedurende ongeveer 3 jaar dat ze Sinterklaas meemaken en er in geloven, je kan moeilijk ineens het uiterlijk veranderen. Los daarvan vind ik zelf zwart ook veel mooier dan een kleur (of eigenlijk een andere kleur omdat het niet perfect zwart is) aangezien dat beter past bij de felle kleuren van de kleding die ze aanhebben en het felle rood van Sinterklaas. "Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe" is ook niet echt geloofwaardig met een paarse Teletubbie in plaats van een ZP.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_144731668
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 20:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mja, dat niet eens, dat is immers iets wat nog geen week geleden gebeurd is. Wel denk ik dat het domme racistische geblaat van tokkies er veel aan heeft bijgedragen.
Ik ben zelf ook voor het blijven van Zwarte Piet, ondanks zijn racistische oorsprong, maar het fanatisme waarmee mensen de vanzelfsprekendheid van een stereotype opeisen was wel behoorlijk ziek ja.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')