abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144718608
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wie niet? Ik ben zelf absoluut niet anti-PVV (ook niet pro-PVV) maar ik ben er benieuwd naar. Ik zet mijn geld op pro-Israel lobby's (het CIDI en via het CIDI), die in ieder geval.
Maar eh, waarom is de wetgeving nog steeds niet dusdanig gewijzigd dat dit soort geheime financiering niet mogelijk is? :?
Je ziet het verschil toch wel tussen subsidies (belastinggeld) en vrijwillige donaties ??
“Guardians of Western Civilization”
Someone has to stand up and defend the world
pi_144718671
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:48 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat zal de PVV ongetwijfeld tegen proberen te houden.
Ongetwijfeld maar de PVV kan het niet tegenhouden aangezien elke andere partij er wel mee in zal stemmen. :)

quote:
Anyway moeten ze nu wel openbaarheid geven over hun financiering, Prinsjesdag is achter de rug dus laten we hier maar eens op focussen ipv de randzaken die de PPV steeds onder de aandacht probeert te brengen.
Ik weet niet of dat de PVV de aandacht probeert af te leiden maar hoe eerder hoe liever ja. Alleen willen de financiers van de PVV dat natuurlijk niet. Ik denk niet dat het CIDI en andere pro-Israel lobby's er vrolijk van worden als blijkt dat zij de PVV sponsoren. Nu ik erover nadenk, het zou me niet verbazen als een tabaksbedrijf ook wat heeft bijgedragen, de PVV was zo erg tegen het beperkte rookverbod terwijl het rationeel gezien (gezien de maatschappelijke en politieke ontwikkelingen) gewoon tijd was voor deze uitbreiding van het rookverbod.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_144718739
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:53 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

Je ziet het verschil toch wel tussen subsidies (belastinggeld) en vrijwillige donaties ??
Waaruit leid jij dat af ik dat verschil niet zou kennen? :?
We hadden het over de donaties aan de PVV, niet over de subsidie voor 'kunstenaar' Quincy.
#NoDAPL
pi_144718760
Partij voor de Vrijheid. Jaja. De vrijheid om het met hun eens te zijn of anders op te kankeren. Zeer trieste partij.
pi_144718768
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het ontgaat mij waarom iets gekaapt zou worden door de PVV simpelweg omdat de PVV een stelling inneemt. Als de PVV roept dat een betere luchtkwaliteit goed zou zijn voor de Nederlanders (vuilste lucht van Europa, samen met België) zou het dan ineens minder belangrijk of minder waar zijn? Populistischer gesteld, who gives a fuck wat de PVV vindt? Het is de mening van een paar mensen van 1 partij? Boeiend, dat maakt de mening niet meer of minder waar. We kunnen toch prima autonoom van de PVV onze mening vormen en ons niets aantrekken van wat de PVV vindt. Get my point?

[..]

Ik zie dat ze er graag veel aandacht aan besteden, ik denk echter niet dat ze dat om die reden doen maar dat ze dat doen omdat ze oprecht verontwaardigd zijn over dat gezeik. Maar goed, wat hun redenen ook zijn, het zal mijn mening of de waarheid (niet noodzakelijk mijn mening uiteraard ;)) veranderen. Laat hen maar doen wat ze willen.
Die politisering draait helaas. Piet de nek om ben ik bang ;).

[..]

Ho, ik stel dat je het pro-ZP zijn in de racistische hoek duwt door te benadrukken dat een paar extreme mensen - in jouw ogen extreem rechts (PVV) - pro-ZP zijn. Ik stelde niet dat jij stelt dat pro-ZP zijn racistisch is. Ik geloof dat jij net zo graag als ik wil dat ZP gewoon ZP blijft en dat we ophouden met dit gezeur, ik stel slechts dat juist dat het tegengestelde bewerkstelligt.
Oh, roepen om zaken rond Zwarte Piet in de wet vast te leggen is geen politiseren? Of de Pietitie kapen, dat is ook al niet politiseren?
pi_144718848
Het kunstwerk 'performance art' waar Quinsy Gario één zin heeft en voor de rest touwtje staat te springen heb ik niet kunnen vinden.
Ik heb wel een ander werkje van hem kunnen vinden.

Het zogenaamde kunstwerk 'A Village Called Gario' (let op het publiek dat uit 5 man bestaat)

Wat zou deze gekost hebben 40.000 ?? 80.000 ??
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:04:40 #107
104871 remlof
Europees federalist
pi_144718902
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:02 schreef Reconquista. het volgende:
Het kunstwerk 'performance art' waar Quinsy Gario één zin heeft en voor de rest touwtje staat te springen heb ik niet kunnen vinden.

Het zogenaamde kunstwerk 'A Village Called Gario'

Een stuk minder dan al die onzinnige kamervragen van de PVV bij elkaar in ieder geval.
Yankee go home!
pi_144718918
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 september 2014 11:59 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Oh, roepen om zaken rond Zwarte Piet in de wet vast te leggen is geen politiseren? Of de Pietitie kapen, dat is ook al niet politiseren?
Fair enough, de politiek is zich er veel teveel mee gaan bemoeien. Dit begon echter niet met die actie van de PVV, die actie van de PVV was een antwoord op de actie van politici van andere partijen (waarschijnlijk de PvdA en misschien ook D66) die ZP wilden veranderen (roetpiet, kleurpiet ;)). Zij deden dit op lokaal niveau, de PVV reageerde op nationaal niveau.
#NoDAPL
pi_144718927
quote:

:')___!!!

Wat maakt het uit? Stel je deze vragen ook bij elke andere kunstenaar?
  zaterdag 20 september 2014 @ 12:05:29 #110
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_144718929
quote:

Ben je nou echt zo dom dat je niet snapt het door een politieke partij uitzonderen van één specifiek persoon omdat deze het op een bepaald punt met ze oneens is een zeer gevaarlijke tendens is of doe je het er gewoon om? :|W
pi_144718935
quote:

Ik betwijfel eerlijk gezegd of Gario subsidie heeft ontvangen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_144718969
quote:

Het zogenaamde kunstwerk 'A Village Called Gario' (let op het publiek dat uit 5 man bestaat)

Ik ben al verbaasd dat er iets te vinden is waar hij deel van uitmaakte. Het roept wel forse vragen op. Waarom gaat er na al die bezuinigingen op kunst en 'kunst' nog steeds zoveel geld naar 'kunst' terwijl echte kunst (goede orkesten bijv.) werd gekort. Je moet aan kunst niet al te snel een kwaliteitsoormerk willen hangen maar er zijn grenzen.
#NoDAPL
pi_144719062
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Fair enough, de politiek is zich er veel teveel mee gaan bemoeien. Dit begon echter niet met die actie van de PVV, die actie van de PVV was een antwoord op de actie van politici van andere partijen (waarschijnlijk de PvdA en misschien ook D66) die ZP wilden veranderen (roetpiet, kleurpiet ;)). Zij deden dit op lokaal niveau, de PVV reageerde op nationaal niveau.
Erg gezocht weer.
pi_144719063
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik ben al verbaasd dat er iets te vinden is waar hij deel van uitmaakte. Het roept wel forse vragen op. Waarom gaat er na al die bezuinigingen op kunst en 'kunst' nog steeds zoveel geld naar 'kunst' terwijl echte kunst (goede orkesten bijv.) werd gekort. Je moet aan kunst niet al te snel een kwaliteitsoormerk willen hangen maar er zijn grenzen.
Niks aan toe te voegen. Mee eens.
pi_144719124
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:10 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Erg gezocht weer.
Eerst was er de lokale bemoeienis van de PvdA en vermoedelijk ook D66 met ZP (RoetPiet, RegenboogPiet), dus reageert de PVV nationaal met een voorstel om die lokale bemoeienis niet mogelijk te maken. Wat is daar ver gezocht aan? :?
Het is een feit dat op lokaal niveau politici overwogen om ZP te veranderen en het is een feit dat deze actie van de PVV later kwam. Het causale verband vind ik erg voor de hand liggen.
#NoDAPL
pi_144719200
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 09:43 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het zal vast aan mijn kater liggen, maar wat is het verband tussen die twee zaken?
Niks.

Wat is pvv een sneu clubje zeg
pi_144719205
quote:

Dat complete festival waar hij een klein onderdeeltje van was ontving van de overheden amper dat bedrag aan subsidie :').
pi_144719330
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Juist.
pi_144719401
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Eerst was er de lokale bemoeienis van de PvdA en vermoedelijk ook D66 met ZP (RoetPiet, RegenboogPiet), dus reageert de PVV nationaal met een voorstel om die lokale bemoeienis niet mogelijk te maken. Wat is daar ver gezocht aan? :?
Het is een feit dat op lokaal niveau politici overwogen om ZP te veranderen en het is een feit dat deze actie van de PVV later kwam. Het causale verband vind ik erg voor de hand liggen.
Hoe zou een lokaal raadslid zoiets concreet moeten beïnvloeden?
Je weet dat de gemiddelde intocht van Sinterklaas gewoon een privaat initiatief van de lokale winkeliersvereniging is?

En de PVV kwam niet later, die waren vorig jaar al druk bezig met dat politiseren en kapen, zie bv de Pietitie.

Zeer ver gezocht dus allemaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2014 12:25:59 ]
pi_144720186
Met dit soort vragen maakt de PVV weer duidelijk dat ze een gevaar zijn voor de Nederlandse cultuur en samenleving zoals wij die kennen. De Vrijheid van de PVV omvat niet de vrijheid van meningsuiting die in Nederland zo belangrijk is. De vrijheid van meningsuiting is juist bedoeld om de mening die de politiek niet bevalt te beschermen tegen politieke inmenging. De PVV is de partij die constant op basis van de mening van de ander de wetgeving wil aanpassen, een niet welgevallige mening moet met politieke middelen worden tegengewerkt. Voor kamerleden die trouw aan de grondwet hebben gezworen is dat een schandalige vertoning. Helaas denkt veel van hun achterban blijkbaar net zo over het aanpassen van de Nederlandse cultuur, weg met de vrijheid van meningsuiting men mag alleen nog zeggen wat de politiek toestaat.
pi_144720377
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:55 schreef Wespensteek het volgende:
Met dit soort vragen maakt de PVV weer duidelijk dat ze een gevaar zijn voor de Nederlandse cultuur en samenleving zoals wij die kennen..
Omdat de PVV wil weten hoeveel subsidie Gario ontvangt voor een half uurtje touwtje springen vormen ze een groot gevaar voor Nederland ??
Ja joh inderdaad heeeeel gevaarlijk jonguh...voordat je het weet wil elke belastingbetaler weten wat er met zijn geld gedaan wordt. En das al helemaal gevaarlijk jonguh...echt woar. Het mot niet gekker worden.
pi_144720439
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:03 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

Omdat de PVV wil weten hoeveel subsidie Gario ontvangt voor een half uurtje touwtje springen vormen ze een groot gevaar voor Nederland ??
Ja joh inderdaad heeeeel gevaarlijk jonguh...voordat je het weet wil elke belastingbetaler weten wat er met zijn geld gedaan wordt. En das al helemaal gevaarlijk jonguh...echt woar. Het mot niet gekker worden.
Nee. Persoon heeft een andere mening dan de PVV en daarom mag die geen overheidsgeld ontvangen. Dat is het punt.
pi_144720466
Ik vind het doorgaans een naar mannetje, die Martin Bosma. Maar deze keer heeft hij 100 procent gelijk.
pi_144720476
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het doorgaans een naar mannetje, die Martin Bosma. Maar deze keer heeft hij 100 procent gelijk.
_O-
pi_144720484
quote:
Mensen die leven van een uitkering/subsidie hebben geen recht op een mening?
pi_144720486
quote:

[..]

Jij bent echt dom hè :D
pi_144720496
De bekentenis van Quincy Gario.
Net bij de bekendmaking van het neerschieten van vlucht MH17 stuurde ik een tweet de wereld in. De minister president gaf een persconferentie waarin hij aangaf diep geschokt te zijn. Het empathisch vermogen dat de afgelopen periode totaal ontbrak was er opeens.

Een paar dagen eerder tijdens het NOS gesprek met de minister president gaf hij namelijk aan volledig achter Israël te staan wat betreft hun nieuwste aanvallen op de Gaza strook. Terwijl de presentator de disproportionaliteit in slachtoffers aan de Palestijnse kant aangaf weigerde hij zich uit te spreken tegen het doden van kinderen. Dat nieuws leek compleet aan weldenkend Nederland voorbij te gaan. Bruine levens werden niet zo belangrijk gevonden, leek het.

http://www.roetinheteten.(...)-minister-president/

Hij begrijpt blijkbaar niet dat wij sterker reageren op het ene nieuws dan op het andere omdat:
• in het ene geval veel Nederlanders erbij betrokken waren en het mogelijk een aanslag van Rusland op de 'westerse' wereld was.
• we al decennia lang leven met de realiteit dat de Israëliërs en de Palestijnen elkaar afmaken.

Hij fantaseert dat de huidskleur er iets mee te maken heeft.
#NoDAPL
pi_144720521
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:05 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee. Persoon heeft een andere mening dan de PVV en daarom mag die geen overheidsgeld ontvangen. Dat is het punt.
1. Hij heeft niet alleen aan andere mening dan de PVV hij heeft een andere mening dan 96% van NL
2. Gario is meermaals ontmaskerd als racist. Waarom zou je racisten geen tegengas willen geven ??
3. Waar beweerd de PVV dat Gario niet van belastinggeld mag leven ?? Ze stellen vragen over de hoeveelheid geld hij krijgt want dat is namelijk niet openbaar. En ik wil dat ook wel eens weten.
pi_144720539
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:07 schreef JanCees het volgende:

[..]

Jij bent echt dom hè :D
??
Inhoudsloze reactie = onmacht
pi_144720584
quote:
Waarom zou je vragen stellen aan de minister van cultuur over iets wat een lokale Amsterdamse aangelegenheid is?
pi_144720612
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:07 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mensen die leven van een uitkering/subsidie hebben geen recht op een mening?
Ik hoop dat niemand dat stelt maar het is wel inconsistent om te kiezen voor subsidie voor een broodwinning terwijl je ook wat anders zou kunnen doen waarmee je wel geld kan verdienen (daar is hij blijkbaar toe in staat) terwijl je anderzijds de Nederlandse maatschappij verwerpt. Al moet ik zeggen dat Gario een punt heeft met zijn verhaal over de nationaliteit, natuurlijk is dat krom maar zo werkt het nu eenmaal omdat een klein landje niet voor heel de wereld kan zorgen en gelukkig kan je ook van nationaliteit veranderen als je wat te bieden hebt of anders via 1 generatie of 2 generaties je nageslacht een andere nationaliteit bezorgen (tussenlanden) waar je meer aan hebt.
#NoDAPL
pi_144720617
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:09 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

1. Hij heeft niet alleen aan andere mening dan de PVV hij heeft een andere mening dan 96% van NL
Al was dat de beweegreden van de PVV: het blijft verwerpelijk.
quote:
2. Gario is meermaals ontmaskerd als racist. Waarom zou je racisten geen tegengas willen geven ??
Moet zeker gebeuren, maar ik geloof dat er al bijzonder veel tegengas is.
quote:
3. Waar beweerd de PVV dat Gario niet van belastinggeld mag leven ?? Ze stellen vragen over de hoeveelheid geld hij krijgt want dat is namelijk niet openbaar. En ik wil dat ook wel eens weten.
Je denkt dat de PVV gewoon nieuwsgierig is? Nee toch?
pi_144720624
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Waarom zou je vragen stellen aan de minister van cultuur over iets wat een lokale Amsterdamse aangelegenheid is?
Omdat in beide gevallen prominente politici van nationale partijen zich ermee bemoeien. ;)
In de echte wereld maken mensen zich er niet zo druk om dat het een nationaal en het ander regionaal is. Bovendien is Amsterdam een groot dorp wat ongeveer 1/15de van de Nederlandse bevolking huisvest. Het is best gevaarlijk als Amsterdam even besluit om met Roetpieten of Regenboogpieten te beginnen, verwarrend voor kindjes uit de rest van Nederland die dit zien en zo.
#NoDAPL
pi_144720648
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:10 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

??
Dus ik ga nog een antwoorden krijgen op de eerder door mij gestelde vragen?

NWS / PVV wil inzicht in subsidie Gario
pi_144720657
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Omdat in beide gevallen prominente politici van nationale partijen zich ermee bemoeien. ;)
Met het touwtje springen in een museum van Gario?
Heel bijzonder.
pi_144720672
quote:

[..]

Om de motivatie die ze hebben bij de vraag. Zijn mening over zwarte Piet is aanleiding. Maar ook om standpunten als: "Staak de donaties aan het subsidienetwerk van links" en "Gemeenten of provincies die aan multikul-subsidies doen worden gekort". Subsidie mag als het een mening is die de PVV welgezind is.
pi_144720674
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:14 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Met het touwtje springen in een museum van Gario?
Heel bijzonder.
Dat niet, ik nam aan dat jij het nog had over die ZP-onzin.
#NoDAPL
pi_144720695
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat niet, ik nam aan dat jij het nog had over die ZP-onzin.
Stelt Bosma daar dan ook vragen over?
  zaterdag 20 september 2014 @ 13:17:00 #139
351921 CruellaDeVil
pi_144720722
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:10 schreef Reconquista. het volgende:

[..]

??
Een inhoudelijke constatering bedoel je. Wat je ook van de PVV, Quincy, Zwarte Piet of kunstsubsidie vindt: niet zien dat de PVV zich hier op een zeer gevaarlijke manier op een indivu richt zegt simpelweg iets over je verstandelijke vermogen. First they came ...., etc.
pi_144720753
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:12 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Omdat die subsidie van de nationale belastingcentjes wordt betaald, al dan niet na doorsluizing. Je mag best vragen waarom orkesten die over heel de wereld gerespecteerd worden worden gesloten terwijl kunstgekkies subsidies krijgen voor werkelijk niets.
#NoDAPL
pi_144720755
quote:

Ik denk dat het deels of zelfs volledig hetzelfde is. Het bericht in de OP maakt melding van vliegtuigjes gooien. Dat gebeurt hier ook. Hier staat de uitnodiging voor het optreden op 18 september: http://www.stedelijk.nl/agenda/performance/a-village-called-gario

Deze passage viel mij vooral op:
quote:
Gario behandelt in zijn werk thema's als migratie en de daaruit voortvloeiende translocaliteit. Dit is ook een aandachtspunt van de tentoonstelling How Far How Near. Een eerdere performance van Gario, Zwarte Piet is Racisme, had een brede (internationale) maatschappelijke discussie tot gevolg.
De door hem aangewakkerde Zwarte Piet-hetze wordt hier doodleuk een "performance" genoemd.

Ik ben geen psycholoog of gedragsdeskundige, maar serieus.... volgens mij zit er bij die vent echt een steekje los. Dat viel me laatst op TV ook al een keertje op. Toen zat -ie, geloof ik, bij Knevel & Van den Brink aan tafel. Hij hing daar zo'n warrig verhaal op dat je er bijna medelijden mee zou krijgen.
pi_144720803
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 12:05 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom dat je niet snapt het door een politieke partij uitzonderen van één specifiek persoon omdat deze het op een bepaald punt met ze oneens is een zeer gevaarlijke tendens is of doe je het er gewoon om? :|W
Ik ben het met je eens dat het in principe gevaarlijk kan zijn, maar serieus.... heb je de beelden bekeken? Het is echt niet om aan te gluren.
pi_144720847
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Omdat die subsidie van de nationale belastingcentjes wordt betaald, al dan niet na doorsluizing. Je mag best vragen waarom orkesten die over heel de wereld gerespecteerd worden worden gesloten terwijl kunstgekkies subsidies krijgen voor werkelijk niets.
Dan zit je wel bij de minister van het verkeerde departement. Dan gaat het namelijk over hoeveel beleidsvrijheid een gemeente mag hebben. Dat is nogal een stap.
pi_144720890
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat het in principe gevaarlijk kan zijn, maar serieus.... heb je de beelden bekeken? Het is echt niet om aan te gluren.
En dat is reden om het rijk in te laten grijpen tegen een indirecte subsidie van een gemeente?
  zaterdag 20 september 2014 @ 13:23:18 #145
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_144720933
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 september 2014 09:54 schreef Mutant01 het volgende:
Krijgen we ook inzicht in de ontvangen gelden van de PVV?
Lijkt mij dat alle overheidssubsidie aan de PVV en kamerleden bekend is toch?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zaterdag 20 september 2014 @ 13:23:21 #146
351921 CruellaDeVil
pi_144720935
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De beelden zijn irrelevant.
  zaterdag 20 september 2014 @ 13:24:17 #147
104871 remlof
Europees federalist
pi_144720962
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:23 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja maar de donaties uit vage buitenlandse bronnen niet.
Yankee go home!
pi_144720971
quote:
5s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:23 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Correct, ik had het dan ook over ontvangen gelden en niet zozeer overheidssubsidie. Het is ergens wel raar dat er openheid van zaken gevraagd wordt hierover door een partij die zelf weigert openheid van zaken te geven over de eigen geldstromen.
  zaterdag 20 september 2014 @ 13:26:45 #149
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_144721027
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 09:35 schreef Hyperdude het volgende:
Zeuren over 1 subsidieneger, terwijl minstens de helft van je kazenachterban na de kleuterschool nooit meer gewerkt heeft. :')
:D
  zaterdag 20 september 2014 @ 13:27:07 #150
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_144721034
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 september 2014 13:24 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja maar de donaties uit vage buitenlandse bronnen niet.
Het lijkt mij niet dat de PVV wil weten waar prive-donaties vandaan komen voor Quincy dus ik zie de hypocrisie niet zo erg maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')