Jij bent echt dom hèquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:03 schreef Reconquista. het volgende:
[..]
Omdat de PVV wil weten hoeveel subsidie Gario ontvangt voor een half uurtje touwtje springen vormen ze een groot gevaar voor Nederland ??
Ja joh inderdaad heeeeel gevaarlijk jonguh...voordat je het weet wil elke belastingbetaler weten wat er met zijn geld gedaan wordt. En das al helemaal gevaarlijk jonguh...echt woar. Het mot niet gekker worden.
1. Hij heeft niet alleen aan andere mening dan de PVV hij heeft een andere mening dan 96% van NLquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Persoon heeft een andere mening dan de PVV en daarom mag die geen overheidsgeld ontvangen. Dat is het punt.
??quote:
Waarom zou je vragen stellen aan de minister van cultuur over iets wat een lokale Amsterdamse aangelegenheid is?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het doorgaans een naar mannetje, die Martin Bosma. Maar deze keer heeft hij 100 procent gelijk.
Ik hoop dat niemand dat stelt maar het is wel inconsistent om te kiezen voor subsidie voor een broodwinning terwijl je ook wat anders zou kunnen doen waarmee je wel geld kan verdienen (daar is hij blijkbaar toe in staat) terwijl je anderzijds de Nederlandse maatschappij verwerpt. Al moet ik zeggen dat Gario een punt heeft met zijn verhaal over de nationaliteit, natuurlijk is dat krom maar zo werkt het nu eenmaal omdat een klein landje niet voor heel de wereld kan zorgen en gelukkig kan je ook van nationaliteit veranderen als je wat te bieden hebt of anders via 1 generatie of 2 generaties je nageslacht een andere nationaliteit bezorgen (tussenlanden) waar je meer aan hebt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mensen die leven van een uitkering/subsidie hebben geen recht op een mening?
Al was dat de beweegreden van de PVV: het blijft verwerpelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:09 schreef Reconquista. het volgende:
[..]
1. Hij heeft niet alleen aan andere mening dan de PVV hij heeft een andere mening dan 96% van NL
Moet zeker gebeuren, maar ik geloof dat er al bijzonder veel tegengas is.quote:2. Gario is meermaals ontmaskerd als racist. Waarom zou je racisten geen tegengas willen geven ??
Je denkt dat de PVV gewoon nieuwsgierig is? Nee toch?quote:3. Waar beweerd de PVV dat Gario niet van belastinggeld mag leven ?? Ze stellen vragen over de hoeveelheid geld hij krijgt want dat is namelijk niet openbaar. En ik wil dat ook wel eens weten.
Omdat in beide gevallen prominente politici van nationale partijen zich ermee bemoeien.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom zou je vragen stellen aan de minister van cultuur over iets wat een lokale Amsterdamse aangelegenheid is?
Dus ik ga nog een antwoorden krijgen op de eerder door mij gestelde vragen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:10 schreef Reconquista. het volgende:
[..]
??
Inhoudsloze reactie = onmacht
Met het touwtje springen in een museum van Gario?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Omdat in beide gevallen prominente politici van nationale partijen zich ermee bemoeien.
Om de motivatie die ze hebben bij de vraag. Zijn mening over zwarte Piet is aanleiding. Maar ook om standpunten als: "Staak de donaties aan het subsidienetwerk van links" en "Gemeenten of provincies die aan multikul-subsidies doen worden gekort". Subsidie mag als het een mening is die de PVV welgezind is.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:03 schreef Reconquista. het volgende:
[..]
Omdat de PVV wil weten hoeveel subsidie Gario ontvangt voor een half uurtje touwtje springen vormen ze een groot gevaar voor Nederland ??
Ja joh inderdaad heeeeel gevaarlijk jonguh...voordat je het weet wil elke belastingbetaler weten wat er met zijn geld gedaan wordt. En das al helemaal gevaarlijk jonguh...echt woar. Het mot niet gekker worden.
Dat niet, ik nam aan dat jij het nog had over die ZP-onzin.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met het touwtje springen in een museum van Gario?
Heel bijzonder.
Stelt Bosma daar dan ook vragen over?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat niet, ik nam aan dat jij het nog had over die ZP-onzin.
Een inhoudelijke constatering bedoel je. Wat je ook van de PVV, Quincy, Zwarte Piet of kunstsubsidie vindt: niet zien dat de PVV zich hier op een zeer gevaarlijke manier op een indivu richt zegt simpelweg iets over je verstandelijke vermogen. First they came ...., etc.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:10 schreef Reconquista. het volgende:
[..]
??
Inhoudsloze reactie = onmacht
Omdat die subsidie van de nationale belastingcentjes wordt betaald, al dan niet na doorsluizing. Je mag best vragen waarom orkesten die over heel de wereld gerespecteerd worden worden gesloten terwijl kunstgekkies subsidies krijgen voor werkelijk niets.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom zou je vragen stellen aan de minister van cultuur over iets wat een lokale Amsterdamse aangelegenheid is?
Ik denk dat het deels of zelfs volledig hetzelfde is. Het bericht in de OP maakt melding van vliegtuigjes gooien. Dat gebeurt hier ook. Hier staat de uitnodiging voor het optreden op 18 september: http://www.stedelijk.nl/agenda/performance/a-village-called-garioquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:02 schreef Reconquista. het volgende:
Het kunstwerk 'performance art' waar Quinsy Gario één zin heeft en voor de rest touwtje staat te springen heb ik niet kunnen vinden.
Ik heb wel een ander werkje van hem kunnen vinden.
Het zogenaamde kunstwerk 'A Village Called Gario' (let op het publiek dat uit 5 man bestaat)
Wat zou deze gekost hebben 40.000 ?? 80.000 ??
De door hem aangewakkerde Zwarte Piet-hetze wordt hier doodleuk een "performance" genoemd.quote:Gario behandelt in zijn werk thema's als migratie en de daaruit voortvloeiende translocaliteit. Dit is ook een aandachtspunt van de tentoonstelling How Far How Near. Een eerdere performance van Gario, Zwarte Piet is Racisme, had een brede (internationale) maatschappelijke discussie tot gevolg.
Ik ben het met je eens dat het in principe gevaarlijk kan zijn, maar serieus.... heb je de beelden bekeken? Het is echt niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:05 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom dat je niet snapt het door een politieke partij uitzonderen van één specifiek persoon omdat deze het op een bepaald punt met ze oneens is een zeer gevaarlijke tendens is of doe je het er gewoon om?
Dan zit je wel bij de minister van het verkeerde departement. Dan gaat het namelijk over hoeveel beleidsvrijheid een gemeente mag hebben. Dat is nogal een stap.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Omdat die subsidie van de nationale belastingcentjes wordt betaald, al dan niet na doorsluizing. Je mag best vragen waarom orkesten die over heel de wereld gerespecteerd worden worden gesloten terwijl kunstgekkies subsidies krijgen voor werkelijk niets.
En dat is reden om het rijk in te laten grijpen tegen een indirecte subsidie van een gemeente?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het in principe gevaarlijk kan zijn, maar serieus.... heb je de beelden bekeken? Het is echt niet om aan te gluren.
Lijkt mij dat alle overheidssubsidie aan de PVV en kamerleden bekend is toch?quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:54 schreef Mutant01 het volgende:
Krijgen we ook inzicht in de ontvangen gelden van de PVV?
De beelden zijn irrelevant.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het in principe gevaarlijk kan zijn, maar serieus.... heb je de beelden bekeken? Het is echt niet om aan te gluren.
Ja maar de donaties uit vage buitenlandse bronnen niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Lijkt mij dat alle overheidssubsidie aan de PVV en kamerleden bekend is toch?
Correct, ik had het dan ook over ontvangen gelden en niet zozeer overheidssubsidie. Het is ergens wel raar dat er openheid van zaken gevraagd wordt hierover door een partij die zelf weigert openheid van zaken te geven over de eigen geldstromen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Lijkt mij dat alle overheidssubsidie aan de PVV en kamerleden bekend is toch?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 09:35 schreef Hyperdude het volgende:
Zeuren over 1 subsidieneger, terwijl minstens de helft van je kazenachterban na de kleuterschool nooit meer gewerkt heeft.
Het lijkt mij niet dat de PVV wil weten waar prive-donaties vandaan komen voor Quincy dus ik zie de hypocrisie niet zo erg maar misschien zie ik iets over het hoofd.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar de donaties uit vage buitenlandse bronnen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |