Mooi, nu meteen Guidetti halenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:00 schreef Maver24 het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)ht-aan-fc-porto.html
Dag Clasie
Nou ja, in elk geval heb je al 4 punten meer dan een jaar geleden na 2 (zelfs 3) wedstrijdenquote:
Denk dat v. geel eerder voor Dost zal gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi, nu meteen Guidetti halen
of een andere spits natuurlijk
Zyech halen was voor vandaag voldoende geweest.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef Jorwol het volgende:
Gelijk Drente en kwiedetti halen ja tog
Is geprobeerd natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:04 schreef erik013 het volgende:
[..]
Zyech halen was voor vandaag voldoende geweest.
Dat zou zeer goed nieuws zijn, mooi ook dat de supporters van Feyenoord gingen klappen voor 'mquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ziyech is min of meer rond jongens.
Dat zei je gister ook al, maar hoe weet je het zo zeker beste insogodquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is daarvoor je bron?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Is Dost een type die het team kan opzwepen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Denk dat v. geel eerder voor Dost zal gaan.
Kijk jij altijd voetbal met een blinddoek op? Veruit slechtste man op het veld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:00 schreef Scrummie het volgende:
Overigens, Vilhena: baas. Speelde echt top vandaag, als 1 van de weinigen.
Je gokt dus gewoon. Zeg dan niks.quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je gokt dus gewoon. Zeg dan niks.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kijk jij altijd voetbal met een blinddoek op? Veruit slechtste man op het veld.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:07 schreef erik013 het volgende:
Clasie voor 9 miljoen naar Porto.
https://twitter.com/Transfergerucht/status/500372349569728514 (altijd wel goed geinformeerd, deze Twitter account)
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
9 miljoen prima bedrag voor Clasie trouwens.
Same ja, speelde prima.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:06 schreef Maver24 het volgende:
ik vond Wilkshire wel positief verassen.
Vandaag lag niet aan je spits hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi, nu meteen Guidetti halen
of een andere spits natuurlijk
Dat was Van Beek, veruit.quote:
Wel deels maar hij gaat wel beter spelen. Maar erachter zit niets. Ja, een sta in de weg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vandaag lag niet aan je spits hoor.
Idd, Zyech had los van of Clasie zou blijven moeten komen, maar als Clasie vertrekt zou je ook gewoon Toornstra moeten halen. Die 8-10 miljoen van Utrecht gaan ze echt niet volhouden, zeker niet als je Toornstra zelf een beetje opstookt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:07 schreef hhh38 het volgende:
Met alleen Ziyech zou ik eigenlijk niet tevreden zijn.
Optie 1: Hij speelt in plaats van Immers en je bent verdedigend veel te zwak.
Optie 2: Hij speelt in plaats van Vilhena en hij staat een van je grootste talenten in de weg.
Toornstra moet dus (ook) komen om de balans op het middenveld te behouden
Middenveld moet ook beter, maar scorend vermogen is volledig afwezigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vandaag lag niet aan je spits hoor.
Lukte ze bij FOX in elk geval niet. Heb volgens mij 2 a 3 keer "ik speel nu voor Heerenveen en daar focus ik me op" gehoord.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Ziyech op Radio Rijnmond. Die gaan ongetwijfeld proberen uitspraken te ontlokken.
Zelfs bij de beste voorzetters komen er maar 20% van de ballen ofzo aan. Aantal waren nog gevaarlijk. Die ene op het laatst met Te Vrede dat Nordfeldt hem net eruit tikt, of die dat hij hem op zn borst legt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:09 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Jammer van zijn 20 mislukte voorzetten alleen.
Juist wel ("ik speel nu voor H'veen en daar focus ik me op" is gewoon voetbaltaal voor: "ik speel volgende week voor Feyenoord maar mag nog niets zeggen")quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij klinkt niet alsof hij naar Feyenoord komt overigens.
Mwah, hij klinkt mij te politiek correct en niet enthousiast genoeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:11 schreef erik013 het volgende:
[..]
Juist wel ("ik speel nu voor H'veen en daar focus ik me op" is gewoon voetbaltaal voor: "ik speel volgende week voor Feyenoord maar mag nog niets zeggen")
Eens ja, viel me positief op. Zal wel extra gemotiveerd zijn nu.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond Schaken trouwens ook best aardig invallen. Voor op de bank mag hij van mij best blijven. Als Verhoek en Goossens maar weggaan
Onderhandelingspositie dit dat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, hij klinkt mij te politiek correct en niet enthousiast genoeg.
Als er echt iets speelt zijn spelers meestal wel iets toegeeflijker.
Net alsof dat vreemd is. Ken zat Marokkanen die gewoon vloeiend Nederlands praten, lijkt me ook normaal als dat je moedertaal is als 3e/4e generatie immigrant.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Overigens, dit is een Marokkaan die gewoon vrij normaal Nederlands praat. Beter dan sommige andere gasten uit de Eredivisie.
Fredje weet altijd van niks, mooi vind ik datquote:
Ken ook genoeg Nederlandse jongeren die het niet fatsoenlijk spreken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Net alsof dat vreemd is. Ken zat Marokkanen die gewoon vloeiend Nederlands praten, lijkt me ook normaal als dat je moedertaal is als 3e/4e generatie immigrant.
Dat is waarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken ook genoeg Nederlandse jongeren die het niet fatsoenlijk spreken.
Dat bedoelde ik dan ook gewoon.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken ook genoeg Nederlandse jongeren die het niet fatsoenlijk spreken.
Niet direct zo zeuren, ik ken ze ook wel, maar je kijkt toch ook wel eens naar Bruma of Depay? Of Drenthe?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Net alsof dat vreemd is. Ken zat Marokkanen die gewoon vloeiend Nederlands praten, lijkt me ook normaal als dat je moedertaal is als 3e/4e generatie immigrant.
Ook dan mij, met m'n boeren accent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Hakim spreekt beter Nederlands dan mij.
Wat dat betreft komt Boeitius volgens mij uit een stuk beter milieu. Komt in elk geval veel verstandiger over in interviews.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet direct zo zeuren, ik ken ze ook wel, maar je kijkt toch ook wel eens naar Bruma of Depay? Of Drenthe?
Ja, da's een goeie, gewoon normaal. Weet niet of dat met z'n milieu te maken heeft. Vind Indi ook altijd tof met de media trouwens, en die kwam dacht wel uit een slecht milieu.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:18 schreef erik013 het volgende:
[..]
Wat dat betreft komt Boeitius volgens mij uit een stuk beter milieu. Komt in elk geval veel verstandiger over in interviews.
Wat nu speelt is gerechtigd, we mogen nog 1 extra speler toevoegen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:19 schreef Tjacka het volgende:
zijn ziyech en co gewoon speelgerechtigd tegen loehansk?
Ziyech gaat echt wel wegquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:18 schreef erik013 het volgende:
Volgens Lodeweges mag Zyech niet weg bij Heerenveen. Maar hoe letterlijk je dat moet nemen?
Is onhoudbaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:18 schreef erik013 het volgende:
Volgens Lodeweges mag Zyech niet weg bij Heerenveen. Maar hoe letterlijk je dat moet nemen?
hmm okéquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat nu speelt is gerechtigd, we mogen nog 1 extra speler toevoegen.
Voor het juiste bedrag mag iedereen weg uiteindelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:18 schreef erik013 het volgende:
In combinatie met z'n voornaam ook nog heb ik dat vermoeden wel. Ouders hebben een hele grote invloed op hoe zo'n speler zich gedraagt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, da's een goeie, gewoon normaal. Weet niet of dat met z'n milieu te maken heeft.
Die komt uit Portugal toch?quote:Vind Indi ook altijd tof met de media trouwens, en die kwam dacht wel uit een slecht milieu.
Niet zo makkelijk als het lijkt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hmm oké
geen idee wat het niveau van luhansk is
maar sterkte er maar mee dan
Heerenveen zit niet in de positie om een dergelijke speler transfervrij te laten vertrekken. Onzin dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:18 schreef erik013 het volgende:
Dank u. Luhansk is niet veel. Maar ja ...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hmm oké
geen idee wat het niveau van luhansk is
maar sterkte er maar mee dan
zie een ziyech het ook niet zo maar omdraaienquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank u. Luhansk is niet veel. Maar ja ...
+1, Heerenveen-thuis was 2-0.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al +4 vergeleken met vorig seizoen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zijn nooit zielig Tjack. En komt wel goed, staan er gewoon komende week.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zie een ziyech het ook niet zo maar omdraaien
hopen dat luhansk echt heel slecht is dan zijn er nog mogelijkheden
want weer geen poule bereiken zou zielig voor jullie zijn
Uiteraard, maar als er een andere (buitenlandse) club komt die een 'juister bedrag' biedt, hoe ver gaat Feyenoord dan? Of wellicht gaat Twente alsnog een hoog bod doen nu ze 15 miljoen voor Promes hebben ontvangen. Maar dan zou z'n eigen voorkeur daar moeten liggen en die ligt bij jullie volgens mij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor het juiste bedrag mag iedereen weg uiteindelijk.
Ik moet zeggen dat ik Clasie niet echt miste op het middenveld. Vormer deed het, op een enkel foutje na, primaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:25 schreef Akilla het volgende:
Ga toch weg joh, vormer deed t prima. Beetje vertrouwen en je weet niet meer wie clasie is
Vormer had wel een paar cruciale foute passes en was soms ook telaat met passen waardoor de bal werd onderscheptquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Clasie niet echt miste op het middenveld. Vormer deed het, op een enkel foutje na, prima.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Clasie niet echt miste op het middenveld. Vormer deed het, op een enkel foutje na, prima.
Hetzelfde geldt voor Basacikoglu natuurlijk. Maar die mag nog fouten maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:28 schreef TC03 het volgende:
Boëtius moet veel beter gaan spelen. Al het gevaar komt/kwam van Schaken.
hij is super snel jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er met die jongen aan de hand de laatste weken? Trok ie zich zo enorm op aan jongens als Pelle, de Vrij etc.?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:28 schreef TC03 het volgende:
Boëtius moet veel beter gaan spelen. Al het gevaar komt/kwam van Schaken.
Wil te graag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:34 schreef erik013 het volgende:
[..]
Wat is er met die jongen aan de hand de laatste weken? Trok ie zich zo enorm op aan jongens als Pelle, de Vrij etc.?
Nou ja, in elk geval dan juist nu laten staan en alle vertrouwen in hem uitspreken. Het is denk ik heel goed om juist nu een goede contractverlenging aan te bieden (waar ze toch ook mee bezig zijn las ik?). Als je zo'n jongen op de bank gaat laten beginnen de komende weken dan zal dat lastiger worden.quote:
Dat is overdreven, maar het is natuurlijk makkelijker spelen als 2 tot 3 verdedigers al de handen vol hebben aan Pelle ipv nu zelf het verschil moeten maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:34 schreef erik013 het volgende:
[..]
Wat is er met die jongen aan de hand de laatste weken? Trok ie zich zo enorm op aan jongens als Pelle, de Vrij etc.?
Vind hem wel veel beter, explosiever. Maar niet de juiste mentaliteit vrees ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:01 schreef Henrys het volgende:
Krijg bij Manu soms wel een beetje een cabral gevoel qua passeerbewegingen
Manu had weer een paar aardige acties.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:01 schreef Henrys het volgende:
Krijg bij Manu soms wel een beetje een cabral gevoel qua passeerbewegingen
Dat idee had ik ook, was maar een traag balletjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef Slobeend het volgende:
Was die vrije trap niet gewoon houdbaar?
Jawel, maar Mulder stond weer eens verkeerd opgesteld. Zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef Slobeend het volgende:
Ja, Mulder stapte weer dom de andere kant op waardoor hij het niet meer kon corrigeren. Dat terwijl de bal binnen gemakkelijk bereik kwam van zijn originele positie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef Slobeend het volgende:
Ja, was wel de hoek van de muur, maar helemaal niet strak in die hoek, had ie gewoon moeten hebben. Verder even mijn analyse van me af schrijven.. Iedereen hier hemelt iedereen Van Beek lekker op, maar in de eerste helft deelde hij mijn inziens gewoon mee in de malaise, scoorde van de verdedigers eigenlijk alleen Wilkshire een ruime voldoende, de rest niet, Van Beek speelde overigens de tweede helft wel als een baasquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook, was maar een traag balletje
haha watquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat Rutten dat goed uitlegt aan hem, voordat ie denkt: "ja hallo, na 2 minder goede wedstrijden krijg ik al een 'waarschuwingswissel' van die Rutten? Dan kan je bijna heel het elftal wel wisselen...". Zou wel weer typisch zijn als Fredje hem straks de Kuip uitjaagt omdat ie niet meer bij wil tekenen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:37 schreef Caland het volgende:
Manu voor Boetius getuigde ook wel van lef. Man meer situatie in eigen Kuip optimaal uitbuiten. Fredsj de verlosser.
boetius zat ook gewoon niet zo lekker in de wedstrijd, vond dat niet zo een vreemde wissel, Bilal eruit vond ik opvallender. Vind ik een fijne voetballer om te aanschouwen, veel loopacties, ziet de juiste ruimtes, en is vrij snelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:37 schreef Caland het volgende:
Manu voor Boetius getuigde ook wel van lef. Man meer situatie in eigen Kuip optimaal uitbuiten. Fredsj de verlosser.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tevrede weer belangrijk vandaag hoe lelijk ook hij maakt ze wel.Van mij hoeft die turkook echt niet gelijk in de basis. Worden we lekker gemaakt met Zebat en Gudetti komt er een stink turk.. Nee doe dan maar Tevrede.
Doe ff normaal man.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tevrede weer belangrijk vandaag hoe lelijk ook hij maakt ze wel.Van mij hoeft die turkook echt niet gelijk in de basis. Worden we lekker gemaakt met Zebat en Gudetti komt er een stink turk.. Nee doe dan maar Tevrede.
heb jij uberhaupt een idee over wie dit gaat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:56 schreef NM. het volgende:
[..]
Van een Döner Kebab met knoflook ga je anders aardig stinken hoor.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=222109quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
heb jij uberhaupt een idee over wie dit gaat?
okquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:04 schreef NM. het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=222109
Deze Turk.
Werd aangeraakt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, Mulder stapte weer dom de andere kant op waardoor hij het niet meer kon corrigeren. Dat terwijl de bal binnen gemakkelijk bereik kwam van zijn originele positie.
Mee eens.quote:
Nee niet specifiek.quote:
Meer tegen buitenlanders in het algemeen zeker?quote:
Ik begrijp niet dat mensen zeggen dat hij niet gemist werd. Alsje dat zegt, heb je echt poep in je ogen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:28 schreef Tomasso het volgende:
Zijn er na de wedstrijd van vanavond serieus nog mensen die willen dat Clasie verkocht wordt ja? En denken die echt dat Vormer in de basis kan staan?
Die mensen moeten worden opgenomen. Je miste Clasie vandaag zó enorm.
Ik denk niet dat je dit gewonnen had mét Clasie. Moet je eens letten op de spelers die de bal willen en komen halen zodra we op aan het bouwen zijn. Die zijn er dus bijna niet. Positiespel is zo slecht en daar is Clasie ook geen ster in - die hobbelt ook maar wat rond.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:28 schreef Tomasso het volgende:
Zijn er na de wedstrijd van vanavond serieus nog mensen die willen dat Clasie verkocht wordt ja? En denken die echt dat Vormer in de basis kan staan?
Clasie gaan we niet missen nee. Ik zou 9 miljoen een uitstekende transfersom vinden voor Clasie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:28 schreef Tomasso het volgende:
Clasie is klaar bij Feyenoord. Gaat niet meer beter worden en je moet het hem niet aandoen om met dit veredelde gehandicaptenelftal wekelijks aan de aftrap te verschijnen. Verkopen voor 9 miljoen en wat aankopen doen. Lijkt mij duidelijk dat Vormer ook tekort komt dus eigenlijk moet er dan ook een vervanger voor Clasie worden aangetrokken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:28 schreef Tomasso het volgende:
Dit he, die Vilhena ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:31 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dit gewonnen had mét Clasie. Moet je eens letten op de spelers die de bal willen en komen halen zodra we op aan het bouwen zijn. Die zijn er dus bijna niet. Positiespel is zo slecht en daar is Clasie ook geen ster in - die hobbelt ook maar wat rond.
Zou goed kunnen, Zuid-Nederland en Midden-Nederland (waar de drie kwart van de Feyenoord-aanhang zal wonen lijkt me) hebben dit jaar laat vakantie, tot 24 en 31 augustus nog.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:31 schreef Caland het volgende:
Wat was de Kuip trouwens akelig leeg. Veel mensen op vakantie.
Denk het niet en hoeft ook niet. Zelfs als we inkomsten van deze zomer 1 op 1 weer hadden mogen uitgeven aan nieuwe spelers was het al een hele klus geweest om niveau van laatste weken eredivisie door te trekken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:58 schreef Cara het volgende:
Kutavond. van Geel zal zich wel schuldig voelen.
Ook deze spelers zouden zo'n wedstrijd in eigen huis tegen 10 man gewoon moeten kunnen winnen. Na de 1-1 had ik ook vertrouwen in een goede afloop.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:58 schreef Cara het volgende:
Kutavond. van Geel zal zich wel schuldig voelen.
Een speler die weg wil moet je laten gaan. Ook voor de club kwam het goed uit omdat het geld goed gebruikt kon worden. Pelle zou niet te genieten zijn als ze hem aan z'n contract hadden gehouden. Aan zo'n speler heb je niks.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:49 schreef Henrys het volgende:
Snap ook niet dat je Pelle verkoopt gezien de lengte van zijn contract, dacht eindelijk dat we een spits voor de lange termijn zouden hebben
Wat zal Forest blij zijn dat die transfer destijds niet doorging.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:10 schreef SomebodyReal het volgende:
Verhoek dit wordt jou seizoen jongen!
Ik vind verhoek serieus wel het type wat het niveau van de training omlaag haalt door bij de slalom oefening ineens over de pylons vol op zijn bek te gaan ofzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:49 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Wat zal Forest blij zijn dat die transfer destijds niet doorging.
Geef die gozer lekker 2 jaar salaris mee, dan loopt 'ie op de training niet meer in de weg en komt er een plek op de tribune vrij.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik vind verhoek serieus wel het type wat het niveau van de training omlaag haalt door bij de slalom oefening ineens over de pylons vol op zijn bek te gaan ofzo.
Immers boven Ziyech verkiezenquote:Hakim Ziyech heeft zijn laatste wedstrijd voor sc Heerenveen gespeeld. Het Algemeen Dagblad meldt dat FC Twente en Feyenoord er alles aan doen om de transfer van de middenvelder van de Friese club nog dit weekend af te ronden.
De afgelopen dagen werd er volop gesproken met beide geïnteresseerde clubs door het management van Ziyech, die nog geen knoop doorhakte betreffende zijn toekomst. Volgens de krant moet Ziyech zich naar aanleiding van die gesprekken buigen over een belangrijk vraagstuk: een hoger salaris of een gegarandeerde basisplek op zijn favoriete positie.
Het AD meldt dat de aanbieding die Feyenoord Ziyech kan doen een stuk hoger ligt dan de financiële mogelijkheden van FC Twente. De Tukkers hebben echter een rol op de favoriete positie van Ziyech kort achter de spits klaarliggen voor de middenvelder, terwijl Ziyech in Rotterdam op Lex Immers stuit. In dat geval zou Ziyech, vrijdagavond nog trefzeker tegen Feyenoord in de Eredivisie (1-1), een linie zakken op het veld.
Idd zegquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Immers boven Ziyech verkiezenDit kan toch zeker niet serieus zijn?
Toch wel apart. Nauwelijks 2 jaar geleden waren de rollen tussen Twente en Feyenoord nog precies omgekeerd. Toen troefde Twente Feyenoord met gemak af op transfersommen en salarissen. Nu is Feyenoord degene die meer kan bieden dan Twente. Feyenoord zat nog in categorie 1, Twente in 3. Nu zit Twente in 3 en Feyenoord in 1. Kan snel gaan...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:41 schreef PIETR het volgende:
Hopen dat salaris, zoals zo vaak, de doorslag gaat geven.
ja waarom zou je joris eruit halen.....speelde zo goed immers. Damn zeg wat een flater van Fred. Al had het elftal zelf ook wel iets actiever mogen jagen na de rode kaart. Laat die Rutten maar lullen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:37 schreef Caland het volgende:
quote:"De manier waarop wij maar nieuwe jeugdspelers blijven leveren, wordt gewaardeerd. Dat we als land met zestien miljoen inwoners derde van de wereld werden, dwingt duidelijk respect af. Net als het feit dat de beste opleidingsclub ter wereld, Ajax, voor de vierde keer op rij kampioen is geworden."
Direct na de rode kaart werd wel even doorgejaagd, maar dat was na 3 minuten al weer voorbij ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja waarom zou je joris eruit halen.....speelde zo goed immers. Damn zeg wat een flater van Fred. Al had het elftal zelf ook wel iets actiever mogen jagen na de rode kaart. Laat die Rutten maar lullen.
En waarom is die werkloos? Precies, hij kan niet voetballen, lekker werkloos laten dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:53 schreef Thunder0x het volgende:
Is Ryan Koolwijk niet een optie ALS clasie vertrekt? Hij is namelijk werkloos.
Ik vind het een prima voetballer. Prima pass en trap, fysiek zit ook wel in orde. Alsof Vormer zoveel beter isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En waarom is die werkloos? Precies, hij kan niet voetballen, lekker werkloos laten dus
Ik weet niet of Vormer zoveel beter is, maar Koolwijk is van hetzelfde niveau en ik erger mij vaak al dood aan Vormer. Dan hoef ik daar dus geen 2e versie van te zien, maar dan wil ik een betere voetballer zien, het moet toch mogelijk zijn om een beetje niveau binnen te kunnen halenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:56 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ik vind het een prima voetballer. Prima pass en trap, fysiek zit ook wel in orde. Alsof Vormer zoveel beter is
Nee maar met Koolwijk ga je het ook niet redden. Waarom kijken we nu nog steeds naar die transfervrije spelers. We hebben gister hoogstwaarschijnlijk weer 9 miljoen geincaseerd. We mogen gerust wel eens wat besteden hoor. Anders wordt je never nooit kampioen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 09:56 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Ik vind het een prima voetballer. Prima pass en trap, fysiek zit ook wel in orde. Alsof Vormer zoveel beter is
Mwaaa troll. Je hebt misschien nog wel gelijk ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Komt nog bij dat jullie na 2 speelrondes 3 punten teveel hebben
Trolllll![]()
Vorige week was gelijkspel terecht geweest, dus 2 punten "teveel"quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Mwaaa troll. Je hebt misschien nog wel gelijk ook.
Voor wat het waard is.quote:Het contract van Ron Vlaar bij Aston Villa loopt nog een jaar door en datzelfde geldt voor een andere speler van the Villans met een verleden in de Eredivisie. Waar Vlaar voorlopig nog niet klaar is in het buitenland, daar denkt Karim El Ahmadi eraan om volgend jaar terug te keren op de Nederlandse velden. "Ik woon nu al jaren in Engeland, maar Nederland blijft toch mijn thuis", zegt hij.
De 29-jarige El Ahmadi is Marokkaans international, maar komt uit Enschede. Als hij vrij is, keert hij ook altijd terug naar deze stad, vertelt de middenvelder aan TC Tubantia. El Ahmadi speelde vijf seizoen in het eerste elftal van FC Twente en lijkt een terugkeer naar deze club wel te zien zitten.
"Ik ben inderdaad transfervrij en dus liggen straks alle opties open", zegt El Ahmadi. "Maar er is toch wel een grote kans dat ik terugkeer naar Nederland. Ik ben straks dertig jaar, en het zou een mooi moment zijn om nog een paar jaar in Nederland te spelen. Ik woon nu al jaren in Engeland, maar Nederland blijft toch mijn thuis. Ik mis mijn familie hier." El Ahmadi stond in Nederland ook nog bij Feyenoord onder contract.
29 is prima joh.. Karim is altijd welkom.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Al weer zo'n oude man... Maar is El Ahmadi nog goed genoeg voor Feyenoord?
Klagen over de voorzetten van Wilkshirequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:00 schreef satecl het volgende:
Pfff wat een kater na gister. Zo'n slechte wedstrijd. Vormer kan het niveau gewoon niet aan, maar dat is allang bekend. En die voorzetten van WilkshireTering wat slecht! En wat is er met die Boetius aan de hand? Dat lijkt echt een grote grap te worden. Was dit team dan zo afhankelijk van Pelle!? Te Vrede is ook gewoon geen juiste spits voor Feyenoord en zonder Clasie voetballen we voor de 5-8 plek.
Als je 9 miljoen voor Clasie krijg, moet je minimaal 10 miljoen in deze selectie investeren wil je bovenin meedoen. Ziyech, Toornstra, Dost en het liefst nog een back.
Enige +punt van gister: Ruben Schaken. Viel sterk in. Oh en van Beek heeft laten zien dat hij gewoon de nieuwe Stefan de Vrij kan worden. Speelt het hele (nog korte) seizoen zeer sterk.
Oh en na afloop nog een parkeerboete van 90 euro door die tyfuslijers.
Laat gaan joh. Je hebt altijd van die mensen die overal over willen zeiken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Klagen over de voorzetten van Wilkshire![]()
![]()
![]()
Komt drie keer een echt goede kans uit manGozer speelde gewoon prima.
Ik ga ze niet tellen. Maar er waren zoveeeel voorzetten die te hoog en te ver waren. En dan ben je profvoetballer. Verder is hij ook erg traag.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Klagen over de voorzetten van Wilkshire![]()
![]()
![]()
Komt drie keer een echt goede kans uit manGozer speelde gewoon prima.
Hopelijk trekt van Geel geen conclusies over Vormer uit een matige wedstrijdquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:40 schreef Caland het volgende:
Hopelijk heeft Van Geel gisteren ook gezien dat een eventueel vertrek van Clasie absoluut niet intern opgelost kan worden.
Meh. Dit is gewoon het niveau van Vormer. Eigenlijk alles wat ik van tevoren ook al aangaf kwam gisteren uit. Leuk dat hij wel eens een wedstrijd openbreekt met zijn trap als invaller, maar dat leverde pas een geflatteerd beeld op over zijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopelijk trekt van Geel geen conclusies over Vormer uit een matige wedstrijd
Pelle was ook "oud", dus het kan idd prima. Maar ik vraag me wel af hoe vaak Van Geel de roos kan blijven raken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
29 is prima joh.. Karim is altijd welkom.
Ik zou het nog een paar wedstrijden afwachten voor je overhaaste conclusies trekt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Dit is gewoon het niveau van Vormer. Eigenlijk alles wat ik van tevoren ook al aangaf kwam gisteren uit. Leuk dat hij wel eens een wedstrijd openbreekt met zijn trap als invaller, maar dat leverde pas een geflatteerd beeld op over zijn kwaliteiten.
Hoe vaak heeft van Geel de roos geraakt dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Pelle was ook "oud", dus het kan idd prima. Maar ik vraag me wel af hoe vaak Van Geel de roos kan blijven raken.
Ik heb hem wel vaker dan alleen gisteren zien spelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het nog een paar wedstrijden afwachten voor je overhaaste conclusies trekt.
[..]
Hoe vaak heeft van Geel de roos geraakt dan?
Het verbaasde me dat Lodeweges Ziyech er in de tweede helft uithaalde voor Yanic fucking Wildschut. Gezien de kansen die je krijgt, moet je vooral Wildschut in de slotfase erin gooien die naar de 16 van Mulder demarreerde om vervolgens de bal feilloos op een positie te brengen waar die niet hoort.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zou echt cruciaal balverlies zijn tegen een betere tegenstander. (lees: mensen die de bal wel tussen de twee palen kunnen schieten)
Is wel wat anders als de kans krijgen voor vast op die positie. Moet je in groeien. In ieder geval paar wedstrijden de tijd voor krijgen. Vind ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem wel vaker dan alleen gisteren zien spelen.
Koeman probeerde dat ook al een paar wedstrijden. Die wist niet hoe snel hij hem weer op de bank moest zetten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is wel wat anders als de kans krijgen voor vast op die positie. Moet je in groeien. In ieder geval paar wedstrijden de tijd voor krijgen. Vind ik
Bij die schietkans die hij kreeg op het laatst had ik geen moment het gevoel dat hij zou scoren inderdaad. Heerenveen was ook een drama zeg. Ongelofelijk dat je daar niet van wint.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het verbaasde me dat Lodeweges Ziyech er in de tweede helft uithaalde voor Yanic fucking Wildschut. Gezien de kansen die je krijgt, moet je vooral Wildschut in de slotfase erin gooien die naar de 16 van Mulder demarreerde om vervolgens de bal feilloos op een positie te brengen waar die niet hoort.
Kloptquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens dacht ik te horen dat RTL7 de heenwedstrijd Zorya v Feyenoord live uitzendt.
2 keer... Guidetti en Pelle. Hoewel Pelle niet door hem zelf is opgemerkt, maar soit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft van Geel de roos geraakt dan?
Hij heeft ook Janmaat transfervrij opgepikt toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
2 keer... Guidetti en Pelle. Hoewel Pelle niet door hem zelf is opgemerkt, maar soit.
allebei niet echt zijn verdienste hequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
2 keer... Guidetti en Pelle. Hoewel Pelle niet door hem zelf is opgemerkt, maar soit.
Heerenveen zal ook vrij weinig zijn als Ziyech daar weggaat. Als er een ding zeker is, is het dat je vrij weinig moet verwachten van Heerenveen dit seizoen. Vooral defensief geschutter. Het middenveld gaat nog wel maar de aanval is om te huilen. Elke ploeg die voetbalt voor de hogere plekken, laten we zeggen 1 tot 5, zou hier gewoon met 3-0 van moeten winnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bij die schietkans die hij kreeg op het laatst had ik geen moment het gevoel dat hij zou scoren inderdaad. Heerenveen was ook een drama zeg. Ongelofelijk dat je daar niet van wint.
Dat hoor je vaak inderdaad. Het slaat alleen nergens op.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
allebei niet echt zijn verdienste he
Da's waar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij heeft ook Janmaat transfervrij opgepikt toch?
Semi. Hij heeft ze niet gevonden, maar wel vastgelegd/gehaald. Wat weer wel zijn verdienste is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Munsterman of Nijland technische mensen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:04 schreef Jorwol het volgende:
Sinds wanneer is het de taak van een technisch directeur om spelers te vinden? Dat hoort de scouting grotendeels te doen. Je dacht toch niet dat Munstermann of Nijland zelf die spelers vinden he
Oké is goed. Punt blijft natuurlijk wel dat het lompe kritiek is om te zeggen dat een speler niet de verdienste is van Van Geel omdat "hij ze zelf niet gevonden heeft" Zo kun je nooit iets goed doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Munsterman of Nijland technische mensen?
Twente heeft een technisch hart, en Nijland heeft een TD in dienst dacht ik.
Zoals gewoonlijk... Als Feyenoord wint, hebben "wij" gewonnen. Verliezen ze, hebben "ze" verloren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De voltreffers komen dus voor rekening van de scouts en spelers die falen zijn de schuld van van Geel.
Oke.
Dit heel erg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:22 schreef Karelnoord het volgende:
+ Te Vrede kan niet heel goed mee voetballen, maar krijgt wel gewoon zijn kansen. Zou wellicht beter fungeren met een voetballende aanvallende middenvelder. Had minimaal 1 keer meer moeten en kunnen scoren.
Sven van Beek is de nieuwe de Vrij. Hoe kom je erbij dat hij niet goed genoeg is? Kijk je wel eens wedstrijden?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:26 schreef RetRy32 het volgende:
Even een correctie:
-Sven Van Beek is niet goed genoeg
-Vilhena voegt aanvallend bijzonder weinig toe, en verdedigend is het puur opjagen
-Wilkshire oogt heel zijn carrière onwennig en traag
-Te Vrede krijgt zijn kansen en benut ze niet, met messi op 10 zal hij alsnog niet gaan scoren
-JPB was weer zo slecht, alleen het oogde minder ongelukkig
-Schaken op weg naar zijn oude vorm, maar nog steeds niet goed
Je vergeet:quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:22 schreef Karelnoord het volgende:
Na gisteren kunnen we wel concluderen dat Vormer langzaam is, wat een erg mankement is als je op een positie staat waar je het tempo moet bepalen. Te zwak. Leek er ook door heen te zitten in de 2e helft. Niet fit genoeg?
- Mulder duikt NIET naar ballen. En als die het doet is die te laat. Koste ons 2 punten.
- Mathijssen durft weer eens niet uit te stappen.
+ V/D Beek is zeker weten goed genoeg.
+ Vilhena speelt goed.
+ Wilkshere een aantal keer een goede voorzet. Wel een beetje langzaam/onwennig nog.
+ Te Vrede kan niet heel goed mee voetballen, maar krijgt wel gewoon zijn kansen. Zou wellicht beter fungeren met een voetballende aanvallende middenvelder. Had minimaal 1 keer meer moeten en kunnen scoren.
+ JPB niet zo tering slecht als vorige week.
+ Schaken viel best goed in.
Waarom?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:33 schreef Sunri5e het volgende:
Als ik Ziyech was zou ik overigens niet naar Feyenoord gaan maar naar Twente.
Want?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:33 schreef Sunri5e het volgende:
Als ik Ziyech was zou ik overigens niet naar Feyenoord gaan maar naar Twente.
Ik ben bij Immers het punt voor bij dat ik kritiek geefquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Je vergeet:
- Immers. Liep bij een 100% scoringskans Te Vrede in de weg. Trapte de bal gewoon voor zijn hoofd wegWas anders zeker een doelpunt geweest. En die kans op de rand van de 16, goed vrijgespeeld door Vormer, had Immers best op goal mogen schieten.
Dat oneindige vertrouwen in hem is belachelijk. En dat zo'n gast aanvoerder is van Feyenoord is echt triest. Al is het misschien nog triester dat ik eerlijk moet bekennen dat ik geen idee heb wie gister dan wel aanvoerder zou moeten zijn.
Van Beek niet goed genoegquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:26 schreef RetRy32 het volgende:
Even een correctie:
-Vilhena voegt aanvallend bijzonder weinig toe, en verdedigend is het puur opjagen
-Te Vrede krijgt zijn kansen en benut ze niet, met messi op 10 zal hij alsnog niet gaan scoren
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:26 schreef RetRy32 het volgende:
Even een correctie:
Omdat hij bij ons gehaald en gezien wordt als vervanger voor Clasie maar dat is hij helemaal niet. Ik zie het al wel gebeuren dat Immers gewoon blijft staan en dat Ziyech op 6 komt te spelen.quote:
De man is TD, geen scout.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie zegt dat precies?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat hij bij ons gehaald en gezien wordt als vervanger voor Clasie maar dat is hij helemaal niet.
Ik snap direct waarom niemand hier jou nog serieus neemt..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:26 schreef RetRy32 het volgende:
Even een correctie:
Als Clasie verkocht wordt hebben ze geld voor Ziyech. Voor de positie waar Ziyech speelt hebben we Immers al. Maar bij het vertrek van Clasie hebben we nog niemand voor de nr 6 positie. Ik kan wel raden (en Ziyech zelf ook wel) wat er dan gaat gebeuren.quote:
Ah. Je zuigt het dus weer uit je duim. Zeg dat dan meteen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als Clasie verkocht wordt hebben ze geld voor Ziyech. Voor de positie waar Ziyech speelt hebben we Immers al. Maar bij het vertrek van Clasie hebben we nog niemand voor de nr 6 positie. Ik kan wel raden (en Ziyech zelf ook wel) wat er dan gaat gebeuren.
Ik zuig uit mijn duim dat als ik Ziyech was ik naar Twente zou gaan ipv Feyenoord? Oja klinkt logischquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Je zuigt het dus weer uit je duim. Zeg dat dan meteen.
Dat hij binnen Feyenoord wordt gezien als vervanger van Clasie, Dirk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zuig uit mijn duim dat als ik Ziyech was ik naar Twente zou gaan ipv Feyenoord? Oja klinkt logisch
Nou nou nou nouquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zuig uit mijn duim dat als ik Ziyech was ik naar Twente zou gaan ipv Feyenoord? Oja klinkt logisch
Mongool dat je bent. Net zoals je opmerking dat Achabar niet aan de ramadan mee zou doen en daarom niet fit was. Dat zou ik ook uit mijn duim hebben gezogen terwijl Rutten dat zelf vertelde in een interview met RTV Rijnmond.
Dom varken dat je bent.
Aldus Dirk-Kuijt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja tegen debielen als Caland kan ik echt niet.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:56 schreef Sunri5e het volgende:
Mongool dat je bent.
Dom varken dat je bent.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mongool dat je bent. Net zoals je opmerking dat Achabar niet aan de ramadan mee zou doen en daarom niet fit was. Dat zou ik ook uit mijn duim hebben gezogen terwijl Rutten dat zelf vertelde in een interview met RTV Rijnmond.
Dom varken dat je bent.
bakkal was ook een groot succesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:03 schreef Henrys het volgende:
El Ahmadi wil terug naar Nederland en is volgend seizoen transfervrij
Rustig Dirk. Rustig. Adem in, adem uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je bent maar druk met je obsessie he?
Zei ik je niet dat de kwaliteit van je elftal de middenmoot van de Eredivisie niet ontstijgt dit jaar. Gaat nog een leuk jaar worden voorspel ik je.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Rustig Dirk. Rustig. Adem in, adem uit.
Ik denk eigenlijk dat er over een paar weken een heel ander elftal staat. Maar we gaan het zien inderdaad, durf je dat kratje bier er nog op te wedden?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zei ik je niet dat de kwaliteit van je elftal de middenmoot van de Eredivisie niet ontstijgt dit jaar. Gaat nog een leuk jaar worden voorspel ik je.
Dit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:15 schreef Akilla het volgende:
Waarom blijft Fred ook immers opstellen? Zet dan lekker die karsdorp er neer ofzo.
Immers was ik al een tijdje klaar mee, dat gezeik dat die zo belangrijk is, is wat mij betreft ook onzin.
Ugh, dit, 100%.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Druk zetten heeft 99% van de tijd geen zin en er vallen alleen maar gaten door.
Immers zet schijndruk. Hij rent maar wat. Nu we het toch over El Ahmadi hebben, die kon dat perfect. Tegenstander de juiste kant opdwingen, de rest daarin meekrijgen. Je kan beter 8 kilometer in een wedstrijd slim lopen dan 12 dom zoals Immers doet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Ugh, dit, 100%.
Het is 1 ding dat hij het doet, maar de rest van het middenveld kan er niet mee omgaan.
Zo schrijnend toen Lex weggetikt werd in een driehoekje van Heerenveen gisteren. Hij leek een 8 jarige dreumes die de bal zo graag wil hebben, maar er telkens net niet bij kan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Immers zet schijndruk. Hij rent maar wat. Nu we het toch over El Ahmadi hebben, die kon dat perfect. Tegenstander de juiste kant opdwingen, de rest daarin meekrijgen. Je kan beter 8 kilometer in een wedstrijd slim lopen dan 12 dom zoals Immers doet.
Je kan niet duidelijker in beeld brengen waarom Te Vrede tekort schiet als spits dan dat moment. Zo'n bal moet gewoon in de hoek liggen en niet recht op de keeper. Pelle had die kool gemaakt en dan was je niet meer in de problemen gekomen ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Bilal dinges moest ook overduidelijk wennen zeg. Wel een erg goede voorzet op Te Vrede, die had moeten hangen.
Ben je nu aan het trollen of wat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan is het toch ook niet zijn verdienste?
Bakkal is dik en uit vorm. El Ahmadi speelt nog regelmatig en komt gewoon goed mee op PL niveauquote:
Doe effe normaal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naast die Turk willen we als nog Dost halen begrijp ik. Tevrede heeft elke keer gewoon gescoord geef die jongen nou gewoon een kans om te groeien als voetballer..
Huntelaar kan ook niet voetballen maar wel scoren...quote:
Te Vrede houdt geen bal vast. Heb je niks aan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Naast die Turk willen we als nog Dost halen begrijp ik. Tevrede heeft elke keer gewoon gescoord geef die jongen nou gewoon een kans om te groeien als voetballer..
Doe effe normaalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Huntelaar kan ook niet voetballen maar wel scoren...
Wil je godverdomme even je UI wijzigen? Naast dat je hem hebt genakt wil ik ook niet met jouw opmerkingen geassocieerd wordenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als hij onze TD is dan is het elke week raak bij het maasgebouw.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Dost![]()
Vermeer![]()
Botteghin
Poulsen![]()
Man, wat ben ik blij dat jij onze TD niet bent.
Dost heb ik maar aangenomen als een van de drie "grote". Kan wat mij betreft ook Zapata en Guidetti (mits normaal salaris en fit) zijn. Al vind ik vijf miljoen voor Guidetti met een 1-jarig contract en zonder wedstrijd ritme absurd veel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Dost![]()
Vermeer![]()
Botteghin
Poulsen![]()
Man, wat ben ik blij dat jij onze TD niet bent.
Je wilt stapeltje brandhout of bankzitter van de joden halen en dan ook nog Kongolo doorschuiven naar het middenveld? Ik wou je niet als TD maar als coach ben je ook niet heel veelquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:47 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Dost heb ik maar aangenomen als een van de drie "grote". Kan wat mij betreft ook Zapata en Guidetti (mits normaal salaris en fit) zijn. Al vind ik vijf miljoen voor Guidetti met een 1-jarig contract en zonder wedstrijd ritme absurd veel.
Vermeer is gewoon een van de beste keepers in de eredivisie en is voor een prikkie op te halen. Hoeven we in ieder geval niet meer naar Mulder te kijken.
Een goede VM weet ik zo niet betaalbaar te vinden dus het lijkt me prima om Kongolo dan door te schuiven, maar dan heb je achterin weer gaten...tja...
Shit :-(quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je wilt stapeltje brandhout of bankzitter van de joden halen en dan ook nog Kongolo doorschuiven naar het middenveld? Ik wou je niet als TD maar als coach ben je ook niet heel veel
Huntelaar is 100x beter dan Te Vrede. Te Vrede is handig als breekijzer maar qua niveau meer geschikt voor een middenmoter in de eredivisie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
And so it beginsquote:‘Feyenoord-fans moeten weten: ik speelde niet vanwege politieke reden’
De supporters van Feyenoord hoeven zich volgens Colin Kazim-Richards niet druk te maken om zijn fitheid. Hoewel de 27-jarige aanvaller vrijdagmiddag gepresenteerd werd bij zijn nieuwe Rotterdamse club, kwam hij ’s avonds niet in actie toen het elftal van Fred Rutten tegen sc Heerenveen speelde.
Dat de 35-voudig Turks international, die overkomt van Bursaspor, geen deel uitmaakte van de wedstrijdselectie heeft niets te maken met zijn conditie. Kazim-Richards geeft juist aan erg fit te zijn. “Ik ben altijd fit en heb een personal trainer. Maar de fans moeten weten dat de reden dat ik niet speelde een politieke achtergrond heeft en geen sportieve”, vertelt de aanvaller aan Feyenoord TV.
“Er is niets om je zorgen te maken, want ik ben fit”, benadrukt de in Engeland geboren Turk nog eens. Kazim-Richards gaat ervan uit dat hij op korte termijn zijn waarde zal bewijzen voor Feyenoord. “Ik ben ervaren, maar ik ben pas 27 jaar. Ik heb overal in Europa gespeeld en weet wat het is om wedstrijden te winnen. Die mentaliteit heb ik ook. Ik kan doelpunten maken, dat neem ik hier mee naartoe.”
Van Beek niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:26 schreef RetRy32 het volgende:
Even een correctie:
Dat gaat echt genieten worden dit seizoen. Al is het voetbal nog zo kut, wekelijks verslag van de fratsen die Kazim uithaaltquote:
Luuk de Jong?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wacht maar totdat hij een moeilijke spits tegenover zich krijgt.
Het is inderdaad grappig, als het niet zo triest had geweestquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat echt genieten worden dit seizoen. Al is het voetbal nog zo kut, wekelijks verslag van de fratsen die Kazim uithaaltKan Krabby hem niet gewoon de hele dag volgen? Het is niet alsof hij nu wel aan nieuwtjes komt.
twitter:Roelofdevries83 twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 14:48:18Manager voetbalzaken Hans Vonk: "Er heeft zich een club gemeld voor Ziyech. Welke club kunnen we niet zeggen." reageer retweet
Zal je zien dat het Ajax is.. waar 2 honden vechten om een been, gaat de 3e ermee aan de haalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Roelofdevries83 twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 14:48:18Manager voetbalzaken Hans Vonk: "Er heeft zich een club gemeld voor Ziyech. Welke club kunnen we niet zeggen." reageer retweet
Ga er eigenlijk wel vanuit dat dit Feyenoord is. Clasie gaat weg, er is geld in kas, Twente staat onder curatele. Deze speler zullen ze echt niet laten lopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat moet Ajax met Ziyech? Ziyech is wel een stuk beter dan Klaassen maar die laatstgenoemde gaan ze echt niet op de bank zetten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zal je zien dat het Ajax is.. waar 2 honden vechten om een been, gaat de 3e ermee aan de haal
Met vriendelijke groet,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat moet Ajax Feyenoord met Ziyech? Ziyech is wel een stuk beter dan Klaassen Immers maar die laatstgenoemde gaan we echt niet op de bank zetten.
twitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 21:28:16Twente is nog steeds serieus in gesprek met Heerenveen. Ik meld t maar even. reageer retweet
Twente watchertwitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 23:47:44Probleem is dat kamp Ziyech naar beide clubs verschillende signalen afgeeft. Dit weekend valt beslissing reageer retweet
Ik vermoed dat FC Twente de enige club is die zich tot nu toe heeft gemeld bij Heerenveen, en dus ook de grootste kanshebber is om Ziyech in te lijven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:13 schreef Cara het volgende:
twitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 21:28:16Twente is nog steeds serieus in gesprek met Heerenveen. Ik meld t maar even. reageer retweet
Twente watchertwitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 23:47:44Probleem is dat kamp Ziyech naar beide clubs verschillende signalen afgeeft. Dit weekend valt beslissing reageer retweet
Ik vind het wel even leuk geweest al die transfer-rotzooi, ik zie het wel 31 augustus
Alsof Immers gaat banken. Blijkbaar heeft hij nu ook weer de nodige gevoelige informatie over Rutten te pakken gekregenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:26 schreef Scrummie het volgende:
Al had je geen keeper gehad had ik nog Ziyech gehaald om Immers eruit te halen.
We zullen het gaan zien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof Immers gaat banken. Blijkbaar heeft hij nu ook weer de nodige gevoelige informatie over Rutten te pakken gekregen
Ik ben wel benieuwd naar die gast. Qua uitstraling en zelfvertrouwen doet hij me denken aan Guidetti. Maarja, eerst maar eens zien of hij een beetje kan voetballen.quote:
Absoluut. Feyenoord moet gewoon toeslaan nu.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:36 schreef Tjacka het volgende:
zou een gemiste kans zijn om Ziyech niet te te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |