Juist wel ("ik speel nu voor H'veen en daar focus ik me op" is gewoon voetbaltaal voor: "ik speel volgende week voor Feyenoord maar mag nog niets zeggen")quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij klinkt niet alsof hij naar Feyenoord komt overigens.
Mwah, hij klinkt mij te politiek correct en niet enthousiast genoeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:11 schreef erik013 het volgende:
[..]
Juist wel ("ik speel nu voor H'veen en daar focus ik me op" is gewoon voetbaltaal voor: "ik speel volgende week voor Feyenoord maar mag nog niets zeggen")
Eens ja, viel me positief op. Zal wel extra gemotiveerd zijn nu.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond Schaken trouwens ook best aardig invallen. Voor op de bank mag hij van mij best blijven. Als Verhoek en Goossens maar weggaan
Onderhandelingspositie dit dat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, hij klinkt mij te politiek correct en niet enthousiast genoeg.
Als er echt iets speelt zijn spelers meestal wel iets toegeeflijker.
Net alsof dat vreemd is. Ken zat Marokkanen die gewoon vloeiend Nederlands praten, lijkt me ook normaal als dat je moedertaal is als 3e/4e generatie immigrant.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Overigens, dit is een Marokkaan die gewoon vrij normaal Nederlands praat. Beter dan sommige andere gasten uit de Eredivisie.
Fredje weet altijd van niks, mooi vind ik datquote:
Ken ook genoeg Nederlandse jongeren die het niet fatsoenlijk spreken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Net alsof dat vreemd is. Ken zat Marokkanen die gewoon vloeiend Nederlands praten, lijkt me ook normaal als dat je moedertaal is als 3e/4e generatie immigrant.
Dat is waarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken ook genoeg Nederlandse jongeren die het niet fatsoenlijk spreken.
Dat bedoelde ik dan ook gewoon.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken ook genoeg Nederlandse jongeren die het niet fatsoenlijk spreken.
Niet direct zo zeuren, ik ken ze ook wel, maar je kijkt toch ook wel eens naar Bruma of Depay? Of Drenthe?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Net alsof dat vreemd is. Ken zat Marokkanen die gewoon vloeiend Nederlands praten, lijkt me ook normaal als dat je moedertaal is als 3e/4e generatie immigrant.
Ook dan mij, met m'n boeren accent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Hakim spreekt beter Nederlands dan mij.
Wat dat betreft komt Boeitius volgens mij uit een stuk beter milieu. Komt in elk geval veel verstandiger over in interviews.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet direct zo zeuren, ik ken ze ook wel, maar je kijkt toch ook wel eens naar Bruma of Depay? Of Drenthe?
Ja, da's een goeie, gewoon normaal. Weet niet of dat met z'n milieu te maken heeft. Vind Indi ook altijd tof met de media trouwens, en die kwam dacht wel uit een slecht milieu.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:18 schreef erik013 het volgende:
[..]
Wat dat betreft komt Boeitius volgens mij uit een stuk beter milieu. Komt in elk geval veel verstandiger over in interviews.
Wat nu speelt is gerechtigd, we mogen nog 1 extra speler toevoegen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:19 schreef Tjacka het volgende:
zijn ziyech en co gewoon speelgerechtigd tegen loehansk?
Ziyech gaat echt wel wegquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:18 schreef erik013 het volgende:
Volgens Lodeweges mag Zyech niet weg bij Heerenveen. Maar hoe letterlijk je dat moet nemen?
Is onhoudbaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:18 schreef erik013 het volgende:
Volgens Lodeweges mag Zyech niet weg bij Heerenveen. Maar hoe letterlijk je dat moet nemen?
hmm okéquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat nu speelt is gerechtigd, we mogen nog 1 extra speler toevoegen.
Voor het juiste bedrag mag iedereen weg uiteindelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:18 schreef erik013 het volgende:
In combinatie met z'n voornaam ook nog heb ik dat vermoeden wel. Ouders hebben een hele grote invloed op hoe zo'n speler zich gedraagt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, da's een goeie, gewoon normaal. Weet niet of dat met z'n milieu te maken heeft.
Die komt uit Portugal toch?quote:Vind Indi ook altijd tof met de media trouwens, en die kwam dacht wel uit een slecht milieu.
Niet zo makkelijk als het lijkt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hmm oké
geen idee wat het niveau van luhansk is
maar sterkte er maar mee dan
Heerenveen zit niet in de positie om een dergelijke speler transfervrij te laten vertrekken. Onzin dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:18 schreef erik013 het volgende:
Dank u. Luhansk is niet veel. Maar ja ...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hmm oké
geen idee wat het niveau van luhansk is
maar sterkte er maar mee dan
zie een ziyech het ook niet zo maar omdraaienquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank u. Luhansk is niet veel. Maar ja ...
+1, Heerenveen-thuis was 2-0.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al +4 vergeleken met vorig seizoen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zijn nooit zielig Tjack. En komt wel goed, staan er gewoon komende week.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zie een ziyech het ook niet zo maar omdraaien
hopen dat luhansk echt heel slecht is dan zijn er nog mogelijkheden
want weer geen poule bereiken zou zielig voor jullie zijn
Uiteraard, maar als er een andere (buitenlandse) club komt die een 'juister bedrag' biedt, hoe ver gaat Feyenoord dan? Of wellicht gaat Twente alsnog een hoog bod doen nu ze 15 miljoen voor Promes hebben ontvangen. Maar dan zou z'n eigen voorkeur daar moeten liggen en die ligt bij jullie volgens mij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Voor het juiste bedrag mag iedereen weg uiteindelijk.
Ik moet zeggen dat ik Clasie niet echt miste op het middenveld. Vormer deed het, op een enkel foutje na, primaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:25 schreef Akilla het volgende:
Ga toch weg joh, vormer deed t prima. Beetje vertrouwen en je weet niet meer wie clasie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |