Juist wel ("ik speel nu voor H'veen en daar focus ik me op" is gewoon voetbaltaal voor: "ik speel volgende week voor Feyenoord maar mag nog niets zeggen")quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij klinkt niet alsof hij naar Feyenoord komt overigens.
Mwah, hij klinkt mij te politiek correct en niet enthousiast genoeg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:11 schreef erik013 het volgende:
[..]
Juist wel ("ik speel nu voor H'veen en daar focus ik me op" is gewoon voetbaltaal voor: "ik speel volgende week voor Feyenoord maar mag nog niets zeggen")
Eens ja, viel me positief op. Zal wel extra gemotiveerd zijn nu.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond Schaken trouwens ook best aardig invallen. Voor op de bank mag hij van mij best blijven. Als Verhoek en Goossens maar weggaan
Onderhandelingspositie dit dat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, hij klinkt mij te politiek correct en niet enthousiast genoeg.
Als er echt iets speelt zijn spelers meestal wel iets toegeeflijker.
Net alsof dat vreemd is. Ken zat Marokkanen die gewoon vloeiend Nederlands praten, lijkt me ook normaal als dat je moedertaal is als 3e/4e generatie immigrant.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Overigens, dit is een Marokkaan die gewoon vrij normaal Nederlands praat. Beter dan sommige andere gasten uit de Eredivisie.
Fredje weet altijd van niks, mooi vind ik datquote:
Ken ook genoeg Nederlandse jongeren die het niet fatsoenlijk spreken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Net alsof dat vreemd is. Ken zat Marokkanen die gewoon vloeiend Nederlands praten, lijkt me ook normaal als dat je moedertaal is als 3e/4e generatie immigrant.
Dat is waarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken ook genoeg Nederlandse jongeren die het niet fatsoenlijk spreken.
Dat bedoelde ik dan ook gewoon.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ken ook genoeg Nederlandse jongeren die het niet fatsoenlijk spreken.
Niet direct zo zeuren, ik ken ze ook wel, maar je kijkt toch ook wel eens naar Bruma of Depay? Of Drenthe?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Net alsof dat vreemd is. Ken zat Marokkanen die gewoon vloeiend Nederlands praten, lijkt me ook normaal als dat je moedertaal is als 3e/4e generatie immigrant.
Ook dan mij, met m'n boeren accent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Hakim spreekt beter Nederlands dan mij.
Wat dat betreft komt Boeitius volgens mij uit een stuk beter milieu. Komt in elk geval veel verstandiger over in interviews.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet direct zo zeuren, ik ken ze ook wel, maar je kijkt toch ook wel eens naar Bruma of Depay? Of Drenthe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |