Waarom?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:33 schreef Sunri5e het volgende:
Als ik Ziyech was zou ik overigens niet naar Feyenoord gaan maar naar Twente.
Want?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:33 schreef Sunri5e het volgende:
Als ik Ziyech was zou ik overigens niet naar Feyenoord gaan maar naar Twente.
Ik ben bij Immers het punt voor bij dat ik kritiek geefquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:32 schreef PIETR het volgende:
[..]
Je vergeet:
- Immers. Liep bij een 100% scoringskans Te Vrede in de weg. Trapte de bal gewoon voor zijn hoofd wegWas anders zeker een doelpunt geweest. En die kans op de rand van de 16, goed vrijgespeeld door Vormer, had Immers best op goal mogen schieten.
Dat oneindige vertrouwen in hem is belachelijk. En dat zo'n gast aanvoerder is van Feyenoord is echt triest. Al is het misschien nog triester dat ik eerlijk moet bekennen dat ik geen idee heb wie gister dan wel aanvoerder zou moeten zijn.
Van Beek niet goed genoegquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:26 schreef RetRy32 het volgende:
Even een correctie:
-Sven Van Beek is niet goed genoeg
-Vilhena voegt aanvallend bijzonder weinig toe, en verdedigend is het puur opjagen
-Wilkshire oogt heel zijn carrière onwennig en traag
-Te Vrede krijgt zijn kansen en benut ze niet, met messi op 10 zal hij alsnog niet gaan scoren
-JPB was weer zo slecht, alleen het oogde minder ongelukkig
-Schaken op weg naar zijn oude vorm, maar nog steeds niet goed
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:26 schreef RetRy32 het volgende:
Even een correctie:
Omdat hij bij ons gehaald en gezien wordt als vervanger voor Clasie maar dat is hij helemaal niet. Ik zie het al wel gebeuren dat Immers gewoon blijft staan en dat Ziyech op 6 komt te spelen.quote:
De man is TD, geen scout.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
allebei niet echt zijn verdienste he
Wie zegt dat precies?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat hij bij ons gehaald en gezien wordt als vervanger voor Clasie maar dat is hij helemaal niet.
Ik snap direct waarom niemand hier jou nog serieus neemt..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:26 schreef RetRy32 het volgende:
Even een correctie:
Als Clasie verkocht wordt hebben ze geld voor Ziyech. Voor de positie waar Ziyech speelt hebben we Immers al. Maar bij het vertrek van Clasie hebben we nog niemand voor de nr 6 positie. Ik kan wel raden (en Ziyech zelf ook wel) wat er dan gaat gebeuren.quote:
Ah. Je zuigt het dus weer uit je duim. Zeg dat dan meteen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als Clasie verkocht wordt hebben ze geld voor Ziyech. Voor de positie waar Ziyech speelt hebben we Immers al. Maar bij het vertrek van Clasie hebben we nog niemand voor de nr 6 positie. Ik kan wel raden (en Ziyech zelf ook wel) wat er dan gaat gebeuren.
Ik zuig uit mijn duim dat als ik Ziyech was ik naar Twente zou gaan ipv Feyenoord? Oja klinkt logischquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Je zuigt het dus weer uit je duim. Zeg dat dan meteen.
Dat hij binnen Feyenoord wordt gezien als vervanger van Clasie, Dirk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zuig uit mijn duim dat als ik Ziyech was ik naar Twente zou gaan ipv Feyenoord? Oja klinkt logisch
Nou nou nou nouquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik zuig uit mijn duim dat als ik Ziyech was ik naar Twente zou gaan ipv Feyenoord? Oja klinkt logisch
Mongool dat je bent. Net zoals je opmerking dat Achabar niet aan de ramadan mee zou doen en daarom niet fit was. Dat zou ik ook uit mijn duim hebben gezogen terwijl Rutten dat zelf vertelde in een interview met RTV Rijnmond.
Dom varken dat je bent.
Aldus Dirk-Kuijt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja tegen debielen als Caland kan ik echt niet.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:56 schreef Sunri5e het volgende:
Mongool dat je bent.
Dom varken dat je bent.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mongool dat je bent. Net zoals je opmerking dat Achabar niet aan de ramadan mee zou doen en daarom niet fit was. Dat zou ik ook uit mijn duim hebben gezogen terwijl Rutten dat zelf vertelde in een interview met RTV Rijnmond.
Dom varken dat je bent.
bakkal was ook een groot succesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:03 schreef Henrys het volgende:
El Ahmadi wil terug naar Nederland en is volgend seizoen transfervrij
Rustig Dirk. Rustig. Adem in, adem uit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je bent maar druk met je obsessie he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |