boetius zat ook gewoon niet zo lekker in de wedstrijd, vond dat niet zo een vreemde wissel, Bilal eruit vond ik opvallender. Vind ik een fijne voetballer om te aanschouwen, veel loopacties, ziet de juiste ruimtes, en is vrij snelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:37 schreef Caland het volgende:
Manu voor Boetius getuigde ook wel van lef. Man meer situatie in eigen Kuip optimaal uitbuiten. Fredsj de verlosser.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tevrede weer belangrijk vandaag hoe lelijk ook hij maakt ze wel.Van mij hoeft die turkook echt niet gelijk in de basis. Worden we lekker gemaakt met Zebat en Gudetti komt er een stink turk.. Nee doe dan maar Tevrede.
Doe ff normaal man.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tevrede weer belangrijk vandaag hoe lelijk ook hij maakt ze wel.Van mij hoeft die turkook echt niet gelijk in de basis. Worden we lekker gemaakt met Zebat en Gudetti komt er een stink turk.. Nee doe dan maar Tevrede.
heb jij uberhaupt een idee over wie dit gaat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:56 schreef NM. het volgende:
[..]
Van een Döner Kebab met knoflook ga je anders aardig stinken hoor.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=222109quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:58 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
heb jij uberhaupt een idee over wie dit gaat?
okquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:04 schreef NM. het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=222109
Deze Turk.
Werd aangeraakt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, Mulder stapte weer dom de andere kant op waardoor hij het niet meer kon corrigeren. Dat terwijl de bal binnen gemakkelijk bereik kwam van zijn originele positie.
Mee eens.quote:
Nee niet specifiek.quote:
Meer tegen buitenlanders in het algemeen zeker?quote:
Ik begrijp niet dat mensen zeggen dat hij niet gemist werd. Alsje dat zegt, heb je echt poep in je ogen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:28 schreef Tomasso het volgende:
Zijn er na de wedstrijd van vanavond serieus nog mensen die willen dat Clasie verkocht wordt ja? En denken die echt dat Vormer in de basis kan staan?
Die mensen moeten worden opgenomen. Je miste Clasie vandaag zó enorm.
Ik denk niet dat je dit gewonnen had mét Clasie. Moet je eens letten op de spelers die de bal willen en komen halen zodra we op aan het bouwen zijn. Die zijn er dus bijna niet. Positiespel is zo slecht en daar is Clasie ook geen ster in - die hobbelt ook maar wat rond.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:28 schreef Tomasso het volgende:
Zijn er na de wedstrijd van vanavond serieus nog mensen die willen dat Clasie verkocht wordt ja? En denken die echt dat Vormer in de basis kan staan?
Clasie gaan we niet missen nee. Ik zou 9 miljoen een uitstekende transfersom vinden voor Clasie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:28 schreef Tomasso het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |