Mooi, nu meteen Guidetti halenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:00 schreef Maver24 het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)ht-aan-fc-porto.html
Dag Clasie
Nou ja, in elk geval heb je al 4 punten meer dan een jaar geleden na 2 (zelfs 3) wedstrijdenquote:
Denk dat v. geel eerder voor Dost zal gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi, nu meteen Guidetti halen
of een andere spits natuurlijk
Zyech halen was voor vandaag voldoende geweest.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef Jorwol het volgende:
Gelijk Drente en kwiedetti halen ja tog
Is geprobeerd natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:04 schreef erik013 het volgende:
[..]
Zyech halen was voor vandaag voldoende geweest.
Dat zou zeer goed nieuws zijn, mooi ook dat de supporters van Feyenoord gingen klappen voor 'mquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Ziyech is min of meer rond jongens.
Dat zei je gister ook al, maar hoe weet je het zo zeker beste insogodquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat is daarvoor je bron?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Is Dost een type die het team kan opzwepen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Denk dat v. geel eerder voor Dost zal gaan.
Kijk jij altijd voetbal met een blinddoek op? Veruit slechtste man op het veld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:00 schreef Scrummie het volgende:
Overigens, Vilhena: baas. Speelde echt top vandaag, als 1 van de weinigen.
Je gokt dus gewoon. Zeg dan niks.quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je gokt dus gewoon. Zeg dan niks.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kijk jij altijd voetbal met een blinddoek op? Veruit slechtste man op het veld.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:07 schreef erik013 het volgende:
Clasie voor 9 miljoen naar Porto.
https://twitter.com/Transfergerucht/status/500372349569728514 (altijd wel goed geinformeerd, deze Twitter account)
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:06 schreef Insomnia_ het volgende:
9 miljoen prima bedrag voor Clasie trouwens.
Same ja, speelde prima.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:06 schreef Maver24 het volgende:
ik vond Wilkshire wel positief verassen.
Vandaag lag niet aan je spits hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi, nu meteen Guidetti halen
of een andere spits natuurlijk
Dat was Van Beek, veruit.quote:
Wel deels maar hij gaat wel beter spelen. Maar erachter zit niets. Ja, een sta in de weg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vandaag lag niet aan je spits hoor.
Idd, Zyech had los van of Clasie zou blijven moeten komen, maar als Clasie vertrekt zou je ook gewoon Toornstra moeten halen. Die 8-10 miljoen van Utrecht gaan ze echt niet volhouden, zeker niet als je Toornstra zelf een beetje opstookt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:07 schreef hhh38 het volgende:
Met alleen Ziyech zou ik eigenlijk niet tevreden zijn.
Optie 1: Hij speelt in plaats van Immers en je bent verdedigend veel te zwak.
Optie 2: Hij speelt in plaats van Vilhena en hij staat een van je grootste talenten in de weg.
Toornstra moet dus (ook) komen om de balans op het middenveld te behouden
Middenveld moet ook beter, maar scorend vermogen is volledig afwezigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vandaag lag niet aan je spits hoor.
Lukte ze bij FOX in elk geval niet. Heb volgens mij 2 a 3 keer "ik speel nu voor Heerenveen en daar focus ik me op" gehoord.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Ziyech op Radio Rijnmond. Die gaan ongetwijfeld proberen uitspraken te ontlokken.
Zelfs bij de beste voorzetters komen er maar 20% van de ballen ofzo aan. Aantal waren nog gevaarlijk. Die ene op het laatst met Te Vrede dat Nordfeldt hem net eruit tikt, of die dat hij hem op zn borst legt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:09 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Jammer van zijn 20 mislukte voorzetten alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |