oke, prima.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:PhilipHarmeling twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 12:55:14Klaus Allofs:'' We will not sell Bas Dost. We want Olic,Dost and Bendtner to fight for the first role of striker.'' reageer retweet
De onderhandelingen worden vanavond waarschijnlijk hervat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:39 schreef Fokker101 het volgende:
Ziyech naar Feyenoord waarschijnlijkbeter als Twente.
Inderdaad. In de bus van Heerenveen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:11 schreef Petert87 het volgende:
Ziyech vandaag onderweg naar de Kuip!
Hij start zelfs al in de basis in de Kuip vanavondquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:11 schreef Petert87 het volgende:
SChiet mooi opquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij start zelfs al in de basis in de Kuip vanavond
Heb je de opstellingen al dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Flauwquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik moest er ook echt nog 3 seconden over nadenkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:11 schreef Petert87 het volgende:
Ik denk serieus wel dat het een voordeel voor onze onderhandelingspositie is dat Heerenveen toevallig vandaag in De Kuip aantreedt tegen Feyenoord.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:45 schreef Caland het volgende:
Kan die Ziyech niet alvast de warming-up met ons meedoen. Effe laten wennen, toch niks mis mee.
Dat bericht kwam wel van de Telegraaf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk serieus wel dat het een voordeel voor onze onderhandelingspositie is dat Heerenveen toevallig vandaag in De Kuip aantreedt tegen Feyenoord.
Beetje die Ziyech het hoofd op hol brengen zodat tie niet eens meer overweegt nog naar een andere club te willen.
Geloofwaardiger dan het AD of Krabbyquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bericht kwam wel van de Telegraaf.
Telegraaf zit de laatste tijd wel vaker goed met geruchten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bericht kwam wel van de Telegraaf.
Denk dat dat nog lastig is met de knvb die in hun nek zit te hijgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of hij daadwerkelijk komt valt nog te bezien omdat ik nog steeds vrees dat Fc Twente slagvaardiger zal handelen.
Wat de speler zelf wil zal doorslaggevend zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Of hij daadwerkelijk komt valt nog te bezien omdat ik nog steeds vrees dat Fc Twente slagvaardiger zal handelen.
Tenzij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
Wat de speler zelf wil zal doorslaggevend zijn.
Ik denk dat wij daardoor wel in het voordeel zijn, mits dat "Allah je moeder is een hoer spreekkoor" vanavond weer van stal gehaald wordt.
Tenzijquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik denk dat wij daardoor wel in het voordeel zijn, mits dat "Allah je moeder is een hoer spreekkoor" vanavond weer van stal gehaald wordt.
Tja, wie het hoogste salaris biedt zal hem wel krijgen. Hij zal beide clubs zien als een opstapje naar nog grotere clubsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
Tenzij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
Als beide clubs een beetje op hetzelfde salarisniveau zitten dan zal hij wel voor Feyenoord kiezen.. De meeste spelers kiezen denk ik in zo'n geval toch liever voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, wie het hoogste salaris biedt zal hem wel krijgen. Hij zal beide clubs zien als een opstapje naar nog grotere clubs
Ik denk dat hij een lichte voorkeur voor Feyenoord zal hebben, anders na vanavond wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
Feyenoord is dan ook nét een betere tussenstap van Twentequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als beide clubs een beetje op hetzelfde salarisniveau zitten dan zal hij wel voor Feyenoord kiezen.. De meeste spelers kiezen denk ik in zo'n geval toch liever voor Feyenoord.
Je zou misschien Bilal nog kunnen uitspelen als troefkaart. Samen naar de moskee dit dat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als beide clubs een beetje op hetzelfde salarisniveau zitten dan zal hij wel voor Feyenoord kiezen.. De meeste spelers kiezen denk ik in zo'n geval toch liever voor Feyenoord.
Denk dat de meeste mensen juist niet voor Feyenoord kiezen, doorgesnoven kut publiekquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Om de hoek van De Kuip staat een levensgrote moskee. Stuur je ze ff daarlangs.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zou misschien Bilal nog kunnen uitspelen als troefkaart. Samen naar de moskee dit dat.
En gewoon een grotere club met veel meer uitstraling.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Feyenoord is dan ook nét een betere tussenstap van Twente
Bilal is al druk aan het smssen als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zou misschien Bilal nog kunnen uitspelen als troefkaart. Samen naar de moskee dit dat.
Post hier niet dan. Hier zijn we allemaal doorgesnoven en kutquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:07 schreef Gekke_Wizard het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen juist niet voor Feyenoord kiezen, doorgesnoven kut publiek
Hebben ze in Turkije nog geen whatsapp?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En gewoon een grotere club met veel meer uitstraling.
[..]
Bilal is al druk aan het smssen als ik mij niet vergis.
Valt reuze mee.. de meesten zijn figuren als ikzelf en ik ben allesbehalve doorgesnoven en kutquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:07 schreef Gekke_Wizard het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen juist niet voor Feyenoord kiezen, doorgesnoven kut publiek
Jij gaat ook niet naar Feyenoord.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Valt reuze mee.. de meesten zijn figuren als ikzelf en ik ben allesbehalve doorgesnoven en kut
Ah ja app zal het wel zijn.. ik meende iets te hebben gelezen over smsjes maar zal wel app zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ze in Turkije nog geen whatsapp?
Mag wel, ik kan me alleen niet voorstellen dat het leuk is voor jequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:10 schreef Gekke_Wizard het volgende:
[..]
Omdat er doorgesnoven publiek is mag ik hier niet posten ?
Wat is er sowieso leuk dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mag wel, ik kan me alleen niet voorstellen dat het leuk is voor je
Oei een trol.. daar mag ik niet op ingaan heb ik geleerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:10 schreef Gekke_Wizard het volgende:
[..]
Jij gaat ook niet naar Feyenoord.
Yeah, lekker snuiven vanavond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:07 schreef Gekke_Wizard het volgende:
[..]
Waarom achter de tribune? Gewoon op de tribune, ja tochquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Yeah, lekker snuiven vanavond.
Gewoon hopen wit poeder achter de tribune. Gratis en voor niets.
Eigenlijk is zo'n seizoenskaart een koopje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:14 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Amenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:15 schreef elCholo het volgende:
Iedereen die niet snuift samen met het bestuur tegen de muur!
Niet zo negatief, Te Vrede gaat vlammenquote:
Boulahrouzquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie moeten de goals scoren bij Heerenveen dan?
Ziyech en...?
Dan heeft ie voor niets zo een hele kloon aangemaaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Oei een trol.. daar mag ik niet op ingaan heb ik geleerd
In de 90e minuutquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Niet zo negatief, Te Vrede gaat vlammen
Na het uitstapje bij ADO is mijn positiviteit inderdaad wel weg jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Niet zo negatief, Te Vrede gaat vlammen
Dat 34x en je bent kampioenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na het uitstapje bij ADO is mijn positiviteit inderdaad wel weg ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
De top40 is ook niet meer wat het geweest is...quote:
Ik loop nog steeds elke dag met een half stijfie rond omdat hij weg mag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:24 schreef ace_eleven het volgende:
Schaken wilt (voorlopig nog) niet eens sterven voor zijn club![]()
Naast het bestuur zettuh
En Heerenveen heeft zeker doping in de flesjes gestopt van de achterhoede.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zit die kk Schaken nou op 0:56.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:24 schreef ace_eleven het volgende:
Schaken wilt (voorlopig nog) niet eens sterven voor zijn club![]()
Naast het bestuur zettuh
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 16:11:04Feyenoord heeft zich per direct versterkt met Colin Kazim-Richards. De 27-jarige aanvaller wordt voor een jaar gehuurd van Bursaspor. reageer retweet
Lopen er nog ex-Feyenoorders?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie moeten de goals scoren bij Heerenveen dan?
Ziyech en...?
Vies dik. Moet goftedomme meer snuiven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 16:11:04Feyenoord heeft zich per direct versterkt met Colin Kazim-Richards. De 27-jarige aanvaller wordt voor een jaar gehuurd van Bursaspor. reageer retweet
Ene J. Buijs toch?quote:
JA, en hij komt ook gratis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hij is familie van Henk ten Cate?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:23 schreef heiden6 het volgende:
Feyenoord verkoopt per abuis Daley Blind
hihahoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:23 schreef heiden6 het volgende:
Daar was zijn zaakwaarnemer het in eerste instantie niet over eens.quote:
Hebben elkaar ontmoet in vapianosquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar was zijn zaakwaarnemer het in eerste instantie niet over eens.
Geheel toevallig trouwens dezelfde zaakwaarnemer als die van Guidetti heb ik vernomen.
Met of zonder jas?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben elkaar ontmoet in vapianos
Gelukkig pas de 3e keer dat dit gepost wordtquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:23 schreef heiden6 het volgende:
Alsof Guidetti een jas heeftquote:
twitter:_Aburak twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 16:19:09@Feyenoord @giresse_alain @colin_kazim08 thank you so much feyenoord
reageer retweet
twitter:SelimVURGUN twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 16:20:11@Feyenoord @emirhanalan16 @colin_kazim08 GO! and Don't come BACK! reageer retweet
ook de turken houden een goed gevoel over aan de transfertwitter:dincerrsemih twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 16:21:55@Feyenoord @BatuEngin @colin_kazim08 you are yarra yediniz geçmiş ola ! reageer retweet
Je bent zelf een yediniz.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:27 schreef Cara het volgende:
twitter:_Aburak twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 16:19:09@Feyenoord @giresse_alain @colin_kazim08 thank you so much feyenoord
reageer retweet
twitter:SelimVURGUN twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 16:20:11@Feyenoord @emirhanalan16 @colin_kazim08 GO! and Don't come BACK! reageer retweet
ook de turken houden een goed gevoel over aan de transfertwitter:dincerrsemih twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 16:21:55@Feyenoord @BatuEngin @colin_kazim08 you are yarra yediniz geçmiş ola ! reageer retweet
die is onder de bomgordelquote:
Kom op man, laat die jongen zich een beetje thuis voelen.quote:
"door omstandigheden"quote:Feyenoord heeft zich per direct versterkt met de 27-jarige aanvaller Colin Kazim-Richards. De 35-voudig Turks international wordt op huurbasis overgenomen van Bursaspor en tekent in De Kuip een contract voor één jaar. Feyenoord heeft een optie om Kazim-Richards na dit seizoen transfervrij over te nemen van zijn huidige club.
Met de komst van Kazim-Richards krijgt de technische staf van Feyenoord de beschikking over meer opties voor de voorhoede. ‘Twee maanden geleden zijn we via Pierre van Hooijdonk getipt over deze speler’, vertelt technisch directeur Martin van Geel. ‘Vervolgens hebben wij ons huiswerk gedaan en onder andere via contact met gerespecteerde mensen die met hem gewerkt hebben een goed beeld gekregen van deze speler. Kazim-Richards kan op meerdere posities in de voorhoede uit de voeten, heeft veel ervaring in het Turkse elftal, in de Champions League en in de Europa League en beschikt over kwaliteiten die we nog niet hadden in onze selectie. Vanwege deze huurconstructie is het financiële risico dat we nemen zeer beperkt, terwijl we de optie hebben om deze speler na dit seizoen langer aan ons te binden. We zijn blij dat we met de komst van Kazim-Richards onze aanvallende opties hebben kunnen vergroten.’
Kazim-Richards kwam in het verleden onder meer uit voor de Turkse topclubs Fenerbahçe en Galatasaray. Ook speelde hij voor Sheffield Wednesday, Toulouse, Olympiakos Piraeus en Blackburn Rovers. Afgelopen seizoen kwam de aanvaller in 16 competitiewedstrijden voor Bursaspor in actie. ‘In de tweede helft van het afgelopen seizoen is hij door omstandigheden weinig meer aan spelen toegekomen, waardoor hij erop gebrand is om bij ons weer minuten te gaan maken’, zegt Van Geel.
‘Ik ben ontzettend blij met deze stap’, vertelde Kazim-Richards in een eerste reactie. ‘Feyenoord is een grote club met een geweldige historie, en dan heb ik het nog niet eens over het stadion. Ik ben enorm trots dat ik daar mag gaan spelen. Bovendien zie ik dit contract als een mooie kans voor mezelf. Ik heb bij verschillende clubs in Europa gespeeld en weet wat er voor nodig is om wedstrijden te winnen. Die winnaarsmentaliteit wil ik graag overbrengen op het team.’
Jammer dat die niet kan voetballen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:20 schreef Insomnia_ het volgende:
hij is voorbeeld hoe een voetballer eruit moet zien
Dat was ook mijn eerste gedachte.. slechter dan die 2 kneuzen kan bijna niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:36 schreef erik013 het volgende:
Slechter dan Verhoek en Schaken zal ie het niet doen.
Mja, bij Pelle kon iedereen wel zien dat het een speler was die iets toe kon voegen aan Feyenoord op dat moment, zelfs al had hij niet 1 goal gemaakt. We hadden toen alleen die 2 blinde paarden en een pelle die een balletje aan kan nemen en ook weer netjes terugleggen is al een hele vooruitgang.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:36 schreef erik013 het volgende:
Ach ja, werd Pellé ook niet ooit weggelachen aan de hand van z'n resume?
Slechter dan Verhoek en Schaken zal ie het niet doen.
Mwa. Op zich zijn schaken en verhoek wel professioneel. Hij zou voetballend nog hetzelfde kunnen "presteren" en daarbovenop nog voor gezeik/onrust zorgen in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.. slechter dan die 2 kneuzen kan bijna niet.
Zeker in Europees verband is iemand met veel fysieke kracht van enorm belang.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte.. slechter dan die 2 kneuzen kan bijna niet.
Ik hoop alleen dat ie wat beter presteert dan op z'n Wiki voorspeld staatquote:Feyenoord 2014–15 16 0 5 2 0 0 21 2
Volgens mij is hij qua flop-gehalte vergelijkbaar met Verhoek, Biseswar en nog een rits spelers uit dat rijtje: ze presteren 1 seizoen bovengemiddeld en plukken daar de rest van hun carrière de vruchten van.. alle clubs die iets in hen zien denken: 'hij heeft het in zich, dat heeft hij ooit laten zien', maar vervolgens floppen ze keer op keer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mwa. Op zich zijn schaken en verhoek wel professioneel. Hij zou voetballend nog hetzelfde kunnen "presteren" en daarbovenop nog voor gezeik/onrust zorgen in de kleedkamer.
Gebaseerd op zijn verleden zou dat zelfs niet een hele grote verrassing zijn.
Ik vind Wilkshire eerlijk gezegd geen slechte indruk maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Één voordeel is wel dat Kazim Richards aardig fysiek sterk zal zijn. Maar dat is - waarschijnlijk - dan ook het enige.
Feyenoord lijkt zo ondertussen wel een reintegratietraject voor voetballers. Boulahrouz, Wilkshire en nu deze Turk, die allen weer een nieuwe kans krijgen bij Feyenoord.
Hoessen is heel belangrijk geweest voor Ajax.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:46 schreef Thunder0x het volgende:
De nieuwe Hoessen aangetrokken geweldig !
Ik wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:46 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik vind Wilkshire eerlijk gezegd geen slechte indruk maken.
Heeft redelijk wat snelheid.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:43 schreef Heeinz het volgende:
Kan overal voorin spelen toch? Lijkt me niet echt een flitsende vleugelspeler
Die bovengemiddelde piek was dan wel een stuk hoger als bij Biseswar en Verhoek. Je zou zeggen dat zelfs als je dat nooit meer haalt je in de eredivsie nog prima mee zou moeten kunnen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij qua flop-gehalte vergelijkbaar met Verhoek, Biseswar en nog een rits spelers uit dat rijtje: ze presteren 1 seizoen bovengemiddeld en plukken daar de rest van hun carrière de vruchten van.. alle clubs die iets in hen zien denken: 'hij heeft het in zich, dat heeft hij ooit laten zien', maar vervolgens floppen ze keer op keer.
Dan mogen we nog uitkijkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:46 schreef Thunder0x het volgende:
De nieuwe Hoessen aangetrokken geweldig !
Maar Fredje is goed met moeilijke jongens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kazim
De club hoer die het niet kon maken bij Fener en Galatasaray. Zorgt alleen maar voor problemen, is arrogant, dom en ongedisciplineerd. Gaat ook niks worden bij Feyenoord.
Zeg je er toch wat van?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:50 schreef Toekito het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom wr een klein groepje fans in een trein nu Hamas Hamas loopt te bleren?! Ze maken de club ten schande en verder niks.
Wat verschrikkelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:50 schreef Toekito het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom wr een klein groepje fans in een trein nu Hamas Hamas loopt te bleren?! Ze maken de club ten schande en verder niks.
Ik denk dat ze hun steun voor Palestina in het conflict in de Gazastrook betuigen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:50 schreef Toekito het volgende:
In de Schilderswijk mocht het ook, dus waarom niet in de trein..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:50 schreef Toekito het volgende:
De Schilderswijk is inmiddels niet het domein van Nederland, denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In de Schilderswijk mocht het ook, dus waarom niet in de trein..
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In de Schilderswijk mocht het ook, dus waarom niet in de trein..
Net goed genoeg voor het B-team bij galatasaray is nog goed genoeg om mee te draaien in de top van de eredivisiequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kazim
De club hoer die het niet kon maken bij Fener en Galatasaray. Zorgt alleen maar voor problemen, is arrogant, dom en ongedisciplineerd. Gaat ook niks worden bij Feyenoord.
Tegenwoordig kan het ook zomaar een pro-Gaza demonstratie zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:50 schreef Toekito het volgende:
Ik denk dat hij wel eerder speelminuten gaat maken hoor... T zou me niet verbazen als ze hem opstellen de komende week tegen Luhansk en zijn prestaties bekijken en mede op basis daarvan beslissen of ze nog een 4-5 mln willen uitgeven aan een (andere) spits...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:02 schreef Petert87 het volgende:
Zullen we eerst de prestaties van Kazim even afwachten voor we hem afbranden? Guidetti was een onbekende en van Pellè verwachtte we op voorhand ook niets. We zullen het wel zien over 3 maanden als hij fit is.
Deze jongen oogt zijn gehele carrière al onwennig hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik niet. Moet nog even in het ritme komen, maar dat komt snel goed.
Guidetti was onbekend, maar bij deze man is bekend dat hij het overal voetballend en buiten het voetballen een waardeloze eikel Is geweest.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:02 schreef Petert87 het volgende:
Zullen we eerst de prestaties van Kazim even afwachten voor we hem afbranden? Guidetti was een onbekende en van Pellè verwachtte we op voorhand ook niets. We zullen het wel zien over 3 maanden als hij fit is.
Het probleem van die anti-Joodse leuzen zit hem helaas ook bij Ajax zelf. Niet dat dat het goedpraat, maar als je zelf maar 'joduuuh' blijft roepen en Joodse vlaggen op laat hangen in het stadion, komt daar nou eenmaal (een domme) reactie op. 'Hamas hamas' e.d. kun je niet verbieden als je 'joden' wel toestaat. Maar dat er dan 'alle joden aan het gas' achter aan geroepen wordt, gaat wel alle grenzen over. Dat heeft geen betrekking meer op de 'joden' van Ajax, maar daarmee haal je bewust een groep/ras/volk erbij die helemaal niets met Ajax te maken hebben en ben je gewoon anti-semitisch. Je kan niet "joden aan het gas" roepen en vervolgens zeggen dat je niet anti-semitisch bent. Richt je dan nog op de stad Amsterdam of beter gezegd: op de club Ajax zelf ofzo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:00 schreef Toekito het volgende:
Dat over Ajaxfans uit 410 klopt dat is al even walgelijk!
Er bestaan gewoon idioten, leer ermee levenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:50 schreef Toekito het volgende:
quote:Feyenoord heeft de komst van Colin Kazim-Richards afgerond. De 27-jarige Engelse Turk wordt voor een seizoen gehuurd van Bursaspor. Met Kazim-Richards krijgen de Rotterdammers een extra aanvaller ter beschikking, een met een opvallende loopbaan.
'The Coca-Cola Kid, zo werd Colin vanaf de eerste dag door iedereen genoemd', weet Michel Kuipers, de oud-keeper die bijna tien jaar lang onder contract stond bij Brighton & Hove Albion. In het seizoen 2005/06, in The Championship, was de inmiddels veertige Amsterdammer ploeggenoot van Kazim-Richards.
'Het is een heel grappig en speciaal verhaal. Een supporter van Brighton won destijds een of andere actie van Coca-Cola. De prijs, 250 duizend pond, schonk hij aan de club, die daarvan een speler mocht aantrekken. De manager (Mark McGhee, red.) koos voor een jochie uit de League Two, het vierde niveau. Dat bleek Colin Kazim-Richards te zijn. Dankzij een publiciteitsstunt kregen wij er een nieuwe spits bij, je kunt wel raden dat Colin in het begin helemaal gek werd van zijn bijnaam Coca-Cola Kid, meestal CCK…'
Schot
Dat bewuste seizoen bij Brighton & Hove Albion maakte de aanvaller in 42 competitieduels (waarvan 25 als basisspeler) zes keer. Kuipers herinnert hem als een ongepolijste speler. 'Colin was nog heel jong, maar al op de eerste training bleek hij enorm krachtig, had snelheid een type-Stan Collymore. En in mijn loopbaan heb ik geen speler meegemaakt die harder schoot dan Colin. Hij schoot vaak ook uit de meest onmogelijke posities op doel, een teken van heel veel zelfvertrouwen.'
Door de jaren heen maakte de in Londen geboren en getogen Kazim-Richards vooral naam buiten Engeland. Bij Fenerbahçe en Galatasaray, in Frankrijk bij Toulouse en ook nog in Griekenland. Kuipers weet dat de 35-voudige Turks international geen geboren doelpuntenmaker is.
Topspits
'Maar bij Feyenoord gaat Colin het zeker redden. In de Nederlandse competitie krijgt hij ruimte, dan gaat hij veel scoren. Het is een spits die wil meevoetballen, niet in de box blijft afwachten. En lichamelijk is hij overontwikkeld, je krijgt hem niet zomaar van de bal. Als je zijn cv ziet, met Champions League, een EK, de topduels in Turkije; dan kun je gerust spreken van een topspits. En een voordeel voor Feyenoord is dat Colin zich makkelijk aanpast aan een nieuwe cultuur.'
Wie wordt er hier gequote in dit artikel?quote:
Ik hoop toch niet dat deze woorden van Martin van Geel afkomstig zijn. Want dan vrees ik dat de technische staf het helemaal ziet zitten in Richards als de nieuwe spits en dus geen noodzaak meer ziet om nog een fatsoenlijke spits aan te trekken.quote:Topspits
'Maar bij Feyenoord gaat Colin het zeker redden. In de Nederlandse competitie krijgt hij ruimte, dan gaat hij veel scoren. Het is een spits die wil meevoetballen, niet in de box blijft afwachten. En lichamelijk is hij overontwikkeld, je krijgt hem niet zomaar van de bal. Als je zijn cv ziet, met Champions League, een EK, de topduels in Turkije; dan kun je gerust spreken van een topspits. En een voordeel voor Feyenoord is dat Colin zich makkelijk aanpast aan een nieuwe cultuur.'
Michel Kuipers, oud keepert van Brighton.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie wordt er hier gequote in dit artikel?
Met name het stukje onder het kopje 'topspits' doet m'n wenkbrauwen fronzen.
[..]
Ik hoop toch niet dat deze woorden van Martin van Geel afkomstig zijn. Want dan vrees ik dat de technische staf het helemaal ziet zitten in Richards als de nieuwe spits en dus geen noodzaak meer ziet om nog een fatsoenlijke spits aan te trekken.
Ik denk ook dat het mee gaat vallen. Met zijn fysiek hoef je geen briljante techniek te hebben om mogelijkheden te creeren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Deze baas gaat gewoon veel scoren hier. Die kerel is drie keer zo groot als de gemiddelde Eredivisie-verdediger.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Deze baas gaat gewoon veel scoren hier. Die kerel is drie keer zo groot als de gemiddelde Eredivisie-verdediger.
Probleem is dat ze het voor vele anderen verpesten. Zolang dat gebeurt (en niet daadwerkelijk de idioten zelf worden aangepakt) moet je daar niet mee leren leven vind ik. Blijf me altijd verbazen over hoe voetbalsupporters over 1 kam geschoren mogen worden wat betreft strenge maatregelen, maar het uit den boze is om b.v. de 'Marokkaanse gemeenschap' en de moskeeen (mede) verantwoordelijk te stellen voor problemen. Oftewel: waarom als politicus wel elke Feyenoord-supporter als crimineel behandelen soms en zelfs verbieden naar Amsterdam te gaan (en andersom) maar een andere 'groep' waar probleemgevallen bij zitten eerder juist beschermen dan aanpakken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:15 schreef Heeinz het volgende:
Op vrijdag 15 augustus 2014 16:50 schreef Toekito het volgende:
Er bestaan gewoon idioten, leer ermee leven
Die Kuipers hè, het is een interview met hem...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wie wordt er hier gequote in dit artikel?
Anders zenden we Schaken en Verhoek als vredesmissie richting dat gebied, kunnen wij rustig voetballen in Kiev.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Op naar Kiev
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ulpkonvooi-aan.dhtml
Even wat Russische mondjes snoeren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Anders zenden we Schaken en Verhoek als vredesmissie richting dat gebied, kunnen wij rustig voetballen in Kiev.
Wellicht is dat ook precies de bedoeling, zodat die te druk is om zich met de andere (wel goede) aanvallers zoals Boeitius en Bilal bezig te houdenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze baas gaat hem tegenhouden
Dan is het toch jammer dat Leerdam vertrokken is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Anders zenden we Schaken en Verhoek als vredesmissie richting dat gebied, kunnen wij rustig voetballen in Kiev.
Geen wijsssssingen, denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:36 schreef Kerftminister het volgende:
Al iets bekend over de opstelling trouwens?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze baas gaat hem tegenhouden
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:32 schreef RetRy32 het volgende:
Verhoek de vrede stichter![]()
[ afbeelding ]
We zullen zien. Ik wacht af.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:00 schreef heiden6 het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sp(...)ld-voor-spitspositie
Hier schrik ik wel een beetje van eigenlijk.
Ik niet, dit zag je toch al aankomen hoop ik?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:00 schreef heiden6 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:00 schreef heiden6 het volgende:
Daarom word je ook op je 27e uitgekotst bij Bursaspor, omdat je een echte topspits bent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:24 schreef RetRy32 het volgende:
Als je zijn cv ziet, met Champions League, een EK, de topduels in Turkije; dan kun je gerust spreken van een topspits.
HAHAHAHAHA
Ehm, nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik niet, dit zag je toch al aankomen hoop ik?
Het moment dat Kazim gehaald werd, was toch al duidelijk dat dat de excuusspits zou worden voor als je verder niks kan vinden?quote:
Verder is het gewoon een handige uitspraak om te doen met het oog op eventuele onderhandelingen voor een toekomstige spits.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het moment dat Kazim gehaald werd, was toch al duidelijk dat dat de excuusspits zou worden voor als je verder niks kan vinden?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het moment dat Kazim gehaald werd, was toch al duidelijk dat dat de excuusspits zou worden voor als je verder niks kan vinden?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verder is het gewoon een handige uitspraak om te doen met het oog op eventuele onderhandelingen voor een toekomstige spits.
Net als met Te Vrede 2 jaar geleden, en Guyon Fernández daarvoor dus. Maar "voor als je verder niets kunt vinden| impliceert dat het een optie is om geen echte vervanger voor Pellè te halen. Dat lijkt me niet het geval. Als het niet voor een prikkie kan, dan is het enige alternatief dat je gewoon maar 7-8 miljoen op tafel legt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Al lijkt 5 miljoen mij ook nog haalbaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Net als met Te Vrede 2 jaar geleden, en Guyon Fernández daarvoor dus. Maar "voor als je verder niets kunt vinden| impliceert dat het een optie is om geen echte vervanger voor Pellè te halen. Dat lijkt me niet het geval. Als het niet voor een prikkie kan, dan is het enige alternatief dat je gewoon maar 7-8 miljoen op tafel legt.
Het kan ook gewoon een uitspraak zijn om sterker te staan bij de onderhandelingen, zoals GGMM al opmerkte. Dat doet VAn Geel ook wel vaker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Al lijkt 5 miljoen mij ook nog haalbaar.
Maar het feit dat Van Geel daar over 'het voordoen van een buitenkans' spreekt lijkt hij te impliceren dat er alleen een spits wordt aangetrokken als men voor een dubbeltje op de eerste rij kan zitten.
Maar wellicht zie ik het te negatief en heb ik te weinig vertrouwen in Van Geel.
Ben ik de enige die niet gelooft dat hij geblesseerd is?twitter:markvanrijswijk twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 18:33:12Geen Clasie bij Feyenoord, geblesseerd, Vormer speelt. Verder Te Vrede in de basis en Manu op de bank. Bij H'veen Van Anholt voor Raitala reageer retweet
Nee Stijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die niet gelooft dat hij geblesseerd is?twitter:markvanrijswijk twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 18:33:12Geen Clasie bij Feyenoord, geblesseerd, Vormer speelt. Verder Te Vrede in de basis en Manu op de bank. Bij H'veen Van Anholt voor Raitala reageer retweet
Wat een gelul.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:43 schreef Tortugal het volgende:
Als je Toornstra en Ziyech haalt en Clasie kwijtraakt ga je er sowieso op vooruit
Deze vergelijking slaat als kut op dirk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:43 schreef Tortugal het volgende:
Als je Toornstra en Ziyech haalt en Clasie kwijtraakt ga je er sowieso op vooruit
Wat Rene al zegt is natuurlijk ook waar. Het verstevigd sowieso de onderhandelingspositie. Eerst waren ze de club die miljoenen had gevangen en koste wat het kost een spits moet hebben. Gevolg, Dost, Guidetti en Zapata kosten de hoofdprijs en willen persoonlijk een dik salaris. Nu 'hoeft' dat niet zo nodig meer (of het komt in ieder geval over alsof het niet zo nodig meer hoeft), en dus kan Feyenoord nu gewoon lekker afwachten tot een van die opties wellicht nog wat water bij de wijn doet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mijn grote angst is vervolgens dat het een excuus wordt om uberhaupt niet meer verder te zoeken naar een spits.
Maar ik hoop dat dat gewoon nog wel gebeurd.
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze vergelijking slaat als kut op dirk.
Goeie post.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zal vast wat hoon gaan incasseren maar ik denk dat Clasie klaar is bij ons. Hij is niet uitzonderlijk goed en lijkt weinig meer te verbeteren bij ons. Daarom is het ook lastig te zeggen of hij 'te goed' voor ons is, of dat de rek er gewoon uit is. Het lijkt me alleen voor beide partijen goed om naar de toekomst te kijken. Clasie voor Ziyech+Toornstra is in mijn ogen een goede zaak. Clasie maakt gewoon te weinig stappen en dat kan gewoon komen omdat hij te lang bij ons zit met een te wisselende samenstelling, en te wisselende kwaliteit van spelers om hem heen. Als hij dan ook nog zelf wil, c'est ca. Het waren mooie jaren en hij is altijd welkom terug.
Nou ja Dirk-Kuyt, je hebt natuurlijk wel deels gelijk dat Clasie een goede speler is maar Toornstra en Ziyech lijken beide de kwaliteiten te hebben die Clasie ook bezit, alleen iets specialistischer denk ik.quote:
De good old hamstringblessuretwitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 18:59:37Laatste nieuws: het zou gaan om een hamstringblessure waardoor Jordy Clasie afwezig is. #FEYhee reageer retweet
Lekker beetje huissies kijken op je tabletje tijdens de wedstrijd, niks mis mee joh.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De good old hamstringblessuretwitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 18:59:37Laatste nieuws: het zou gaan om een hamstringblessure waardoor Jordy Clasie afwezig is. #FEYhee reageer retweet
De beruchte transferblessure. Ben je er wel een tijdje mee uit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Slimmer uitzien dan Clasie is ook niet zo moeilijk, wat een trailertrash kop heeft dat jong.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:20 schreef RetRy32 het volgende:
Boeiend, Vormetje is extra kans op een goal uit corner of vrije trap en hij ziet er slim uit.
Immers lukt het anders nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:22 schreef NM. het volgende:
[..]
Slimmer uitzien dan Clasie is ook niet zo moeilijk, wat een trailertrash kop heeft dat jong.
Kan die weer lekker betaald zuchten en sigaren roken.quote:
Ik teken ervoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Dus: transfer Clasie word na de wedstrijd bekend gemaakt, of morgen/maandag. Vervolgens word direct daarop ook transfer Ziyech bekend gemaakt, eventueel in combi met Manu omdat die Hakim Hakim er nu bij is. Dan zeuren bij Utrecht, en een spitsje oppikken en je bent rond voor komend seizoen.
Ik eigenlijk nietquote:
Waarom? Sowieso doet Toornsta weinig onder aan Clasie (qua scorend vermogen is ie zelfs veel beter) en als je dan ook nog Zyech erbij hebt dan is de selectie als geheel sowieso sterker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze vergelijking slaat als kut op dirk.
Geen moeite mee?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:59 schreef Kerftminister het volgende:
Waarom doen alle stroompjes het niet
Het is vreemd dat Feyenoord-spelers daar vaker last van hebben, een soort 'plafond' bij de talenten. Veelbelovende eerste 1 a 2 debuutjaren, vervolgens een terugval en daarna stagnatie, totdat ze zelf gaan roepen weg te willen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zal vast wat hoon gaan incasseren maar ik denk dat Clasie klaar is bij ons. Hij is niet uitzonderlijk goed en lijkt weinig meer te verbeteren bij ons. Daarom is het ook lastig te zeggen of hij 'te goed' voor ons is, of dat de rek er gewoon uit is. Het lijkt me alleen voor beide partijen goed om naar de toekomst te kijken. Clasie voor Ziyech+Toornstra is in mijn ogen een goede zaak. Clasie maakt gewoon te weinig stappen en dat kan gewoon komen omdat hij te lang bij ons zit met een te wisselende samenstelling, en te wisselende kwaliteit van spelers om hem heen. Als hij dan ook nog zelf wil, c'est ca. Het waren mooie jaren en hij is altijd welkom terug.
Timmer-stylequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:20 schreef Sejt het volgende:
Mulder kijkt ze weer lekker naast vandaag.
Hopelijk wat eerder dan vorige weekquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Mitchell knikt er zo wel een in.
Maakt me geen reet uitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk wat eerder dan vorige week
Het valt mij op dat in de omschakeling het middenveld gigantisch ver uit elkaar staat. Vallen echt zoveel gaten daardoor. Niemand dekt door op het moment dat Immers druk vooruit gaat zetten. Dat is echt dodelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Erg matig. Heerenveen is gewoon sterker en controleert imo de wedstrijd, notabene in De Kuip.
Er loopt nog helemaal niets. Geen automatismen te bekennen, organisatorisch oogt het chaotisch en qua creeëren van kansen is het ook vrij droevig gesteld.
Lijkt wel alsof Feyenoord de eerste wedstrijd van de voorbereiding speelt ipv dat ze al 6 weken onderweg zijn.
Vind Immers het de eerste helft niet slecht doen hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:53 schreef Scrummie het volgende:
Immers grootste afgang vandaag overigens, hoeveel die gozer op de grond ligt.. man man, daar is Robben nog een keiharde bikkel bij vergeleken.
Talentjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:57 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Die Karsdorp, is die goed? Komt er zo in hoor ik.
Ja ik ben een nieuwe Feyenoorder en weet niks van de jeugd.
Zat ook even van 'wat doettie nouquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:05 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Damn, Te Vrede.
En dan zo'n schot :/
Deed tie goed inderdaad. Een echt goede spits maakt het vervolgens ook af.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:05 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Damn, Te Vrede.
En dan zo'n schot :/
78%, was net in beeld... 83 voor Heerenveenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Passzuiverheid van, mwah wat zal het zijn, 43%?
Dat is ook wel logisch met een bijna volledig vernieuwd elftal, dat bovendien nog waarschijnlijk 2 of zelfs 3 goede spelers erbij gaat krijgen. Het gaat er nu om dat je (zoals Fredje op zich goed zei) deze weken overleeft zonder schade in de vorm van verliespunten (eredivisie) of zelfs uitschakeling (Europa League).quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Erg matig. Heerenveen is gewoon sterker en controleert imo de wedstrijd, notabene in De Kuip.
Er loopt nog helemaal niets. Geen automatismen te bekennen, organisatorisch oogt het chaotisch en qua creeëren van kansen is het ook vrij droevig gesteld.
Bilal het meest ervaren?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:13 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat is ook wel logisch met een bijna volledig vernieuwd elftal, dat bovendien nog waarschijnlijk 2 of zelfs 3 goede spelers erbij gaat krijgen. Het gaat er nu om dat je (zoals Fredje op zich goed zei) deze weken overleeft zonder schade in de vorm van verliespunten (eredivisie) of zelfs uitschakeling (Europa League).
Maar als een van je meest ervaren spelers dan dit gaat doen:
[ afbeelding ]
Daar kan geen automatisme of organisatie tegen op.
Hier maken Boetius en Vilhena eerder een stap terug in hun ontwikkeling van dan dat ze er van leren
Ow fuck, ik dacht dat het Immers wasquote:
Ze hadden in de rust even Boulahrouz hem op moeten laten zoeken, dat ie komend jaar de bitch van de kleedkamer zou zijn als ie het waagde te scoren.quote:
Alleen omdat Kazim nog op de tribune zit. Als dat bakbeest bij je langs komt, loopt het je dun langs de benen denk ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:28 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ze hadden in de rust even Boulahrouz hem op moeten laten zoeken, dat ie komend jaar de bitch van de kleedkamer zou zijn als ie het waagde te scoren.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen omdat Kazim nog op de tribune zit. Als dat bakbeest bij je langs komt, loopt het je dun langs de benen denk ik
Opvallend hoe vaak tegen jullie een keeper opeens de wedstrijd van z'n leven speelt, was dat vorig niet ook al enkele keren zo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:39 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Die keeper van Heerenveen.. Allejezus.
Ik zou het niet weten, ik ben nieuw hierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:41 schreef erik013 het volgende:
[..]
Opvallend hoe vaak tegen jullie een keeper opeens de wedstrijd van z'n leven speelt, was dat vorig niet ook al enkele keren zo?
Nee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:41 schreef erik013 het volgende:
[..]
Opvallend hoe vaak tegen jullie een keeper opeens de wedstrijd van z'n leven speelt, was dat vorig niet ook al enkele keren zo?
Dit is de eerste Feyenoord-wedstrijd die je kijkt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:41 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben nieuw hier
Ik ben niet eens Feyenoord-fan maar zelfs ik heb volgens mij heel wat wedstrijden gezien waarin Feyenoord de ene na de andere bal op het doel schoot en op de keeper bleef stuiten. Maar dat zal ook deels komen door de onkunde van o.a. Immers, Schaken, Verhoek om af te ronden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee.
Daarbij moet je wel iets begrijpen. Wij zijn gewend aan Mulder. Dan lijkt een andere keeper al heel snel goed
Neenee, de vierde.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:45 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dit is de eerste Feyenoord-wedstrijd die je kijkt?
En dit dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja ga hier over klagenBeter dan 90% van wat er vorig jaar kwam hoor
rot op, degradant. Ja, daar wil ik wel een kratje opzetten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:53 schreef hafcfan het volgende:
Dat gaat weer geen poulefase EL worden.
"Ik ben nu speler van Heerenveen" zei hij... Lijkt me wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:54 schreef ChuckTaylor. het volgende:
lichtpuntje; ziyech zal nu zo goed als zeker wel komen toch?
Hij legde niet persé de nadruk op nu hoor. Dat is vooral horen wat je wilt horen denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Ik ben nu speler van Heerenveen" zei hij... Lijkt me wel.
Goed, die nadruk lag er idd niet. Maar alsnog opmerkelijk dat hij die tijdsbepaling gebruikt op zo'n leidende vraag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij legde niet persé de nadruk op nu hoor. Dat is vooral horen wat je wilt horen denk ik.
Hij zal in ieder geval niet onder de indruk zijn geweest van dit Feyenoord.
Dealquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
rot op, degradant. Ja, daar wil ik wel een kratje opzetten.
Je gaat er al van uit dat je verliestquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel onthouden he.
Kom ik 't zelf brengen, woon toch naast almelooo
Nee hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je gaat er al van uit dat je verliest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |