Dan is het toch jammer dat Leerdam vertrokken is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Anders zenden we Schaken en Verhoek als vredesmissie richting dat gebied, kunnen wij rustig voetballen in Kiev.
Geen wijsssssingen, denk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:36 schreef Kerftminister het volgende:
Al iets bekend over de opstelling trouwens?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze baas gaat hem tegenhouden
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:32 schreef RetRy32 het volgende:
Verhoek de vrede stichter![]()
[ afbeelding ]
We zullen zien. Ik wacht af.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:00 schreef heiden6 het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sp(...)ld-voor-spitspositie
Hier schrik ik wel een beetje van eigenlijk.
Ik niet, dit zag je toch al aankomen hoop ik?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:00 schreef heiden6 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:00 schreef heiden6 het volgende:
Daarom word je ook op je 27e uitgekotst bij Bursaspor, omdat je een echte topspits bent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:24 schreef RetRy32 het volgende:
Als je zijn cv ziet, met Champions League, een EK, de topduels in Turkije; dan kun je gerust spreken van een topspits.
HAHAHAHAHA
Ehm, nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik niet, dit zag je toch al aankomen hoop ik?
Het moment dat Kazim gehaald werd, was toch al duidelijk dat dat de excuusspits zou worden voor als je verder niks kan vinden?quote:
Verder is het gewoon een handige uitspraak om te doen met het oog op eventuele onderhandelingen voor een toekomstige spits.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het moment dat Kazim gehaald werd, was toch al duidelijk dat dat de excuusspits zou worden voor als je verder niks kan vinden?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het moment dat Kazim gehaald werd, was toch al duidelijk dat dat de excuusspits zou worden voor als je verder niks kan vinden?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verder is het gewoon een handige uitspraak om te doen met het oog op eventuele onderhandelingen voor een toekomstige spits.
Net als met Te Vrede 2 jaar geleden, en Guyon Fernández daarvoor dus. Maar "voor als je verder niets kunt vinden| impliceert dat het een optie is om geen echte vervanger voor Pellč te halen. Dat lijkt me niet het geval. Als het niet voor een prikkie kan, dan is het enige alternatief dat je gewoon maar 7-8 miljoen op tafel legt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Al lijkt 5 miljoen mij ook nog haalbaar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Net als met Te Vrede 2 jaar geleden, en Guyon Fernández daarvoor dus. Maar "voor als je verder niets kunt vinden| impliceert dat het een optie is om geen echte vervanger voor Pellč te halen. Dat lijkt me niet het geval. Als het niet voor een prikkie kan, dan is het enige alternatief dat je gewoon maar 7-8 miljoen op tafel legt.
Het kan ook gewoon een uitspraak zijn om sterker te staan bij de onderhandelingen, zoals GGMM al opmerkte. Dat doet VAn Geel ook wel vaker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Al lijkt 5 miljoen mij ook nog haalbaar.
Maar het feit dat Van Geel daar over 'het voordoen van een buitenkans' spreekt lijkt hij te impliceren dat er alleen een spits wordt aangetrokken als men voor een dubbeltje op de eerste rij kan zitten.
Maar wellicht zie ik het te negatief en heb ik te weinig vertrouwen in Van Geel.
Ben ik de enige die niet gelooft dat hij geblesseerd is?twitter:markvanrijswijk twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 18:33:12Geen Clasie bij Feyenoord, geblesseerd, Vormer speelt. Verder Te Vrede in de basis en Manu op de bank. Bij H'veen Van Anholt voor Raitala reageer retweet
Nee Stijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben ik de enige die niet gelooft dat hij geblesseerd is?twitter:markvanrijswijk twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 18:33:12Geen Clasie bij Feyenoord, geblesseerd, Vormer speelt. Verder Te Vrede in de basis en Manu op de bank. Bij H'veen Van Anholt voor Raitala reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |