Talentjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:57 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Die Karsdorp, is die goed? Komt er zo in hoor ik.
Ja ik ben een nieuwe Feyenoorder en weet niks van de jeugd.
Zat ook even van 'wat doettie nouquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:05 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Damn, Te Vrede.
En dan zo'n schot :/
Deed tie goed inderdaad. Een echt goede spits maakt het vervolgens ook af.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:05 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Damn, Te Vrede.
En dan zo'n schot :/
78%, was net in beeld... 83 voor Heerenveenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Passzuiverheid van, mwah wat zal het zijn, 43%?
Dat is ook wel logisch met een bijna volledig vernieuwd elftal, dat bovendien nog waarschijnlijk 2 of zelfs 3 goede spelers erbij gaat krijgen. Het gaat er nu om dat je (zoals Fredje op zich goed zei) deze weken overleeft zonder schade in de vorm van verliespunten (eredivisie) of zelfs uitschakeling (Europa League).quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Erg matig. Heerenveen is gewoon sterker en controleert imo de wedstrijd, notabene in De Kuip.
Er loopt nog helemaal niets. Geen automatismen te bekennen, organisatorisch oogt het chaotisch en qua creeëren van kansen is het ook vrij droevig gesteld.
Bilal het meest ervaren?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:13 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat is ook wel logisch met een bijna volledig vernieuwd elftal, dat bovendien nog waarschijnlijk 2 of zelfs 3 goede spelers erbij gaat krijgen. Het gaat er nu om dat je (zoals Fredje op zich goed zei) deze weken overleeft zonder schade in de vorm van verliespunten (eredivisie) of zelfs uitschakeling (Europa League).
Maar als een van je meest ervaren spelers dan dit gaat doen:
[ afbeelding ]
Daar kan geen automatisme of organisatie tegen op.
Hier maken Boetius en Vilhena eerder een stap terug in hun ontwikkeling van dan dat ze er van leren
Ow fuck, ik dacht dat het Immers wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |