Geen moeite mee?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:59 schreef Kerftminister het volgende:
Waarom doen alle stroompjes het niet
Het is vreemd dat Feyenoord-spelers daar vaker last van hebben, een soort 'plafond' bij de talenten. Veelbelovende eerste 1 a 2 debuutjaren, vervolgens een terugval en daarna stagnatie, totdat ze zelf gaan roepen weg te willen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zal vast wat hoon gaan incasseren maar ik denk dat Clasie klaar is bij ons. Hij is niet uitzonderlijk goed en lijkt weinig meer te verbeteren bij ons. Daarom is het ook lastig te zeggen of hij 'te goed' voor ons is, of dat de rek er gewoon uit is. Het lijkt me alleen voor beide partijen goed om naar de toekomst te kijken. Clasie voor Ziyech+Toornstra is in mijn ogen een goede zaak. Clasie maakt gewoon te weinig stappen en dat kan gewoon komen omdat hij te lang bij ons zit met een te wisselende samenstelling, en te wisselende kwaliteit van spelers om hem heen. Als hij dan ook nog zelf wil, c'est ca. Het waren mooie jaren en hij is altijd welkom terug.
Timmer-stylequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:20 schreef Sejt het volgende:
Mulder kijkt ze weer lekker naast vandaag.
Hopelijk wat eerder dan vorige weekquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Mitchell knikt er zo wel een in.
Maakt me geen reet uitquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk wat eerder dan vorige week
Het valt mij op dat in de omschakeling het middenveld gigantisch ver uit elkaar staat. Vallen echt zoveel gaten daardoor. Niemand dekt door op het moment dat Immers druk vooruit gaat zetten. Dat is echt dodelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Erg matig. Heerenveen is gewoon sterker en controleert imo de wedstrijd, notabene in De Kuip.
Er loopt nog helemaal niets. Geen automatismen te bekennen, organisatorisch oogt het chaotisch en qua creeëren van kansen is het ook vrij droevig gesteld.
Lijkt wel alsof Feyenoord de eerste wedstrijd van de voorbereiding speelt ipv dat ze al 6 weken onderweg zijn.
Vind Immers het de eerste helft niet slecht doen hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:53 schreef Scrummie het volgende:
Immers grootste afgang vandaag overigens, hoeveel die gozer op de grond ligt.. man man, daar is Robben nog een keiharde bikkel bij vergeleken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |