Ze hadden in de rust even Boulahrouz hem op moeten laten zoeken, dat ie komend jaar de bitch van de kleedkamer zou zijn als ie het waagde te scoren.quote:
Alleen omdat Kazim nog op de tribune zit. Als dat bakbeest bij je langs komt, loopt het je dun langs de benen denk ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:28 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ze hadden in de rust even Boulahrouz hem op moeten laten zoeken, dat ie komend jaar de bitch van de kleedkamer zou zijn als ie het waagde te scoren.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Alleen omdat Kazim nog op de tribune zit. Als dat bakbeest bij je langs komt, loopt het je dun langs de benen denk ik
Opvallend hoe vaak tegen jullie een keeper opeens de wedstrijd van z'n leven speelt, was dat vorig niet ook al enkele keren zo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:39 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Die keeper van Heerenveen.. Allejezus.
Ik zou het niet weten, ik ben nieuw hierquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:41 schreef erik013 het volgende:
[..]
Opvallend hoe vaak tegen jullie een keeper opeens de wedstrijd van z'n leven speelt, was dat vorig niet ook al enkele keren zo?
Nee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:41 schreef erik013 het volgende:
[..]
Opvallend hoe vaak tegen jullie een keeper opeens de wedstrijd van z'n leven speelt, was dat vorig niet ook al enkele keren zo?
Dit is de eerste Feyenoord-wedstrijd die je kijkt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:41 schreef ArtoriasTAW het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik ben nieuw hier
Ik ben niet eens Feyenoord-fan maar zelfs ik heb volgens mij heel wat wedstrijden gezien waarin Feyenoord de ene na de andere bal op het doel schoot en op de keeper bleef stuiten. Maar dat zal ook deels komen door de onkunde van o.a. Immers, Schaken, Verhoek om af te ronden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee.
Daarbij moet je wel iets begrijpen. Wij zijn gewend aan Mulder. Dan lijkt een andere keeper al heel snel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |