oke, prima.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:PhilipHarmeling twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 12:55:14Klaus Allofs:'' We will not sell Bas Dost. We want Olic,Dost and Bendtner to fight for the first role of striker.'' reageer retweet
De onderhandelingen worden vanavond waarschijnlijk hervat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:39 schreef Fokker101 het volgende:
Ziyech naar Feyenoord waarschijnlijkbeter als Twente.
Inderdaad. In de bus van Heerenveen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:11 schreef Petert87 het volgende:
Ziyech vandaag onderweg naar de Kuip!
Hij start zelfs al in de basis in de Kuip vanavondquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:11 schreef Petert87 het volgende:
SChiet mooi opquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij start zelfs al in de basis in de Kuip vanavond
Heb je de opstellingen al dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Flauwquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik moest er ook echt nog 3 seconden over nadenkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:11 schreef Petert87 het volgende:
Ik denk serieus wel dat het een voordeel voor onze onderhandelingspositie is dat Heerenveen toevallig vandaag in De Kuip aantreedt tegen Feyenoord.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:45 schreef Caland het volgende:
Kan die Ziyech niet alvast de warming-up met ons meedoen. Effe laten wennen, toch niks mis mee.
Dat bericht kwam wel van de Telegraaf.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk serieus wel dat het een voordeel voor onze onderhandelingspositie is dat Heerenveen toevallig vandaag in De Kuip aantreedt tegen Feyenoord.
Beetje die Ziyech het hoofd op hol brengen zodat tie niet eens meer overweegt nog naar een andere club te willen.
Geloofwaardiger dan het AD of Krabbyquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bericht kwam wel van de Telegraaf.
Telegraaf zit de laatste tijd wel vaker goed met geruchten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat bericht kwam wel van de Telegraaf.
Denk dat dat nog lastig is met de knvb die in hun nek zit te hijgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of hij daadwerkelijk komt valt nog te bezien omdat ik nog steeds vrees dat Fc Twente slagvaardiger zal handelen.
Wat de speler zelf wil zal doorslaggevend zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Of hij daadwerkelijk komt valt nog te bezien omdat ik nog steeds vrees dat Fc Twente slagvaardiger zal handelen.
Tenzij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
Wat de speler zelf wil zal doorslaggevend zijn.
Ik denk dat wij daardoor wel in het voordeel zijn, mits dat "Allah je moeder is een hoer spreekkoor" vanavond weer van stal gehaald wordt.
Tenzijquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik denk dat wij daardoor wel in het voordeel zijn, mits dat "Allah je moeder is een hoer spreekkoor" vanavond weer van stal gehaald wordt.
Tja, wie het hoogste salaris biedt zal hem wel krijgen. Hij zal beide clubs zien als een opstapje naar nog grotere clubsquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
Tenzij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
Als beide clubs een beetje op hetzelfde salarisniveau zitten dan zal hij wel voor Feyenoord kiezen.. De meeste spelers kiezen denk ik in zo'n geval toch liever voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, wie het hoogste salaris biedt zal hem wel krijgen. Hij zal beide clubs zien als een opstapje naar nog grotere clubs
Ik denk dat hij een lichte voorkeur voor Feyenoord zal hebben, anders na vanavond wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 14:58 schreef elCholo het volgende:
[..]
Feyenoord is dan ook nét een betere tussenstap van Twentequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als beide clubs een beetje op hetzelfde salarisniveau zitten dan zal hij wel voor Feyenoord kiezen.. De meeste spelers kiezen denk ik in zo'n geval toch liever voor Feyenoord.
Je zou misschien Bilal nog kunnen uitspelen als troefkaart. Samen naar de moskee dit dat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als beide clubs een beetje op hetzelfde salarisniveau zitten dan zal hij wel voor Feyenoord kiezen.. De meeste spelers kiezen denk ik in zo'n geval toch liever voor Feyenoord.
Denk dat de meeste mensen juist niet voor Feyenoord kiezen, doorgesnoven kut publiekquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Om de hoek van De Kuip staat een levensgrote moskee. Stuur je ze ff daarlangs.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zou misschien Bilal nog kunnen uitspelen als troefkaart. Samen naar de moskee dit dat.
En gewoon een grotere club met veel meer uitstraling.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Feyenoord is dan ook nét een betere tussenstap van Twente
Bilal is al druk aan het smssen als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zou misschien Bilal nog kunnen uitspelen als troefkaart. Samen naar de moskee dit dat.
Post hier niet dan. Hier zijn we allemaal doorgesnoven en kutquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:07 schreef Gekke_Wizard het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen juist niet voor Feyenoord kiezen, doorgesnoven kut publiek
Hebben ze in Turkije nog geen whatsapp?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En gewoon een grotere club met veel meer uitstraling.
[..]
Bilal is al druk aan het smssen als ik mij niet vergis.
Valt reuze mee.. de meesten zijn figuren als ikzelf en ik ben allesbehalve doorgesnoven en kutquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:07 schreef Gekke_Wizard het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen juist niet voor Feyenoord kiezen, doorgesnoven kut publiek
Jij gaat ook niet naar Feyenoord.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Valt reuze mee.. de meesten zijn figuren als ikzelf en ik ben allesbehalve doorgesnoven en kut
Ah ja app zal het wel zijn.. ik meende iets te hebben gelezen over smsjes maar zal wel app zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ze in Turkije nog geen whatsapp?
Mag wel, ik kan me alleen niet voorstellen dat het leuk is voor jequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:10 schreef Gekke_Wizard het volgende:
[..]
Omdat er doorgesnoven publiek is mag ik hier niet posten ?
Wat is er sowieso leuk dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mag wel, ik kan me alleen niet voorstellen dat het leuk is voor je
Oei een trol.. daar mag ik niet op ingaan heb ik geleerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:10 schreef Gekke_Wizard het volgende:
[..]
Jij gaat ook niet naar Feyenoord.
Yeah, lekker snuiven vanavond.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:07 schreef Gekke_Wizard het volgende:
[..]
Waarom achter de tribune? Gewoon op de tribune, ja tochquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Yeah, lekker snuiven vanavond.
Gewoon hopen wit poeder achter de tribune. Gratis en voor niets.
Eigenlijk is zo'n seizoenskaart een koopje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:14 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Amenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:15 schreef elCholo het volgende:
Iedereen die niet snuift samen met het bestuur tegen de muur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |