Huntelaar is 100x beter dan Te Vrede. Te Vrede is handig als breekijzer maar qua niveau meer geschikt voor een middenmoter in de eredivisie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Huntelaar kan ook niet voetballen maar wel scoren...
And so it beginsquote:‘Feyenoord-fans moeten weten: ik speelde niet vanwege politieke reden’
De supporters van Feyenoord hoeven zich volgens Colin Kazim-Richards niet druk te maken om zijn fitheid. Hoewel de 27-jarige aanvaller vrijdagmiddag gepresenteerd werd bij zijn nieuwe Rotterdamse club, kwam hij ’s avonds niet in actie toen het elftal van Fred Rutten tegen sc Heerenveen speelde.
Dat de 35-voudig Turks international, die overkomt van Bursaspor, geen deel uitmaakte van de wedstrijdselectie heeft niets te maken met zijn conditie. Kazim-Richards geeft juist aan erg fit te zijn. “Ik ben altijd fit en heb een personal trainer. Maar de fans moeten weten dat de reden dat ik niet speelde een politieke achtergrond heeft en geen sportieve”, vertelt de aanvaller aan Feyenoord TV.
“Er is niets om je zorgen te maken, want ik ben fit”, benadrukt de in Engeland geboren Turk nog eens. Kazim-Richards gaat ervan uit dat hij op korte termijn zijn waarde zal bewijzen voor Feyenoord. “Ik ben ervaren, maar ik ben pas 27 jaar. Ik heb overal in Europa gespeeld en weet wat het is om wedstrijden te winnen. Die mentaliteit heb ik ook. Ik kan doelpunten maken, dat neem ik hier mee naartoe.”
Van Beek niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:26 schreef RetRy32 het volgende:
Even een correctie:
-Sven Van Beek is niet goed genoeg
-Vilhena voegt aanvallend bijzonder weinig toe, en verdedigend is het puur opjagen
-Wilkshire oogt heel zijn carrière onwennig en traag
-Te Vrede krijgt zijn kansen en benut ze niet, met messi op 10 zal hij alsnog niet gaan scoren
-JPB was weer zo slecht, alleen het oogde minder ongelukkig
-Schaken op weg naar zijn oude vorm, maar nog steeds niet goed
Dat gaat echt genieten worden dit seizoen. Al is het voetbal nog zo kut, wekelijks verslag van de fratsen die Kazim uithaaltquote:
Luuk de Jong?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wacht maar totdat hij een moeilijke spits tegenover zich krijgt.
Het is inderdaad grappig, als het niet zo triest had geweestquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat echt genieten worden dit seizoen. Al is het voetbal nog zo kut, wekelijks verslag van de fratsen die Kazim uithaaltKan Krabby hem niet gewoon de hele dag volgen? Het is niet alsof hij nu wel aan nieuwtjes komt.
twitter:Roelofdevries83 twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 14:48:18Manager voetbalzaken Hans Vonk: "Er heeft zich een club gemeld voor Ziyech. Welke club kunnen we niet zeggen." reageer retweet
Zal je zien dat het Ajax is.. waar 2 honden vechten om een been, gaat de 3e ermee aan de haalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Roelofdevries83 twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 14:48:18Manager voetbalzaken Hans Vonk: "Er heeft zich een club gemeld voor Ziyech. Welke club kunnen we niet zeggen." reageer retweet
Ga er eigenlijk wel vanuit dat dit Feyenoord is. Clasie gaat weg, er is geld in kas, Twente staat onder curatele. Deze speler zullen ze echt niet laten lopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat moet Ajax met Ziyech? Ziyech is wel een stuk beter dan Klaassen maar die laatstgenoemde gaan ze echt niet op de bank zetten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:52 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zal je zien dat het Ajax is.. waar 2 honden vechten om een been, gaat de 3e ermee aan de haal
Met vriendelijke groet,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat moet Ajax Feyenoord met Ziyech? Ziyech is wel een stuk beter dan Klaassen Immers maar die laatstgenoemde gaan we echt niet op de bank zetten.
twitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 21:28:16Twente is nog steeds serieus in gesprek met Heerenveen. Ik meld t maar even. reageer retweet
Twente watchertwitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 23:47:44Probleem is dat kamp Ziyech naar beide clubs verschillende signalen afgeeft. Dit weekend valt beslissing reageer retweet
Ik vermoed dat FC Twente de enige club is die zich tot nu toe heeft gemeld bij Heerenveen, en dus ook de grootste kanshebber is om Ziyech in te lijven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:13 schreef Cara het volgende:
twitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 21:28:16Twente is nog steeds serieus in gesprek met Heerenveen. Ik meld t maar even. reageer retweet
Twente watchertwitter:deBankzitter twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 23:47:44Probleem is dat kamp Ziyech naar beide clubs verschillende signalen afgeeft. Dit weekend valt beslissing reageer retweet
Ik vind het wel even leuk geweest al die transfer-rotzooi, ik zie het wel 31 augustus
Alsof Immers gaat banken. Blijkbaar heeft hij nu ook weer de nodige gevoelige informatie over Rutten te pakken gekregenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:26 schreef Scrummie het volgende:
Al had je geen keeper gehad had ik nog Ziyech gehaald om Immers eruit te halen.
We zullen het gaan zien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof Immers gaat banken. Blijkbaar heeft hij nu ook weer de nodige gevoelige informatie over Rutten te pakken gekregen
Ik ben wel benieuwd naar die gast. Qua uitstraling en zelfvertrouwen doet hij me denken aan Guidetti. Maarja, eerst maar eens zien of hij een beetje kan voetballen.quote:
Absoluut. Feyenoord moet gewoon toeslaan nu.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:36 schreef Tjacka het volgende:
zou een gemiste kans zijn om Ziyech niet te te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |