Vormer had wel een paar cruciale foute passes en was soms ook telaat met passen waardoor de bal werd onderscheptquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Clasie niet echt miste op het middenveld. Vormer deed het, op een enkel foutje na, prima.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Clasie niet echt miste op het middenveld. Vormer deed het, op een enkel foutje na, prima.
Hetzelfde geldt voor Basacikoglu natuurlijk. Maar die mag nog fouten maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:28 schreef TC03 het volgende:
Boëtius moet veel beter gaan spelen. Al het gevaar komt/kwam van Schaken.
hij is super snel jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is er met die jongen aan de hand de laatste weken? Trok ie zich zo enorm op aan jongens als Pelle, de Vrij etc.?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:28 schreef TC03 het volgende:
Boëtius moet veel beter gaan spelen. Al het gevaar komt/kwam van Schaken.
Wil te graag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:34 schreef erik013 het volgende:
[..]
Wat is er met die jongen aan de hand de laatste weken? Trok ie zich zo enorm op aan jongens als Pelle, de Vrij etc.?
Nou ja, in elk geval dan juist nu laten staan en alle vertrouwen in hem uitspreken. Het is denk ik heel goed om juist nu een goede contractverlenging aan te bieden (waar ze toch ook mee bezig zijn las ik?). Als je zo'n jongen op de bank gaat laten beginnen de komende weken dan zal dat lastiger worden.quote:
Dat is overdreven, maar het is natuurlijk makkelijker spelen als 2 tot 3 verdedigers al de handen vol hebben aan Pelle ipv nu zelf het verschil moeten maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:34 schreef erik013 het volgende:
[..]
Wat is er met die jongen aan de hand de laatste weken? Trok ie zich zo enorm op aan jongens als Pelle, de Vrij etc.?
Vind hem wel veel beter, explosiever. Maar niet de juiste mentaliteit vrees ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:01 schreef Henrys het volgende:
Krijg bij Manu soms wel een beetje een cabral gevoel qua passeerbewegingen
Manu had weer een paar aardige acties.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:01 schreef Henrys het volgende:
Krijg bij Manu soms wel een beetje een cabral gevoel qua passeerbewegingen
Dat idee had ik ook, was maar een traag balletjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef Slobeend het volgende:
Was die vrije trap niet gewoon houdbaar?
Jawel, maar Mulder stond weer eens verkeerd opgesteld. Zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef Slobeend het volgende:
Ja, Mulder stapte weer dom de andere kant op waardoor hij het niet meer kon corrigeren. Dat terwijl de bal binnen gemakkelijk bereik kwam van zijn originele positie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef Slobeend het volgende:
Ja, was wel de hoek van de muur, maar helemaal niet strak in die hoek, had ie gewoon moeten hebben. Verder even mijn analyse van me af schrijven.. Iedereen hier hemelt iedereen Van Beek lekker op, maar in de eerste helft deelde hij mijn inziens gewoon mee in de malaise, scoorde van de verdedigers eigenlijk alleen Wilkshire een ruime voldoende, de rest niet, Van Beek speelde overigens de tweede helft wel als een baasquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook, was maar een traag balletje
haha watquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop voor jullie dat Rutten dat goed uitlegt aan hem, voordat ie denkt: "ja hallo, na 2 minder goede wedstrijden krijg ik al een 'waarschuwingswissel' van die Rutten? Dan kan je bijna heel het elftal wel wisselen...". Zou wel weer typisch zijn als Fredje hem straks de Kuip uitjaagt omdat ie niet meer bij wil tekenen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:37 schreef Caland het volgende:
Manu voor Boetius getuigde ook wel van lef. Man meer situatie in eigen Kuip optimaal uitbuiten. Fredsj de verlosser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |