Valt mee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schoonmaakster? Decadente mofo ben je inso...
Sla der'opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt mee.
Ik woon niet zo groot dus het kost niet zo veel he.
Al werkt ze wel vrij ineffectief door elke week een half uur Pools te lullen tegen mij.
Heb je ook iets over Groningen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:42 schreef Dven het volgende:
Dit is een lied over een land.
Een prachtig land. Een mooi land.
Een schoon land, een grote, een sterke
Ja, het is een asmogend land
Het gaat over het fabelachtfantastische Iaponia OFTEWEEEEEEEEEEEEEEL
Japan.
Zie editquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook iets over Groningen?
Niet zo veel maar het lijkt me erg leuk om mensen die er vlak onder zitten op een bepaalde manier naar een specifiek soort 100.000e post te leiden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat vinden jullie van mensen met meer dan 100.000 posts?
Ik heb het gevoel dat ik iets typerends moet zeggen bij mijn 100.000e post. Iets over de Groningse blaarkop bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet zo veel maar het lijkt me erg leuk om mensen die er vlak onder zitten op een bepaalde manier naar een specifiek soort 100.000e post te leiden.
Nog 8 postsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat vinden jullie van mensen met meer dan 100.000 posts?
Bijvoorbeeld dat de Blaarkop het zeer goed doet op Kwelgeestig Grasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik iets typerends moet zeggen bij mijn 100.000e post. Iets over de Groningse blaarkop bijvoorbeeld.
quote:KWELGEESTIG GRAS
Feit is wel dat de plant intussen tachtig procent van de ‘verouderde’ Groninger kwelders domineert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn Scheveningengame was kapot toen ik hem vanochtend opstartte.
Poging 2 dan maar.
[ afbeelding ]Wat een kutspel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn Scheveningengame was kapot toen ik hem vanochtend opstartte.
Poging 2 dan maar.
[ afbeelding ]Ik hoor je best vaak stellen dat je FM games kapot gaan. Waarom speel je zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat het kan. Ik heb er plezier mee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoor je best vaak stellen dat je FM games kapot gaan. Waarom speel je zoiets?
Stoppen op 100.000 met als postquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het wel spannend
Wat nou als ik stop bij 99999?
Stoppen, dat kan ik jullie toch niet aandoen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon expres op 99.999 stoppen, Johannes. Dat vindt Arcee leuk.
johannes_vermeer2quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stoppen, dat kan ik jullie toch niet aandoen?
Ik heb een leuk idee voor een topic van jouw hand, johannesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jojanneke_vandenbergequote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WIe?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vriendin van Sunfield. Ze moet een zwaar leven hebben.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sunfield niet kennen.
Deze wielerjournalist staat beter bekend als Thijs Zonneveld.
Ah, de broer van Mike.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sunfield niet kennen.
Deze wielerjournalist staat beter bekend als Thijs Zonneveld.
ik ook zoietsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog iets meer dan 12.000 posts, dan heb ik er ook 100.000
jezusquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haha, nerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
wowquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen idee hoeveel posts ik heb. Bij mij staat kwaliteit toch op de eerste plaats dus ik geloof best dat users als Dven mij inhalen.
Je bent verstandig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen zin in sigaretten vandaag en gisteren.
Wat is er mis met me.
Ik denk er over om al jouw posts achter elkaar te plakken en voor te dragen voor de Nobelprijs voor de literatuur.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen idee hoeveel posts ik heb. Bij mij staat kwaliteit toch op de eerste plaats dus ik geloof best dat users als Dven mij inhalen.
Thxquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:29 schreef Dven het volgende:
Alleen johannes kan zoveel posts hebben en zijn street credibility behouden
Hoe oud is Dven eigenlijk?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom op jij posts ook in OUD. Dat kan nooit kwaliteit zijn.
De enige post die ik in OUD geplaatst had was een post over hoe blij ik was met de abortus van mijn vriendin in het topic over mensen die moeite hebben met of helemaal geen kinderen kunnen krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom op jij posts ook in OUD. Dat kan nooit kwaliteit zijn.
Misschien kun je Nickgod vragen op invoeren te drukken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet ik hem aan Nickgod wijden.
Misschien toch maar beginnen met roken danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Mensen die roken hebben vaak de behoefte er bij te horen. Ze hebben een laf en onzeker karakter.
Caland.
daarom rookte jij l&mquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Mensen die roken hebben vaak de behoefte er bij te horen. Ze hebben een laf en onzeker karakter.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Caland.
Op je hoogtepunt tochquote:
Voor zijn driejarig jubileum kunnen we hem in een put gooien en dan gaan we met z'n allen er rondom bbq'en en zuipen en gebruiken we de put als asbakquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is al sinds juli 2012 gestopt.
HEBBEN WE HET TWEEJAARSFEEST GEMIST GODVERDOMME
Breuerquote:
Wat gaat er in zijn hoofd om?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor zijn driejarig jubileum kunnen we hem in een put gooien en dan gaan we met z'n allen er rondom bbq'en en zuipen en gebruiken we de put als asbak
Robert Mühren voor een prikkie ophalen bij FC Volendam.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is dat Jack Tuyp net naar Helmond is vertrokken.
Wel een goede achternaam antuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robert Mühren voor een prikkie ophalen bij FC Volendam.
Zeg al een week dat dat wat voor Feyenoord isquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robert Mühren voor een prikkie ophalen bij FC Volendam.
Mijn gelobby bij Mr Yellow heeft nog geen zin gehad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeg al een week dat dat wat voor Feyenoord is
Jij bent niet objectief.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeg al een week dat dat wat voor Feyenoord is
koekoekquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:42 schreef Saind het volgende:
Dat vind ik altijd het aller achterlijkste volk dat er rondloopt. Die mensen die jaren hebben gerookt en na het stoppen ineens zo hoog op het witte paard zitten dat Gandhi nog het hoofd zou schudden.
Nee je bent niet superieur omdat je gestopt bent zo moeilijk is het niet en nee je bent geen haar beter omdat je zo'n vreselijk verstandige beslissing hebt genomen, het recht om dat argument te gebruiken ben je verloren toen je begon. Hypocriete lul
Dat zijn teksten!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:42 schreef Saind het volgende:
Dat vind ik altijd het aller achterlijkste volk dat er rondloopt. Die mensen die jaren hebben gerookt en na het stoppen ineens zo hoog op het witte paard zitten dat Gandhi nog het hoofd zou schudden.
Nee je bent niet superieur omdat je gestopt bent zo moeilijk is het niet en nee je bent geen haar beter omdat je zo'n vreselijk verstandige beslissing hebt genomen, het recht om dat argument te gebruiken ben je verloren toen je begon. Hypocriete lul
Ik ook rond die koers.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
een beetje man fietst de tour met een peuk op de lipquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil wel weer beginnen maar dan ga ik langzamer fietsen
Daarom nooit over je longen roken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil wel weer beginnen maar dan ga ik langzamer fietsen
Waarheidquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een beetje man fietst de tour met een peuk op de lip
Ik heb nog nooit gerookt, zelfs geen trekje geprobeerdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:42 schreef Saind het volgende:
Deed hij echt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarheid
[ afbeelding ]
CIPOGOD
Dat vind ik wat raar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gerookt, zelfs geen trekje geprobeerd
watquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom nooit over je longen roken.
Duidelijk wel want je voelt de behoefte om te reageren. Vertel, waar is het mis gegaan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat mag, ik zit er niet mee.
Sowieso.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paar keer. Vooral een stunt natuurlijk maar toch eindbaas.
Ik rook ook in de vakantie. Daarna kan ik gewoon stoppen. No problem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:46 schreef Saind het volgende:
Ik ben twee weken geleden gestopt. Misschien dat ik daarom zo chagrijnig ben.
Op vakantie drie pakkies per dag
Waarom laat hij zich masseren door gehandicapte meisjesquote:
Ik ben netjes opgevoed. Dus ik reageer als iemand iets zegt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Duidelijk wel want je voelt de behoefte om te reageren. Vertel, waar is het mis gegaan?
Wat een geweldig mens is het toch ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom laat hij zich masseren door gehandicapte meisjes
Oh okequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt Volendam sympathie. Zo zeg ik ook dat Feyenoord voor van Duinen moet gaan.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso.
Rokende voetbaltrainers ook altijd +1
[ afbeelding ]
Ik vermoed een post met 456852154 plaatjes van Alba waarna hij hem moet inkorten omdat dit te lang is volgens Dannyquote:
Heerenveenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen maar gedaan om van Heereveen te winnen.
En Kazim.quote:
Wanneer hij elke regel mogelijk gebruik heeft met Albavullingquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:50 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vroeg me af wanneer die z'n 100.000ste post gaat maken.
Van harte gast. Wat ga je er op drinken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:51 schreef Saind het volgende:
Ah shit m'n jubileum gemist. Vorige week 6 jaar lid
Tuypgodquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is dat Jack Tuyp net naar Helmond is vertrokken.
Newbiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:51 schreef Saind het volgende:
Ah shit m'n jubileum gemist. Vorige week 6 jaar lid
Vies dikquote:
Op en top prof.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je herkent Wesley Sneijder toch wel.
quote:
Heb niks boeiends in huis en geen fatsoenlijke slijter in de buurt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van harte gast. Wat ga je er op drinken?
Geen schorsing maar wel muilkorf tijdens wedstrijden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Rond deze tijd maakt CAS bekend wat ze met Suarez doen.
Spann0n0n0n0n0n0n0n0n0nn0n0n0n0n0n0n0n0d
Heyquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen schorsing maar wel muilkorf tijdens wedstrijden.
twitter:guardian_sport twitterde op donderdag 14-08-2014 om 15:00:46Luis Suárez biting ban upheld by Cas, but cleared to train with Barcelona #fcb (Photo: EPA) http://t.co/T2nNvlLt0Q reageer retweet
Niks. Gok ik zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Rond deze tijd maakt CAS bekend wat ze met Suarez doen.
Spann0n0n0n0n0n0n0n0n0nn0n0n0n0n0n0n0n0d
Hebben ze bij de Spar niks anders dan pils? Desnoods een Leffe Blond.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb niks boeiends in huis en geen fatsoenlijke slijter in de buurt.
Zal wel oettinger worden dus
Ja wel wat dingen. Gisteren Val Dieu, Karmeliet en Brugse zot gehaald bij de Spar. Ze hebben ook Rochefort en Westmalle.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben ze bij de Spar niks anders dan pils? Desnoods een Leffe Blond.
Tripel Karmeliet is toch wel mijn favoriet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja wel wat dingen. Gisteren Val Dieu, Karmeliet en Brugse zot gehaald bij de Spar. Ze hebben ook Rochefort en Westmalle.
Altijd beter dan Oetinger.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja wel wat dingen. Gisteren Val Dieu, Karmeliet en Brugse zot gehaald bij de Spar. Ze hebben ook Rochefort en Westmalle.
Mwoah. Lekker hoor maar niet de favoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Tripel Karmeliet is toch wel mijn favoriet.
Best okquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Altijd beter dan Oetinger.
Wat een poëet ben jij!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Tripel kutquote:
Omdat het beter klinkt dan goed.quote:
Ik hou niet zo van lang-harige katten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een nieuw kattenfilmpje gemaakt. Deze keer met een experimenteel camerastandpunt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
https://vid.me/O75
Vertical videoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een nieuw kattenfilmpje gemaakt. Deze keer met een experimenteel camerastandpunt.
Waarom klim je dan nog op het poesje van je vriendinquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van lang-harige katten.
Wat heb jij dan op je hoofd zittenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit neem je nu onmiddelijk terug.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom klim je dan nog op het poesje van je vriendin
Dit neem je nu onmiddelijk terug.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij dan op je hoofd zitten
Dat mag.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat ook Sneijder waarschijnlijk ook gewoon een zonnebril heeft gekocht van de negroïde zonnebrilverkoper op het strand.quote:
Sorry, ik was vergeten dat je geen vriendin hebt. Ik had dit niet moeten zeggen. Ik neem mijn woorden terug.quote:
Zo'n lichaam en dan zeggen ze nog dat hij niet fit is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
net alle twitterfotos van kazim bekeken
wat een baas
Heerlijk inderdaad. Orval vind ik ook erg lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
JE DUIZENDSTE POST OPWOWOWOWOWOWLWKOWOWOWJN2WEJHWJHQBJQNMUHASquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toffe meid die Jessica
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij geniet van het goede levenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n lichaam en dan zeggen ze nog dat hij niet fit is.
Ben je weer op zoek naar wat aandacht johannes?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toffe meid die Jessica
[ afbeelding ]
Dat is het experimentele camerastandpuntquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vertical video
Wel lieve kadden
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toffe meid die Jessica
[ afbeelding ]
Orval komt in de buurt voor mijn all time favoritequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad. Orval vind ik ook erg lekker.
Ik vond dat mijn 100.000e post typerend moest zijn voor mijquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je weer op zoek naar wat aandacht johannes?
Hola Miranda Delahoya Vera Vruz Cardinal. Como estas? Que hora es?quote:
Inhoudsloos dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond dat mijn 100.000e post typerend moest zijn voor mij
quote:
Ik wil wel eens een filmpje zien van Alba die op een Blaarkop over de Groninger Prairie rijdt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toffe meid die Jessica
[ afbeelding ]
Oh, was dat 100.000.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JE DUIZENDSTE POST OPWOWOWOWOWOWLWKOWOWOWJN2WEJHWJHQBJQNMUHASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Bedankt jongens, ik word er ook emotioneel van.quote:
Originele postquote:
Alexis Adams is wel een mooie meid.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je weer op zoek naar wat aandacht johannes?
Laten we er als ik in Amersfoort ben het glas op heffenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, was dat 100.000.
Gefeliciteerd!!!
10.001 is natuurlijk ook wel mooi. Net als 10.101 voor de nerds onder onsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt jongens, ik word er ook emotioneel van.
Ik haal wel koffie voor je.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet helemaal de trap op voor koffie
Opslag gevraagd
Kannunik Tripel vind ik ook lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Orval komt in de buurt voor mijn all time favorite
Of meerderequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we er als ik in Amersfoort ben het glas op heffen
Gewoon nespresso op je bureau zettenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet helemaal de trap op voor koffie
Opslag gevraagd
We kunnen ook met de FOK-premiere gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we er als ik in Amersfoort ben het glas op heffen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die tijd, die locatiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
We kunnen ook met de FOK-premiere gaan
GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Sin City: a Dame To Kill For!
Toffe meid die Jessica
[ afbeelding ]
Wat doet dat flesje water daar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Die van mij is iets minder gezellig.
https://vid.me/5wq
Waarom altijd in Amsterdam?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tijd, die locatie
Anders was ik wel gegaan. Gratis = Gratis ja tog.
Ik hou me niet zo bezig met jouw familieleden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ggmm wat vind jij van madman?
FOK! wordt geleid door de linkse Amsterdamse grachtengordel :squote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom altijd in Amsterdam?
Al aan The Americans begonnen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
wats datquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alleen als ik dronken ben en het me de volgende dag niet meer herinneren kan.quote:
Nee ik ga liever doordeweeks als ik OV heb en niet in Amsterdam.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
We kunnen ook met de FOK-premiere gaan
GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Sin City: a Dame To Kill For!
wanneer weer cafe de brugquote:
Omdat Amsterdamquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom altijd in Amsterdam?
Kan er geen coup komen vanuit de zuidelijke Randstad?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
FOK! wordt geleid door de linkse Amsterdamse grachtengordel :s
Den Haag en Rotterdam zouden de handen in een moeten slaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan er geen coup komen vanuit de zuidelijke Randstad?
Of Utrecht, dat ligt lekker centraal in Nederland.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Den Haag of Rotterdam zijn ook prachtige bioscopen. Beetje afwisseling kan geen kwaad.
Wat dacht je van Pathé Groningen? 9 zalen maar liefst.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Den Haag of Rotterdam zijn ook prachtige bioscopen. Beetje afwisseling kan geen kwaad.
Ja, Utrecht ligt lekker ver weg van alles.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Utrecht, dat ligt lekker centraal in Nederland.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, Utrecht ligt lekker ver weg van alles.
muy bien chico y tu?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hola Miranda Delahoya Vera Vruz Cardinal. Como estas? Que hora es?
Gefeliciteerd jongenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toffe meid die Jessica
[ afbeelding ]
Pathe de Kuip 14quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van Pathé Groningen? 9 zalen maar liefst.
Je hebt maar 1 zaal nodig, liefst een grote.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van Pathé Groningen? 9 zalen maar liefst.
Komt goedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow I'm impressed
[..]
Bedankt Paxje, hier gaan we binnenkort op drinken.
Misschien moet je eens naar Pathe de Kuip gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow I'm impressed
[..]
Bedankt Paxje, hier gaan we binnenkort op drinken.
En met z'n 2en in de love-seat. Ja snap ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik ga liever doordeweeks als ik OV heb en niet in Amsterdam.
Tamelijk vermoeiend inderdaad, maar als er genoeg Amsterdammers op af komen en zij hun kaarten kwijtraken moet het allemaal maar kunnen kennelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 zaal nodig, liefst een grote.
fok.020 ipv fok.nlquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tamelijk vermoeiend inderdaad, maar als er genoeg Amsterdammers op af komen en zij hun kaarten kwijtraken moet het allemaal maar kunnen kennelijk.
Heb je dat bij Pathé Amersfoort?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
En met z'n 2en in de love-seat. Ja snap ik.
Uiteraard.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je dat bij Pathé Amersfoort?
En dat met in Danny en Yvonne twee Rotterdammers. Het geld van de zionisten doet zelfs de beste breken met hun principesquote:
Heb ik nog een keertje m'n buurmeisje op een kinderfeestje gevingerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar Pathe de Kuip gaan.
Dan hebben wij nog meer gemeen.
Oké Dvenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ik nog een keertje m'n buurmeisje op een kinderfeestje gevingerd.
Wanneer ben jij voor het laatst gevingerd?quote:
Niemand die naar mijn feestje wil komen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
We kunnen ook gezamenlijk naar the Inbetweeners 2 in Odeon Southampton gaan.
leukquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je me ophaalt en wegbrengt kom ik graag.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand die naar mijn feestje wil komen?
betaal de bootreis danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand die naar mijn feestje wil komen?
ja goed ik haal je met mijn PRIVE CRUISE op in de haven van ROTTERDAM als dat kanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je me ophaalt en wegbrengt kom ik graag.
Is dit Engelse tijd of Nederlandse tijd?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg maar hoe laat jongens
engelsequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is dit Engelse tijd of Nederlandse tijd?
Ik komquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Deal, ik komquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja goed ik haal je met mijn PRIVE CRUISE op in de haven van ROTTERDAM als dat kan
Word het in 2 verschillende bioscopen in Amsterdam gedaan dan? Dat is wel vreemdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:26 schreef opperkleurder het volgende:
Leuk feitje:
Nederland heeft 137 reguliere bioscopen (2008) en ongeveer 60 seksbioscopen.
En dan kiezen ze altijd 2 bioscopen in Amsterdam
Altijd Munt of Arena volgens mijquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Word het in 2 verschillende bioscopen in Amsterdam gedaan dan? Dat is wel vreemd
Niet eens Tuschinskiquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Altijd Munt of Arena volgens mij
ze zouden roulatiesysteem moeten hanteren danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Altijd Munt of Arena volgens mij
Daar doen ze alleen films met Limburgse ondertiteling.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon in Maastricht dat organiseren
Om je ook wat te laten verdiepen in wat minder begaafde culturen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar doen ze alleen films met Limburgse ondertiteling.
Nee, helaas is m'nteleviziekamer net niet breed genoeg.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelfs bij jou thuis hangt een groter scherm.
Er komen in dit topic altijd verdacht weinig Limburgers.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Om je ook wat te laten verdiepen in wat minder begaafde culturen.
Dat is omdat zelfs Belgen Limburgers niet serieus nemen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er komen in dit topic altijd verdacht weinig Limburgers.
volgens mij wel een paarquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er komen in dit topic altijd verdacht weinig Limburgers.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:30 schreef Dven het volgende:
10 bij 23,5 meter
Grootste scherm van Nederland![]()
![]()
![]()
quote:IMAX Sydney in Australië heeft het grootste bioscoopscherm ter wereld. Het beeld heeft een hoogte van 29,42 meter en een breedte van 35,73 meter (oppervlakte is 1051 vierkante meter).
Maar het is dan geen IMAX maar Bulgarije kwaliteitquote:
Dat zijn sympathieke jongens.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Groningers daarentegen...
maar dat is ook weer zo ver uit de richtingquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Groningers daarentegen...
Zeker, maar jij bent import toch?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn sympathieke jongens.
Desalniettemin bijzonder sympathiek.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker, maar jij bent import toch?
Maak eens een kattenfilmpje van jouw kadsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar dat is ook weer zo ver uit de richting
Meh geen zin inquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maak eens een kattenfilmpje van jouw kads
In jouw kamer willen ze toch niet komen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
katten liggen toch ergens in een heg te slapen
Slapende kattenfilmpjesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
katten liggen toch ergens in een heg te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |