Kannunik Tripel vind ik ook lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Orval komt in de buurt voor mijn all time favorite
Of meerderequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we er als ik in Amersfoort ben het glas op heffen
Gewoon nespresso op je bureau zettenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet helemaal de trap op voor koffie
Opslag gevraagd
We kunnen ook met de FOK-premiere gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we er als ik in Amersfoort ben het glas op heffen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een nieuw kattenfilmpje gemaakt. Deze keer met een experimenteel camerastandpunt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
https://vid.me/O75
Die tijd, die locatiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
We kunnen ook met de FOK-premiere gaan
GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Sin City: a Dame To Kill For!
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toffe meid die Jessica
[ afbeelding ]
Wat doet dat flesje water daar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Die van mij is iets minder gezellig.
https://vid.me/5wq
Waarom altijd in Amsterdam?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tijd, die locatie
Anders was ik wel gegaan. Gratis = Gratis ja tog.
Ik hou me niet zo bezig met jouw familieleden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ggmm wat vind jij van madman?
FOK! wordt geleid door de linkse Amsterdamse grachtengordel :squote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom altijd in Amsterdam?
Al aan The Americans begonnen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
wats datquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alleen als ik dronken ben en het me de volgende dag niet meer herinneren kan.quote:
Nee ik ga liever doordeweeks als ik OV heb en niet in Amsterdam.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
We kunnen ook met de FOK-premiere gaan
GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Sin City: a Dame To Kill For!
wanneer weer cafe de brugquote:
Omdat Amsterdamquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom altijd in Amsterdam?
Kan er geen coup komen vanuit de zuidelijke Randstad?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
FOK! wordt geleid door de linkse Amsterdamse grachtengordel :s
Den Haag en Rotterdam zouden de handen in een moeten slaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan er geen coup komen vanuit de zuidelijke Randstad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |