Ja wel wat dingen. Gisteren Val Dieu, Karmeliet en Brugse zot gehaald bij de Spar. Ze hebben ook Rochefort en Westmalle.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben ze bij de Spar niks anders dan pils? Desnoods een Leffe Blond.
Tripel Karmeliet is toch wel mijn favoriet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja wel wat dingen. Gisteren Val Dieu, Karmeliet en Brugse zot gehaald bij de Spar. Ze hebben ook Rochefort en Westmalle.
Altijd beter dan Oetinger.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja wel wat dingen. Gisteren Val Dieu, Karmeliet en Brugse zot gehaald bij de Spar. Ze hebben ook Rochefort en Westmalle.
Mwoah. Lekker hoor maar niet de favoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Tripel Karmeliet is toch wel mijn favoriet.
Best okquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Altijd beter dan Oetinger.
Wat een poëet ben jij!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Tripel Karmeliet is toch wel mijn favoriet.
Tripel kutquote:
Omdat het beter klinkt dan goed.quote:
Ik hou niet zo van lang-harige katten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een nieuw kattenfilmpje gemaakt. Deze keer met een experimenteel camerastandpunt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
https://vid.me/O75
Vertical videoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een nieuw kattenfilmpje gemaakt. Deze keer met een experimenteel camerastandpunt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
https://vid.me/O75
Waarom klim je dan nog op het poesje van je vriendinquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van lang-harige katten.
Wat heb jij dan op je hoofd zittenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit neem je nu onmiddelijk terug.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom klim je dan nog op het poesje van je vriendin
Dit neem je nu onmiddelijk terug.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij dan op je hoofd zitten
Dat mag.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat ook Sneijder waarschijnlijk ook gewoon een zonnebril heeft gekocht van de negroïde zonnebrilverkoper op het strand.quote:
Sorry, ik was vergeten dat je geen vriendin hebt. Ik had dit niet moeten zeggen. Ik neem mijn woorden terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |