Ja wel wat dingen. Gisteren Val Dieu, Karmeliet en Brugse zot gehaald bij de Spar. Ze hebben ook Rochefort en Westmalle.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hebben ze bij de Spar niks anders dan pils? Desnoods een Leffe Blond.
Tripel Karmeliet is toch wel mijn favoriet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja wel wat dingen. Gisteren Val Dieu, Karmeliet en Brugse zot gehaald bij de Spar. Ze hebben ook Rochefort en Westmalle.
Altijd beter dan Oetinger.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja wel wat dingen. Gisteren Val Dieu, Karmeliet en Brugse zot gehaald bij de Spar. Ze hebben ook Rochefort en Westmalle.
Mwoah. Lekker hoor maar niet de favoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Tripel Karmeliet is toch wel mijn favoriet.
Best okquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Altijd beter dan Oetinger.
Wat een poëet ben jij!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Tripel kutquote:
Omdat het beter klinkt dan goed.quote:
Ik hou niet zo van lang-harige katten.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een nieuw kattenfilmpje gemaakt. Deze keer met een experimenteel camerastandpunt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
https://vid.me/O75
Vertical videoquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een nieuw kattenfilmpje gemaakt. Deze keer met een experimenteel camerastandpunt.
Waarom klim je dan nog op het poesje van je vriendinquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van lang-harige katten.
Wat heb jij dan op je hoofd zittenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit neem je nu onmiddelijk terug.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom klim je dan nog op het poesje van je vriendin
Dit neem je nu onmiddelijk terug.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij dan op je hoofd zitten
Dat mag.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat ook Sneijder waarschijnlijk ook gewoon een zonnebril heeft gekocht van de negroïde zonnebrilverkoper op het strand.quote:
Sorry, ik was vergeten dat je geen vriendin hebt. Ik had dit niet moeten zeggen. Ik neem mijn woorden terug.quote:
Zo'n lichaam en dan zeggen ze nog dat hij niet fit is.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
net alle twitterfotos van kazim bekeken
wat een baas
Heerlijk inderdaad. Orval vind ik ook erg lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
JE DUIZENDSTE POST OPWOWOWOWOWOWLWKOWOWOWJN2WEJHWJHQBJQNMUHASquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toffe meid die Jessica
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij geniet van het goede levenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n lichaam en dan zeggen ze nog dat hij niet fit is.
Ben je weer op zoek naar wat aandacht johannes?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toffe meid die Jessica
[ afbeelding ]
Dat is het experimentele camerastandpuntquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vertical video
Wel lieve kadden
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toffe meid die Jessica
[ afbeelding ]
Orval komt in de buurt voor mijn all time favoritequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad. Orval vind ik ook erg lekker.
Ik vond dat mijn 100.000e post typerend moest zijn voor mijquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je weer op zoek naar wat aandacht johannes?
Hola Miranda Delahoya Vera Vruz Cardinal. Como estas? Que hora es?quote:
Inhoudsloos dus.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond dat mijn 100.000e post typerend moest zijn voor mij
quote:
Ik wil wel eens een filmpje zien van Alba die op een Blaarkop over de Groninger Prairie rijdt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toffe meid die Jessica
[ afbeelding ]
Oh, was dat 100.000.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JE DUIZENDSTE POST OPWOWOWOWOWOWLWKOWOWOWJN2WEJHWJHQBJQNMUHASSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Bedankt jongens, ik word er ook emotioneel van.quote:
Originele postquote:
Alexis Adams is wel een mooie meid.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je weer op zoek naar wat aandacht johannes?
Laten we er als ik in Amersfoort ben het glas op heffenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, was dat 100.000.
Gefeliciteerd!!!
10.001 is natuurlijk ook wel mooi. Net als 10.101 voor de nerds onder onsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt jongens, ik word er ook emotioneel van.
Ik haal wel koffie voor je.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet helemaal de trap op voor koffie
Opslag gevraagd
Kannunik Tripel vind ik ook lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Orval komt in de buurt voor mijn all time favorite
Of meerderequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we er als ik in Amersfoort ben het glas op heffen
Gewoon nespresso op je bureau zettenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik moet helemaal de trap op voor koffie
Opslag gevraagd
We kunnen ook met de FOK-premiere gaanquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we er als ik in Amersfoort ben het glas op heffen
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die tijd, die locatiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
We kunnen ook met de FOK-premiere gaan
GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Sin City: a Dame To Kill For!
Toffe meid die Jessica
[ afbeelding ]
Wat doet dat flesje water daar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Die van mij is iets minder gezellig.
https://vid.me/5wq
Waarom altijd in Amsterdam?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die tijd, die locatie
Anders was ik wel gegaan. Gratis = Gratis ja tog.
Ik hou me niet zo bezig met jouw familieleden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ggmm wat vind jij van madman?
FOK! wordt geleid door de linkse Amsterdamse grachtengordel :squote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom altijd in Amsterdam?
Al aan The Americans begonnen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
wats datquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alleen als ik dronken ben en het me de volgende dag niet meer herinneren kan.quote:
Nee ik ga liever doordeweeks als ik OV heb en niet in Amsterdam.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
We kunnen ook met de FOK-premiere gaan
GC / [Actie] Speciale FOK!voorpremière Sin City: a Dame To Kill For!
wanneer weer cafe de brugquote:
Omdat Amsterdamquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom altijd in Amsterdam?
Kan er geen coup komen vanuit de zuidelijke Randstad?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
FOK! wordt geleid door de linkse Amsterdamse grachtengordel :s
Den Haag en Rotterdam zouden de handen in een moeten slaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan er geen coup komen vanuit de zuidelijke Randstad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |