Sowieso.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paar keer. Vooral een stunt natuurlijk maar toch eindbaas.
Ik rook ook in de vakantie. Daarna kan ik gewoon stoppen. No problem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:46 schreef Saind het volgende:
Ik ben twee weken geleden gestopt. Misschien dat ik daarom zo chagrijnig ben.
Op vakantie drie pakkies per dag
Waarom laat hij zich masseren door gehandicapte meisjesquote:
Ik ben netjes opgevoed. Dus ik reageer als iemand iets zegt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Duidelijk wel want je voelt de behoefte om te reageren. Vertel, waar is het mis gegaan?
Wat een geweldig mens is het toch ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom laat hij zich masseren door gehandicapte meisjes
Oh okequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt Volendam sympathie. Zo zeg ik ook dat Feyenoord voor van Duinen moet gaan.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso.
Rokende voetbaltrainers ook altijd +1
[ afbeelding ]
Ik vermoed een post met 456852154 plaatjes van Alba waarna hij hem moet inkorten omdat dit te lang is volgens Dannyquote:
Heerenveenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen maar gedaan om van Heereveen te winnen.
En Kazim.quote:
Wanneer hij elke regel mogelijk gebruik heeft met Albavullingquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:50 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vroeg me af wanneer die z'n 100.000ste post gaat maken.
Van harte gast. Wat ga je er op drinken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:51 schreef Saind het volgende:
Ah shit m'n jubileum gemist. Vorige week 6 jaar lid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |