Wel een goede achternaam antuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robert Mühren voor een prikkie ophalen bij FC Volendam.
Zeg al een week dat dat wat voor Feyenoord isquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robert Mühren voor een prikkie ophalen bij FC Volendam.
Mijn gelobby bij Mr Yellow heeft nog geen zin gehad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeg al een week dat dat wat voor Feyenoord is
Jij bent niet objectief.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeg al een week dat dat wat voor Feyenoord is
koekoekquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:42 schreef Saind het volgende:
Dat vind ik altijd het aller achterlijkste volk dat er rondloopt. Die mensen die jaren hebben gerookt en na het stoppen ineens zo hoog op het witte paard zitten dat Gandhi nog het hoofd zou schudden.
Nee je bent niet superieur omdat je gestopt bent zo moeilijk is het niet en nee je bent geen haar beter omdat je zo'n vreselijk verstandige beslissing hebt genomen, het recht om dat argument te gebruiken ben je verloren toen je begon. Hypocriete lul
Dat zijn teksten!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:42 schreef Saind het volgende:
Dat vind ik altijd het aller achterlijkste volk dat er rondloopt. Die mensen die jaren hebben gerookt en na het stoppen ineens zo hoog op het witte paard zitten dat Gandhi nog het hoofd zou schudden.
Nee je bent niet superieur omdat je gestopt bent zo moeilijk is het niet en nee je bent geen haar beter omdat je zo'n vreselijk verstandige beslissing hebt genomen, het recht om dat argument te gebruiken ben je verloren toen je begon. Hypocriete lul
Ik ook rond die koers.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog iets meer dan 12.000 posts, dan heb ik er ook 100.000
een beetje man fietst de tour met een peuk op de lipquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil wel weer beginnen maar dan ga ik langzamer fietsen
Daarom nooit over je longen roken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil wel weer beginnen maar dan ga ik langzamer fietsen
Waarheidquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een beetje man fietst de tour met een peuk op de lip
Ik heb nog nooit gerookt, zelfs geen trekje geprobeerdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:42 schreef Saind het volgende:
Deed hij echt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarheid
[ afbeelding ]
CIPOGOD
Dat vind ik wat raar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gerookt, zelfs geen trekje geprobeerd
watquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom nooit over je longen roken.
Duidelijk wel want je voelt de behoefte om te reageren. Vertel, waar is het mis gegaan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat mag, ik zit er niet mee.
Sowieso.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Paar keer. Vooral een stunt natuurlijk maar toch eindbaas.
Ik rook ook in de vakantie. Daarna kan ik gewoon stoppen. No problem.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:46 schreef Saind het volgende:
Ik ben twee weken geleden gestopt. Misschien dat ik daarom zo chagrijnig ben.
Op vakantie drie pakkies per dag
Waarom laat hij zich masseren door gehandicapte meisjesquote:
Ik ben netjes opgevoed. Dus ik reageer als iemand iets zegt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Duidelijk wel want je voelt de behoefte om te reageren. Vertel, waar is het mis gegaan?
Wat een geweldig mens is het toch ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom laat hij zich masseren door gehandicapte meisjes
Oh okequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hebt Volendam sympathie. Zo zeg ik ook dat Feyenoord voor van Duinen moet gaan.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso.
Rokende voetbaltrainers ook altijd +1
[ afbeelding ]
Ik vermoed een post met 456852154 plaatjes van Alba waarna hij hem moet inkorten omdat dit te lang is volgens Dannyquote:
Heerenveenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen maar gedaan om van Heereveen te winnen.
En Kazim.quote:
Wanneer hij elke regel mogelijk gebruik heeft met Albavullingquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:50 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vroeg me af wanneer die z'n 100.000ste post gaat maken.
Van harte gast. Wat ga je er op drinken?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:51 schreef Saind het volgende:
Ah shit m'n jubileum gemist. Vorige week 6 jaar lid
Tuypgodquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is dat Jack Tuyp net naar Helmond is vertrokken.
Newbiequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:51 schreef Saind het volgende:
Ah shit m'n jubileum gemist. Vorige week 6 jaar lid
Vies dikquote:
Op en top prof.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je herkent Wesley Sneijder toch wel.
quote:
Heb niks boeiends in huis en geen fatsoenlijke slijter in de buurt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van harte gast. Wat ga je er op drinken?
Geen schorsing maar wel muilkorf tijdens wedstrijden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Rond deze tijd maakt CAS bekend wat ze met Suarez doen.
Spann0n0n0n0n0n0n0n0n0nn0n0n0n0n0n0n0n0d
Heyquote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen schorsing maar wel muilkorf tijdens wedstrijden.
twitter:guardian_sport twitterde op donderdag 14-08-2014 om 15:00:46Luis Suárez biting ban upheld by Cas, but cleared to train with Barcelona #fcb (Photo: EPA) http://t.co/T2nNvlLt0Q reageer retweet
Hallo CA!!quote:
Niks. Gok ik zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Rond deze tijd maakt CAS bekend wat ze met Suarez doen.
Spann0n0n0n0n0n0n0n0n0nn0n0n0n0n0n0n0n0d
Hebben ze bij de Spar niks anders dan pils? Desnoods een Leffe Blond.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb niks boeiends in huis en geen fatsoenlijke slijter in de buurt.
Zal wel oettinger worden dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |