Thxquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:29 schreef Dven het volgende:
Alleen johannes kan zoveel posts hebben en zijn street credibility behouden
Hoe oud is Dven eigenlijk?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom op jij posts ook in OUD. Dat kan nooit kwaliteit zijn.
De enige post die ik in OUD geplaatst had was een post over hoe blij ik was met de abortus van mijn vriendin in het topic over mensen die moeite hebben met of helemaal geen kinderen kunnen krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom op jij posts ook in OUD. Dat kan nooit kwaliteit zijn.
Misschien kun je Nickgod vragen op invoeren te drukken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet ik hem aan Nickgod wijden.
Misschien toch maar beginnen met roken danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Mensen die roken hebben vaak de behoefte er bij te horen. Ze hebben een laf en onzeker karakter.
Caland.
daarom rookte jij l&mquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Mensen die roken hebben vaak de behoefte er bij te horen. Ze hebben een laf en onzeker karakter.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Caland.
Bij Ajax presteert hij sowieso 3 keer zo goed als bij PSV.quote:
Op je hoogtepunt tochquote:
Voor zijn driejarig jubileum kunnen we hem in een put gooien en dan gaan we met z'n allen er rondom bbq'en en zuipen en gebruiken we de put als asbakquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is al sinds juli 2012 gestopt.
HEBBEN WE HET TWEEJAARSFEEST GEMIST GODVERDOMME
Breuerquote:
Wat gaat er in zijn hoofd om?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor zijn driejarig jubileum kunnen we hem in een put gooien en dan gaan we met z'n allen er rondom bbq'en en zuipen en gebruiken we de put als asbak
Robert Mühren voor een prikkie ophalen bij FC Volendam.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is dat Jack Tuyp net naar Helmond is vertrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |