Valt mee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Schoonmaakster? Decadente mofo ben je inso...
Sla der'opquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt mee.
Ik woon niet zo groot dus het kost niet zo veel he.
Al werkt ze wel vrij ineffectief door elke week een half uur Pools te lullen tegen mij.
Heb je ook iets over Groningen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:42 schreef Dven het volgende:
Dit is een lied over een land.
Een prachtig land. Een mooi land.
Een schoon land, een grote, een sterke
Ja, het is een asmogend land
Het gaat over het fabelachtfantastische Iaponia OFTEWEEEEEEEEEEEEEEL
Japan.
Zie editquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook iets over Groningen?
Niet zo veel maar het lijkt me erg leuk om mensen die er vlak onder zitten op een bepaalde manier naar een specifiek soort 100.000e post te leiden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat vinden jullie van mensen met meer dan 100.000 posts?
Ik heb het gevoel dat ik iets typerends moet zeggen bij mijn 100.000e post. Iets over de Groningse blaarkop bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet zo veel maar het lijkt me erg leuk om mensen die er vlak onder zitten op een bepaalde manier naar een specifiek soort 100.000e post te leiden.
Nog 8 postsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat vinden jullie van mensen met meer dan 100.000 posts?
Bijvoorbeeld dat de Blaarkop het zeer goed doet op Kwelgeestig Grasquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik iets typerends moet zeggen bij mijn 100.000e post. Iets over de Groningse blaarkop bijvoorbeeld.
quote:KWELGEESTIG GRAS
Feit is wel dat de plant intussen tachtig procent van de ‘verouderde’ Groninger kwelders domineert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn Scheveningengame was kapot toen ik hem vanochtend opstartte.
Poging 2 dan maar.
[ afbeelding ]Wat een kutspel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn Scheveningengame was kapot toen ik hem vanochtend opstartte.
Poging 2 dan maar.
[ afbeelding ]Ik hoor je best vaak stellen dat je FM games kapot gaan. Waarom speel je zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat het kan. Ik heb er plezier mee.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoor je best vaak stellen dat je FM games kapot gaan. Waarom speel je zoiets?
Stoppen op 100.000 met als postquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind het wel spannend
Wat nou als ik stop bij 99999?
Stoppen, dat kan ik jullie toch niet aandoen?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon expres op 99.999 stoppen, Johannes. Dat vindt Arcee leuk.
johannes_vermeer2quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stoppen, dat kan ik jullie toch niet aandoen?
Ik heb een leuk idee voor een topic van jouw hand, johannesquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jojanneke_vandenbergequote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WIe?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vriendin van Sunfield. Ze moet een zwaar leven hebben.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sunfield niet kennen.
Deze wielerjournalist staat beter bekend als Thijs Zonneveld.
Ah, de broer van Mike.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sunfield niet kennen.
Deze wielerjournalist staat beter bekend als Thijs Zonneveld.
ik ook zoietsquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog iets meer dan 12.000 posts, dan heb ik er ook 100.000
jezusquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haha, nerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
wowquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen idee hoeveel posts ik heb. Bij mij staat kwaliteit toch op de eerste plaats dus ik geloof best dat users als Dven mij inhalen.
Je bent verstandig.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen zin in sigaretten vandaag en gisteren.
Wat is er mis met me.
Ik denk er over om al jouw posts achter elkaar te plakken en voor te dragen voor de Nobelprijs voor de literatuur.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Geen idee hoeveel posts ik heb. Bij mij staat kwaliteit toch op de eerste plaats dus ik geloof best dat users als Dven mij inhalen.
Thxquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:29 schreef Dven het volgende:
Alleen johannes kan zoveel posts hebben en zijn street credibility behouden
Hoe oud is Dven eigenlijk?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom op jij posts ook in OUD. Dat kan nooit kwaliteit zijn.
De enige post die ik in OUD geplaatst had was een post over hoe blij ik was met de abortus van mijn vriendin in het topic over mensen die moeite hebben met of helemaal geen kinderen kunnen krijgen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom op jij posts ook in OUD. Dat kan nooit kwaliteit zijn.
Misschien kun je Nickgod vragen op invoeren te drukken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet ik hem aan Nickgod wijden.
Misschien toch maar beginnen met roken danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Mensen die roken hebben vaak de behoefte er bij te horen. Ze hebben een laf en onzeker karakter.
Caland.
daarom rookte jij l&mquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Mensen die roken hebben vaak de behoefte er bij te horen. Ze hebben een laf en onzeker karakter.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:34 schreef GGMM het volgende:
Caland.
Op je hoogtepunt tochquote:
Voor zijn driejarig jubileum kunnen we hem in een put gooien en dan gaan we met z'n allen er rondom bbq'en en zuipen en gebruiken we de put als asbakquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM is al sinds juli 2012 gestopt.
HEBBEN WE HET TWEEJAARSFEEST GEMIST GODVERDOMME
Breuerquote:
Wat gaat er in zijn hoofd om?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor zijn driejarig jubileum kunnen we hem in een put gooien en dan gaan we met z'n allen er rondom bbq'en en zuipen en gebruiken we de put als asbak
Robert Mühren voor een prikkie ophalen bij FC Volendam.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is dat Jack Tuyp net naar Helmond is vertrokken.
Wel een goede achternaam antuurlijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robert Mühren voor een prikkie ophalen bij FC Volendam.
Zeg al een week dat dat wat voor Feyenoord isquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Robert Mühren voor een prikkie ophalen bij FC Volendam.
Mijn gelobby bij Mr Yellow heeft nog geen zin gehad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeg al een week dat dat wat voor Feyenoord is
Jij bent niet objectief.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zeg al een week dat dat wat voor Feyenoord is
koekoekquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:42 schreef Saind het volgende:
Dat vind ik altijd het aller achterlijkste volk dat er rondloopt. Die mensen die jaren hebben gerookt en na het stoppen ineens zo hoog op het witte paard zitten dat Gandhi nog het hoofd zou schudden.
Nee je bent niet superieur omdat je gestopt bent zo moeilijk is het niet en nee je bent geen haar beter omdat je zo'n vreselijk verstandige beslissing hebt genomen, het recht om dat argument te gebruiken ben je verloren toen je begon. Hypocriete lul
Dat zijn teksten!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:42 schreef Saind het volgende:
Dat vind ik altijd het aller achterlijkste volk dat er rondloopt. Die mensen die jaren hebben gerookt en na het stoppen ineens zo hoog op het witte paard zitten dat Gandhi nog het hoofd zou schudden.
Nee je bent niet superieur omdat je gestopt bent zo moeilijk is het niet en nee je bent geen haar beter omdat je zo'n vreselijk verstandige beslissing hebt genomen, het recht om dat argument te gebruiken ben je verloren toen je begon. Hypocriete lul
Ik ook rond die koers.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
een beetje man fietst de tour met een peuk op de lipquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil wel weer beginnen maar dan ga ik langzamer fietsen
Daarom nooit over je longen roken.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil wel weer beginnen maar dan ga ik langzamer fietsen
Waarheidquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
een beetje man fietst de tour met een peuk op de lip
Ik heb nog nooit gerookt, zelfs geen trekje geprobeerdquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:42 schreef Saind het volgende:
Deed hij echt?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarheid
[ afbeelding ]
CIPOGOD
Dat vind ik wat raar.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gerookt, zelfs geen trekje geprobeerd
watquote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom nooit over je longen roken.
Duidelijk wel want je voelt de behoefte om te reageren. Vertel, waar is het mis gegaan?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat mag, ik zit er niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |