Of Utrecht, dat ligt lekker centraal in Nederland.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Den Haag of Rotterdam zijn ook prachtige bioscopen. Beetje afwisseling kan geen kwaad.
Wat dacht je van Pathé Groningen? 9 zalen maar liefst.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Den Haag of Rotterdam zijn ook prachtige bioscopen. Beetje afwisseling kan geen kwaad.
Ja, Utrecht ligt lekker ver weg van alles.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of Utrecht, dat ligt lekker centraal in Nederland.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, Utrecht ligt lekker ver weg van alles.
muy bien chico y tu?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hola Miranda Delahoya Vera Vruz Cardinal. Como estas? Que hora es?
Gefeliciteerd jongenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toffe meid die Jessica
[ afbeelding ]
Pathe de Kuip 14quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van Pathé Groningen? 9 zalen maar liefst.
Je hebt maar 1 zaal nodig, liefst een grote.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van Pathé Groningen? 9 zalen maar liefst.
Komt goedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow I'm impressed
[..]
Bedankt Paxje, hier gaan we binnenkort op drinken.
Misschien moet je eens naar Pathe de Kuip gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow I'm impressed
[..]
Bedankt Paxje, hier gaan we binnenkort op drinken.
En met z'n 2en in de love-seat. Ja snap ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik ga liever doordeweeks als ik OV heb en niet in Amsterdam.
Tamelijk vermoeiend inderdaad, maar als er genoeg Amsterdammers op af komen en zij hun kaarten kwijtraken moet het allemaal maar kunnen kennelijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 zaal nodig, liefst een grote.
fok.020 ipv fok.nlquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tamelijk vermoeiend inderdaad, maar als er genoeg Amsterdammers op af komen en zij hun kaarten kwijtraken moet het allemaal maar kunnen kennelijk.
Heb je dat bij Pathé Amersfoort?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
En met z'n 2en in de love-seat. Ja snap ik.
Uiteraard.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je dat bij Pathé Amersfoort?
En dat met in Danny en Yvonne twee Rotterdammers. Het geld van de zionisten doet zelfs de beste breken met hun principesquote:
Heb ik nog een keertje m'n buurmeisje op een kinderfeestje gevingerd.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar Pathe de Kuip gaan.
Dan hebben wij nog meer gemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |