quote:In Sin City: A Dame to Kill For zien we hoe bekende koelbloedige personages als Nancy, Dwight en Marc terugkeren en hun paden kruizen met de meest beruchte bewoners van de stad.
Scenarioschrijver Fank Miller verweeft voor dit vervolg zijn klassieke verhalen van deel één met nieuwe in het vervolg. De hoofdrollen worden vertolkt door oude en nieuwe namen. Zo bestaat de cast onder andere uit Jessica Alba, Mickey Rourke, Rosario Dawson, Josh Brolin, Eva Green en Joseph Gordon-Levitt. De originele filmposter moest gekuisd worden omdat Eva Green er iets té bloot op stond - je bent dus gewaarschuwd..!
Kan je je andere afspraken niet afzeggen! Het is Sin City!quote:
Nope.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan je je andere afspraken niet afzeggen! Het is Sin City!
Nee, sorry. Vooralsnog zit er helaas geen goodiebag bij. Heb deze standaard disclaimer even aangepast.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:44 schreef tcr het volgende:
Zit er ook weer popcorn en een drankje bij?
Oh wel een goodiebag, jippie
Dit is geen Disneyfilm.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil mijn 3de kopie van the Avengers.
Dit is volgens mij geen Disneyfilm...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil mijn 3de kopie van the Avengers.
Dat staat gewoon helemaal los van mijn wensquote:
http://www.bol.com/nl/p/sin-city/1002004006488688/quote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:58 schreef tcr het volgende:
[..]
Dit is volgens mij geen Disneyfilm...
Goodiebag is er al weer af, jammer had graag de DVD van deel 1 gehad (eigenlijk liever de bluray).
Gratis trein, gratis film. Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:39 schreef So_Surreal het volgende:
Aaaaaah ik kijk al zo lang uit naar deze film hehen dan komt FOK! met een gratis première
!
Jammer dat het op een zaterdag is waardoor ik er speciaal voor naar Amsterdam moet (luxe probleem) haha kan wel gratis er heen met de trein.
Even kijken of ik iemand mee kan nemen en anders of ik gewoon alleen ga
Toffe actie weer in ieder geval weer !
Ik ben gewoon verwend door al die premières doordeweeks bij de ArenA 10 minuten van mijn werk af hahaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Gratis trein, gratis film. Ik zie het probleem niet.
Zo is het ookquote:
Yup. Je kunt alles wijzigen: je naam, mailadres en het aantal kaarten. Dat aantal kan 0, 1 of 2 zijn en/of worden.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:46 schreef So_Surreal het volgende:
Is het ook mogelijk dat ik straks 2 kaartjes vastzet, en er dan eventueel 1 teruggeef en 1 houd ?
Vijzelstraat 15, niet ver van dingen als Kalverstraat enzo.quote:
Ik hoop echt dat het nu, omdat het in het weekend en vroeg is, dat er een beetje een leuke meeting komt na afloop (deels van te voren evt).quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verwend door al die premières doordeweeks bij de ArenA 10 minuten van mijn werk af hahamaar moet wel goed komen hoor !
Is het ook mogelijk dat ik straks 2 kaartjes vastzet, en er dan eventueel 1 teruggeef en 1 houd ?
[..]
Zo is het ook!
Vooral mensen met een dubbele persoonlijkheidsstoornis.
Is dat goed te doen met de auto (bereikbaarheid en parkeren)?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vijzelstraat 15, niet ver van dingen als Kalverstraat enzo.
Dat zou je even moeten onderzoeken. Ik ga zelf gewoon met het OV.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is dat goed te doen met de auto (bereikbaarheid en parkeren)?
Aah oke. Ik ga het even uitzoeken, bedanktquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat zou je even moeten onderzoeken. Ik ga zelf gewoon met het OV.
Nee, niet echt. Je zal naar een parkeergarage moeten of een P+R zoeken. Parkeren in Noord, pont (3min) en dan tram (15 min) is het snelste en goedkoopste denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Om de hoek bij het Rembrantplein, einde van de Kalverstraat (gezien vanaf de Dam). Bewaakte fietsstalling om de hoek...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vijzelstraat 15, niet ver van dingen als Kalverstraat enzo.
Buitenkansje voor Johannes.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef GGMM het volgende:
johannes_vermeer johannes_vermeer johannes_vermeer
Wordt even afwachten dus of ik het ga redden met de tijd, want inderdaad is het met de auto in hartje Amsterdam echt een drama.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Je zal naar een parkeergarage moeten of een P+R zoeken. Parkeren in Noord, pont (3min) en dan tram (15 min) is het snelste en goedkoopste denk ik.
Maar de binnenstad van Amsterdam moet je gewoon vermijden met de auto.
Behalve als je flink dokt, onder de Stopera bijv is simpel en dan is het 5 min lopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wordt even afwachten dus of ik het ga redden met de tijd, want inderdaad is het met de auto in hartje Amsterdam echt een drama.
Ik weet precies welke garage je bedoeltquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef Unites het volgende:
Pathé de Munt is echt verschrikkelijk te bereiken. Kriskras door allerlei kleine, drukke straatjes. En er is weinig parkeergelegenheid volgens mij. De eerste keer dat ik daar kwam, moesten we parkeren in een veelte kleine garage en om naar een verdieping lager te gaan, moest je per lift. En als je omhoog wou, moest je er weer achteruit in rijden. Dat was echt een drama.
Ik ben bang dat ik weer niet te lang kan blijven hangen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het nu, omdat het in het weekend en vroeg is, dat er een beetje een leuke meeting komt na afloop (deels van te voren evt).
We zitten op kruipafstand van een leuke Ierse pub.
Vind je dat gek? :$quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:54 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik weer niet te lang kan blijven hangen.
Ik appte net 1 van mijn beste maten of hij mee wilde, maar hij zei "dan vier ik mijn verjaardag voor jullie"dus ik moet na de film direct op verjaardag haha.
Ben bang dat ik alleen ga, mijn vriendin heeft een hekel aan FOK!_
Oftewel, luister naar HeatWave en kom niet met de auto.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef Unites het volgende:
Pathé de Munt is echt verschrikkelijk te bereiken. Kriskras door allerlei kleine, drukke straatjes. En er is weinig parkeergelegenheid volgens mij. De eerste keer dat ik daar kwam, moesten we parkeren in een veelte kleine garage en om naar een verdieping lager te gaan, moest je per lift. En als je omhoog wou, moest je er weer achteruit in rijden. Dat was echt een drama.
Nee dat is ruk, dat is echt de binnenstad.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Elke hoek van Amsterdam heeft wel een P+R. Volgens mij ¤6 inclusief OV-kaartje...quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wordt even afwachten dus of ik het ga redden met de tijd, want inderdaad is het met de auto in hartje Amsterdam echt een drama.
Ik blijf misschien wel even, maar die avond is de première van Doctor Who, dus ik ga op tijd op huis aan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik geef een gratis bier (drank naar keuze) weg aan de eerste 5 PM'ers die aangeven naar de afterparty te komen in de ierse pub.
Whovianquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik blijf misschien wel even, maar die avond is de première van Doctor Who, dus ik ga op tijd op huis aan.
Yup.quote:
Ik ook hoor, maar ik vind lekker in de kroeg hangen op zaterdag ook wel gezellig, afl. komt de dag erna welquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yup.
Overigens is ongeveer 1/3 van de tickets alweer vergeven.
Waarom heb je dan een ticket gereserveerd?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:08 schreef Juicyhil het volgende:
Leuke actie, maar ik kom niet meer naar fokmeets
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een ticket gereserveerd?
Is dat raar?quote:
Ik ben wel naar meer FOK! premières geweest hoorquote:
1quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben wel naar meer FOK! premières geweest hoor
Niet. John Carter, Oz the Great and Powerfull, The Book of Eli, World War Z.quote:
Eén van m'n persoonlijkheden wil toch gaan.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:30 schreef Breuls het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een ticket gereserveerd?
Oh jij komt ook?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eén van m'n persoonlijkheden wil toch gaan.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet. John Carter, Oz the Great and Powerfull, The Book of Eli, World War Z.
Ik verbeter je, dat is geen happenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wokka wokka wokka.
Oh dan heb ik wel zin om te komen.quote:
Wel als ik er bij ben geweest al die keren en het dus weetquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik verbeter je, dat is geen happen
Dan snap ik nog je eerste comment niet maar goedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel als ik er bij ben geweest al die keren en het dus weet.
Hoeft ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan snap ik nog je eerste comment niet maar goed
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:53 schreef Nielsch het volgende:
Leuk, meeten met HeatWave... droom die uitkomt...
Gezelligquote:Op donderdag 14 augustus 2014 13:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh dan heb ik wel zin om te komen.
Jij krijgt juist nog een pilsie van mij terug van van de week manquote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik geef een gratis bier (drank naar keuze) weg aan de eerste 5 PM'ers die aangeven naar de afterparty te komen in de ierse pub.
Hoezo, je kan toch 2 kaarten bestellen ?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:08 schreef Juicyhil het volgende:
Leuke actie, maar ik kom niet meer naar fokmeets
ja dan neem ik je moeder meequote:Op donderdag 14 augustus 2014 14:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoezo, je kan toch 2 kaarten bestellen ?
Edit: ooh je hebt er al een besteld
Omdat de distributiemaatschappijen graag meer aandacht willen dan 1 schaap en een koequote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is er eigenlijk nooit wat in Groningen? #dtv #bestuurtegendemuur
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat de distributiemaatschappijen graag meer aandacht willen dan 1 schaap en een koe.
fixedquote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is er eigenlijk nooit wat buiten Amsterdam? #dtv #bestuurtegendemuur
In Den Haag zijn verschillende kinderboerderijen.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Den Haag heeft nog geen eens een schaap noch een koe.
Grappig dat net jij schaap noemt aangezien je toch wel enige overeenkomsten hebt met dat dier.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat de distributiemaatschappijen graag meer aandacht willen dan 1 schaap en een koe.
Tikje overdrevenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Groningen stad heeft alleen al zo'n 200.000 inwoners
Ik had natuurlijk moeten zeggen 197.823 inwoners per 1 mei 2014.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tikje overdreven.
Maar het is niet aan FOK! waar het is lijkt me, dat is aan de distributiemaatschappij.
Jij moet echt zo'n leuke vriendelijke gast zijn in het echtquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Grappig dat net jij schaap noemt aangezien je toch wel enige overeenkomsten hebt met dat dier.
Tevens ziet een normaal mens liever een Blaarkop dan een Amsterdammer.
johannes_vermeer zal dit zeker bevestigenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij moet echt zo'n leuke vriendelijke gast zijn in het echt. Alleen maar leuke en gezellige posts, heerlijke gezellig hollandse jongen
.
Is heul wel eens wat in Groningen geweest.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is er eigenlijk nooit wat in Groningen? #dtv #bestuurtegendemuur
Wat dan en wanneer?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is heul wel eens wat in Groningen geweest.
Jij mag ook komen, de bioscoopstoeltjes zijn toch al roodquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:39 schreef BloedendeVagina het volgende:
Een grote autisten-meeting. Gezellig!
Ik ben allergisch voor autisten.. dus helaas.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Jij mag ook komen, de bioscoopstoeltjes zijn toch al rood
Och, weer zo'n figuur dat iedereen autist noemt maar te laf is om zijn kop te laten zien, wie is er nou de autist?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
M
[..]
[..]
maar..je den
[..]
Ik ben allergisch voor autisten.. dus helaas.
Jij?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Och, weer zo'n figuur dat iedereen autist noemt maar te laf is om zijn kop te laten zien, wie is er nou de autist?.
En dat zeg jij?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Och, weer zo'n figuur dat iedereen autist noemt maar te laf is om zijn kop te laten zien, wie is er nou de autist?.
Wat moet jij nou de hele tijd weer? Hier en op FB? Moet je weer aandacht?quote:
Voor wie?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef Breuls het volgende:
In maart we nog een screening in Utrecht. En we leggen het ook steeds wel voor aan de distributeur om het elders te doen, maar het is vaak het meest praktisch in Amsterdam.
Voor mij bijvoorbeeld. Thanks Fok, ik ben er weer bij!quote:
Nou ok, omdat jij het bentquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:58 schreef sp3c het volgende:
geef mij 1 van die 5 bieren trouwens HW
geen pm want we zijn niet homo en ik kn niet zo goed fok!ken met mijn mobiel
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:31 schreef Breuls het volgende:
Iedereen met een ticket kan ook nog steeds?
Waarom is het distributeren makkelijker in Amsterdam dan Groningen? De film komt gewoon binnen op Schiphol (of ze krijgen tegenwoordig zelfs een digitale kopie binnen via een download, die ze dan op een band/BVD branden?), dan kwestie van transport naar Groningen of welk provinciaal dorp dan ookquote:
De distributeur zit zelf meestal in Amsterdam of omgeving.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom is het distributeren makkelijker in Amsterdam dan Groningen? De film komt gewoon binnen op Schiphol (of ze krijgen tegenwoordig zelfs een digitale kopie binnen via een download, die ze dan op een band/BVD branden?), dan kwestie van transport naar Groningen of welk provinciaal dorp dan ook
Waar je de deal mee afspreekt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
De distributeur zit zelf meestal in Amsterdam of omgeving.
Het gaat niet om de film, maar om de mensen.
Ik weet niet exact wat je hiermee bedoelt, maar 1 film heeft 1 distributeur. De distributeur wil de film promoten en doet dat, naast via trailers en advertenties en standaard winacties, via speciale voorstellingen via diverse media. voor Sin City heeft Independent Films bedacht dat het tof is om een screening voor FOK!kers te doen (en daar hebben ze natuurlijk enorm gelijk in).quote:
en jijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:12 schreef leeell het volgende:
Zoveel fokkers gaan er heen, niemand die ooit in dit topic post. Alle lurkers hebben weer een kaartje?
Je mag met mij meequote:
ik ben kaartloosquote:
Misschien heb ik wel overquote:
en flopsje danquote:
Heb er misg 1 als iemand niet mee gaatquote:
Onzekerheid onzekerheidquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef leeell het volgende:
[..]
Heb er misg 1 als iemand niet mee gaat
Blijkbaar, maar goed, er zijn geen eisen aan het toewijzenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:12 schreef leeell het volgende:
Zoveel fokkers gaan er heen, niemand die ooit in dit topic post. Alle lurkers hebben weer een kaartje?
Ik heb een kaartje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:12 schreef leeell het volgende:
Ik ookquote:
Werkte laatste keer ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben waarschijnlijk al de deur uit als die mail komt, op de telefoon laten zien is ook goed he?
Yup. Mail komt voor half 1, denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben waarschijnlijk al de deur uit als die mail komt, op de telefoon laten zien is ook goed he?
Jij ook al?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:36 schreef Breuls het volgende:
Ik ga vanavond nog even de eerste Sin City kijken.
Ja. Had onlangs een filmdagje waarbij we 'm ook gekeken, maar heb toen helemaal niet opgelet en er zwaar doorheen zitten praten, dus die geheugenverfrisser werkte niet. Vanavond inhalen.quote:
quote:
Netflix!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Ja, waar moet ik die DVD nou weer vandaan halen voor morgenmiddag?.
Ohjaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:40 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja. Had onlangs een filmdagje waarbij we 'm ook gekeken, maar heb toen helemaal niet opgelet en er zwaar doorheen zitten praten, dus die geheugenverfrisser werkte niet. Vanavond inhalen.
[..]
[..]
Netflix!
Hier ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:36 schreef Breuls het volgende:
Doesn't say. Hij duurt 2 uur en 4 minuten, staat hier. Heb je daar iets aan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:40 schreef Bart het volgende:
Oh staat ie op netflix? Is dat ook de recut extended?
2h21m is die ik heb.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Doesn't say. Hij duurt 2 uur en 4 minuten, staat hier. Heb je daar iets aan?
Dat is toch die waar je aftiteling tussen de verschillende verhalen hebt ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:40 schreef Bart het volgende:
Oh staat ie op netflix? Is dat ook de recut extended?
Jammer welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar goed, er zijn geen eisen aan het toewijzen.
Sja, wat zou je dan voor eisen moeten stellen, minimaal 1 jaar lid, minstens 1000 posts?quote:
geen ideequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:35 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat is toch die waar je aftiteling tussen de verschillende verhalen hebt ?
Die vond ik echt verschrikkelijk !
Zin in morgen, ga heen met een maat, een niet FOK!ker
Ik heb 'm op DVD, maar aangezien Netflix in HD is kan ik die net zo goed weggooien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb hem gezien toen hij uitkwam, daarna niet meer.
Geef hem morgen weg na de film aan een vrolijk kijkende Fokker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik heb 'm op DVD, maar aangezien Netflix in HD is kan ik die net zo goed weggooien.
Succes...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geef hem morgen weg na de film aan een vrolijk kijkende Fokker.
ik ook, t is zo lang geleden dus ff weer geheugen opfrissenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:36 schreef Breuls het volgende:
Ik begrijp dat het uit business oogpunt geen reet uitmaakt nee, maar voor het FOK!gevoel bij zo'n première werkt het wel verdunnend. En ik zou allebei jouw eisen wel een goed idee vinden, of een variatie erop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, wat zou je dan voor eisen moeten stellen, minimaal 1 jaar lid, minstens 1000 posts?
Opzich maakt het de distributeur niet uit wie er in de zaal zit natuurlijk.
Ik ook wel opzich, maar ik ga er niet overquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:52 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het uit business oogpunt geen reet uitmaakt nee, maar voor het FOK!gevoel bij zo'n première werkt het wel verdunnend. En ik zou allebei jouw eisen wel een goed idee vinden, of een variatie erop.
Tevens ga ik vanavond Sin City ook nog maar eens een keer kijken.
Op de maat van het Wilhelmus toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:58 schreef Nielsch het volgende:
En iedereen dit keer een Grolschbeugel pakken en in estafettevorm een voor een openploppen!
Zelfs de reservelijst zit vol...quote:
Correctie, inmiddels zit die niet meer vol. Dus je kan reserveren. Mogelijk leveren er nog genoeg mensen een kaartje in.quote:
Niet dat ik weet. Ik verwacht ook geen gratis versnaperingen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:57 schreef Nielsch het volgende:
Komt er weer zo'n Twitterwall zoals bij Oz?
En geen bril?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik verwacht ook geen gratis versnaperingen.
Vraag het zequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef Dastan het volgende:
Komen L-Ascorbinezuur en OeJ? Die wil ik wel ontmoeten.
Ja, dat zat ik gisteravond ook te denken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:14 schreef Bart het volgende:
Godver wat is die Jessica Alba toch een lekker wijf.
Hoeft niet, mag wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:59 schreef Nielsch het volgende:
Moet ik mijn pathe 3d bril meenemen?
Lasco komt niet die andere ken ik nietquote:
Neem zo'n fiets taxie vanaf centraalquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik ben mank en ik zie net dat er door demonstraties geen trams rijden door het centrum? Heeft iemand tips hoe ik van centraal bij de bios komik kan niet zover lopen.
Hmm ik zie, tram 1 2 of 5 nemen, uitstappen bij Koningsplein, dan alleen de Bloemenmarkt over (350 meter)quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Jongens ik ben mank en ik zie net dat er door demonstraties geen trams rijden door het centrum? Heeft iemand tips hoe ik van centraal bij de bios komik kan niet zover lopen.
Dat moet ik hopelijk nog net halenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:58 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Hmm ik zie, tram 1 2 of 5 nemen, uitstappen bij Koningsplein, dan alleen de Bloemenmarkt over (350 meter)
Dat is net iets verder lopen, de Bloemenmarkt vermijden en lopen via de Reguliers is net iets rustiger trouwens Cherry.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:23 schreef Nielsch het volgende:
Trein naar amstel, metro naar waterloo, vanaf daar lopen lijkt me het snelst als je uit Utrecht komt
Je kon sowieso al niet meer over Damrak fietsen ivm werkzaamheden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Bedankt voor de tip wbt de demonstratie voor diepalestijnen op de Dam, dan fiets ik wel via de andere kant.
Ja dat zag ik, maar dat is nog een stukje lopen en dat kan ik nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:23 schreef Nielsch het volgende:
Trein naar amstel, metro naar waterloo, vanaf daar lopen lijkt me het snelst als je uit Utrecht komt
Je zit bij mij in de treinquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Trein van 14:10 vanuit Utrecht
melden bij breuls!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:08 schreef Sjacq het volgende:
Moet je je bij de kassa melden met die e-mail of staat er ergens een bordje met fokkers hierheen?
Oehquote:
Ik sta naast de kassa.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:08 schreef Sjacq het volgende:
Moet je je bij de kassa melden met die e-mail of staat er ergens een bordje met fokkers hierheen?
Nope.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:31 schreef Nielsch het volgende:
Ga je weer zeggen: "Ik ben Breuls en ik ben een FOK!ker!" ?
Alleen als hij stiekem ook een ticket heeft gescoord.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:31 schreef Nielsch het volgende:
En zijn er ook weer c-list bn'ers zoals die stinkhomo ferry doedens?
gelukkigquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
Alleen als hij stiekem ook een ticket heeft gescoord.
slaan dat volkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:29 schreef donroyco het volgende:
Er zit een FOK!ster naast me met een koelkasttelefoon...
Absoluut.quote:
Volgens mij was het LittleBrowniequote:
quote:
Watquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Volgens mij was het LittleBrownie
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een HTC One M8 ja. Geen koelkast
Valt mee hoorquote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Werd er nog homo naar je geroepen, Breuls?
Ik heb er een note voor gehad tijdens john carter filmquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Geen idee.
Hoezo, is dat likely to happen?
Het ligt dus aan jou.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er een note voor gehad tijdens john carter film
Ehh neequote:
Alsof jij onterechte notes hebt.quote:
Sowieso ja. Er zitten er een stuk of 250 tussen die niet kloppenquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso ja. Er zitten er een stuk of 250 tussen die niet kloppen
waarschijnlijk omdat je slechts 135 hersencellen hebt, daarna kun je ze niet meer begrijpen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso ja. Er zitten er een stuk of 250 tussen die niet kloppen
He een poging tot grappig zijn! Je kan het ergens welquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:57 schreef Bart het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat je slechts 135 hersencellen hebt, daarna kun je ze niet meer begrijpen.
Je snapt het weer eens niet. Dat was serieus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
He een poging tot grappig zijn! Je kan het ergens wel
Ehh okequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Je snapt het weer eens niet. Dat was serieus.
ken ik jou?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:59 schreef Sjacq het volgende:
Leuke actie, leuke film, bedankt iedereen!
@nielsch: had je je onderbuik al van tevoren laten leeglopen? T bleef best droog in de zaal.
Oh, ik zie het.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er een note voor gehad tijdens john carter film
De tram reed gewoonquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:24 schreef leeell het volgende:
Toffe film, mistte alleen Steven.
tevens moeten lopen vanaf bilderdijkstraat naar muntplein vanwege die kuttrams , wel net op tijd
Neuh, hij stopte bij ons echt en we moesten uitstappen of blijven zitten richting museumplein (hij sloeg af naar rechts)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |