Nou ok, omdat jij het bentquote:Op maandag 18 augustus 2014 19:58 schreef sp3c het volgende:
geef mij 1 van die 5 bieren trouwens HW
geen pm want we zijn niet homo en ik kn niet zo goed fok!ken met mijn mobiel
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 07:31 schreef Breuls het volgende:
Iedereen met een ticket kan ook nog steeds?
Waarom is het distributeren makkelijker in Amsterdam dan Groningen? De film komt gewoon binnen op Schiphol (of ze krijgen tegenwoordig zelfs een digitale kopie binnen via een download, die ze dan op een band/BVD branden?), dan kwestie van transport naar Groningen of welk provinciaal dorp dan ookquote:
De distributeur zit zelf meestal in Amsterdam of omgeving.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom is het distributeren makkelijker in Amsterdam dan Groningen? De film komt gewoon binnen op Schiphol (of ze krijgen tegenwoordig zelfs een digitale kopie binnen via een download, die ze dan op een band/BVD branden?), dan kwestie van transport naar Groningen of welk provinciaal dorp dan ook
Waar je de deal mee afspreekt?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
De distributeur zit zelf meestal in Amsterdam of omgeving.
Het gaat niet om de film, maar om de mensen.
Ik weet niet exact wat je hiermee bedoelt, maar 1 film heeft 1 distributeur. De distributeur wil de film promoten en doet dat, naast via trailers en advertenties en standaard winacties, via speciale voorstellingen via diverse media. voor Sin City heeft Independent Films bedacht dat het tof is om een screening voor FOK!kers te doen (en daar hebben ze natuurlijk enorm gelijk in).quote:
en jijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:12 schreef leeell het volgende:
Zoveel fokkers gaan er heen, niemand die ooit in dit topic post. Alle lurkers hebben weer een kaartje?
Je mag met mij meequote:
ik ben kaartloosquote:
Misschien heb ik wel overquote:
en flopsje danquote:
Heb er misg 1 als iemand niet mee gaatquote:
Onzekerheid onzekerheidquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:30 schreef leeell het volgende:
[..]
Heb er misg 1 als iemand niet mee gaat
Blijkbaar, maar goed, er zijn geen eisen aan het toewijzenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:12 schreef leeell het volgende:
Zoveel fokkers gaan er heen, niemand die ooit in dit topic post. Alle lurkers hebben weer een kaartje?
Ik heb een kaartje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:12 schreef leeell het volgende:
Ik ookquote:
Werkte laatste keer ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben waarschijnlijk al de deur uit als die mail komt, op de telefoon laten zien is ook goed he?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |