Ja, ik dacht, degene waarvan ik weet zet ik er even bijquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:17 schreef MissBliss het volgende:
Hey, ik sta er al bij!
Nou ja, dan kom ik wel
De film duurt een uur en drie kwartier. Als we op tijd beginnen ben je ruim voor half zes klaar met de film.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:52 schreef HeatWave het volgende:
...om een uurtje of 18:00 wel weer is afgelopen...
Ook best, vroeger aan de Guinnessquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
De film duurt een uur en drie kwartier. Als we op tijd beginnen ben je ruim voor half zes klaar met de film.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook best, vroeger aan de Guinness.
Is het weer zo'n gevaletje licht uit, film aan zonder dat je eerst doodgegooid wordt met reclames en trailers?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
De film duurt een uur en drie kwartier. Als we op tijd beginnen ben je ruim voor half zes klaar met de film.
Ah, please, kom gewoon. Nee, echt ik meen hetquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:48 schreef Maanvis het volgende:
alleen maar mensen die ik niet mag en niet ken, zorry dus!
Trailersquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is het weer zo'n gevaletje licht uit, film aan zonder dat je eerst doodgegooid wordt met reclames en trailers?
Dat is wel het idee.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 09:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is het weer zo'n gevaletje licht uit, film aan zonder dat je eerst doodgegooid wordt met reclames en trailers?
Ach, klein groepje is ook leuk, maar ik ben nu toch al in de stad, kan ik er net zo goed nog iets van makenquote:
Het wordt nog wel watquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:25 schreef Solique het volgende:
Ik ga denk ook wel weer langs komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |