Is heul wel eens wat in Groningen geweest.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom is er eigenlijk nooit wat in Groningen? #dtv #bestuurtegendemuur
Wat dan en wanneer?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is heul wel eens wat in Groningen geweest.
Jij mag ook komen, de bioscoopstoeltjes zijn toch al roodquote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:39 schreef BloedendeVagina het volgende:
Een grote autisten-meeting. Gezellig!
Ik ben allergisch voor autisten.. dus helaas.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:46 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Jij mag ook komen, de bioscoopstoeltjes zijn toch al rood
Och, weer zo'n figuur dat iedereen autist noemt maar te laf is om zijn kop te laten zien, wie is er nou de autist?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
M
[..]
[..]
maar..je den
[..]
Ik ben allergisch voor autisten.. dus helaas.
Jij?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Och, weer zo'n figuur dat iedereen autist noemt maar te laf is om zijn kop te laten zien, wie is er nou de autist?.
En dat zeg jij?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Och, weer zo'n figuur dat iedereen autist noemt maar te laf is om zijn kop te laten zien, wie is er nou de autist?.
Wat moet jij nou de hele tijd weer? Hier en op FB? Moet je weer aandacht?quote:
Voor wie?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:17 schreef Breuls het volgende:
In maart we nog een screening in Utrecht. En we leggen het ook steeds wel voor aan de distributeur om het elders te doen, maar het is vaak het meest praktisch in Amsterdam.
Voor mij bijvoorbeeld. Thanks Fok, ik ben er weer bij!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |